Olen ostanut jo useampaan Hartwall Areenalla järjestettävään konserttiin lippuja, mutta pettynyt saamiini paikkoihin.
Kertokaahan mistä johtuu se, että heti lippujen tultua myyntiin, prahaimmat paikat ovat jo myytyjä tai loppuunvarattuja? Olen kokeillut ostamista sekä lippujen myyntipisteestä että netistä. Ostettavien lippujen määrä minulla on ollut vain kaksi lippua. Oston jälkeen olen mielenkiinnostani seurannut silloin tällöin olisiko lippuja saatavilla paremmille paikoille kuin olen jo hankkinut. Pettymys onkin ollut suuri, että noin kuukausi lippujen tulosta myyntiin, vapaita paikkoja on ilmaantunut melkein lavan vierestä.
Kuinka se on mahdollista? Kuka lippuja varaa heti ja miksi niitä vapautuu myöhemmin? Missä reiluus?
Lippujen oston epäreiluus
Joshua2010
1
379
Vastaukset
- nopeat syö
Nopeat syövät hitaat, selittää osan...
Sen lisäksi osa lipuista myydään ohi peruskanavan. Esim. yrityksille on palveluita, joissa on "etuotto-oikeus".
Konserttijärjestäjällä varmaan oma intressipiirinsä ja jossain tilaisuuksissa taitaa päästä aitioiden haltijat jaolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246