Olin yhteydessä tuonne Ruotsiin ja sieltä sanottiin, että löytyisi muitakin kiinnostuneita Suomesta. laittakaahan viestiä tänne niin saadaan se 5 taloa kasaan ja nuokin tänne Suomeen myllertämään "moderneja" puutalomarkkinoita.
www.nexthouse.se
Nexthouse
3
696
Vastaukset
- ploompuu
Aika hauska yhteensattuma! Löysin itse mainitsemasi talovalmistajan juuri muutama pvä sitten. Olen itsekin suunnittelemassa huvilaa. Valitettavasti en voi vielä tilata. Oletko kysellyt heidän hintojaan noin suurin piirtein?
Mukavaa viikonjatkoa!- funkkis puutalo
Ollaan varmaan ensi kuussa menossa Ruotsiin katsomaan niitä niin eiköhän sitten saada tarkemmat hinnatkin selville rahteineen jne.
- ploompuu
funkkis puutalo kirjoitti:
Ollaan varmaan ensi kuussa menossa Ruotsiin katsomaan niitä niin eiköhän sitten saada tarkemmat hinnatkin selville rahteineen jne.
ok, voisitko sitten laittaa hieman tietoja tänne? Paljon kiitoksia ja mukavaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000