juuri äsken jäin kiinni, kesken syömisen, kielsin tomerasti mutta ruskeat suupielet paljasti.
Minä olen suklaaholisti
58
754
Vastaukset
- Heikunkeikku
Heh, lähtikö sulanu suklaa silleen suupielen reunasta valumaan leukaa kohti?
Siinä ei sitten voi mitenkään puolustella, jos koko leuka loistaa ruskeuttaan.:)
Juolahti täs mieleeni, että mun koirani, muinoin, oli laskiaispullaholisti.
Erään kerran olin leivoskellut kasan laskiaispullia. Menin siitä sitten jossakin käymään, toisessa huoneessa muistaakseni ja kun tulin takaisin, niin koira seisoi keskellä keittiötä, kuin Patsas. Hievahtamatta seisoi, katse suunnattuna kaukaisuuteen. Minä siinä sitten pysähdyin tätä patsasta katsomaan ja kysäsin, että noh mikäs nyt on.
Koiran silmät muljahtelivat syyllisen oloisesti ja minäpäs sitten arvasinkin, mistä moinen patsatus johtui.
Koska koira oli Tanskandoggi, niin suuvärkkikin oli sen kokoonen, että sinne olis mahtunut vaikka potkupallo. Noh, ehkä himpun verran liioittelin.
Nostin riippuvia huuliläpysköitä kohti kattoa ja mitäs sieltä löytyikään. Kokonainen laskiaispulla oli sievästi hampaitten välissä. Että oli koira noloon näköönen.:)
Onkos sulle koskaan käynyt niin, että huuliläpysköjä nostetaan ylähä?? Heh :))
Joku mainitsi Lotosta ja päätin alkuviikosta, että jos kerrankin....
Se hommeli vaan taas kerran unohtui ja nyt päätin, että pakko lähteä ihan vartavasten sitä viemään.
Oli vaan pakko vastata suklaaholistille täs lähdön keskellä.:)Että mielen miljonääri on noin maallisen perään.
Että pimeään työnnytään anomaan avustusta .
Jos nappaa tarjootko suklaat koko palstalle?- Heikunkeikku
piikkiö kirjoitti:
Että mielen miljonääri on noin maallisen perään.
Että pimeään työnnytään anomaan avustusta .
Jos nappaa tarjootko suklaat koko palstalle?Tulipas tehtyä 500 metrin pikamarssi siten, että 250 metriä etiäpäin ja sitte takaasi päin saman verran.
Kyllä sitä nyt kerran vuodes pitää lotota. Tämän vuoden puolella en oo ainuttakaan kuponkia vienyt,
että oli jo aika kipasta viemäs.
Toivon kyllä hartaasti, että en voittaisi sitä SUURTA pottia, vähempikin riittäisi. Itse asiassa olisin peräti onnessani, jos saisin neljä ja lisänumeron. Vai saako nykyään jo neljällä jotakin.
Ei muuten ollunna pimiää vielä, kun jalkailin. Nyt se pimeys kyllä tupsahti, mutta vain hetkonen sitten.
Tarjoan mielelläni suklaataa palstalaisille, jos rahhhHHHHhhhhhooooooo tuloo.
Ilo olisi puolellani. Heikunkeikku kirjoitti:
Tulipas tehtyä 500 metrin pikamarssi siten, että 250 metriä etiäpäin ja sitte takaasi päin saman verran.
Kyllä sitä nyt kerran vuodes pitää lotota. Tämän vuoden puolella en oo ainuttakaan kuponkia vienyt,
että oli jo aika kipasta viemäs.
Toivon kyllä hartaasti, että en voittaisi sitä SUURTA pottia, vähempikin riittäisi. Itse asiassa olisin peräti onnessani, jos saisin neljä ja lisänumeron. Vai saako nykyään jo neljällä jotakin.
Ei muuten ollunna pimiää vielä, kun jalkailin. Nyt se pimeys kyllä tupsahti, mutta vain hetkonen sitten.
Tarjoan mielelläni suklaataa palstalaisille, jos rahhhHHHHhhhhhooooooo tuloo.
Ilo olisi puolellani.Ihmiselle uskallan keventää sydäntäni ja tunnustan että on minulta kumikin hajonnut.
Kesken kiivaan polkemisen , et usko miten säikähdin ja kaikki kauheudet vilisi silmieni edessä.
Kaidalta polulta horjahtaminen on aina vakava paikka varsinkin perheelliselle miehelle.
Siinä horjahtamisen seurauksena voi lapsilta mennä isä ja turvattu tulevaisuus.
Siksi toimin kylmällä järjellä ja ainoastaan keskivartalon nopea sivuliike piti ajokin hallinnassani kapealla vuoripolulla.- Heikunkeikku
piikkiö kirjoitti:
Ihmiselle uskallan keventää sydäntäni ja tunnustan että on minulta kumikin hajonnut.
Kesken kiivaan polkemisen , et usko miten säikähdin ja kaikki kauheudet vilisi silmieni edessä.
Kaidalta polulta horjahtaminen on aina vakava paikka varsinkin perheelliselle miehelle.
Siinä horjahtamisen seurauksena voi lapsilta mennä isä ja turvattu tulevaisuus.
Siksi toimin kylmällä järjellä ja ainoastaan keskivartalon nopea sivuliike piti ajokin hallinnassani kapealla vuoripolulla.Noh, jos sinä uskaltauduit sydäntäs keventäämään, niin äityi mullekin into keventää omaa sydänalustaani.
Tästä on jo jokunen tovi aikaa, kun eräänä yösyrännä nousin satulan päälle ja aloin vinhaa vauhtia sillee, kylläs tiedät. Hiki ottas helmeillen annoin itteni suorastaan valloilleen ja päästin menemään, ku huumenen hullu. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti, ku joku ihmeen töyssy tryykäs framille. Vähäkö munki silmien edes pyöri elämänkaarta pitkän pötkän verran ja enempikin olis pyöriny, mutta kun lentokaareni oli sen verran lyhyt ja nopia, että löysin itteni ojanpenkasta. Ei auttanut keskivartalon sivuliikkeet.
Sitä mä täs rupesin fundeeraamaan, että ku kirjotit, että toimit kylmällä järjellä. Mä oon aina luullu, että kylmä kangistaa, eikä järki luista. Mun vika ilmeisesti oli, että olin satulas vähä liian kuumana.
Joo nyt tajusin, mun järkeni kuumeni liikaa ja muljahti hyytelönä toisel puolel päätä ja tasapaino horjui sen takia. Heikunkeikku kirjoitti:
Noh, jos sinä uskaltauduit sydäntäs keventäämään, niin äityi mullekin into keventää omaa sydänalustaani.
Tästä on jo jokunen tovi aikaa, kun eräänä yösyrännä nousin satulan päälle ja aloin vinhaa vauhtia sillee, kylläs tiedät. Hiki ottas helmeillen annoin itteni suorastaan valloilleen ja päästin menemään, ku huumenen hullu. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti, ku joku ihmeen töyssy tryykäs framille. Vähäkö munki silmien edes pyöri elämänkaarta pitkän pötkän verran ja enempikin olis pyöriny, mutta kun lentokaareni oli sen verran lyhyt ja nopia, että löysin itteni ojanpenkasta. Ei auttanut keskivartalon sivuliikkeet.
Sitä mä täs rupesin fundeeraamaan, että ku kirjotit, että toimit kylmällä järjellä. Mä oon aina luullu, että kylmä kangistaa, eikä järki luista. Mun vika ilmeisesti oli, että olin satulas vähä liian kuumana.
Joo nyt tajusin, mun järkeni kuumeni liikaa ja muljahti hyytelönä toisel puolel päätä ja tasapaino horjui sen takia.Joku kuumaverinen ja kylmä järkinen tekis päätöksiä.
Tulisko siinä älyttömän nopeasti viisaita päätöksiä ?- Heikunkeikku
piikkiö kirjoitti:
Joku kuumaverinen ja kylmä järkinen tekis päätöksiä.
Tulisko siinä älyttömän nopeasti viisaita päätöksiä ?Kahden kauppaa sovittaen, niin tulis varmaankin sopiva seos aikaseks. Kuumaverinen vähä lämmittäis kylmäjärkistä ja kylmäjärkinen sitten hivenen leyhyttelis sitä kuumaa verta. Tulis viisaita päätöksiä. Ehei ei älyttömiä viisaita, vaan älykkäitä. Joo ja niin nopiaa, että klopina vain kävis.
- Meriläinen
Kaks päivää ilman suklaata kyllä on kamalaa.
Hirveät vieroitusoireet uhkaa, pitäisköhän mennä kioskille.
Kohta on jo niin pimeää että pitää ostaa pimeessä pimeästi suklaata.- Piikkiö¨¨
Lakritsi suklaata, sellainen iso patukka sillä voi mätkiä häiriköitä jos kimppuun tuppaavat.
- Meriläinen
Piikkiö¨¨ kirjoitti:
Lakritsi suklaata, sellainen iso patukka sillä voi mätkiä häiriköitä jos kimppuun tuppaavat.
En mennyt pimeille suklaamarkkinoille.
Rantaan kävelin ja fikkarin kanssa kuljeskelin.
Eilen siellä kuulin porukan ääntä pitävän ja jotain pauketta, olisko joku hullu ollut sorsia ampumassa.
Nyt ei näkynyt ketään, vain kuu taivaalla, ja aaltojen loiske. Vastapäisen rannan valot.
Piti tulla sisään kun ei ollutkaan riittävästi päällä ja alkoi viluttamaan. Ei ole kesä ja kuuma enään. Meriläinen kirjoitti:
En mennyt pimeille suklaamarkkinoille.
Rantaan kävelin ja fikkarin kanssa kuljeskelin.
Eilen siellä kuulin porukan ääntä pitävän ja jotain pauketta, olisko joku hullu ollut sorsia ampumassa.
Nyt ei näkynyt ketään, vain kuu taivaalla, ja aaltojen loiske. Vastapäisen rannan valot.
Piti tulla sisään kun ei ollutkaan riittävästi päällä ja alkoi viluttamaan. Ei ole kesä ja kuuma enään.Toi taas mieleen Lämpimät tropiikin illat, isot salamat ja kaukaisen jyrinän.
Muistot on toisinaan hienoja , toisinaan ne piinaavat ja tuovat sen muutolintujen katsojan ikävän.
Mä vanki olen maan , hyvä kun et flunssaa saanut otahan nyt se lämmin kaakao ja torkkupeitto esiin.- Meriläinen
piikkiö kirjoitti:
Toi taas mieleen Lämpimät tropiikin illat, isot salamat ja kaukaisen jyrinän.
Muistot on toisinaan hienoja , toisinaan ne piinaavat ja tuovat sen muutolintujen katsojan ikävän.
Mä vanki olen maan , hyvä kun et flunssaa saanut otahan nyt se lämmin kaakao ja torkkupeitto esiin.Lämmintä vihreetä minttuteetä meinaan juoda. Se on mun viluntorjunta lääkkeeni.
Ja ajattelinkin käpertyä tonne divaanini nurkaan jotain elokuvaa katsomaan.
Huomenna on taas uusi päivä ja vanhat kujeet, ellei uusia tule mieleen :))
Hyviä öitä sinulle.
- Cloetta..
Viikossa menee useampi sata grammaa suklaata. Olen niin pöhkö, että jätän mieluummin päivällisen väliin, jos vaihtoehtona on Fazerin pähkinäsuklaa levy. Siis syön suklaan.
Olen aina himoinnut makeaa. Miksi, en tiedä. Rakkautta saan yllin kyllin sekä puolisolta että lapsilta mutta itseäni hemmottelen sekä lohdutan myös suklaalla. Joskun himo on niin suuri, että kädet vapisten juoksen lähikauppaa ostamaan, kellon ajasta viis, Tuplaa tai muuta pähkinäsuklaata.
Ihmiset eivät tahdo uskoa niitä määriä, joita kerron syöväni koska en juurikaan ole ylipainoinen. Jätän ilmeisesti sitten jotain muuta syömättä.
Teini-ikäinen tytt'reni on samanlainen suklaaholisti kun taas perheemme miehet eivät makeasta niin välitä. Nyt olemme kyllä tyttären kanssa päättäneet pitää karkkitaukoa Jouluun saakka, ja todella toivomme onnistuvamme, eiköhän se yhdessä onnistu. Vaikeaa tulee olemaan... Minä olin aikoinaan työnarkomaani, mutta siitä näyttää nyt pääsevän vähitellen eroon.
Eikai sitä järkeä ole lisää tullut, mutta se tuo ikä..- s_a
kai olisi voinut norua suupielistä samalla tavalla, jos tutkija ei olisi haistellut oletettua syyllistä.
En ole holisti oikein millekään. Lidlin runsaskaakaoinen suklaa on hyvää pari kertaa vuodessa.Olin muuten varkaissa belkialaisella tryffelisuklaa laatikolla.
Tönkkösokeroitua kaakaota juotiin silloin kun kylmässä työskenneltiin,polttavan kuumana.
Kuten huomaat ihme on tapahtunut,et ole enää näkymätön ystäväni.- s_a
piikkiö kirjoitti:
Olin muuten varkaissa belkialaisella tryffelisuklaa laatikolla.
Tönkkösokeroitua kaakaota juotiin silloin kun kylmässä työskenneltiin,polttavan kuumana.
Kuten huomaat ihme on tapahtunut,et ole enää näkymätön ystäväni.sinua haisuliksi koskaan kuvitellutkaan, vaan tuulen tuiverruksessa olevaksi puhdaspojaksi.
Etkö saanut suklaasta silloin tarpeeksesi?
Pian minusta näkyy vain vähän. :? s_a kirjoitti:
sinua haisuliksi koskaan kuvitellutkaan, vaan tuulen tuiverruksessa olevaksi puhdaspojaksi.
Etkö saanut suklaasta silloin tarpeeksesi?
Pian minusta näkyy vain vähän. :?Pikku liiottelun lisäksi on suklaan himo.
Jos sun pitää kadota niin katoa sillai kun täällä palstalla on moni kadonnut.
Päivän parin päästä taas nähdään,- s_a
piikkiö kirjoitti:
Pikku liiottelun lisäksi on suklaan himo.
Jos sun pitää kadota niin katoa sillai kun täällä palstalla on moni kadonnut.
Päivän parin päästä taas nähdään,tarkoitin ihan konkreettista näkymättömyyttä, kilot karisee.
On kyllä ollut pakko olla täältäkin pois. Näkemiin! :) s_a kirjoitti:
tarkoitin ihan konkreettista näkymättömyyttä, kilot karisee.
On kyllä ollut pakko olla täältäkin pois. Näkemiin! :)En voi kirjoittaa mitä ajatukset tavoitti mut jos kipee oot ,osanottoni ja rutosti sisua ja voimia.
- GloriaJoy
haluat ;-) hihihihihihihihih päästä eroon hihihihiohohhi suklaan (hihiohih..) himosta niin osta iso purkillinen sinkkiä ja syö triplasti ohjeen mukaisesti ja kohta et katso suklaaseen päinkään ja kaakaollekin irvistät ... epäilenpä, että syöksyt näillä puheille ärrälle ostamaan uutta fazerin cashewpähkinä sinistäsuklaata .. hihihihi ... ;-) ... kaikella vakavuudella
- Meriläinen
Siksikö se mulle ei ole tehonnut kun olen syönyt ohjeen mukaan?
Alussa tuplasti ja sen jälkeen määrätyn määrän.
Eikä mitään vaikutusta, kaikki makea käy silti. Mihinkään ei ole tehonnut. - GloriaJoy
piikkiö kirjoitti:
Faktaa vai fiktiota?
Joskus toi makean himo saa liian ison vallan.jos on sinkin puutetta, fiktiota jos on muuten vaan suklaaherkkusuu, mikä tuoksu, mikä koostumus, mikä aromi, mitä klaikkea vivahdetta löytyykään ja lämpötilojen tuomat omat vaihtelut mausa ...
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Siksikö se mulle ei ole tehonnut kun olen syönyt ohjeen mukaan?
Alussa tuplasti ja sen jälkeen määrätyn määrän.
Eikä mitään vaikutusta, kaikki makea käy silti. Mihinkään ei ole tehonnut.on herkuttelija eikä suklaaholisti ;-)) nautihan vaan suklaasta
GloriaJoy kirjoitti:
jos on sinkin puutetta, fiktiota jos on muuten vaan suklaaherkkusuu, mikä tuoksu, mikä koostumus, mikä aromi, mitä klaikkea vivahdetta löytyykään ja lämpötilojen tuomat omat vaihtelut mausa ...
Ei ainakaan ruostu sateessa kun on kunnolla sinkitty.
- GloriaJoy
GloriaJoy kirjoitti:
on herkuttelija eikä suklaaholisti ;-)) nautihan vaan suklaasta
oli eräs sota-ajan ystävä, nainen joka ei pystynyt syömään koskaan enää suklaata. Hän oli oikea suklaahimuri koko nuoren aikuisuuden vaan kerran hän sitten joutui matkaamaan eteläkarjalasta kauas keskelle suomemme savoa ja jostain syystä kanssa matkustajat syöttivät hänelle suklaata ja hänhän ahmi ahmimistaan. lopulta hän oksensi oksentamistaan ja siihen loppui suklaankaipuu.
GloriaJoy kirjoitti:
oli eräs sota-ajan ystävä, nainen joka ei pystynyt syömään koskaan enää suklaata. Hän oli oikea suklaahimuri koko nuoren aikuisuuden vaan kerran hän sitten joutui matkaamaan eteläkarjalasta kauas keskelle suomemme savoa ja jostain syystä kanssa matkustajat syöttivät hänelle suklaata ja hänhän ahmi ahmimistaan. lopulta hän oksensi oksentamistaan ja siihen loppui suklaankaipuu.
Viinanhimokin samalla tavalla, ei vain tunnu toimivan vaikka oksentais .
- Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
Toi ei varmaan edes mulle auttais. Olen syönyt niin paljon kun jaksan pahaanoloon asti.
Kuu muuten katselee tuolla taivaalla, ihan eri värinen kuu on syyskuussa kun oli elokuussa.
Kohta pitää lähteä ulos. - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Toi ei varmaan edes mulle auttais. Olen syönyt niin paljon kun jaksan pahaanoloon asti.
Kuu muuten katselee tuolla taivaalla, ihan eri värinen kuu on syyskuussa kun oli elokuussa.
Kohta pitää lähteä ulos.kuu tällä muuta ku pilvien takana piilos. Siul on äitin ystävään verrattuna positiivisten aitojen suklaahetkien jatkumo, joten siun pitäis oksentaa 10 000 kertaa peräkkäin et alitajunta uskois ;-)
- GloriaJoy
piikkiö kirjoitti:
Viinanhimokin samalla tavalla, ei vain tunnu toimivan vaikka oksentais .
Turmiolan Tommikaan saanut ketään esimerkillään viisaantumaan tuosa suhteen
- figaroll
Välillä on ihan pakko maistaa
http://www.godiva.com/welcome.aspx - suklaatossunalla
Alkoholismikin voi olla pienempi paha kuin suklaaholismi, joskus. Aisoissa pysyvä alkoholismi ei välttämättä aiheuta sen kummempia ongelmia. Mutta paha suklaaholismi voi pilata koko parisuhteen kun vaimo ei kykene mihinkään, ei edes kengännauhojaan solmimaan.
Onko tolkun juoppo parempi kuin aisanyli hyppivä juoppo?
Onneksi on ns pistokkaita olemassa ,kaikki kumartumista karttavat voivat niitä käyttää.- Heikunkeikku
piikkiö kirjoitti:
Onneksi on ns pistokkaita olemassa ,kaikki kumartumista karttavat voivat niitä käyttää.EhhHhe he hee hee. Heh Heh HEH HEH HEHE HEH.....
Oho, hups...
Niin, tota ei mulla sitte muuta, kuhan vaan käppäilin ohitte, niin hokasin lukia sun tekstin ja tuli makia purskahdus huulten välistä. Vähä samalla tavalla, ku sun suklaas, ku jäit sen syömisestä kiinni.:)) - suklaatossunalla
piikkiö kirjoitti:
Onneksi on ns pistokkaita olemassa ,kaikki kumartumista karttavat voivat niitä käyttää.oikein ymmärtää. Tai olet lihava.
Itsessäni on alkoholistin vikaa. Tiedän sen itse, muille se ei näy eikä mitenkään vaikuta parisuhteeseen eikä siihen kuuluviin velvollisuuksiin.
Vaimoni on sairaalloisen ylipainoinen, suklaa/sokeririippuvainen. Ei juuri ole arjessa sellaista asiaa, johon se ei vaikuttaisi ja yleensä se on ylipääsemätön este, kaikelle. Ei ole helppoa hänelle mutta ei myöskään minulle.
En syytä, ymmärrän. Ei hän sitä minun kiusakseni tee, eikä omaksi huvikseen. Yritän jaksaa mutta jaksanko loppuun asti, kokonaan retkahtamatta. suklaatossunalla kirjoitti:
oikein ymmärtää. Tai olet lihava.
Itsessäni on alkoholistin vikaa. Tiedän sen itse, muille se ei näy eikä mitenkään vaikuta parisuhteeseen eikä siihen kuuluviin velvollisuuksiin.
Vaimoni on sairaalloisen ylipainoinen, suklaa/sokeririippuvainen. Ei juuri ole arjessa sellaista asiaa, johon se ei vaikuttaisi ja yleensä se on ylipääsemätön este, kaikelle. Ei ole helppoa hänelle mutta ei myöskään minulle.
En syytä, ymmärrän. Ei hän sitä minun kiusakseni tee, eikä omaksi huvikseen. Yritän jaksaa mutta jaksanko loppuun asti, kokonaan retkahtamatta.että olen järjen puolesta jäänyt saamamieheksi ja ei painokaan aina ole hallinnassa.
Alkoholismista on jonkinlainen hatara käsitys isän ja veljen esimerkeistä.
Olen myös makean vilpitön ystävä mutta muista en pilkkaa , jos siltä tuntuu ei ollut tarkoitus.- suklaatossunalla
piikkiö kirjoitti:
että olen järjen puolesta jäänyt saamamieheksi ja ei painokaan aina ole hallinnassa.
Alkoholismista on jonkinlainen hatara käsitys isän ja veljen esimerkeistä.
Olen myös makean vilpitön ystävä mutta muista en pilkkaa , jos siltä tuntuu ei ollut tarkoitus.niin järjen jättiläisiä olla ja makeakin maistuu, alkoholin lisäksi, vaikkei se painoon vaikutakkaan. En kuitenkaan sinun järkeäsi ole epäillyt.
Alkoholismini ei välttämättä tarkoita samaa kuin isälläsi ja veljelläsi. Ei päivää ilman alkoholia mutta humalassa ei vaimo ja poikani minua näe.
Eikä makean ystävyyskään automaattisesti tarkoita ongelmaa. Tässä tapauksessa se vaan on pahaan alkoholismiin verrattavissa oleva ongelma.
Joka ainoa aamu vedän ne sukat (vaimon) jalkaan, rakkaudella. Välillä vaan tulee mieleen, miksi näin. - Heikunkeikku
suklaatossunalla kirjoitti:
oikein ymmärtää. Tai olet lihava.
En syytä, ymmärrän. Ei hän sitä minun kiusakseni tee, eikä omaksi huvikseen. Yritän jaksaa mutta jaksanko loppuun asti, kokonaan retkahtamatta.Ikävä juttu, jos sokeririippuvuus menee liian pitkälle ja se tuottaa hankaluutta elämässä itselleen ja toiselle osapuolelle. Toivottavasti vaimosi on yrittänyt hakea apua tähän asiaan.
Jaksamista teille molemmille. Minä olin omassa kommentissani ajattelematon. Tästä syystä pyydän anteeksi nauramisiani.
Tässä samassa yhteydessä toivotan kaikille mukavaa iltaa.
Tältä illalta lopetan kirjoittelemisen tähän ja jään hetkoseksi aikaa muistuttamaan itselleni, että pitäisi ensin
Loppuun asti miettiä, mitä kirjoittaa. - suklaatossunalla
Heikunkeikku kirjoitti:
Ikävä juttu, jos sokeririippuvuus menee liian pitkälle ja se tuottaa hankaluutta elämässä itselleen ja toiselle osapuolelle. Toivottavasti vaimosi on yrittänyt hakea apua tähän asiaan.
Jaksamista teille molemmille. Minä olin omassa kommentissani ajattelematon. Tästä syystä pyydän anteeksi nauramisiani.
Tässä samassa yhteydessä toivotan kaikille mukavaa iltaa.
Tältä illalta lopetan kirjoittelemisen tähän ja jään hetkoseksi aikaa muistuttamaan itselleni, että pitäisi ensin
Loppuun asti miettiä, mitä kirjoittaa.Eihän sitä voisi kirjoittaa mitään, jos aina aivan kaikki asiat ottaisi huomioon, jos se yleensä olisi edes mahdollistakaan. Tämä tämmönen tilanne kun ei välttämättä ole niin yleinen ja tuttu juttu jokaiselle.
Mutta anteeksi saat, jos tunnet jotenkin loukanneesi.
Nyt juuri on aluillaan vaihe, että jotain yritystä on. Tukea annan sen minkä osaan ja toivon kaikesta sydämestäni, että tulostakin tulee. Ja jos vaan parempaan suuntaan päästään, lupaan, että enää toista ongelmaa ei tule, alkoholimörköä en päästä valtaan. suklaatossunalla kirjoitti:
niin järjen jättiläisiä olla ja makeakin maistuu, alkoholin lisäksi, vaikkei se painoon vaikutakkaan. En kuitenkaan sinun järkeäsi ole epäillyt.
Alkoholismini ei välttämättä tarkoita samaa kuin isälläsi ja veljelläsi. Ei päivää ilman alkoholia mutta humalassa ei vaimo ja poikani minua näe.
Eikä makean ystävyyskään automaattisesti tarkoita ongelmaa. Tässä tapauksessa se vaan on pahaan alkoholismiin verrattavissa oleva ongelma.
Joka ainoa aamu vedän ne sukat (vaimon) jalkaan, rakkaudella. Välillä vaan tulee mieleen, miksi näin.On omat demonimme ja perkeleemme maton alla odottamassa sopivaa hetkeä.
Minäkin istun pitkää iltaani ja koitan ymmärtää elämääni ja kaikkea mikä siihen kuuluu.
Näennäinen kevyt hölinä peittää joskus sisällä kuplivan tuskan ja voimattoman kiukun.
Vaikko tuonne pimeään tuijottelee ei sieltä löyry vastausta ja itte se on arpansa kannettava.- suklaatossunalla
piikkiö kirjoitti:
On omat demonimme ja perkeleemme maton alla odottamassa sopivaa hetkeä.
Minäkin istun pitkää iltaani ja koitan ymmärtää elämääni ja kaikkea mikä siihen kuuluu.
Näennäinen kevyt hölinä peittää joskus sisällä kuplivan tuskan ja voimattoman kiukun.
Vaikko tuonne pimeään tuijottelee ei sieltä löyry vastausta ja itte se on arpansa kannettava.mutta toivokaamme ja uskokaamme, että huominen tai ylihuominen vielä tuo jotain parempaa tullessaan. Mutta itsemmekin on jotain tehtävä asian hyväksi. Tapellaan ainakin niitä demoneita vastaan.
Kaikkea hyvää huomiseesi!
T. kertakäyttönimimerkki "suklaatossunalla", joka täten haudataan.
- HTZA
kukas tämä älykkö on?
Usein ei täällä ylenmääräiseen älykkyyteen törmää.
H.Sinut pahasta mutta miksi sen tekisin?
Eihän nikkini ole salaisuus olen vain äksyllä päällä.
Katselin noita aloituksia ja esimerkki vaikutti, minäkin heittäydyin rehelliseksi.- HTZA
piikkiö kirjoitti:
Sinut pahasta mutta miksi sen tekisin?
Eihän nikkini ole salaisuus olen vain äksyllä päällä.
Katselin noita aloituksia ja esimerkki vaikutti, minäkin heittäydyin rehelliseksi.itsestäsi mitään.
Pidä sisälläsi vain.
Vaikka olenkin jo palstalle valaistunut :) Ihmettelen, mitä jotkut saavat siitä että kirjoittelevat monilla nimimerkeillä?
Ei minun tarvitse vaihtaa nimmaria, vain siksi että naiseni tamponi jää kellumaan tai että, samasta syystä, kelluu kuohkea kakka.
Vaikka kuinka vetäisisi.
Vähän on minulla rohkeuttakin, gallerian mahdollisuus keskusteluun ja sinne vastaamiseen.
Ja puhnokin on saatavilla.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Ja sen mukaisesti saa arvostusta.
H: HTZA kirjoitti:
itsestäsi mitään.
Pidä sisälläsi vain.
Vaikka olenkin jo palstalle valaistunut :) Ihmettelen, mitä jotkut saavat siitä että kirjoittelevat monilla nimimerkeillä?
Ei minun tarvitse vaihtaa nimmaria, vain siksi että naiseni tamponi jää kellumaan tai että, samasta syystä, kelluu kuohkea kakka.
Vaikka kuinka vetäisisi.
Vähän on minulla rohkeuttakin, gallerian mahdollisuus keskusteluun ja sinne vastaamiseen.
Ja puhnokin on saatavilla.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Ja sen mukaisesti saa arvostusta.
H:On oikeassa ja aion pitää alkuperäisen nikkini ja kirjoitan vain tunnistettavasti omilla tunnuksillani.
Huomasitko miten helpottavaa oli kun sait kiinni huijarin ja voit katsoa sitä nenänvartttasi pitkin.
Tervetuloa kelmien kerhoon.- 10+2
takia olet palstan "vähä-älyisin" tyyppi. Saatat olla keskimääräistä älykkäämpi mutta sitäkin suuremmalla syyllä voisit jättää nämä kanssakirjoittajien älykkyyteen viittaavat kommenttisi kirjoittamatta.
10+2 kirjoitti:
takia olet palstan "vähä-älyisin" tyyppi. Saatat olla keskimääräistä älykkäämpi mutta sitäkin suuremmalla syyllä voisit jättää nämä kanssakirjoittajien älykkyyteen viittaavat kommenttisi kirjoittamatta.
Miekkailua, joskus voi epätoivoinen sohaisu osua.
- Hittu!
piikkiö kirjoitti:
Miekkailua, joskus voi epätoivoinen sohaisu osua.
en ole koskaan tykännyt miekkailijoista. Vain älyköistä ja don kihoteista.
ilkimys on, tuollaiseen törmää liiankin usein.
Piikkiö voittaa sinut mennen tullen ja vielä ollenkin.
- henrjii
ei se mitään, pilkutus onnistuu sillälailla paremmin
- Piikikiö¨¨
Kiljaisumerkit, ovat varmaan hyviä olemassa mutta mulla on oma systeemi niiden käytössä.
Jos alkaisin miettimään lauserakenteita ja niitä unohtuneita sääntöjä ei onnistuisi .
Minä käytän noita merkkejä siinäkohtaa jossa pidän kulloisenkin merkin edellyttämää paussia.
tulee tässä; muista aina pyyhkiä suupielet suklaansyönnin jälkeen.
Ollaan me vähän samaa sorttia ystäväiseni ;)- Yxitypy
Hyvä aloitus. Alkoi naurattamaan, kun sun aloitus oli niin tutunomainen.
Kyllä tuota on sattunut joskus itsellenikin.
Aikoinaan kun vielä poltin, tein monta tupakanlopetus päätöstä. Aina ensin isosti julistin miehelleni että nyt se on loppu.
Karrankin tällaisen päätöksen jälkeen meni pari päivää hyvin, jonka jälkeen alkoi tekeen tupakkaa niin kovasti mieli, että menin mieheltäni salaa tupakalle ulkovarastoon. Poltettuani laitoin hajuvettä, etten haisis tupakalle.
"Salassa" tupakointia jatkui muutama päivä, kunnes mieheni rauhallisesti ilmoitti, että voisit laittaa sen varaston oven auki, kun käyt tupakalla, että tupakan haju lähtis sieltä paremmin.
No minä ihmeissäni, että onko hän tiennyt kauan että käyn siellä. Hän siihen, että siitä asti kun olen siellä käynyt, ja keneltä mä oikein salaan polttamiseni. Itseänihän minä siinä petän :=))) - Heikunkeikku
Muistin täs touhutes, että en laisinkaan, enkä olleskaan kertonut Omasta holistisuudestani.
Aamutuimaan herätessä ja kissiä pihalle päästäessä, avasin ulko-oven ja mitäs sieltä pätkähti pläsiin?
AU-RIN-KO. Jepulis, siinä se möllötti ja heitteli säteitään mun naamaan. Hitto, miten ihana tunne, kun monta päivää on satanut vettä ja tuullut niin maan perusteellisesti, että en osaa ees sanoa.
Olen ehdottoman ehdottomasti Aurinkoholisti. Imisin säteitä suunnattomalla halukkuudella, vaikka joka päivä, enkä kyllästyisi olleskaan.
Tulin pienelle tauolle. Etupiha on kohta siinä kunnossa, että voin sanoa: TRADAAAAAA, vähäkö siiiiiistiiiiii.
Siinä mieles aurinkoholistisuus ei ole niin kivaa, kun sivutuotteena tuloo naamaan kesakoita. Yäk.
Nykyään se ei niin riso, mutta lapsena se oli ainakin viiskytkolme Yäkkiä.
Ja vielä yks asia.
Lotosta en saanut yhtikäs mitään. En edes neljää ja lisänumeroa.
Seuraavan kerran lottoan vuoden kuluttua. Jos sittenkään. Ei oo mun heiniä.
Makoista ja ruskiaa sunnuntaita vaan sinulle ja pannahan menemähän täs samalla muillekin palstalaisille
yhtä makiat toivotukset.
Kohta taas meen imeskelemään aurinkoa. Ihanaaaaaaaaaaaa......meni piloille juuri siksi kun en voinut olla aukassa äksänä,sillai ketarat ojossa ja niin rentona et naru erottuis jos selän alla olis.
Meil on yhteset paheet- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
meni piloille juuri siksi kun en voinut olla aukassa äksänä,sillai ketarat ojossa ja niin rentona et naru erottuis jos selän alla olis.
Meil on yhteset paheetKun iltayöstä nakkaan kirjan kourasta, niin minäkin meen äksäksi, meritähtimäiseksi olioksi ja 25 sekunnin kuluttua vaivun koomaan. Äksänä on kans kivaa olla saares, kun mereltä henkäilee rrRRRaikas tuulahdus, aurinko sivelee hipiää ja korviin kantautuu kiviin kurkoittavien aaltojen pläiskintä. Hirmu ihana tunne.
Minä söin juuri perunamuusia, kastiketta ja pihviä ja aimo kasan ruskistettua sipulia ja puolukkasurvosta.
Energiaa on nyt vaikka muille jakaa, paitsi en jaa, menen kuluttelemaan sitä taas tuonne pihalle.
Silmät sirrillään jatkan hommani loppuun. Ei tuu mieleenkään pistää aurinkolasia naamaan. Nautitaan nyt vielä tuosta Valosta, kun se ilolla sitä jakelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121