Yllätyin Soneran huonosta

asiakaspalvelusta!!

Olen hyvin harvoin joutunut ottamaan yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, mutta täytyy sanoa että suorastaan järkytys oli huomata, miten ylimielistä ja töykeää käytöstä siellä monilla asiakas"palvelijoilla" on.

Asiakaspalvelun työntekijät tarvisivat ehdottomasti lisäkoulutusta asiakaspalvelutehtäviin. Jo aivan perusasioita on mm. se, että jos asiakkalla on ongelmia yhteydessään, ja soittaa aspaan, pitäisi aivan ensiksi tietysti pahoitella asiaa kohteliaasti. Sitten pitäisi tarjota asiakkaalle joku konkreettinen ehdotus, miten asiassa voidaan edetä,jotta ongelma ratkeaa.

Tänään soittaessani Soneran aspaan, eräs naikkonen, jonka nimi tekisi mieleni tässä julkaista, mutta saan sentään itseni hillittyä, nauroi minulle päin naamaa ja lopulta löi luurin korvaani.

Olen itsekin asiakaspalvelutehtävissä, ja ehkä juuri siksi kun itse pyrin aina jättämään asiakkaan hyvälle mielelle, ja hoitaa heidän asiansa, tällainen leväperäisyys ja tökerö käytös Soneralla erityisesti pistää silmään.

3

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono on

      kolme soittoa. Kaksi kesti 21 minuuttia, ennenkuin vastattiin ja asiaa eivät äijänköriläät saaneet selvitettyä kahden päivän aikana.

      Yksi soitto ja parin minuutin päästä vastasi ystävällinen nainen ja asia oli reilassa puolessa tunnissa.

    • saman huomannut

      Eivät kaikki, mutta monet soneran akoista ovat ihan tökeröjä tapauksia. Olisi kiva tietää millaisilla taustoilla sinne pääsee töihin, ja minkälaiset rekrytointivaatimukset soneralla on asiakaspalveliaksi. Asenne on joka tapauksessa useimmilla siellä pahasti pielessä.

      • Hemili

        Kyllä todella raivostuttaa Soneralle soitteleminen. Olen kyllä päättänyt, etten halua olla Soneran tai Elisan kanssa missään tekemisissä. Asiakaspalvelunumeroon soittaessaan joutuu odottelemaan vähintään sen 20 minuuttia, ja "asiakaspalvelijat" kuulemma ovat mitä ovat. Nyt koko asiakaspalveluun pääseminenkin on jotenkin puheoperoitu, eikä edes ymmärrä yksinkertaista puhetta. Voin vain kuvitella, millaisia ongelmia vanhuksilla tai niillä ihmisillä, joilla suomi ei ole äidinkieli, mahtaakaan olla.

        Soneralle voi antaa asiakaspalautetta vain rekisteröitymällä sivustolle, mitä en todellakaan tee, koska en olisi koko firman kanssa varmasti missää tekemisissä ellei olisi pakko. Surkeaa touhua, muidenkaan ei kannata tältä firmalta mitään palveluita ostaa. Ala-arvoista asiakaspalvelua tosiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2258
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2236
    Aihe