Moro.
Kutsunnat oli tässä vasta ja sieltä tuli sitten E-paperit 2 vuodeksi, koska tutkimukset jalka/selkä -vaivojen osalta kesken..
Jos tutkimusten jälkeen lääkäri antaa minulle C-paperit, niin voinko lähettää ne aluetoimistoon ja hakea sitä kautta vapautuksen? Ettei tarvisi enää kutsuntoihni mennä 2 vuoden päästä. Miten tässä kuuluu toimia? Joutuuko mihinkään erityistarkastuksiin vielä?
E-paprut -> C
kalle655
3
1269
Vastaukset
- joopajoooo
menet kahen vuoden päästä kutsuntoihin, siellä läväytät paperin tiskiin ja kiität luojaa
- kalle6556
Kyllä mä nyt sen tiesin, mut voiko sitä aiemmin tehdä tuota paskaa?
- 463262323
kalle6556 kirjoitti:
Kyllä mä nyt sen tiesin, mut voiko sitä aiemmin tehdä tuota paskaa?
Kyllähän sen voi, jos valittaa päätöksestä, mutta miksi et menisi kutsuntoihin? Pääset erikoisjoukkoon, joiden nimet huudetaan ennen muita. Itse pääsin aivan ensimäisenä lääkärille ja siitä lautakuntaan. Kyllä oli voittajan olo silloin, sen takia voi katsella parikymmentä minuuttia propagandapaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351