Valosuoja silmille yöksi?

Myy

Tietääkö kukaan mistä sellaisen saisi?
Yövuorolaisen olisi näin kesällä helpompi nukkua..
Sinkkuelämää-sarjassa Carriella on tälläinen.
Apteekista ja instrumentaariumista ja kemikaliosta on jo kysytty...
KIITOS!!!

10

4598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ashiantuntija

Jepz!Ihmiseen on kiinnitettyinä sellaiset ripsellä varustetut nahkaläpyskät, ne kun vetää alas auttaa hieman...

• netta

kun mä tein 3-vuorotyötä, niin sidoin kevyesti tumman huivin silmien peitteeksi. Vaikka tuossa joku vastaaja yritti olla vitsikäs, niin totta on että paljon paremmin saa nukuttua kun "silmissä pimenee" kunnolla...Kyllä sen valon aistii suljettujen silmienkin läpi...

• matkailija

matkalaukkuja yms. matkatavaraa myyvistä liikkeistä? Monethan pitävät tuota suojaa juuri lentokoneessa silmillään, kun haluavat nukkua. Lentokentiltä noita varmaan myös saa, mutta siitä ei taida olla apua, ellet ole lentämässä johonkin lähiaikoina. Uskoisin, että ainakin Stockmannin matkalaukkuosastolta löytyisi.

• yökkö

Osta pimennys verho ikkunaan. ¨Mä saan parhaiten nukuttua yövuoron jälkeen silla lailla. Läpyskä silmien ympärilää häiritsee ja luisuu pois jos kääntyilee.

• Taina
        yökkö kirjoitti:

Osta pimennys verho ikkunaan. ¨Mä saan parhaiten nukuttua yövuoron jälkeen silla lailla. Läpyskä silmien ympärilää häiritsee ja luisuu pois jos kääntyilee.

Lentokentältä saa,paketissa mukana myös kuulosuojaimet,sellaiset tulpat.hinta n, 5E

• minäpä

helppo on tommonen tehdä itse. leikkaat vaan jostain kivasta pehmeestä kankaasta (esim fleece) semmosen laskettelulasien muotoisen kappaleen, tai kannattaa ehkä ommella kaksinkertainen siitä niin on tukevampi. ja sitten ompelet siihen pään takaa menevän leveähkön kuminauhan. :)

• Unelias

Pimennysverho auttaa meilläkin, kun kesällä tahtoo olla niin vaikeaa saada unta.
      Oikeankokoisen verhon kun asentaa niin huoneen saa parhaillaan ihan pilkkopimeäksi, vaikka aurinko porottaisi täydeltä terältä.

Sweet dreams !

• lelleri

Lähdin etsimään samaa asiaa ja ajauduin tälle foorumille. Täältäkään ei nyt varsinaisesti myymälää tullut esille, tuli vain viitteitä mistä voisi kysyä.
        Tietääkö kukaan mistä niitä silmäsuojuksia todella saa?

• univaikeuksia

Tuotteen nimi vaikuttaisi olevan unimaski

• Anonyymi

oisko silmälasikaupoissa?, itse vedin junassa pääpannan silmille, hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5384
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4627
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2651
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1347
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe