Jouko Piho eduskuntaan
Suomen puolesta – sinun hyväksesi!
1. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomi eroaa EU:sta ja saa takaisin täyden itsenäisyyden ja oman valuutan, markan. Rahan liikkeelle laskemisen oikeus on annettava valtiolle ja kunnille eli pois ahneilta yksityispankeilta.
2. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomen maahanmuuttopolitiikka muutetaan realistiseksi ja suomalaisten etujen mukaiseksi.
3. Minä lupaan toimia sen puolesta, että valtion yhä lisääntyvä velkaantuminen lopetetaan. Valtion menoista on paljon leikattavaa: ilmastovero, Venäjän lähialuetuki, kehitysapu ja maahanmuutto. Kaikkea ei tarvitse leikata kokonaan, mutta toimintaa on tehostettava.
4. Minä lupaan toimia kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta. Sen tähden sanon ei homoavioliitoille, ei islamin maahanvyörylle ja kyllä omalle vahvalle puolustukselle.
Jouko Piho, 63, Loviisan Valkossa asuva eläkkeellä oleva luokanopettaja, KD:n eduskuntavaaliehdokas Uudenmaan vaalipiirissä. Lue lisää poliittisesta toiminnastani: www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu37.htm .
Jouko Piho Valkolammentie 26 c F 47 07910 Valko
Puh. 040-8281759 Sähköposti:jouko.piho@kolumbus.fi
Pyrin eduskuntaan
1
384
Vastaukset
- kannatan
EI homoaviliitoille, Islamin maahanvyörylle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397