Itsekäs, omahyväinen, herkkänahkainen, ei kestä kritiikkiä itsestään, pihi, hyväksikäyttäjä.
PAINU VITTUUN SAATANAN HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ. KIROAN SINUT, SAAT KOHDATA ONNETTOMUUTTA SEN VUOKSI, MITÄ TEIT MINULLE KUSIPÄÄ.
Kusipää
6
1294
Vastaukset
- omalehmäojassa.
löytyy varmaan joka merkistä,,turha yleistää ,jos joku on sua hyväksikäyttänyt.
Ylensä se on toisinpäin ,että leijoona hyvä'uskoisuutta ,käytetään hyväksi. - 656757767667657
ei ei, leijona on älykäs antelias ja ystävällinen. oikein hyvä vaikka presidentiksi!
- leijona.
onko heinäkuun vain elokuun Leijona ?
Koska olen itsekkin huomannut suuren eron siinä
Onko syntynyt alku ,keski ,vain loppukuusta
Alkukuun ihmiset ovat paljon krittiisempiä.- elliivo
Itse olen ihan loppupään leijona ja jo ulkoasultani vaatimaton. En voi samaistua usein leijonaan yhdistettäviin piirteisiin itsekkyydestä, kehujen tarpeesta ja ulkoisesta prameudesta.
Myös miesleijonat usein ovat hyvin eriluonteisia kuin naisleijonat. Eläinmaailmassakin naaras tekee työt ja uros vain hallitsee.
- terveisiä kaikille.
SAIS olla oma itsensä ,pitäskö esittää jotain pyhimystä vain,kyllä niitä kusipäitä löytyy joka vitun merkistä .
- narskueonkolme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489