Paljonko maksaa hirven pihviliha, -suunnilleen/kg? Siis suoraan eräältä metsästysporukalta ostan muutamia kymmeniä kiloja mutta kukaan ei oikeastaan hintaa osannut sanoa.Ammattilainen leikkaamassa , tiedän että jälki on kiitettävää ja siistiin pakettiin (vakuumissa)
Pihvilihan hinta
12
1498
Vastaukset
- asia pihvi?
kauppaavat? Tarkoitatko siis hirven ulkofilettä? Vai teetkö pihviä myös paistista?
- AmmattiLeikkaaja20v
Hirven pihvilihaa on esim. hirven takaosassa.Mistä teitä idiootteja oikein sikiää kuin hirvenpersekärpäsiä..Aaah..! Sinä tuskin osaat veistä kädessäsi pitää oikeinpäin..
- aloittaja-
Kyllä kyllä-paistista pihviä myös, vähemmän ulkofilettä.Jonkinlaista suuntaa antavaa hintaa kyselen.Voi olla jonkinverran - e ei ole niin justiinsa
- LM 338
aloittaja- kirjoitti:
Kyllä kyllä-paistista pihviä myös, vähemmän ulkofilettä.Jonkinlaista suuntaa antavaa hintaa kyselen.Voi olla jonkinverran - e ei ole niin justiinsa
Itse olen maksanut 5e kilo orressa riippuvasta.
Eli tulos että1/3 jauhelihaa 1/3 paistia 1/3 luita noin suurin piirtein. - hirvenlihaa
LM 338 kirjoitti:
Itse olen maksanut 5e kilo orressa riippuvasta.
Eli tulos että1/3 jauhelihaa 1/3 paistia 1/3 luita noin suurin piirtein.on kyllä halpa. Sellanen 8-10€ on ainakin etelä-suomessa arkipäivää jos ruhoina ostetaan.
Sinänsä se ruhohinta ei anna kuvaa siitä mitä paistit pelkästään maksavat. Vähittäiskaupassa jos sattuu hirveä olemaan, niin paistista saa maksaa sellaista 20-25€/kg. Joltain seuralta ostettuna, niiltä jotka myyvät maanvuokraajille, on 10-20kg lajitelma, jauheliha,paisti ja palaliha sellasta 10-12€/kg.
Käypä hinta on se mitä suostuu maksamaan ja millä myyjä myymään, hirvenlihalla on monta hintaa. - aloittaja-
hirvenlihaa kirjoitti:
on kyllä halpa. Sellanen 8-10€ on ainakin etelä-suomessa arkipäivää jos ruhoina ostetaan.
Sinänsä se ruhohinta ei anna kuvaa siitä mitä paistit pelkästään maksavat. Vähittäiskaupassa jos sattuu hirveä olemaan, niin paistista saa maksaa sellaista 20-25€/kg. Joltain seuralta ostettuna, niiltä jotka myyvät maanvuokraajille, on 10-20kg lajitelma, jauheliha,paisti ja palaliha sellasta 10-12€/kg.
Käypä hinta on se mitä suostuu maksamaan ja millä myyjä myymään, hirvenlihalla on monta hintaa.Tæmæn viestisi ansiosta løytyi kompromissi.
- Hyykeenniemi
aloittaja- kirjoitti:
Tæmæn viestisi ansiosta løytyi kompromissi.
Jos hirvenliha kiinnostaa,niin kato polatrade.fi
- Hirvi-pappa
Hyykeenniemi kirjoitti:
Jos hirvenliha kiinnostaa,niin kato polatrade.fi
Olen myynyt paistia n 8 € / kg muut osat n 4 € / kg .
- lihan ostaja(omaan k
Hirvi-pappa kirjoitti:
Olen myynyt paistia n 8 € / kg muut osat n 4 € / kg .
voisin ostaa vaikka 20kg filettä, jos kerran 4€/kg? Siinä sais olla sisäfilettä ja ulkofilettä vaikka fifty/fifty.
- siistit paistit
Sopiva hinta on ollu ilman luita 8 eur. Tulee fileet, paistit ja jauhelihat, eli 25-45 kg lihaa.. luita saa ilmaiseksi niitä ei viitsi antaa jos ei ostaja vaadi.
- mettäukko
Mitä tossa olen seurannut kaupoissa olevaa hirven pihvilihan hintaa - tarkoitan nyt ulko- ja sisäfilettä; voihan pihviä tehdä paististakin (paahto- tai sisäpaistista), on vaan hieman sitkeämpää- niin hinta on pyörinyt siellä 55€-65€ välillä. Sisäfile hieman kalliimpaa, kuin ulkofile. Paistien hinnat ovat olleet siellä 40€-50€ haarukassa.
- karhu30
olen kaupannut paistia hintaan 20e kilo,ei ole ostajia ollut,jos tarvitset,viestitä karhu30@luukku.com myyn omistani,kun itse llä ei tule suuri määrä syötyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209