MandMDirect.com

Hei

Onko kukaan tilannut otsikossa mainutusta nettikaupasta? Miten tilaukset on menneet ja pystyykö siellä maksamaan OP:n Visa Electronilla?
Näyttäisi olevan vaatteita joita voisi vaikka hankkia.

9

2202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd123

onnistuko tilaus itselläsi ? kauan kesti saada tavara kotio?

• Ensimmäinen tilaus onnistui OP:n Electronilla mutta toinen tilaus jostain syystä ei jonka jouduin maksamaan PayPal:lla. Tuotteet tuli kotiovelle asti noin viikossa.

• vaatteita ulkomailta

Tilasin vaatteita MandMdirectista ja olin tyytyväinen laatuun ja nopeaan toimitukseen. Suosittelen kuitenkin olemaan tarkkana toimituksen suhteen. MandMdirect käyttää Interlinkiä (ja DPD/Post Nord Logicstics Oy in Finland) logistiikassaan. Varmistakaa, että heillä on yhteystietonne toimitusta varten, ja että olette sopineet ennakkoilmoituksesta toimituksen yhteydessä.

Minun tilaukseni kohdalla DPD kuriiri yritti tuoda tilaukseni perille ilman mitään ennakkoilmoitusta. Kuriiri ei tietenkään päässyt kerrostalooni ilman ovikoodia. Onneksi satuin kuitenkin seuraamaan lähetystä lähetysnumeron avulla, huomasin epäonnistuneen toimitusyrityksen ja otin yhteyttä kuriirifirmaan sopiakseni uuden toimitusajankohdan. Tällä kertaa he soittivat minulle tuodessaan lähetystä.

Tilasin samoihin aikoihin vaatteita myös Aasiasta, Clothescheap.com:sta. En suosittele tätä yritystä muille.

Tein tilauksen, maksoin sen, ja vasta sen jälkeen he ilmoittivat minulle, että puolia tilaamistani vaatteista ei ollut saatavilla. Ne vaatteet, jotka minulle toimitettiin olivat huonolaatuisia ja erisävyisiä kuin kuvissa.

• mahtava

Itse olen tilannut sieltä monta kertaa merkki vaatteita halvalla. Ei oo feikkejä ja tulee kotiovelle alle viikossa. Postikulukin vain 5€. Suosittelen!

• Riksu91

Punnallako ostetaan? Miten verot?

• OstonABC

Toistaiseksi EUta, joten ei väliä veroista.

• tilaamistapohtiva

Harmi kun tuolla on vain pieniä joustamattomia kapeita kokoja? Onko muuten briteissä esim. vaatteissa sama kokotaulukko kuin suomessa? Joku sanoi joskus että, ei kannata tilata ulkomailta kun koot on ihan erilaiset kuin suomen vastaavat mutta jos Suomeen tilataan myymälöihin tuotteet ulkomailta siis sellaisia mitkä ei ole edes suunniteltu täällä niin mistä sitten tietää miten noi koot menee?

• Slimboy22

slim farkkuja tilattu, ISOLLA riskillä, siis juuri tuon koon puolesta. Onko esim. farkut samaa kokoa kuin Suomessa? Kohtahan sen näkee kun paketti saapuu.

• Limppu24

Paketti saapui kotiovelle asti ja tuotteiden koko oli sitä mitä toivoinkin (norm eu). Jos varmasti sopivia tuotteita haluaa ostaa, kannattaa mennä oman paikkakunnan vaateliikkeeseen. Kyllä verkosta ostaminen on aina arpapeliä, kun eri merkeilläkin koot saattavat olla erilaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe