Gigantin verkkommyntiin luottamus meni

Tilasin 2 viikkoo sitten (21.9.) pesukoneen Gigantin verkkomyynnistä heidän kotiinkuljetuspalvelun takia. Konetta piti olla varastossa, ja toimitusaika oli 2-5 arkipäivää. Tietenkään kone ei ole vieläkään tullut.

Soitin viikko sitten asikaspalveluun, jossa sanoivat etteivät tiedä missä kone on ja milloin se saapuu perille. Kuulemma hävinnyt jonnekin Ruotsin ja Suomen välille, varmaan tippunut laivasta mereen veikkaan. Täytyy myöntää et ihme touhuu. Sähköpostiakin laitoin asiakaspalveluun viikko sitten asiasta, ei vieläkään tullut sieltä mitään vastausta, vaikka lupaavat vuorokauden sisällä vastata niihin.

Masentaa tämä Gigantin touhu, tavarat pitää kyllä etukäteen maksaa, mutta asiakaspalvelu ja toimitus on aivan hanurista. Oli kyllä viimeinen tuote, jonka tuosta paska liikkeestä tilaan, enkä kyllä suosittele kenellekään muullekaan kyseistä liikettä.

Kai tässä vaan pitää odotella sitä, matkahuollon palvelu näyttäis, että kone on ollut matkalla tänne 30.9. alkaen, pitkäthän ne matkat on Suomessakin kuten Ruotsissakin...

4

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllättymään

jos joudut takuuasioissa kääntymään gigantin puoleen.
      gigantin myymissä laitteissa ei ole takuuta.

• pölöjä0

Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin

• takuu..
        pölöjä0 kirjoitti:

Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin

menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
        asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
        gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.

• minä takuu, takuu
        takuu.. kirjoitti:

menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
        asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
        gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.

Gigantissa takuuhuolto toimii ihan kuten muissakin ketjuissa.
        Ei asiakkaan ikinä tarvi itse ottaa selvää mihin tuote lähetetään jos sitä tarvitsee huoltaa.
        Kodinkoneissa on eri juttu koska kuka nyt rupeaa raahaamaan rikkinäistä pesukonetta takaisin Giganttiin jos se hajoaa! Paikallinen kodinkonehuoltaja tulee kotiin korjaamaan koneen jos vain mahdollista.
        Mitään lakia ei ole Suomessa olemassa joka vaatii millekkään tuotteelle yhtään takuuta.
        Takuu on valmistajan tai kaupan vapaaehtoinen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87