On aivan kuin ympärilläni olisi iso kupla, jonka sisälle ei ihmiset tule. Minua kyllä katsellaan, mutta kukaan ei mulle juttele vapaaehtoisesti. Tiedän, että olen tosi nätti, ja huolehdin hyvin ulkonäöstäni, koska se on kaikki mitä minulla on. Olen kaunis, mutta olen liian ujo juttelemaan ihmisille. Ihmiset kai tulkitsevat, että olen vain ylimielinen, kun olen aina yksin. Miehet eivät lähesty, vaikka paljon tuijottavat. Naiset lähinnä katsovat jotenkin oudosti. Eipä kai ulkonäöstä ole kuin haittaa, tai ei se ainakaan yksinäisyyteen auta. Ei minulla yhtäkään ystävää ole, enkä ole ikinä seurustellut. Ja tätä vain jatkuu ja jatkuu. Olen kuitenkin mukava ihminen jos minuun tutustuu, niin en ymmärrä miksen saa ketään lähelleni?
Kaunis ja yksinäinen
191
13342
Vastaukset
- blackflame
Jospa sä et huomaamattasikaan päästä ketään lähellesi?
- fdsadfasdf
tämä saattaa olla yllättävänä ongelmana
- sdgs
Et ole mitä suuremmalla todennäköisyydellä yksinäinen siksi, että olet kaunis. Tiedän lukemattomia kauniita ihmisiä, joilla kaikki tuntuu luistavan elämässä ja kaveririntamalla. Kauneus on monella erittäin positiivinen asia, se avaa ovia, nostattaa itsetuntoa (kunhan ei liikaa nostata).. Monet kauniit ihmiset ovat vielä luonteeltaankin niin jalosieluisia ja herttaisia. Tosin veikkaan, että saattaapa se joillakin pissikin nousta päähän omasta kauneudesta, se saattaa olla karkoittavaa. Veikkaan, että syynä yksinäisyyteen on se, että olet epävarma ja et oikein osaa sosiaalisia kuvioita. Kiinnität liikaa huomiota fyysisesti itseesi ja muiden käsityksiin sinusta. Keskity muihin, hanki hyvä harrastus ja unohda liikaa itsesi pohtiminen. Hymyile, ole kohtelias ja kiinnostunut muista. Älä puhu liikaa itsestäsi. Siinä voisi olla hyviä tapoja hommata niitä kavereita.
- henkilö J
"Miehet eivät lähesty, vaikka paljon tuijottavat. Naiset lähinnä katsovat jotenkin oudosti."
Tämä on vain arvailua, mutta ehkä tarkkailet muita niin intensiivisesti, että se hämmentää heitä? - Ruma ja yksin. mies
Kauniita ja samalla yksinäisiä naisia ei voi olla kuin äärimmäisen harvassa, jos silloinkaan.
Elämäntilanteesta aiheutuva ihmisten tapaamattomuus (=Tilanne, jossa päivittäin tavattavien ihmisten määrä on pieni.) ja joidenkin naisten kateus voi hieman ehkä haitata ystävien saamista, mutta poikakaverin kaunis yksinäinen nainen saa varmasti ja nopeasti, jos hän on edes hieman valmis tinkimään kriteereistään. Toki kaunis nainen saa asettaakin ehdokkaalle kovat kriteerit, mutta jos hän vaatii sitä urheiluautolla ajavaa tummaa komeaa treenattua nuorehkoa rikasta firmanomistajaa, niin sellaisia ei ihan heti löydy edes kaikille kauniille naisille, joita Suomessakin onneksi on prosentilla, joka on pieni mutta ei kuitenkaan onneksi häviävän pieni.- ttuuesfouu
"Toki kaunis nainen saa asettaakin ehdokkaalle kovat kriteerit, mutta jos hän vaatii sitä urheiluautolla ajavaa tummaa komeaa treenattua nuorehkoa rikasta firmanomistajaa, niin sellaisia ei ihan heti löydy edes kaikille kauniille naisille"
Hyi kun kuvottava vastaus. - 21
Unohdat tapaukset, että on samalla kaunis ja vaikkapa äärimmäisen ujo, asperger, on traumatisoitunut ja omaa huonon itsetunnon, eikä osaa puolustautua kateutta vastaan, tms, siis poikkeava luonteenlaatu. Jos on tavis, kauneus on helpompaa ja sehän kääntyy hyödyksi, jos sitä osaa käyttää. Kauniista ihmisistä on helompi pitää.
Tai sitten jos on todella lisäksi harvinainen tapaus, vaikka lisäksi todella älykäs ja henkevä eikä pysty kiinnostumaan kuin miehistä, jotka ovat näillä alueilla itsensä vertaisia.
Ne urheiluautoilevat firmanomistajat taas ovat usein kusipäitä ja narsisteja ja kyllä sellainen jokaiselle kaunottarelle löytyy, jos sitä haluaa. Laittaa parhaat päälle ja menee oikeaan paikkaan. Vaikeampaa on löytää se sielunkumppani, jos sellaista etsii.
Yhdistettynä ujouteen kauneus voinee kääntyä kiroukseksi.
Ja omaa sukupuolta olevat ystävät ovat niitä tärkeämpiä...onko kivaa käydä baarissa yksin? - 11
21 kirjoitti:
Unohdat tapaukset, että on samalla kaunis ja vaikkapa äärimmäisen ujo, asperger, on traumatisoitunut ja omaa huonon itsetunnon, eikä osaa puolustautua kateutta vastaan, tms, siis poikkeava luonteenlaatu. Jos on tavis, kauneus on helpompaa ja sehän kääntyy hyödyksi, jos sitä osaa käyttää. Kauniista ihmisistä on helompi pitää.
Tai sitten jos on todella lisäksi harvinainen tapaus, vaikka lisäksi todella älykäs ja henkevä eikä pysty kiinnostumaan kuin miehistä, jotka ovat näillä alueilla itsensä vertaisia.
Ne urheiluautoilevat firmanomistajat taas ovat usein kusipäitä ja narsisteja ja kyllä sellainen jokaiselle kaunottarelle löytyy, jos sitä haluaa. Laittaa parhaat päälle ja menee oikeaan paikkaan. Vaikeampaa on löytää se sielunkumppani, jos sellaista etsii.
Ja omaa sukupuolta olevat ystävät ovat niitä tärkeämpiä...onko kivaa käydä baarissa yksin?ja kun on vielä se puoli asiaa, että jos olet ruma tai uskot, että olet, niin onhan ainakin se, mitä syyttää...mitä syytät, kun olet kaunis? Ja myötätuntoakin heruu vähemmän.
Mutta onhan kauniilla tietysti aina se mahdollisuus siihen tuhkimotarinaan, jos se nyt minkään arvoinen haave on. Jos on nainen ja oikeasti ruma (useimmat vain kuvittelevat olevansa, vaikka ovat ihan normaaleita, jopa omalla tavallaan nättejä, jos vain laittavat itsensä oikein), niin sitä prinssiä voi joutua odottamaan... - eieioleeiei
21 kirjoitti:
Ja omaa sukupuolta olevat ystävät ovat niitä tärkeämpiä...onko kivaa käydä baarissa yksin?"
samalla kaunis ja vaikkapa äärimmäisen ujo, asperger, on traumatisoitunut ja omaa huonon itsetunnon, eikä osaa puolustautua kateutta vastaan, tms, siis poikkeava luonteenlaatu.
"
Nuo tuollaiset ovatkin hyvin harvinaisia poikkeuksia. On todella harvinaista esimerkiksi se, että joku on äärimmäisen ujo, vaikka vähän ujoja on melko paljon. Vähän ujo kyllä kykenee voittamaan ujoutensa varsinkin silloin, jos hänellä on kauneus apunaan.
En minä väittänytkään, etteikö olisi löydettävissä YHTÄKÄÄN kaunista ja oman pohjimmaisen tahtonsa vastaisesti yksinäistä naista, mutta käytännössä tällaisia ei juuri ole. - 28
eieioleeiei kirjoitti:
"
samalla kaunis ja vaikkapa äärimmäisen ujo, asperger, on traumatisoitunut ja omaa huonon itsetunnon, eikä osaa puolustautua kateutta vastaan, tms, siis poikkeava luonteenlaatu.
"
Nuo tuollaiset ovatkin hyvin harvinaisia poikkeuksia. On todella harvinaista esimerkiksi se, että joku on äärimmäisen ujo, vaikka vähän ujoja on melko paljon. Vähän ujo kyllä kykenee voittamaan ujoutensa varsinkin silloin, jos hänellä on kauneus apunaan.
En minä väittänytkään, etteikö olisi löydettävissä YHTÄKÄÄN kaunista ja oman pohjimmaisen tahtonsa vastaisesti yksinäistä naista, mutta käytännössä tällaisia ei juuri ole.Jos puhutaan yksinäisyydestä, niin jossain viereisessä ketjussa joku sukkelasti kirjoitti, että yksinäiset voidaan jakaa rumiin finninaamaisiin miehiin ja parisuhteessa eläviin "yksinäisiin" naisiin.
Ensiksi mainitut kokeva olevansa jumalan hylkäämiä ensisijaisesti, koska eivät saa pesää, jälkimmäiset ovat josssain parisuhdeloukussa ja ensimmäiset eivät voi käsittää, miten tällainen voi olla yksinäinen, kun kerran on niin uskomattoman onnekas, että on jopa poikaystävä, itse kun ei paria löydä.
Yksinäinen voi olla, vaikka olisikin kavereita, jne. Äärimmäinen erakkous - että ei näe ketään kuukausiin - on toinen asia, äärimuoto. Miehillä tuo tuheron saanti aspekti korostuu. Yhtä hyvin voisi snoa, että jos on yksikin ystävä, ei ole yksinäinen, vaikka ei koskaan saisi.
Ja tilastollinen tosiasia lienee, että jos todella kauniita on vaikka 1/1000 ja todella ujoja tai muuten sosiaalisesti pahasti ongelmaisia 1/50, niin näinkin tiukoilla suhdeluvuilla Suomenkin kokoisesta maasta on löydyttävä; jos kauneuden tai sosiaalisten ongelmien standardeja vähänkin lasketaan, niin hurjasti enemmän ja jo jokaisesta ikäluokasta useita. Puhumattakaan sitten siitä, ettei sovelleta niitä totaaliyksinäisten miesten yksinäisyyskriteereitä, joissa keskeisintä on, ettei ole saanut viiteen vuoteen tai mieluiten koskaan.
Ystävät ovat tärkeämpiä, kuin parisuhde ja parisuhde voi olla hirveä loukku. Sitä voi herkän luonteen olla viisastakin vähän vältellä ja pihdata. On säälittävää, miten ihmiset pakenevat yksinäisyyttään parisuhteisiin täysin väärnlaisten tyyyppien kanssa. - Ei noin
28 kirjoitti:
Jos puhutaan yksinäisyydestä, niin jossain viereisessä ketjussa joku sukkelasti kirjoitti, että yksinäiset voidaan jakaa rumiin finninaamaisiin miehiin ja parisuhteessa eläviin "yksinäisiin" naisiin.
Ensiksi mainitut kokeva olevansa jumalan hylkäämiä ensisijaisesti, koska eivät saa pesää, jälkimmäiset ovat josssain parisuhdeloukussa ja ensimmäiset eivät voi käsittää, miten tällainen voi olla yksinäinen, kun kerran on niin uskomattoman onnekas, että on jopa poikaystävä, itse kun ei paria löydä.
Yksinäinen voi olla, vaikka olisikin kavereita, jne. Äärimmäinen erakkous - että ei näe ketään kuukausiin - on toinen asia, äärimuoto. Miehillä tuo tuheron saanti aspekti korostuu. Yhtä hyvin voisi snoa, että jos on yksikin ystävä, ei ole yksinäinen, vaikka ei koskaan saisi.
Ja tilastollinen tosiasia lienee, että jos todella kauniita on vaikka 1/1000 ja todella ujoja tai muuten sosiaalisesti pahasti ongelmaisia 1/50, niin näinkin tiukoilla suhdeluvuilla Suomenkin kokoisesta maasta on löydyttävä; jos kauneuden tai sosiaalisten ongelmien standardeja vähänkin lasketaan, niin hurjasti enemmän ja jo jokaisesta ikäluokasta useita. Puhumattakaan sitten siitä, ettei sovelleta niitä totaaliyksinäisten miesten yksinäisyyskriteereitä, joissa keskeisintä on, ettei ole saanut viiteen vuoteen tai mieluiten koskaan.
Ystävät ovat tärkeämpiä, kuin parisuhde ja parisuhde voi olla hirveä loukku. Sitä voi herkän luonteen olla viisastakin vähän vältellä ja pihdata. On säälittävää, miten ihmiset pakenevat yksinäisyyttään parisuhteisiin täysin väärnlaisten tyyyppien kanssa.Seksin puute ei todellakaan ole yksinäisyyttä. Eikä seksi poista yksinäisyyttä kun pieneksi hetkeksi.
Tunnen itse itseni vähemmän yksinäiseksi vietettyäni aikaa ystävän kanssa kun saatuani pillua ihmiseltä, jota en edes kunnolla tunne. Se on kuitenkin vain seksiä, tuntemattoman kanssa ei yleensä edes kovin hyvää sellaista. Ei siitä mitenkään erityisen hyvä olo kovin pitkäksi aikaa jää. - eieioleeiei
28 kirjoitti:
Jos puhutaan yksinäisyydestä, niin jossain viereisessä ketjussa joku sukkelasti kirjoitti, että yksinäiset voidaan jakaa rumiin finninaamaisiin miehiin ja parisuhteessa eläviin "yksinäisiin" naisiin.
Ystävät ovat tärkeämpiä, kuin parisuhde ja parisuhde voi olla hirveä loukku. Sitä voi herkän luonteen olla viisastakin vähän vältellä ja pihdata. On säälittävää, miten ihmiset pakenevat yksinäisyyttään parisuhteisiin täysin väärnlaisten tyyyppien kanssa.Puhut lähinnä P:tä.
Pari huomiota jaksan nostaa esille:
1) Halvennat yksinäisiä miehiä väittämällä, että heidän yksinäisyytensä olisi vain pillunsaannin puutetta. On se varmasti sitäkin, mutta toivovat hekin toivomaltaan kumppanilta myös henkistä läheisyyttä, ja olen tämän tarpeen nähnyt myös heidän itsensä netissä tilittämänä. Heillä ei myös usein ole miespuolisiakaan kavereita, ja kaipaavat he niitäkin, vaikka yksittäisestä suhteesta se parisuhde onkin yleensä tärkein.
Jos parisuhde tuntuu loukulta, siitä voi lähteä. Jos ei kuitenkaan lähde, silloin vika on vain itsessä ja se vika on silloin paljon enemmän pelkkää omaa vikaa kuin yksinäinen on itse syypää yksinäisyyteensä.
Mitä hölmöihin laskelmiisi tulee, niihin sanon vain, että johan minä olen JO sanonut, että varmasti koko Suomi haravoimalla on löydettävissä myös jokunen kaunis yksinäinen nainen, joka on vielä lisäksi vaikka jopa neitsyt. Käytännössä voi silti edelleen sanoa, että kauniita yksinäisiä naisia ei ole. - 19
eieioleeiei kirjoitti:
Puhut lähinnä P:tä.
Pari huomiota jaksan nostaa esille:
1) Halvennat yksinäisiä miehiä väittämällä, että heidän yksinäisyytensä olisi vain pillunsaannin puutetta. On se varmasti sitäkin, mutta toivovat hekin toivomaltaan kumppanilta myös henkistä läheisyyttä, ja olen tämän tarpeen nähnyt myös heidän itsensä netissä tilittämänä. Heillä ei myös usein ole miespuolisiakaan kavereita, ja kaipaavat he niitäkin, vaikka yksittäisestä suhteesta se parisuhde onkin yleensä tärkein.
Jos parisuhde tuntuu loukulta, siitä voi lähteä. Jos ei kuitenkaan lähde, silloin vika on vain itsessä ja se vika on silloin paljon enemmän pelkkää omaa vikaa kuin yksinäinen on itse syypää yksinäisyyteensä.
Mitä hölmöihin laskelmiisi tulee, niihin sanon vain, että johan minä olen JO sanonut, että varmasti koko Suomi haravoimalla on löydettävissä myös jokunen kaunis yksinäinen nainen, joka on vielä lisäksi vaikka jopa neitsyt. Käytännössä voi silti edelleen sanoa, että kauniita yksinäisiä naisia ei ole.väärin.
En halvenna yksinäisiä miehiä, vaan pidän naurettavana tiettyjen henkilöiden tapaa määrittää yksinäisyys niin suoraan seksinsaannin suhteen ja parisuhteen puuttumisena. NÄin ajattelevat ihmiset eivät pysty eläytymään toisen tyyppisiin tilanteisiin, kuin missä itse ovat ja heidän kärismyksensä lienee suurelta osin kelvottomuuden tunnetta, kun kokee, ettei "kelpaa kenellekää".
Pahimmanlainen yksinäisyys on sekä ystävien että parittelukumppanien totaalista puuttumista.
Kaikella kunnioituksella näitä ihmisiä kohtaan ja heidän ongelmiaan...on itsekästä yleistää oma tapauksensa yleiseksi säännöksi. Näin menettelevät tyypit päin vastoin halventavat niitä ihmisiä, jotka kokevat olevansa yksinäisiä, vaikkei tällä puolella olisi mitään ongelmaa: saisi pillu/munaa, jos haluaa ja elää ehkä parisuhteessakin. Tämäkin on yksinäisyyttä.
Itse asiassa sinä halvennat näitä parisuhdeloukussa eläviä: tietenkään eivät lähde loukustaan, kun jos lähtisivät, sitten vasta yksinäisiä olisivatkin...ei olisi edes sitä tyttö/poikaystävää...
Muutenkin ihmetyttää tuo syyttelysi... Syyllistät itseäsi ja siksi oletat toisten syyllistävän sinua?
Muutenkin tuntuu, että haluat laittaa yksinäisyyden mieluiten ulkoisten syiden piikkiin...köyhä voi aina uskoa, että jos vain olisi rahaa, olisi onnellinen ja pitää olla rikas, jotta tämä uskomus kävisi mahdottomaksi. Todellisuudessa asia on niin, että normaalinnäköisellä ja kauniilla riski on sama. Ja äärimmäisen kauniilla se voi taas kasvaa, kuten itsemurhariski lottovoittajilla (fakta).
Tietysti kaikkein vähiten kauniilla ihmisillä riski on suurin, mutta he ovat vähemmistö. - eieioleeiei
19 kirjoitti:
väärin.
En halvenna yksinäisiä miehiä, vaan pidän naurettavana tiettyjen henkilöiden tapaa määrittää yksinäisyys niin suoraan seksinsaannin suhteen ja parisuhteen puuttumisena. NÄin ajattelevat ihmiset eivät pysty eläytymään toisen tyyppisiin tilanteisiin, kuin missä itse ovat ja heidän kärismyksensä lienee suurelta osin kelvottomuuden tunnetta, kun kokee, ettei "kelpaa kenellekää".
Pahimmanlainen yksinäisyys on sekä ystävien että parittelukumppanien totaalista puuttumista.
Kaikella kunnioituksella näitä ihmisiä kohtaan ja heidän ongelmiaan...on itsekästä yleistää oma tapauksensa yleiseksi säännöksi. Näin menettelevät tyypit päin vastoin halventavat niitä ihmisiä, jotka kokevat olevansa yksinäisiä, vaikkei tällä puolella olisi mitään ongelmaa: saisi pillu/munaa, jos haluaa ja elää ehkä parisuhteessakin. Tämäkin on yksinäisyyttä.
Itse asiassa sinä halvennat näitä parisuhdeloukussa eläviä: tietenkään eivät lähde loukustaan, kun jos lähtisivät, sitten vasta yksinäisiä olisivatkin...ei olisi edes sitä tyttö/poikaystävää...
Muutenkin ihmetyttää tuo syyttelysi... Syyllistät itseäsi ja siksi oletat toisten syyllistävän sinua?
Muutenkin tuntuu, että haluat laittaa yksinäisyyden mieluiten ulkoisten syiden piikkiin...köyhä voi aina uskoa, että jos vain olisi rahaa, olisi onnellinen ja pitää olla rikas, jotta tämä uskomus kävisi mahdottomaksi. Todellisuudessa asia on niin, että normaalinnäköisellä ja kauniilla riski on sama. Ja äärimmäisen kauniilla se voi taas kasvaa, kuten itsemurhariski lottovoittajilla (fakta).
Tietysti kaikkein vähiten kauniilla ihmisillä riski on suurin, mutta he ovat vähemmistö.Parisuhteessa elävä on jo melko hyvässä tilanteessa ja tällaisen valitus yksinäisyydestä on oikeasti yksinäisten halventamista. Vähän sama jos ennestään varakas inisee siitä, että hän ei ole yhtä rikas kuin se roopeankka. Köyhän korviin tämä inini kuulostaa todella naurettavalta. Tässä syy miksi täällä jotkut katsovat oikeudekseen kiistää toisen yksinäisyyden: Todella köyhän korviin kuulostaa samalla sekä köyhää halventavalta että typerältä varakkaan inini siitä ettei hän ole vielä rikkaampi.
"on itsekästä yleistää oma tapauksensa yleiseksi säännöksi"
Oma? Miksi muuten (virheellisesti) kuvittelet, että olen yleistämässä jotain omaa tapaustani. Kuvittelet, että olen joku koskaan p:tä saamaton ja siitä katkera nörtti. Kuinka VÄÄRÄSSÄ oletkaan! Tällaisiakin kuitenkin on, ja olet jo halventanut heitä väittämällä, että se p...puute olisi heidät katkeriksi tehnyt. Sitäkin he toki kaipaavat, mutta yhtälailla he kaipaavat läheisyyttä, jota kukaan nainen ei ole suostunut heille tarjoamaan. Nykyajan naiset ovat paljon nirsompia kuin miehet. Sitäpaitsi parisuhteeseen pääsemättömät miehet ovat useimmiten hyvin yksinäisiä eikä heillä usein ole edes miespuolisia ystäviä.
"tietenkään eivät lähde loukustaan, kun jos lähtisivät, sitten vasta yksinäisiä olisivatkin"
Mitään todellista parisuhdeloukkua ei ole olemassa. Ensinnäkin tuon sanoessasi epäsuorasti myönnät, että he ovat jo paremmassa asemassa kuin täysin yksinäiset (Miksi muuten lähtö muuttaisi tilannetta huonommaksi.). Joko lähtijä saisi melko helposti uuden ja paremman suhteen tai sitten ei, mikä taas tarkoittaa sitä, että hänellä ei omat rahkeet riittäisi parempaan kumppaniin ja siksi pitäisi tyytyä nykyiseen ja lopettaa valittaminen jostain yksinäisyydestä, jota ei todellisuudessa ole.
"normaalinäköisellä ja kauniilla riksi on sama"
Ei ole, koska kaunis nainen saa aina halutessaan melko hyvän parisuhteen. Jos sellaista ei kuitenkaan tule syynä on joko naisen pohjaton nirsous tai sitten se, että pohjimmiltaan hän ei edes halua suhteita.
Lopetan keskustelun kanssasi tähän, koska sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa. - 39
eieioleeiei kirjoitti:
Parisuhteessa elävä on jo melko hyvässä tilanteessa ja tällaisen valitus yksinäisyydestä on oikeasti yksinäisten halventamista. Vähän sama jos ennestään varakas inisee siitä, että hän ei ole yhtä rikas kuin se roopeankka. Köyhän korviin tämä inini kuulostaa todella naurettavalta. Tässä syy miksi täällä jotkut katsovat oikeudekseen kiistää toisen yksinäisyyden: Todella köyhän korviin kuulostaa samalla sekä köyhää halventavalta että typerältä varakkaan inini siitä ettei hän ole vielä rikkaampi.
Oma? Miksi muuten (virheellisesti) kuvittelet, että olen yleistämässä jotain omaa tapaustani. Kuvittelet, että olen joku koskaan p:tä saamaton ja siitä katkera nörtti. Kuinka VÄÄRÄSSÄ oletkaan! Tällaisiakin kuitenkin on, ja olet jo halventanut heitä väittämällä, että se p...puute olisi heidät katkeriksi tehnyt. Sitäkin he toki kaipaavat, mutta yhtälailla he kaipaavat läheisyyttä, jota kukaan nainen ei ole suostunut heille tarjoamaan. Nykyajan naiset ovat paljon nirsompia kuin miehet. Sitäpaitsi parisuhteeseen pääsemättömät miehet ovat useimmiten hyvin yksinäisiä eikä heillä usein ole edes miespuolisia ystäviä.
"tietenkään eivät lähde loukustaan, kun jos lähtisivät, sitten vasta yksinäisiä olisivatkin"
Mitään todellista parisuhdeloukkua ei ole olemassa. Ensinnäkin tuon sanoessasi epäsuorasti myönnät, että he ovat jo paremmassa asemassa kuin täysin yksinäiset (Miksi muuten lähtö muuttaisi tilannetta huonommaksi.). Joko lähtijä saisi melko helposti uuden ja paremman suhteen tai sitten ei, mikä taas tarkoittaa sitä, että hänellä ei omat rahkeet riittäisi parempaan kumppaniin ja siksi pitäisi tyytyä nykyiseen ja lopettaa valittaminen jostain yksinäisyydestä, jota ei todellisuudessa ole.
Ei ole, koska kaunis nainen saa aina halutessaan melko hyvän parisuhteen. Jos sellaista ei kuitenkaan tule syynä on joko naisen pohjaton nirsous tai sitten se, että pohjimmiltaan hän ei edes halua suhteita.
Lopetan keskustelun kanssasi tähän, koska sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa."Parisuhteessa elävä on jo melko hyvässä tilanteessa ja tällaisen valitus yksinäisyydestä on oikeasti yksinäisten halventamista."
Voi olla paremmassa tilanteessa, kuin totaaliyksinäinen, mutta on uskomattoman tyhmää sanoa, ettei parisuhteessa elävä voisi olla yksinäinen ja pahasti kärsiä siitä. Ikään kuin yksinäisyyden suhteen ei olisi aste-eroja. Kuka sinä ylipäänsä olet arvioimaan sitä, kuinka yksinäisiä, onnellisia/onnettomia ihmiset ovat, joiden tilnateesta et ymmärrä mitään?
"Kuvittelet, että olen joku koskaan p:tä saamaton ja siitä katkera nörtti. Kuinka VÄÄRÄSSÄ oletkaan! Tällaisiakin kuitenkin on, ja olet jo halventanut heitä väittämällä, että se p...puute olisi heidät katkeriksi tehnyt"
No, yleistät yhden taopauksen säännöksi, oli oma tilanteesi mikä olikaan. Puute - yhtä hyvin seksin kuin läheisyyden - kyllä tekee heräkästi katkeraksi, sehän on itsestäänselvää!
"Mitään todellista parisuhdeloukkua ei ole olemassa."
Idioottimainen väite. Moni elää parisuhteessa, joka ei ole muuta, kuin keino paeta yksinäisyyttä. He ovat siis hyvin yksinäisiä,vaikka elävät parisuhteessa. Näin voi olla, vaikka suhde olisi ihan ok.
Ja unohdat tapaukset, joihin liittyy hyväksikäyttöä alistumista tai muita ongelmia. Aika yleisiä. yleistät törkeästi.
" Ensinnäkin tuon sanoessasi epäsuorasti myönnät, että he ovat jo paremmassa asemassa kuin täysin yksinäiset"
Tietysti ovat, tai ovat keskimäärin, se on itsestään selvää. Mutta jos ikuisella vastentahtoisella aikamiespojalla on edes yksi oikea ystävä, hän voi olla paljon paremmassa asemassa, kuin parisuhteessa elävä yksinäinen. Näet parisuhteen myyttisessä valossa.
"Ei ole, koska kaunis nainen saa aina halutessaan melko hyvän parisuhteen. Jos sellaista ei kuitenkaan tule syynä on joko naisen pohjaton nirsous tai sitten se, että pohjimmiltaan hän ei edes halua suhteita. "
Niin, ja kauniit naiset yleensä kai ovat ihan syystäkin nirsoja?
Tämä on taas myyttinen käsitys. Normaalinnäköinen löytää patisuhteen jopa helpommin, kuin kaunis...helpointa se on, jos on jonkin verran normaalia paremman näköinen. Vain oikeasti rumilla on pelkästään ulkonäöstä johtuvia ongelmia tässä.
Yksinäisyys on aivan yhtä yleistä kauniiden, kuin normaalinkin näköisten joukossa. Kauniita on vain harvemmassa ja se, että TV:n näenäisen übersosiaaliset ihmiset ja hahmot ovat yleensä melko kauniita luo harhakuvaa todellisuuden suhteen.
"
Lopetan keskustelun kanssasi tähän, koska sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa.2
Jep. Tai tarkemmin, koska omat hutiloidut väitteesi eivät kestä lähempää tarkastelua- - nainen:-(
eieioleeiei kirjoitti:
Parisuhteessa elävä on jo melko hyvässä tilanteessa ja tällaisen valitus yksinäisyydestä on oikeasti yksinäisten halventamista. Vähän sama jos ennestään varakas inisee siitä, että hän ei ole yhtä rikas kuin se roopeankka. Köyhän korviin tämä inini kuulostaa todella naurettavalta. Tässä syy miksi täällä jotkut katsovat oikeudekseen kiistää toisen yksinäisyyden: Todella köyhän korviin kuulostaa samalla sekä köyhää halventavalta että typerältä varakkaan inini siitä ettei hän ole vielä rikkaampi.
Lopetan keskustelun kanssasi tähän, koska sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa.Mikä kukaan toinen on sanomaan tai arvostelemaan onko jonkun henkikön kokema yksinäisyyden tunne aitoa tai peräti oikeutettua olipa parisuhteessa tai ei. Jokainen kyllä varmasti kokee omat tunteensa itsessään aitoina. Olen kuullut jonkun sanovan että juuri ihmisten keskellä ollessaan yksinäisyyden tuntee kaikkein pahiten. Yksinäisyys on aina hirvittävän surullista. Parisuhde yksinäisyys todella helvetillistä. Koko ajan kaipaa toista lähelleen ja vaikka toinen on olemassa ei tämä puoliso sitä läheisyyttä anna. Koskaan ei pidä halventaa kenenkään kokemia tunteita. Kyllä parisuhteissakin tapahtuu toisen itsemurhia tai pahimmassa tapauksessa puoliso tappa lapset, puolisonsa ja lopuksi itsensä. Hirvittävän surullista että ilman parisuhdetta elävät yksinäiset ihmiset eivät tahdo ymmärtää kuin omaa yksinäisyyttään näkemättä toisten surua ja murhetta elleivät nämä ole itsensä kaltaisessa tilanteessa. Itsehän onnistuin lihottamaan itseni masennuksessani ja yksinäisyyden tunteissani jopa 30 kiloa. Että ei varmaankaan ole nämä minun tuntemukseni aitoja tai sallituja tai että niitä edes saisi toisille jakaa kun omat voimat ei riitä????
- Monkey*
nainen:-( kirjoitti:
Mikä kukaan toinen on sanomaan tai arvostelemaan onko jonkun henkikön kokema yksinäisyyden tunne aitoa tai peräti oikeutettua olipa parisuhteessa tai ei. Jokainen kyllä varmasti kokee omat tunteensa itsessään aitoina. Olen kuullut jonkun sanovan että juuri ihmisten keskellä ollessaan yksinäisyyden tuntee kaikkein pahiten. Yksinäisyys on aina hirvittävän surullista. Parisuhde yksinäisyys todella helvetillistä. Koko ajan kaipaa toista lähelleen ja vaikka toinen on olemassa ei tämä puoliso sitä läheisyyttä anna. Koskaan ei pidä halventaa kenenkään kokemia tunteita. Kyllä parisuhteissakin tapahtuu toisen itsemurhia tai pahimmassa tapauksessa puoliso tappa lapset, puolisonsa ja lopuksi itsensä. Hirvittävän surullista että ilman parisuhdetta elävät yksinäiset ihmiset eivät tahdo ymmärtää kuin omaa yksinäisyyttään näkemättä toisten surua ja murhetta elleivät nämä ole itsensä kaltaisessa tilanteessa. Itsehän onnistuin lihottamaan itseni masennuksessani ja yksinäisyyden tunteissani jopa 30 kiloa. Että ei varmaankaan ole nämä minun tuntemukseni aitoja tai sallituja tai että niitä edes saisi toisille jakaa kun omat voimat ei riitä????
"Mikä kukaan toinen on sanomaan tai arvostelemaan onko jonkun henkikön kokema yksinäisyyden tunne aitoa tai peräti oikeutettua olipa parisuhteessa tai ei."
Koska siihen ei ole syytä.
"Jokainen kyllä varmasti kokee omat tunteensa itsessään aitoina."
Niin tuntee köyhäkin, mutta ei saa lisää rahaa ellei itse ponnistele sen eteen.
"Parisuhde yksinäisyys todella helvetillistä. Koko ajan kaipaa toista lähelleen ja vaikka toinen on olemassa ei tämä puoliso sitä läheisyyttä anna. Koskaan ei pidä halventaa kenenkään kokemia tunteita. Kyllä parisuhteissakin tapahtuu toisen itsemurhia tai pahimmassa tapauksessa puoliso tappa lapset, puolisonsa ja lopuksi itsensä."
En sääli naista, joka valitsee pillullaan vaimonhakkaajakommariidiootin, vaan lapsia, jotka ovat syyttöminä kärsimässä. Armeijassa miehille ei anneta mahdollisuutta kitistä, joten miksi naisille pitäisi?
"Hirvittävän surullista että ilman parisuhdetta elävät yksinäiset ihmiset eivät tahdo ymmärtää kuin omaa yksinäisyyttään näkemättä toisten surua ja murhetta elleivät nämä ole itsensä kaltaisessa tilanteessa. Itsehän onnistuin lihottamaan itseni masennuksessani ja yksinäisyyden tunteissani jopa 30 kiloa. Että ei varmaankaan ole nämä minun tuntemukseni aitoja tai sallituja tai että niitä edes saisi toisille jakaa kun omat voimat ei riitä????"
Saat toki tuntea noin, mutta saat syyttää itseäsi noista tunteista. Enemmän säälin miehiä, jotka haluavat perheen, mutta se on heiltä kielletty, koska naiset ovat niin nirsoja ja vaativia. - t o t u u s
Monkey* kirjoitti:
"Mikä kukaan toinen on sanomaan tai arvostelemaan onko jonkun henkikön kokema yksinäisyyden tunne aitoa tai peräti oikeutettua olipa parisuhteessa tai ei."
"Parisuhde yksinäisyys todella helvetillistä. Koko ajan kaipaa toista lähelleen ja vaikka toinen on olemassa ei tämä puoliso sitä läheisyyttä anna. Koskaan ei pidä halventaa kenenkään kokemia tunteita. Kyllä parisuhteissakin tapahtuu toisen itsemurhia tai pahimmassa tapauksessa puoliso tappa lapset, puolisonsa ja lopuksi itsensä."
En sääli naista, joka valitsee pillullaan vaimonhakkaajakommariidiootin, vaan lapsia, jotka ovat syyttöminä kärsimässä. Armeijassa miehille ei anneta mahdollisuutta kitistä, joten miksi naisille pitäisi?
"Hirvittävän surullista että ilman parisuhdetta elävät yksinäiset ihmiset eivät tahdo ymmärtää kuin omaa yksinäisyyttään näkemättä toisten surua ja murhetta elleivät nämä ole itsensä kaltaisessa tilanteessa. Itsehän onnistuin lihottamaan itseni masennuksessani ja yksinäisyyden tunteissani jopa 30 kiloa. Että ei varmaankaan ole nämä minun tuntemukseni aitoja tai sallituja tai että niitä edes saisi toisille jakaa kun omat voimat ei riitä????"
Saat toki tuntea noin, mutta saat syyttää itseäsi noista tunteista. Enemmän säälin miehiä, jotka haluavat perheen, mutta se on heiltä kielletty, koska naiset ovat niin nirsoja ja vaativia.Ja lopeta häiriintynyt vihakirjoittelu nettiin.
Kaikki ihmiset ovat ympärilläsi syypäitä Sinun ongelmiisi. Ne, jotka eivät ole kuin sinä (varsinkin naiset), saavat syyttää kaikesta itseään.
Vaimonhakkaajan yhä uudelleen puolisokseen valitseva toimiin vaistomaisesti tietämättä, mitä tekee, ihan samoin, kuin kaikki yksinäiset ovat joutuneet tilanteeseensa niitä tapoja seuraamalla, joihin ovat traagisesti kasvaneet.
Kaunis nainen ei voi olla muka yksinäinen, koska halutaan ajatella, että yksinäisyys ja muut ongelmat johtuvat ennenkaikkea ulkoisista tekijöistä. Koska ei haluta miettiä niitä omia sisäisiä ongelmia.
Ihmisten kärsimysten vähättely ja tarkoituksellinen haluttomuus ymmärtää ovat pahuutta.
Toisten syyllistämisellä kostetaan toisille se syyllisyys, jota itse tuntee. - Monkey*
t o t u u s kirjoitti:
Ja lopeta häiriintynyt vihakirjoittelu nettiin.
Kaikki ihmiset ovat ympärilläsi syypäitä Sinun ongelmiisi. Ne, jotka eivät ole kuin sinä (varsinkin naiset), saavat syyttää kaikesta itseään.
Vaimonhakkaajan yhä uudelleen puolisokseen valitseva toimiin vaistomaisesti tietämättä, mitä tekee, ihan samoin, kuin kaikki yksinäiset ovat joutuneet tilanteeseensa niitä tapoja seuraamalla, joihin ovat traagisesti kasvaneet.
Kaunis nainen ei voi olla muka yksinäinen, koska halutaan ajatella, että yksinäisyys ja muut ongelmat johtuvat ennenkaikkea ulkoisista tekijöistä. Koska ei haluta miettiä niitä omia sisäisiä ongelmia.
Ihmisten kärsimysten vähättely ja tarkoituksellinen haluttomuus ymmärtää ovat pahuutta.
Toisten syyllistämisellä kostetaan toisille se syyllisyys, jota itse tuntee."Vaimonhakkaajan yhä uudelleen puolisokseen valitseva toimiin vaistomaisesti tietämättä, mitä tekee, ihan samoin, kuin kaikki yksinäiset ovat joutuneet tilanteeseensa niitä tapoja seuraamalla, joihin ovat traagisesti kasvaneet. "
Vaiston varassa elävät vain eläimet. Sinulla ei riitä ymmärrys siihen, että tiedämme vain pintaraapaisun verran ihmiskuntana ihmismielestä.
"Kaunis nainen ei voi olla muka yksinäinen, koska halutaan ajatella, että yksinäisyys ja muut ongelmat johtuvat ennenkaikkea ulkoisista tekijöistä. Koska ei haluta miettiä niitä omia sisäisiä ongelmia. "
Mitä ongelmia? Mikä on sinun ongelmasi? Psykiatri ratkoo "omia sisäisiä ongelmia". Tässä puhutaan nyt siitä, että kun kasvaa itsenäiseksi ihmiseksi, niin ei tarvitse mitään ihquu poikafrendiä rakastamaan läpi kyynelten, vaan on myös tultava toimeen itsekseen ja sopeuduttava.
"Ihmisten kärsimysten vähättely ja tarkoituksellinen haluttomuus ymmärtää ovat pahuutta"
Maailma on paha. Kaiken kaikkiaan, se lopulta tappaa sinut.
"Toisten syyllistämisellä kostetaan toisille se syyllisyys, jota itse tuntee."
Miksi tunnet syyllisyyttä? Kerätään yksinäisyys palstalta koleht, jotta saisit vihdoinkin ajan kallokutistajalle. - Ujo nainen
eieioleeiei kirjoitti:
"
"
En minä väittänytkään, etteikö olisi löydettävissä YHTÄKÄÄN kaunista ja oman pohjimmaisen tahtonsa vastaisesti yksinäistä naista, mutta käytännössä tällaisia ei juuri ole.Jos on ujo ja kaunis, ei kauneudesta ole mitään hyötyä naiselle, ellei mies ota ohjaksia itselleen alussa. En tarkoita, että pitäisi jatkossa aina dominoida, mutta alkuun ei päästä, ellei mies tee aloitetta.
Sama juttu, jos nainen ei ymmärrä olevansa kaunis esim. hänellä on vääristynyt ruumiinkuva tai muuten vaan huono itsetunto.
Jos lannistuu heti ekoista pakeista, koska nainen on torjunut ujouden tai pelästymisen takia, pitäisi kokeilla uudelleen. Vaikeus on siinä mistä tietää, että kyseessä on tällainen tapaus, koska mikään ei ole naisen kannalta ikävämpää kuin se, että sinua jahtaa sellainen henkilö, josta et todellakaan ole kiinnostunut. Vaatii siis suurta suhteellisuudentajua, että osaa lukea tilannetta. Ujoja pitää piirittää kauan ja tuoda selkeästi esiin, että tykkää ja on kiinnostunut. Itsensä pitää tehdä tutuksi.
Tällaisten ihmisten suhteen pitää olla todella kärsivällinen piirittämisen kanssa sekä tehdä se hienotunteisesti, eikä niin että sillat poltetaan kerralla. Vaatii kyllä mieheltä pitkää pinnaa ja sinnikkyyttä ja hyvää itsetuntoa, ettei lannistu. Meidän ujojen naisten kannalta on tosi ikävä juttu, että Suomessa tasa-arvoiset miehet eivät piiritä naisia, vaan lannistuvat heti ja ajattelevat että naisetkin tekee aloitteita. Ujot vaan ei yleensä tee aloitteita, elleivät saa todella selkeää vihjettä kiinnostuksesta. Koskee tietysti miehiä yhtä lailla. Liian päällekäyvä tyyli taas saa ujon perääntymään, olipa hän sitten kiinnostunut tai ei.
Samat ongelmat on kaikilla ujoilla, olipa sitten kaunis tai tavallisen näköinen, mies tai nainen. - t o t u u s
Monkey* kirjoitti:
"Vaimonhakkaajan yhä uudelleen puolisokseen valitseva toimiin vaistomaisesti tietämättä, mitä tekee, ihan samoin, kuin kaikki yksinäiset ovat joutuneet tilanteeseensa niitä tapoja seuraamalla, joihin ovat traagisesti kasvaneet. "
Vaiston varassa elävät vain eläimet. Sinulla ei riitä ymmärrys siihen, että tiedämme vain pintaraapaisun verran ihmiskuntana ihmismielestä.
"Kaunis nainen ei voi olla muka yksinäinen, koska halutaan ajatella, että yksinäisyys ja muut ongelmat johtuvat ennenkaikkea ulkoisista tekijöistä. Koska ei haluta miettiä niitä omia sisäisiä ongelmia. "
Mitä ongelmia? Mikä on sinun ongelmasi? Psykiatri ratkoo "omia sisäisiä ongelmia". Tässä puhutaan nyt siitä, että kun kasvaa itsenäiseksi ihmiseksi, niin ei tarvitse mitään ihquu poikafrendiä rakastamaan läpi kyynelten, vaan on myös tultava toimeen itsekseen ja sopeuduttava.
"Ihmisten kärsimysten vähättely ja tarkoituksellinen haluttomuus ymmärtää ovat pahuutta"
Maailma on paha. Kaiken kaikkiaan, se lopulta tappaa sinut.
"Toisten syyllistämisellä kostetaan toisille se syyllisyys, jota itse tuntee."
Miksi tunnet syyllisyyttä? Kerätään yksinäisyys palstalta koleht, jotta saisit vihdoinkin ajan kallokutistajalle.Vaiston varassa elävät vain eläimet. Sinulla ei riitä ymmärrys siihen, että tiedämme vain pintaraapaisun verran ihmiskuntana ihmismielestä. "
Edes eläimet tuskin toimivat täysin vaistonvaraisesti. Vaimonhakkaajan yhä uudelleen valitseva ei ymmärrä miksi tekee niinkuin tekee, eikä ole tietoinen, että valitsee alitajuisesti henkilöitä, jotka ovat kusipäitä. Hän valitsee kuin pakon edessä jopa järkeään vastaan, kuten addikti. Ihan samalla lailla toimii myös vaikka sosiaalisista pelkotiloista kärsivä. Tämä on nyt iha psykologian alkeita. Jos sanot, että oma vikansa, sama pätee sitten kaikkiin mahdollisiin sosiaalisiin ongelmiin. Mutta sinähän tässä osoitit erityistä myötätuntoa yksinäisiä miehiä kohtaan, koska itsekin kuulut tähän ryhmään.
Muut saavat syyttää itseään, sinun ryhmäsi muita...
Ongelmasi on mm että olet kateellinen ja katkera. Ja purat näitä tunteitasi kostamalla tuntemattomille vihakirjoittamalla nettiin. - Monkey*
t o t u u s kirjoitti:
Vaiston varassa elävät vain eläimet. Sinulla ei riitä ymmärrys siihen, että tiedämme vain pintaraapaisun verran ihmiskuntana ihmismielestä. "
Edes eläimet tuskin toimivat täysin vaistonvaraisesti. Vaimonhakkaajan yhä uudelleen valitseva ei ymmärrä miksi tekee niinkuin tekee, eikä ole tietoinen, että valitsee alitajuisesti henkilöitä, jotka ovat kusipäitä. Hän valitsee kuin pakon edessä jopa järkeään vastaan, kuten addikti. Ihan samalla lailla toimii myös vaikka sosiaalisista pelkotiloista kärsivä. Tämä on nyt iha psykologian alkeita. Jos sanot, että oma vikansa, sama pätee sitten kaikkiin mahdollisiin sosiaalisiin ongelmiin. Mutta sinähän tässä osoitit erityistä myötätuntoa yksinäisiä miehiä kohtaan, koska itsekin kuulut tähän ryhmään.
Muut saavat syyttää itseään, sinun ryhmäsi muita...
Ongelmasi on mm että olet kateellinen ja katkera. Ja purat näitä tunteitasi kostamalla tuntemattomille vihakirjoittamalla nettiin."Vaimonhakkaajan yhä uudelleen valitseva ei ymmärrä miksi tekee niinkuin tekee, eikä ole tietoinen, että valitsee alitajuisesti henkilöitä, jotka ovat kusipäitä. Hän valitsee kuin pakon edessä jopa järkeään vastaan, kuten addikti. Ihan samalla lailla toimii myös vaikka sosiaalisista pelkotiloista kärsivä. "
No hyvä ihminen, eivät ihmiset ole mitään vaiston varassa eläviä robotteja, joiden koko elämä on loppuun asti määritelty sen perusteella mitä heille tapahtui lapsena.
"Ongelmasi on mm että olet kateellinen ja katkera. Ja purat näitä tunteitasi kostamalla tuntemattomille vihakirjoittamalla nettiin. "
Aina ei voi voittaa. Siksi olen myötätuntoinen love shy- miehille ja tuen heitä tässä tätiyhteiskunnassa. - eieioleeiei
Ujo nainen kirjoitti:
Jos on ujo ja kaunis, ei kauneudesta ole mitään hyötyä naiselle, ellei mies ota ohjaksia itselleen alussa. En tarkoita, että pitäisi jatkossa aina dominoida, mutta alkuun ei päästä, ellei mies tee aloitetta.
Sama juttu, jos nainen ei ymmärrä olevansa kaunis esim. hänellä on vääristynyt ruumiinkuva tai muuten vaan huono itsetunto.
Jos lannistuu heti ekoista pakeista, koska nainen on torjunut ujouden tai pelästymisen takia, pitäisi kokeilla uudelleen. Vaikeus on siinä mistä tietää, että kyseessä on tällainen tapaus, koska mikään ei ole naisen kannalta ikävämpää kuin se, että sinua jahtaa sellainen henkilö, josta et todellakaan ole kiinnostunut. Vaatii siis suurta suhteellisuudentajua, että osaa lukea tilannetta. Ujoja pitää piirittää kauan ja tuoda selkeästi esiin, että tykkää ja on kiinnostunut. Itsensä pitää tehdä tutuksi.
Tällaisten ihmisten suhteen pitää olla todella kärsivällinen piirittämisen kanssa sekä tehdä se hienotunteisesti, eikä niin että sillat poltetaan kerralla. Vaatii kyllä mieheltä pitkää pinnaa ja sinnikkyyttä ja hyvää itsetuntoa, ettei lannistu. Meidän ujojen naisten kannalta on tosi ikävä juttu, että Suomessa tasa-arvoiset miehet eivät piiritä naisia, vaan lannistuvat heti ja ajattelevat että naisetkin tekee aloitteita. Ujot vaan ei yleensä tee aloitteita, elleivät saa todella selkeää vihjettä kiinnostuksesta. Koskee tietysti miehiä yhtä lailla. Liian päällekäyvä tyyli taas saa ujon perääntymään, olipa hän sitten kiinnostunut tai ei.
Samat ongelmat on kaikilla ujoilla, olipa sitten kaunis tai tavallisen näköinen, mies tai nainen.Sanoit:
"
että Suomessa tasa-arvoiset miehet eivät piiritä naisia, vaan lannistuvat heti ja ajattelevat että naisetkin tekee aloitteita.
"
Miehet varmasti odottavat, että naisetkin tekevät aloitteita tänä tasa-arvon aikana. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy siihen miksi miehet eivät enää juurikaan "piiritä" naisia.
Vähintään yhtä painava syy on se, että miehet pelkäävät, että mikä tahansa "piirittäminen" nähdään heti ahdisteluna, josta voi nousta jopa syyte. Feminismi opettaa, että naisen ei tarkoittaa todella EI, ja se mies joka ei ensimmäistä ei:tä usko on ahdistelija. - Evoluutio toimii
Monkey* kirjoitti:
Saat toki tuntea noin, mutta saat syyttää itseäsi noista tunteista. Enemmän säälin miehiä, jotka haluavat perheen, mutta se on heiltä kielletty, koska naiset ovat niin nirsoja ja vaativia."Enemmän säälin miehiä, jotka haluavat perheen, mutta se on heiltä kielletty, koska naiset ovat niin nirsoja ja vaativia."
Sitä se evoluutio on. Kaikenlaista jätettä ei pidä päästää lisääntymään, ja on hyvä että naisilla on vara valita lapsensa isälle oikeasti hyvät geenit. Ennemmin vaikka yksin ja lapseton kun lisääntyminen surkean geeniperimän omaavan miehen kanssa. Siis evoluution kannalta.
Tästä syystä yhteiskunnan huipulla olevat miehet ovat suosituimpia. Heillä on hyvät geenit ja se näkyy menestyksessä!
Perhe ei ole ihmisoikeus. Perheettömiä ei tule sääliä. Valtion tulisi erittäin tiukalla otteella puuttua ns. paskasakin kersojen tukemiseen ja antaa vain niiden pariutua ja lisääntyä joilla on siihen taloudelliset, sosiaaliset ja terveydelliset resurssit. Ei enää lapsilisiä millekään alkoholisteille, jotka nyt lisääntyvät keskenään ja valtio maksaa. Ei lapsettomuushoitoja, ei vaimon- tai miehenhakumatkoja eksoottisiin kulttuureihin. Nämä kaikki johtavat siihen että myös lisääntymiskelvottomat pääsevät lisääntymään!
Mikäli joku mies jää yksin "naisen nirsouden" takia, syy ei ole naisen nirsoudessa vaan kyseisen miehen surkeassa geenistössä. Sellaisen miehen pitää jäädä yksin, ei voi mitään. - Ei noin
eieioleeiei kirjoitti:
Sanoit:
"
että Suomessa tasa-arvoiset miehet eivät piiritä naisia, vaan lannistuvat heti ja ajattelevat että naisetkin tekee aloitteita.
"
Miehet varmasti odottavat, että naisetkin tekevät aloitteita tänä tasa-arvon aikana. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy siihen miksi miehet eivät enää juurikaan "piiritä" naisia.
Vähintään yhtä painava syy on se, että miehet pelkäävät, että mikä tahansa "piirittäminen" nähdään heti ahdisteluna, josta voi nousta jopa syyte. Feminismi opettaa, että naisen ei tarkoittaa todella EI, ja se mies joka ei ensimmäistä ei:tä usko on ahdistelija."Vähintään yhtä painava syy on se, että miehet pelkäävät, että mikä tahansa "piirittäminen" nähdään heti ahdisteluna, josta voi nousta jopa syyte. Feminismi opettaa, että naisen ei tarkoittaa todella EI, ja se mies joka ei ensimmäistä ei:tä usko on ahdistelija."
No just joo. Mistä tahansa "piirittämisestä" ei todellakaan voi nostaa syytettä, ei käytännössä eikä teoriassa. Toista voi pyytää ulos vaikka muutamaan otteeseen eikä siinä syyllisty mihinkään rikokseen. Seksuaalisen ahdistelun laki taitaa tunnistaa vain kouluissa tai työpaikoilla, eli baarituttua ei voi syyttää seksuaalisesta ahdistelusta.
Mutta jos toiselle on kerran tehnyt selväksi ettei yhteydenottoja kaipaa, niin niiden jatkaminen on rikos. Mikä rikos se on riippuu sitten yhteydenottojen sisällöstä. Yleisin nimike taitaa olla kotirauhan häirintä. Enkä pidä sitä feminisminä vaan perusoikeutena olla rauhassa häirinnältä. Toisen spämmäily on oikeasti ahdistelua, ei feministien salajuoni. Kotirauhan häirintä on tunnettu laissa jo pitkään.
Minulla on ihan omakohtaista kokemusta sillä olen joutunut syyttämään ihmistä kotirauhan häirinnästä kun puheluista ja vastaavista ei tullut loppua. Onneksi osasin hyvän neuvon jälkeen olla vastaamatta puheluihin ja viesteihin, ja dokumentoin kaiken. Asia sovittiin lopulta oikeussalin ulkopuolella, ja saavutin tavoitteeni eli häirintä loppui. Käytin kyllä omasta mielestäni ihan laillista tapaa lopettaa siinä vaiheessa jo melkein kaikille elämän osa-alueille vaikuttanut häirintä.
Selvennykseksi, kyseessä ei ollut mikään seksuaalinen juttu tässä tapauksessa. - Monkey*
Evoluutio toimii kirjoitti:
"Enemmän säälin miehiä, jotka haluavat perheen, mutta se on heiltä kielletty, koska naiset ovat niin nirsoja ja vaativia."
Sitä se evoluutio on. Kaikenlaista jätettä ei pidä päästää lisääntymään, ja on hyvä että naisilla on vara valita lapsensa isälle oikeasti hyvät geenit. Ennemmin vaikka yksin ja lapseton kun lisääntyminen surkean geeniperimän omaavan miehen kanssa. Siis evoluution kannalta.
Tästä syystä yhteiskunnan huipulla olevat miehet ovat suosituimpia. Heillä on hyvät geenit ja se näkyy menestyksessä!
Perhe ei ole ihmisoikeus. Perheettömiä ei tule sääliä. Valtion tulisi erittäin tiukalla otteella puuttua ns. paskasakin kersojen tukemiseen ja antaa vain niiden pariutua ja lisääntyä joilla on siihen taloudelliset, sosiaaliset ja terveydelliset resurssit. Ei enää lapsilisiä millekään alkoholisteille, jotka nyt lisääntyvät keskenään ja valtio maksaa. Ei lapsettomuushoitoja, ei vaimon- tai miehenhakumatkoja eksoottisiin kulttuureihin. Nämä kaikki johtavat siihen että myös lisääntymiskelvottomat pääsevät lisääntymään!
Mikäli joku mies jää yksin "naisen nirsouden" takia, syy ei ole naisen nirsoudessa vaan kyseisen miehen surkeassa geenistössä. Sellaisen miehen pitää jäädä yksin, ei voi mitään."Sitä se evoluutio on. Kaikenlaista jätettä ei pidä päästää lisääntymään, ja on hyvä että naisilla on vara valita lapsensa isälle oikeasti hyvät geenit. Ennemmin vaikka yksin ja lapseton kun lisääntyminen surkean geeniperimän omaavan miehen kanssa. Siis evoluution kannalta. "
Ei sosiaalinen status tai raittius ole tae hyville geeneille. Jos oksa katkeaa jostain kohdasta kasvaa se toisesta jo suoremmin. Siis joillakin on toisella tavalla hyvät geenit ja toisella toisella tavalla.
"Tästä syystä yhteiskunnan huipulla olevat miehet ovat suosituimpia. Heillä on hyvät geenit ja se näkyy menestyksessä!"
Kaltaisesi raivohullu darwinisti on jäte, joka tulisi viedä biojätteisiin ja dumpata aasin perseeseen.
"Perhe ei ole ihmisoikeus. Perheettömiä ei tule sääliä. Valtion tulisi erittäin tiukalla otteella puuttua ns. paskasakin kersojen tukemiseen ja antaa vain niiden pariutua ja lisääntyä joilla on siihen taloudelliset, sosiaaliset ja terveydelliset resurssit. Ei enää lapsilisiä millekään alkoholisteille, jotka nyt lisääntyvät keskenään ja valtio maksaa. Ei lapsettomuushoitoja, ei vaimon- tai miehenhakumatkoja eksoottisiin kulttuureihin. Nämä kaikki johtavat siihen että myös lisääntymiskelvottomat pääsevät lisääntymään!"
Tietyllä tavalla totta, että, jos ei kykene tekemään aloitetta niin saa olla lisääntymättä. Mutta kyllä paskageeniset suomiämmät lisääntyvät, mutta et koe heitä ongelmaksi jostain oudosta syystä.
"Mikäli joku mies jää yksin "naisen nirsouden" takia, syy ei ole naisen nirsoudessa vaan kyseisen miehen surkeassa geenistössä. Sellaisen miehen pitää jäädä yksin, ei voi mitään. "
Etkö tiedä että naiset makaavat juurikin betaurosten kanssa? Vanhan kansan miehet ollaan ajettu feminismilällätyksellä sukupuuttoon ja siksi kaikki YTM- miehet yms ihmismutantit juurikin lisääntyvät. Mutta mitäpä kaltaisesi epäsosiaalinen hikikomori mistään mitään tietäisi.
http://www.love-shy.com/
Painu takaisin kaappiisi jollet auta minua kun painin niska hiessä näitä arjen sankareita auttaakseni. - Evoluutio toimii
Monkey* kirjoitti:
"Sitä se evoluutio on. Kaikenlaista jätettä ei pidä päästää lisääntymään, ja on hyvä että naisilla on vara valita lapsensa isälle oikeasti hyvät geenit. Ennemmin vaikka yksin ja lapseton kun lisääntyminen surkean geeniperimän omaavan miehen kanssa. Siis evoluution kannalta. "
Ei sosiaalinen status tai raittius ole tae hyville geeneille. Jos oksa katkeaa jostain kohdasta kasvaa se toisesta jo suoremmin. Siis joillakin on toisella tavalla hyvät geenit ja toisella toisella tavalla.
"Tästä syystä yhteiskunnan huipulla olevat miehet ovat suosituimpia. Heillä on hyvät geenit ja se näkyy menestyksessä!"
Kaltaisesi raivohullu darwinisti on jäte, joka tulisi viedä biojätteisiin ja dumpata aasin perseeseen.
"Perhe ei ole ihmisoikeus. Perheettömiä ei tule sääliä. Valtion tulisi erittäin tiukalla otteella puuttua ns. paskasakin kersojen tukemiseen ja antaa vain niiden pariutua ja lisääntyä joilla on siihen taloudelliset, sosiaaliset ja terveydelliset resurssit. Ei enää lapsilisiä millekään alkoholisteille, jotka nyt lisääntyvät keskenään ja valtio maksaa. Ei lapsettomuushoitoja, ei vaimon- tai miehenhakumatkoja eksoottisiin kulttuureihin. Nämä kaikki johtavat siihen että myös lisääntymiskelvottomat pääsevät lisääntymään!"
Tietyllä tavalla totta, että, jos ei kykene tekemään aloitetta niin saa olla lisääntymättä. Mutta kyllä paskageeniset suomiämmät lisääntyvät, mutta et koe heitä ongelmaksi jostain oudosta syystä.
"Mikäli joku mies jää yksin "naisen nirsouden" takia, syy ei ole naisen nirsoudessa vaan kyseisen miehen surkeassa geenistössä. Sellaisen miehen pitää jäädä yksin, ei voi mitään. "
Etkö tiedä että naiset makaavat juurikin betaurosten kanssa? Vanhan kansan miehet ollaan ajettu feminismilällätyksellä sukupuuttoon ja siksi kaikki YTM- miehet yms ihmismutantit juurikin lisääntyvät. Mutta mitäpä kaltaisesi epäsosiaalinen hikikomori mistään mitään tietäisi.
http://www.love-shy.com/
Painu takaisin kaappiisi jollet auta minua kun painin niska hiessä näitä arjen sankareita auttaakseni.jos vasta-argumentteja ei löydy niin myönnä edes hävinneesi. Siihen on biologiset syyt miksi nimenomaan naaraat suorittavat useimmilla lajeilla parinvalinnan. Naaraan on järkevää valita mahdollisimman hyvägeeninen kumppani lasten isäksi. Tästä syystä esimerkiksi geneettisesti sairaat jäävät usein ilman jälkikasvua.
Hyvistä geeneistä kertoo mm. sosiaalinen status ja terve ulkonäkö. Ei yllätä, että myös miesten keskuudessa nuoret ja raikkaan näköiset naiset ovat suosittuja.
"Mutta kyllä paskageeniset suomiämmät lisääntyvät, mutta et koe heitä ongelmaksi jostain oudosta syystä."
Et sitten ilmeisesti osannut lukea kappaletta, johon vastasit?
Arjen sankari ei muuten ole ihminen, joka ei ole lisääntymiskelpoinen. Näitä niinsanottuja AT-miehiä yhdistää juuri tämä seikka. He eivät kelpaa naisille, koska eivät ole sopivia isäehdokkaita lapsille. Joidenkin geenit tosiaan voivat olla yhdellä tavalla hyvät, jonkun toisen toisella. Tätä varten yritysjohtajilla, taiteilijoilla ja kehonrakentajilla on omat ihailijansa. Sen sijaan AT-miehellä ei ole koska hänellä ei ole sellaisia geenejä mistä olisi hyötyä lapselle. - Monkey*
jos vasta-argumentteja ei löydy niin myönnä edes hävinneesi. Siihen on biologiset syyt miksi nimenomaan naaraat suorittavat useimmilla lajeilla parinvalinnan. Naaraan on järkevää valita mahdollisimman hyvägeeninen kumppani lasten isäksi. Tästä syystä esimerkiksi geneettisesti sairaat jäävät usein ilman jälkikasvua.
Hyvistä geeneistä kertoo mm. sosiaalinen status ja terve ulkonäkö. Ei yllätä, että myös miesten keskuudessa nuoret ja raikkaan näköiset naiset ovat suosittuja.
"Mutta kyllä paskageeniset suomiämmät lisääntyvät, mutta et koe heitä ongelmaksi jostain oudosta syystä."
Arjen sankari ei muuten ole ihminen, joka ei ole lisääntymiskelpoinen. Näitä niinsanottuja AT-miehiä yhdistää juuri tämä seikka. He eivät kelpaa naisille, koska eivät ole sopivia isäehdokkaita lapsille. Joidenkin geenit tosiaan voivat olla yhdellä tavalla hyvät, jonkun toisen toisella. Tätä varten yritysjohtajilla, taiteilijoilla ja kehonrakentajilla on omat ihailijansa. Sen sijaan AT-miehellä ei ole koska hänellä ei ole sellaisia geenejä mistä olisi hyötyä lapselle."Siihen on biologiset syyt miksi nimenomaan naaraat suorittavat useimmilla lajeilla parinvalinnan. Naaraan on järkevää valita mahdollisimman hyvägeeninen kumppani lasten isäksi. Tästä syystä esimerkiksi geneettisesti sairaat jäävät usein ilman jälkikasvua. "
Niin, koska naiset valitsevat alkukantaisesti pillulllaan aviomiehensä. Jos he käyttäisivät järkeä, ei olisi AT- miehiä. - eieioleeiei
Ei noin kirjoitti:
"Vähintään yhtä painava syy on se, että miehet pelkäävät, että mikä tahansa "piirittäminen" nähdään heti ahdisteluna, josta voi nousta jopa syyte. Feminismi opettaa, että naisen ei tarkoittaa todella EI, ja se mies joka ei ensimmäistä ei:tä usko on ahdistelija."
No just joo. Mistä tahansa "piirittämisestä" ei todellakaan voi nostaa syytettä, ei käytännössä eikä teoriassa. Toista voi pyytää ulos vaikka muutamaan otteeseen eikä siinä syyllisty mihinkään rikokseen. Seksuaalisen ahdistelun laki taitaa tunnistaa vain kouluissa tai työpaikoilla, eli baarituttua ei voi syyttää seksuaalisesta ahdistelusta.
Mutta jos toiselle on kerran tehnyt selväksi ettei yhteydenottoja kaipaa, niin niiden jatkaminen on rikos. Mikä rikos se on riippuu sitten yhteydenottojen sisällöstä. Yleisin nimike taitaa olla kotirauhan häirintä. Enkä pidä sitä feminisminä vaan perusoikeutena olla rauhassa häirinnältä. Toisen spämmäily on oikeasti ahdistelua, ei feministien salajuoni. Kotirauhan häirintä on tunnettu laissa jo pitkään.
Minulla on ihan omakohtaista kokemusta sillä olen joutunut syyttämään ihmistä kotirauhan häirinnästä kun puheluista ja vastaavista ei tullut loppua. Onneksi osasin hyvän neuvon jälkeen olla vastaamatta puheluihin ja viesteihin, ja dokumentoin kaiken. Asia sovittiin lopulta oikeussalin ulkopuolella, ja saavutin tavoitteeni eli häirintä loppui. Käytin kyllä omasta mielestäni ihan laillista tapaa lopettaa siinä vaiheessa jo melkein kaikille elämän osa-alueille vaikuttanut häirintä.
Selvennykseksi, kyseessä ei ollut mikään seksuaalinen juttu tässä tapauksessa."
Seksuaalisen ahdistelun laki taitaa tunnistaa vain kouluissa tai työpaikoilla, eli baarituttua ei voi syyttää seksuaalisesta ahdistelusta.
"
En ole ollenkaan varma, että tuon sanoessasi olet edes oikeassa. Joka tapauksessa kuitenkin koulu ja työpaikka ovat juuri niitä, joissa sopivia (ainakin toisen mielestä) kumppaniehdokkaita juuri on ja heitä pitäisi joskus ensin "piirittää", että he suostuisivat.
Jokatapauksessa on niin, että kiihkofeministit eivät ole onneksi saaneet kaikkia vaatimuksiaan läpi lakiin. Jos olisivat, miehelle syyte seksuaalisesta ahdistelusta voisi tulla missä tahansa ja melkein mistä tahansa.
Kuten sanottu, olen niin onnellinen Halla-ahon ja Perussuomalaisten noususta. Vikisköön Vihreät! - Ei noin
eieioleeiei kirjoitti:
"
Seksuaalisen ahdistelun laki taitaa tunnistaa vain kouluissa tai työpaikoilla, eli baarituttua ei voi syyttää seksuaalisesta ahdistelusta.
"
En ole ollenkaan varma, että tuon sanoessasi olet edes oikeassa. Joka tapauksessa kuitenkin koulu ja työpaikka ovat juuri niitä, joissa sopivia (ainakin toisen mielestä) kumppaniehdokkaita juuri on ja heitä pitäisi joskus ensin "piirittää", että he suostuisivat.
Jokatapauksessa on niin, että kiihkofeministit eivät ole onneksi saaneet kaikkia vaatimuksiaan läpi lakiin. Jos olisivat, miehelle syyte seksuaalisesta ahdistelusta voisi tulla missä tahansa ja melkein mistä tahansa.
Kuten sanottu, olen niin onnellinen Halla-ahon ja Perussuomalaisten noususta. Vikisköön Vihreät!"En ole ollenkaan varma, että tuon sanoessasi olet edes oikeassa."
Ai sinä et ole varma? No Suomen laki on. Suomen laki ei tunne niinsanottua seksuaalista ahdistelua. Sellainen voi rikkoa korkeintaan tasa-arvolakia joka sitten koskee lähinnä työpaikkoja ja oppilaitoksia.
Laissa sanotaan näin:
"Tämän lain säännöksiä ei sovelleta:
1) evankelis-luterilaisen kirkon, ortodoksisen kirkkokunnan eikä muiden uskonnollisten yhdyskuntien uskonnonharjoitukseen liittyvään toimintaan; eikä
2) perheenjäsenten välisiin taikka muihin yksityiselämän piiriin kuuluviin suhteisiin."
Häirinnästä sanotaan näin:
"Seksuaalisella häirinnällä tarkoitetaan tässä laissa sanallista, sanatonta tai fyysistä, luonteeltaan seksuaalista ei-toivottua käytöstä, jolla tarkoituksellisesti tai tosiasiallisesti loukataan henkilön henkistä tai fyysistä koskemattomuutta erityisesti luomalla uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai ahdistava ilmapiiri."
Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
"Jokatapauksessa on niin, että kiihkofeministit eivät ole onneksi saaneet kaikkia vaatimuksiaan läpi lakiin. Jos olisivat, miehelle syyte seksuaalisesta ahdistelusta voisi tulla missä tahansa ja melkein mistä tahansa."
Mistä sä vedät näitä juttuja? Hatusta? Ihan varmasti Suomesta löytyy yksittäisiä höyrypäitä haluamaan vaikka mitä, mutta mitä sitten? On aivan selvää että lakiin ei kirjata mitään "jos pyydät toista ulos sinut kytketään jalkapuuhun sunnuntaina" -pykälää vaan lain on tarkoitus estää häirintä ja ahdistelu.
Jos sinusta esim. 200 puhelua yhden päivän aikana ei ole häirintää, niin en ymmärrä mikä sitten on.
"Kuten sanottu, olen niin onnellinen Halla-ahon ja Perussuomalaisten noususta. Vikisköön Vihreät!"
Halla-aho ei taida paljon naisten tasa-arvoon puuttua millään tavalla, kuten eivät persut muutenkaan. En ymmärrä pointtiasi ollenkaan. - Evoluutio toimii
Monkey* kirjoitti:
"Siihen on biologiset syyt miksi nimenomaan naaraat suorittavat useimmilla lajeilla parinvalinnan. Naaraan on järkevää valita mahdollisimman hyvägeeninen kumppani lasten isäksi. Tästä syystä esimerkiksi geneettisesti sairaat jäävät usein ilman jälkikasvua. "
Niin, koska naiset valitsevat alkukantaisesti pillulllaan aviomiehensä. Jos he käyttäisivät järkeä, ei olisi AT- miehiä.koska kaikkien miesten ei ole tarkoitus lisääntyä surkean geenistön vuoksi.
Ei se mistään muusta johdu. On lajiston etu että kaikki paskageeniset eivät pääse lisääntymään. - ihmettelijäinen
ttuuesfouu kirjoitti:
"Toki kaunis nainen saa asettaakin ehdokkaalle kovat kriteerit, mutta jos hän vaatii sitä urheiluautolla ajavaa tummaa komeaa treenattua nuorehkoa rikasta firmanomistajaa, niin sellaisia ei ihan heti löydy edes kaikille kauniille naisille"
Hyi kun kuvottava vastaus.Mitäs kuvottavaa tuossa on?
- Etelän risti
Ujo nainen kirjoitti:
Jos on ujo ja kaunis, ei kauneudesta ole mitään hyötyä naiselle, ellei mies ota ohjaksia itselleen alussa. En tarkoita, että pitäisi jatkossa aina dominoida, mutta alkuun ei päästä, ellei mies tee aloitetta.
Samat ongelmat on kaikilla ujoilla, olipa sitten kaunis tai tavallisen näköinen, mies tai nainen.Just, Suomi on ujolle naiselle hankala paikka. Miehet odottavat naisten aloitteita. Itse olin nuorena todella ujo. Olin aika kauniskin. Turhautuminen oli valtavaa, kun miehet todella vain tuijotivat, mutta tulivat vain harvoin juttelemaan. Kuulin miesten keskenään kommentoivan itseäni, että onpa kaunis nainen.
Harmittaa, kun en vaihtanut maata eteläisempään kauan sitten. - Monkey*
koska kaikkien miesten ei ole tarkoitus lisääntyä surkean geenistön vuoksi.
Ei se mistään muusta johdu. On lajiston etu että kaikki paskageeniset eivät pääse lisääntymään.Toi sun ajattelusi on ihan täysin perseestä. Kyllä naiset sentään yrittävät auttaa mt- ongelmaisia nuoria miehiä, mutta sinä leikit jotain Jumalaa ja annat kuolemantuomioita. Olet lapsi kyllä ihan metässä ton asennevammasi suhteen.
- Ujo nainen
eieioleeiei kirjoitti:
Sanoit:
"
"
Vähintään yhtä painava syy on se, että miehet pelkäävät, että mikä tahansa "piirittäminen" nähdään heti ahdisteluna, josta voi nousta jopa syyte. Feminismi opettaa, että naisen ei tarkoittaa todella EI, ja se mies joka ei ensimmäistä ei:tä usko on ahdistelija.Pelkosi on ihan ymmärrettävää, MUTTA. Ahdistelu ja kosiskelu ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa.
Jos kohde on tosiaan painokkaasti ja selkeästi ilmaissut, ettei halua mitään itseensä kohdistuvia lähestymisyrityksiä ja kieltää enää ottamasta yhteyttä ja elekieli ym. tukee samaa, niin silloin voit olla varma siitä, että joko ei ole kiinostunut tai sitten ei vaan halua alkaa mihinkään, vaikka kiinnostusta olisikin. Turha silloin on jatkaa, ja tappio on hänen itsensä.
Jos rummuttaa lyhyen ajan sisällä jatkuvasti samaa asiaa ja liian voimakkaasti, voi olla ujolle liian vaikea pala sulattaa. Pitkäkestoinen, mutta hienovarainen lähestyminen voi tuottaa tulosta.
Seksissä sen sijaan naisen "ei" pitää ymmärtää aina einä, eikä alkaa itse tulkitsemaan mitään muuta. - Evoluutio rokkaa
Monkey* kirjoitti:
Toi sun ajattelusi on ihan täysin perseestä. Kyllä naiset sentään yrittävät auttaa mt- ongelmaisia nuoria miehiä, mutta sinä leikit jotain Jumalaa ja annat kuolemantuomioita. Olet lapsi kyllä ihan metässä ton asennevammasi suhteen.
ole asennevamma, vaan fakta. Pariutumiseen vaikuttaa melko paljon biologisia tekijöitä ja on aivan luonnollista että jopa suurin osa uroksista jää normaaliolosuhteissa tilanteeseen jossa he eivät tuota jälkeläisiä. Ihmisillä asia on toisin ja valtaosa miehistä lisääntyy. Ne jotka jäävät lisääntymättä ovat biologista saastaa.
Kyllä sellainen ihminen elää voi. Mutta on kaiken perusbiologian oppien vastaista sääliä heitä. Sillä että he jäävät yksin on tarkoitus. Tarkoitus on suojella lajin geeniperimää. - HerkkäMies88
Evoluutio rokkaa kirjoitti:
ole asennevamma, vaan fakta. Pariutumiseen vaikuttaa melko paljon biologisia tekijöitä ja on aivan luonnollista että jopa suurin osa uroksista jää normaaliolosuhteissa tilanteeseen jossa he eivät tuota jälkeläisiä. Ihmisillä asia on toisin ja valtaosa miehistä lisääntyy. Ne jotka jäävät lisääntymättä ovat biologista saastaa.
Kyllä sellainen ihminen elää voi. Mutta on kaiken perusbiologian oppien vastaista sääliä heitä. Sillä että he jäävät yksin on tarkoitus. Tarkoitus on suojella lajin geeniperimää.ei oo mitää evoluutiota.. sori
- HerkkäMies88
Ujo nainen kirjoitti:
Samat ongelmat on kaikilla ujoilla, olipa sitten kaunis tai tavallisen näköinen, mies tai nainen.hmm joo olen ujo mies ja ehkäpä vika piilee tässä nykyajan menossa että on niiiin isot kaupungit missä ujot hukkuu muiden ihmisten sekaan ja jos huomaat jossain jonkun kiinnostavan tyypin niin hetkessä hän onjo kadonnut ja myös toisinpäin, jos joku huomaa että joku on kiinnostunut niin hän ei pysty tekemään tilanteelle mitään vaan hukkuu tähän järjettömään ihmismassaan mikä täällä vallitsee..
olisin niin mieluummin jossain pienessä kaupungissa ja piirittäisin jotain kaunista tyttöä... :) - t
Monkey* kirjoitti:
"Vaimonhakkaajan yhä uudelleen valitseva ei ymmärrä miksi tekee niinkuin tekee, eikä ole tietoinen, että valitsee alitajuisesti henkilöitä, jotka ovat kusipäitä. Hän valitsee kuin pakon edessä jopa järkeään vastaan, kuten addikti. Ihan samalla lailla toimii myös vaikka sosiaalisista pelkotiloista kärsivä. "
No hyvä ihminen, eivät ihmiset ole mitään vaiston varassa eläviä robotteja, joiden koko elämä on loppuun asti määritelty sen perusteella mitä heille tapahtui lapsena.
"Ongelmasi on mm että olet kateellinen ja katkera. Ja purat näitä tunteitasi kostamalla tuntemattomille vihakirjoittamalla nettiin. "
Aina ei voi voittaa. Siksi olen myötätuntoinen love shy- miehille ja tuen heitä tässä tätiyhteiskunnassa.No hyvä ihminen, eivät ihmiset ole mitään vaiston varassa eläviä robotteja, joiden koko elämä on loppuun asti määritelty sen perusteella mitä heille tapahtui lapsena. "
En minä ole missään niin väittänyt. Muttta robotteja ihmiset kyllä ovat suurimmalta osin. Joka ei tätä tajua, se vasta robotti onkin.
Muuten olet pihalla mutta siinä olet oikeassa, että tätiyhteiskunnassa eletään. Vaikeaa olla mies ja useimmat epäonnistuvat tavalla tai toisella. Mies myös yksinäistyy naista herkemmin. - -
"Enemmän säälin miehiä, jotka haluavat perheen, mutta se on heiltä kielletty, koska naiset ovat niin nirsoja ja vaativia."
Mikäli joku mies jää yksin "naisen nirsouden" takia, syy ei ole naisen nirsoudessa vaan kyseisen miehen surkeassa geenistössä. Sellaisen miehen pitää jäädä yksin, ei voi mitään.fasisti.
- -
jos vasta-argumentteja ei löydy niin myönnä edes hävinneesi. Siihen on biologiset syyt miksi nimenomaan naaraat suorittavat useimmilla lajeilla parinvalinnan. Naaraan on järkevää valita mahdollisimman hyvägeeninen kumppani lasten isäksi. Tästä syystä esimerkiksi geneettisesti sairaat jäävät usein ilman jälkikasvua.
Arjen sankari ei muuten ole ihminen, joka ei ole lisääntymiskelpoinen. Näitä niinsanottuja AT-miehiä yhdistää juuri tämä seikka. He eivät kelpaa naisille, koska eivät ole sopivia isäehdokkaita lapsille. Joidenkin geenit tosiaan voivat olla yhdellä tavalla hyvät, jonkun toisen toisella. Tätä varten yritysjohtajilla, taiteilijoilla ja kehonrakentajilla on omat ihailijansa. Sen sijaan AT-miehellä ei ole koska hänellä ei ole sellaisia geenejä mistä olisi hyötyä lapselle.noin uskomattomaan puolitoteen paskaan ei oikein täysinpäinen jaksa vastata. Mutta tiivistettynä yhteen (vaikka et sinä sitä kuitenkaan pähkinäaivoillasi tajua) tiiivistettynä:: naiset valitsevat miehen, jolla on pitkä muna, hyvä naama, leveät hartiat ja (ennenkaikkea) valtaa. moni huippuluokan geeneillä varustettu on ilman näitä kaikkia. monelle aivokuolleelle niitä taas on siunaantunut.
mutta jatka toki natsi fantaisioitasi siitä, että A Stubb vetäisi sinua perseeseen. - Sivusta lukenut
t o t u u s kirjoitti:
Ja lopeta häiriintynyt vihakirjoittelu nettiin.
Toisten syyllistämisellä kostetaan toisille se syyllisyys, jota itse tuntee."Kaunis nainen ei voi olla muka yksinäinen, koska halutaan ajatella, että yksinäisyys ja muut ongelmat johtuvat ennenkaikkea ulkoisista tekijöistä. Koska ei haluta miettiä niitä omia sisäisiä ongelmia."
"Ihmisten kärsimysten vähättely ja tarkoituksellinen haluttomuus ymmärtää ovat pahuutta. "
Kerrankin joku kirjoittaa asiaa !
Aikaisemmin seurasin lähes päivittäin tätä palstaa, koska olen yksinäinen. Kirjoitinkin joskus. ja olen minä tänne yhteystietonikin pari kertaa jättänyt - huonolla menestyksellä. Nykyisin palsta on vihapalsta, samanlainen kuin "Sinkut"- palsta, jonka seuraamisen lopetin samasta syystä jo vuosi sitten.
Olen itse tuollainen "kaunis" ja yksinäinen nainen. No, ehkä juuri tällä hetkellä en enää ole niin kovin kaunis, koska olen lihonut (syönyt suruuni).
Vaikka kotioloni olivat päälle päin "hyvät", lapsuuteni oli vaikea ja etenkin isän taholta koin voimakasta väheksyntää ja jopa syrjintää, verratuna muihin sisaruksiini. Lisäksi minulla oli ulkonäköön liittyvä ongelma, jonka vuoksi minua kiusattiin koko kouluikä. Se hoitui lopulta leikkauksella ja ilman sitä olen todellakin kaunis. Täysi torjuminen isän taholta ja ulkonäköön liittyvä alemmuudentunto teki minusta erittäin epävarman poikien suhteen ja myöhemmin myös miesten suhteen. Jos joku poika/mies osoitti minua kohtaan kiinnostusta, luulin sitä vittuiluksi tai esim. vedonlyömiseksi. Kohdallani voisi sanoa, että "ruma ankanpoikanen" puhkesi aikuisena kukkaan, vaan ei itse tätä ymmärtänyt, ja huono itsetunto miesten suhteen säilyi.
Kukaan kunnollinen mies ei ole koskaan halunnut parisuhdetta kanssani. Tämä ei voi johtua ulkonäöstäni, joten sen on siis pakko johtua epävarmuudesta ja ujoudesta, joka heijastui negatiivisesti jokaiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miehet eivät kiinnostuneet minusta, koska en osaa flirttailla ja menin punaiseksi ja mykäksi mikäli joku kiinnostava mies lähestyy minua. Viime vuosina olen vapautunut, enkä enää lainkaan jännitä miehiä, mikäli en ole heistä kiinnostunut. Menen paniikkiin vasta sitten, jos KIINNOSTAVA mies tulee vastaan.
Isäsuhde on tärkeä tytön kehistykselle. Mikäli hän kokee hyväksyntää isältään, tytölle kasvaa terve itsetunto. Mikäli isä asettaa tyttärensä palvovasti jalustalle ja hemmottelee tätä, tytöstä sattaa kasvaa aikamoinen diiva. Tuttavapiirissäni pahimmat diivat/flirttailijat ovat juuri näitä isintyttöjä. Ja miehet matelevat heidän jaloissaan, tottakai.
Ajan mittaan tuli tielleni sitten mies joka huoli minut, vaan eipä ollut kunnollinen hänkään. Naimisiin mentiin ja aikani yritin. Jäin sitten lapsen kanssa yksin. Elämä on eletty. Nuoruuden ystävyyssuhteet hiipuneet kauan sitten ja parisuhteessa elävät tuttavat/ystävät pyörivät omissa piireissään, ei yksinhuoltaja heidän pirtaansa sovi. Miestä en luonnollisestikaan enää saa, koska minulla on lapsi.
Olen tavannut, tämän s24:n kautta komeita, hyvännäköisiä yksinäisiä miehiä. He ovat poikkeuksetta olleet jäykkiä sosiaalisessa kanssakäymisessään, vaitonaisia ja jopa patoutuneen oloisia. Vaikka on tavattu useita kertoja, mies ei ole "vapautunut" lainkaan. Vaikka olen itse ollut aktiivinen ja aloitteelinen, mies on koko ajan kuin seipään niellyt. Kuitenkin nämä miehet ovat halunneet jatkaa tapailemista, vaikka olen ollut heitä vanhempi. Ehkä he ajattelivat että edes tuolta yyhoolta saisi vähän jotakin..? No, tähän en ole ollut halukas.
Tarinoita on monia. Yksinäisyyttä ja sen syitä on monenlaisia. Monella yksinäisellä on syystä tai toisesta huono itsetunto, etenkin vastakkaisen sukupuolen suhteen. Epävarmuus sos.tilanteissa toimii naisillakin yhtä lailla "karkoittimena", jollin nättikin tyttö jää seinäkukkaseksi. Kun kukaan kunnollinen ja normaali mies ei halua seinäkukkasta, eikä kaksi ujoa kykene tekemään aloitetta keskenään, tulee Iso Paha Susi joka poimii seinäkukkasen. Ja taas saamme lukea, että "naiset haluavat rentun" ja "kyllä renttu kelpaa, mutta kunnollinen mutta ujo mies ei". Kysehän on vain siitä, että ujo ja epävarma tyttö ei uskalla lähestyä miehiä, joten on tyydyttävä siihen joka huolii. Tyttö näkee maailman ruusunpunaisten lasien läpi ja kuvittelee että vihdoinkin onni potkaisi häntä. Kunnes tulee paksuksi ja mies paljastaa oikeat karvansa. Vatsaavia esimerkkejä on myös toisin päin, eli mies ottaa itselleen kieron käärmeen kumppaniksi, vaikka kaikki muut näkevät naisen todellisen luonteen. Sitten hääyön jälkeen miehelle alkaa valjeta, että nainen onkin hirmuinen ämmä, eikä kiltti söpö tyttö (ulkonäkö voi pettää..) Ja sitten nämä nalkiin jääneet miehet kirjoittelevat täälläkin palstoilla, että "kaikki naiset ovat kieroja kusipäitä." Sen pituinen se. - Evoluutio toimii
- kirjoitti:
noin uskomattomaan puolitoteen paskaan ei oikein täysinpäinen jaksa vastata. Mutta tiivistettynä yhteen (vaikka et sinä sitä kuitenkaan pähkinäaivoillasi tajua) tiiivistettynä:: naiset valitsevat miehen, jolla on pitkä muna, hyvä naama, leveät hartiat ja (ennenkaikkea) valtaa. moni huippuluokan geeneillä varustettu on ilman näitä kaikkia. monelle aivokuolleelle niitä taas on siunaantunut.
mutta jatka toki natsi fantaisioitasi siitä, että A Stubb vetäisi sinua perseeseen.juuri oikeilla geeneillä varustetun henkilön. Huippugeenit voivat näkyä terveenä ulkonäkönä, menestyksenä, taiteellisuutena tai vastaavana ulospäin. Ihmisillä joissa ei ole erityisiä piirteitä ei ole huippugeenejä. Älykkyys liittyy tutkimusten mukaan vahvasti menestykseen.
Ennen kaikkea naiset eivät valitse geenejä itselleen vaan lapsilleen. Ymmärrätkö? Ei naisen valinnan tarkoitus ole ottaa hyvää puolisoa vaan ottaa hyvät geenit lapselle. Tältä kannalta katsottuna naisen mustelmille hakkaava gorilla voi olla hyvä valinta.
Mutta kuten arvata saattaa, et kykene aihetta kritisoimaan vaan alat porata. Myönnä vaan että... - Nättiysonsyvältä
Mutta luulisin, että harvemmin tuo kaunis ihminen älyää olevansa kaunis.... Sanon minä, joka alan olla niin harvahammas kuin harmaahapsikin. Ja juttelin vanhojen luokka-/opiskelukavereitteni/työtoverien kanssa siitä, miksi jäin aina syrjään ja miksi minua ei pyydetty mukaan: he eivät haluneet minua joukkoonsa, koska pelkäsivät jäävänsä varjoon. Joo-o.
Ja minä kun luulin, että vähintäinkin haisin tai olin muuten outo. Arvaa, osasinko edes kuvitella, että syy oli siinä, että OLIN KAUNIS!
Nyt myöhemmin kuvia katesllessani on myönnetävä: jep - olin nätti. Mutta siitä ei ollut mitään iloa kaveriporukassa. Voi perhana - olisinkin ollut kuin se luokkakaverini Tinde, joka oli pulska ja rillipäivnen ja jonka kanssa kaikki oli kavereita. - ölkgopeoietg
21 kirjoitti:
Ja omaa sukupuolta olevat ystävät ovat niitä tärkeämpiä...onko kivaa käydä baarissa yksin?...onko kivaa käydä baarissa yksin?
Miks aina puhutaan baarista, kun on tarkoitus etsiä ystäviä ja seuraa??? - -
juuri oikeilla geeneillä varustetun henkilön. Huippugeenit voivat näkyä terveenä ulkonäkönä, menestyksenä, taiteellisuutena tai vastaavana ulospäin. Ihmisillä joissa ei ole erityisiä piirteitä ei ole huippugeenejä. Älykkyys liittyy tutkimusten mukaan vahvasti menestykseen.
Ennen kaikkea naiset eivät valitse geenejä itselleen vaan lapsilleen. Ymmärrätkö? Ei naisen valinnan tarkoitus ole ottaa hyvää puolisoa vaan ottaa hyvät geenit lapselle. Tältä kannalta katsottuna naisen mustelmille hakkaava gorilla voi olla hyvä valinta.
Mutta kuten arvata saattaa, et kykene aihetta kritisoimaan vaan alat porata. Myönnä vaan että..."juuri oikeilla geeneillä varustetun henkilön. Huippugeenit voivat näkyä terveenä ulkonäkönä, menestyksenä, taiteellisuutena tai vastaavana ulospäin. "
kun sinä et yksinkertaisuuttasi ole tajunnut, että ihminen ei ole mikään pelkkä geeniensä funktio On KAIKKIEN biologien ja psykologien ja sosiologien, jne konsensus, (mutta ethän sinä ole yhtään kirjaa koskaan lukenut) että ympäristö on äärettömän tärkeä tekijä muokkaamaan sitä, millainen ihmisestä kasvaa. Ja se voi myös tuhota ihmisen.
Ajattelet, että
1) jos ihminen menestyy, hänellä on hyvät geenit
ja
2) jos ihminen ei menesty, hänellä ei ole hyvät geenit
Kumpikin näistä on pelkkä puolitotuus koska
1) varmasti lahajattomat ihmiset menestyvät KESKIMÄÄRIN huonommin, kuin lahjakkaammat ja päinvastoin, mutta silti johtuen ympäristöstä, on valtava joukko erinomaisen lahjakkaista, jopa huippulahjakkaita ja tietysti tätä valtavasti suurempi joukko keskitason ihmisiä, jotka huonoa onneaan ajautuvat syrjäytymisen noidan kehään. Epäonnistujista tämä joukko muodostanee jopa enemmistön. Menestys on pitkälti ONNENKAUPPAA, samoin tuhoutuminen, syrjäytyminen, jne. Ei kokonaan, sillä onhan paljon niin lahjattomia ihmisiä, että juuri kukaan ei halua heitä puolisokseen, mutta oleellisesti. Geenit, jotka hyvässä ympäristössä tuottaisivat loistavaa jälkeä eivät sitä tee huonossa.
Monet lahjakkaat ihmiset ovat myös herkkiä, ts, herkempiä huonolle ympäristölle, kuten harvinaiset kasvit, jotka vaativat erityistä hoitoa. Kiinnostavaa kyllä tämän havainnon tekivät jopa natsiajan psykologit, joka siksi vastustivat neurootikkojen, ym sterilointia.
2) mikään vaisto ei opeta valitsemaan varmuudella oikeasti hyviä geenejä, kuin osin (hyvä ulkonäkö terveyden merkkinä, jne) vaan ainoastaan TODENNÄKÖISESTI MENESTYVÄN puolison, siis puolison, joka todennäköisesti siirtää geeninsä eteenpäin.
On naturalistinen virhepäätelmä (vaikka et varmasti tiedä, mitä se tarkoittaa) kuvitella, että tämä merkitsisi "hyvyyttä". Sinun kriteereilläsi jonkun torakan geenit ovat paljon parempia kuin ihmisen, koska on torakat eivät tämän maan pinnalta katoa, mutta ihminelle näin voi tapahtua.
Se, mitkä geenit ovat "hyvät" riippuu siis arviointikriteeristä eikä menestys ole todiste hyvyydestä. Täydellinen idiootti, psykopaatti, jne voi menestyä erinomaisesti, mutta ovatko typeryyden tai psykopatian (jos se johtuu geeneistä) aikaansaavat geenit muka "hyviä"?
Ajattelutapasi on puhdasoppisen natsihenkinen ja erittäin tietämätön. Toivin, etä olet vain joku trollaaileva teini. Ja jos et, että järkipuhe menee jakeluun. - Ara-Arska
Evoluutio rokkaa kirjoitti:
Kyllä sellainen ihminen elää voi. Mutta on kaiken perusbiologian oppien vastaista sääliä heitä. Sillä että he jäävät yksin on tarkoitus. Tarkoitus on suojella lajin geeniperimää.Kaikkea kanssa :D Ootte saanu kyl aikamoisen sodan käyntii. Tuskin kaunis ja ujo tyttönen on ajatellu et kirjoittaessaan tänne, saa aikaan näin syvällistä keskustelua :D
- Ara-Arska
Ujo nainen kirjoitti:
Samat ongelmat on kaikilla ujoilla, olipa sitten kaunis tai tavallisen näköinen, mies tai nainen.Näin on asia. Oon iloinen, et joku puhuu näitäkin :)
- miiiiiih
eieioleeiei kirjoitti:
"
"
En minä väittänytkään, etteikö olisi löydettävissä YHTÄKÄÄN kaunista ja oman pohjimmaisen tahtonsa vastaisesti yksinäistä naista, mutta käytännössä tällaisia ei juuri ole.Olet selvästi mies. Yksinäisiä, kauniita naisia on suomessa paljon. Tiedän sen, en arvaile. Eli siis tunnen monia yksinäisiä naisia, jotka ovat tosi nättejä, ja mukaviakin.
- yh+2
Sivusta lukenut kirjoitti:
"Kaunis nainen ei voi olla muka yksinäinen, koska halutaan ajatella, että yksinäisyys ja muut ongelmat johtuvat ennenkaikkea ulkoisista tekijöistä. Koska ei haluta miettiä niitä omia sisäisiä ongelmia."
"Ihmisten kärsimysten vähättely ja tarkoituksellinen haluttomuus ymmärtää ovat pahuutta. "
Kerrankin joku kirjoittaa asiaa !
Aikaisemmin seurasin lähes päivittäin tätä palstaa, koska olen yksinäinen. Kirjoitinkin joskus. ja olen minä tänne yhteystietonikin pari kertaa jättänyt - huonolla menestyksellä. Nykyisin palsta on vihapalsta, samanlainen kuin "Sinkut"- palsta, jonka seuraamisen lopetin samasta syystä jo vuosi sitten.
Olen itse tuollainen "kaunis" ja yksinäinen nainen. No, ehkä juuri tällä hetkellä en enää ole niin kovin kaunis, koska olen lihonut (syönyt suruuni).
Vaikka kotioloni olivat päälle päin "hyvät", lapsuuteni oli vaikea ja etenkin isän taholta koin voimakasta väheksyntää ja jopa syrjintää, verratuna muihin sisaruksiini. Lisäksi minulla oli ulkonäköön liittyvä ongelma, jonka vuoksi minua kiusattiin koko kouluikä. Se hoitui lopulta leikkauksella ja ilman sitä olen todellakin kaunis. Täysi torjuminen isän taholta ja ulkonäköön liittyvä alemmuudentunto teki minusta erittäin epävarman poikien suhteen ja myöhemmin myös miesten suhteen. Jos joku poika/mies osoitti minua kohtaan kiinnostusta, luulin sitä vittuiluksi tai esim. vedonlyömiseksi. Kohdallani voisi sanoa, että "ruma ankanpoikanen" puhkesi aikuisena kukkaan, vaan ei itse tätä ymmärtänyt, ja huono itsetunto miesten suhteen säilyi.
Kukaan kunnollinen mies ei ole koskaan halunnut parisuhdetta kanssani. Tämä ei voi johtua ulkonäöstäni, joten sen on siis pakko johtua epävarmuudesta ja ujoudesta, joka heijastui negatiivisesti jokaiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miehet eivät kiinnostuneet minusta, koska en osaa flirttailla ja menin punaiseksi ja mykäksi mikäli joku kiinnostava mies lähestyy minua. Viime vuosina olen vapautunut, enkä enää lainkaan jännitä miehiä, mikäli en ole heistä kiinnostunut. Menen paniikkiin vasta sitten, jos KIINNOSTAVA mies tulee vastaan.
Isäsuhde on tärkeä tytön kehistykselle. Mikäli hän kokee hyväksyntää isältään, tytölle kasvaa terve itsetunto. Mikäli isä asettaa tyttärensä palvovasti jalustalle ja hemmottelee tätä, tytöstä sattaa kasvaa aikamoinen diiva. Tuttavapiirissäni pahimmat diivat/flirttailijat ovat juuri näitä isintyttöjä. Ja miehet matelevat heidän jaloissaan, tottakai.
Ajan mittaan tuli tielleni sitten mies joka huoli minut, vaan eipä ollut kunnollinen hänkään. Naimisiin mentiin ja aikani yritin. Jäin sitten lapsen kanssa yksin. Elämä on eletty. Nuoruuden ystävyyssuhteet hiipuneet kauan sitten ja parisuhteessa elävät tuttavat/ystävät pyörivät omissa piireissään, ei yksinhuoltaja heidän pirtaansa sovi. Miestä en luonnollisestikaan enää saa, koska minulla on lapsi.
Olen tavannut, tämän s24:n kautta komeita, hyvännäköisiä yksinäisiä miehiä. He ovat poikkeuksetta olleet jäykkiä sosiaalisessa kanssakäymisessään, vaitonaisia ja jopa patoutuneen oloisia. Vaikka on tavattu useita kertoja, mies ei ole "vapautunut" lainkaan. Vaikka olen itse ollut aktiivinen ja aloitteelinen, mies on koko ajan kuin seipään niellyt. Kuitenkin nämä miehet ovat halunneet jatkaa tapailemista, vaikka olen ollut heitä vanhempi. Ehkä he ajattelivat että edes tuolta yyhoolta saisi vähän jotakin..? No, tähän en ole ollut halukas.
Tarinoita on monia. Yksinäisyyttä ja sen syitä on monenlaisia. Monella yksinäisellä on syystä tai toisesta huono itsetunto, etenkin vastakkaisen sukupuolen suhteen. Epävarmuus sos.tilanteissa toimii naisillakin yhtä lailla "karkoittimena", jollin nättikin tyttö jää seinäkukkaseksi. Kun kukaan kunnollinen ja normaali mies ei halua seinäkukkasta, eikä kaksi ujoa kykene tekemään aloitetta keskenään, tulee Iso Paha Susi joka poimii seinäkukkasen. Ja taas saamme lukea, että "naiset haluavat rentun" ja "kyllä renttu kelpaa, mutta kunnollinen mutta ujo mies ei". Kysehän on vain siitä, että ujo ja epävarma tyttö ei uskalla lähestyä miehiä, joten on tyydyttävä siihen joka huolii. Tyttö näkee maailman ruusunpunaisten lasien läpi ja kuvittelee että vihdoinkin onni potkaisi häntä. Kunnes tulee paksuksi ja mies paljastaa oikeat karvansa. Vatsaavia esimerkkejä on myös toisin päin, eli mies ottaa itselleen kieron käärmeen kumppaniksi, vaikka kaikki muut näkevät naisen todellisen luonteen. Sitten hääyön jälkeen miehelle alkaa valjeta, että nainen onkin hirmuinen ämmä, eikä kiltti söpö tyttö (ulkonäkö voi pettää..) Ja sitten nämä nalkiin jääneet miehet kirjoittelevat täälläkin palstoilla, että "kaikki naiset ovat kieroja kusipäitä." Sen pituinen se.Kirjoitat hyvin. Huomauttaisin vain, että elämä ei ole eletty ennen kuin se on ohi.
Itse en ole ujo, mutta yh kyllä. Olen huomannut, että yksinhuoltajuus ei ole monellekaan miehelle ongelma. Tai itseasiassa jätän deittinettaillessani jo lukemattakin kaikki ilmoitukset, joissa ihannekumppanilla ei ole lapsia. Alkuun ihmettelin miesten avomielistä suhtautumista, mutta yli 30-vuotias nainen kai joko ei halua lapsia, hänellä on lapsia, hänellä on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi tai hänellä on kiire löytää isä tuleville lapsilleen. Siitä voivat miehet vapaasti arvostella. Harvassa on kai se asiaan rauhallisesti suhtautuva neitsyt, joka vain odottelee prinssiuljasta vielä yli kolmekymppisenäkin.
Jos mies on heti alkuun etäinen ja vielä kolmannellakin tapaamiskerralla, niin tuskin hän muuttuu suhteessa huomaavaiseksi ja helläksi kumppaniksi. On pareja, jotka ovat löytäneet toisensa vasta 40-50 -vuotiaana ja suhde toimii, kun kumpikin onehtinyt käsitellä omia asioitaan ja kantapään kautta opetellut arvostamaan kumppaniaan. Ei tässä mikään kiire ole. - jooo.
yh+2 kirjoitti:
Kirjoitat hyvin. Huomauttaisin vain, että elämä ei ole eletty ennen kuin se on ohi.
Itse en ole ujo, mutta yh kyllä. Olen huomannut, että yksinhuoltajuus ei ole monellekaan miehelle ongelma. Tai itseasiassa jätän deittinettaillessani jo lukemattakin kaikki ilmoitukset, joissa ihannekumppanilla ei ole lapsia. Alkuun ihmettelin miesten avomielistä suhtautumista, mutta yli 30-vuotias nainen kai joko ei halua lapsia, hänellä on lapsia, hänellä on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi tai hänellä on kiire löytää isä tuleville lapsilleen. Siitä voivat miehet vapaasti arvostella. Harvassa on kai se asiaan rauhallisesti suhtautuva neitsyt, joka vain odottelee prinssiuljasta vielä yli kolmekymppisenäkin.
Jos mies on heti alkuun etäinen ja vielä kolmannellakin tapaamiskerralla, niin tuskin hän muuttuu suhteessa huomaavaiseksi ja helläksi kumppaniksi. On pareja, jotka ovat löytäneet toisensa vasta 40-50 -vuotiaana ja suhde toimii, kun kumpikin onehtinyt käsitellä omia asioitaan ja kantapään kautta opetellut arvostamaan kumppaniaan. Ei tässä mikään kiire ole.Jep, kolmekymppisenä on oikeastaan parasta aikaa hakea itselleen vakavaa seuraa, kun molemmat ovat jo henkisesti kypsempiä. Itse en ainakaan viittinyt mitään seuraa hakea aikasemmin kun oli opiskelut ja ne omat jutut, jotka vievät ihan tarpeeksi aikaa muutenkin.
- eieioleeiei
Ei noin kirjoitti:
"En ole ollenkaan varma, että tuon sanoessasi olet edes oikeassa."
Ai sinä et ole varma? No Suomen laki on. Suomen laki ei tunne niinsanottua seksuaalista ahdistelua. Sellainen voi rikkoa korkeintaan tasa-arvolakia joka sitten koskee lähinnä työpaikkoja ja oppilaitoksia.
Laissa sanotaan näin:
1) evankelis-luterilaisen kirkon, ortodoksisen kirkkokunnan eikä muiden uskonnollisten yhdyskuntien uskonnonharjoitukseen liittyvään toimintaan; eikä
2) perheenjäsenten välisiin taikka muihin yksityiselämän piiriin kuuluviin suhteisiin."
"Seksuaalisella häirinnällä tarkoitetaan tässä laissa sanallista, sanatonta tai fyysistä, luonteeltaan seksuaalista ei-toivottua käytöstä, jolla tarkoituksellisesti tai tosiasiallisesti loukataan henkilön henkistä tai fyysistä koskemattomuutta erityisesti luomalla uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai ahdistava ilmapiiri."
"Jokatapauksessa on niin, että kiihkofeministit eivät ole onneksi saaneet kaikkia vaatimuksiaan läpi lakiin. Jos olisivat, miehelle syyte seksuaalisesta ahdistelusta voisi tulla missä tahansa ja melkein mistä tahansa."
Mistä sä vedät näitä juttuja? Hatusta? Ihan varmasti Suomesta löytyy yksittäisiä höyrypäitä haluamaan vaikka mitä, mutta mitä sitten? On aivan selvää että lakiin ei kirjata mitään "jos pyydät toista ulos sinut kytketään jalkapuuhun sunnuntaina" -pykälää vaan lain on tarkoitus estää häirintä ja ahdistelu.
Jos sinusta esim. 200 puhelua yhden päivän aikana ei ole häirintää, niin en ymmärrä mikä sitten on.
"Kuten sanottu, olen niin onnellinen Halla-ahon ja Perussuomalaisten noususta. Vikisköön Vihreät!"
Halla-aho ei taida paljon naisten tasa-arvoon puuttua millään tavalla, kuten eivät persut muutenkaan. En ymmärrä pointtiasi ollenkaan."
Ai sinä et ole varma? No Suomen laki on.
"
Olen vielä vähemmän varmempi siitä, että sinä osaisit tulkita pykäliä. No, sokeakin kana löytää joskus jyvän... Tämän lyhyen lukemalla löytyy lisävalaistusta aiheeseen.
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=481760&Title=Seksuaalisesta h%E4irinn%E4st%E4 rikos?
"
Sellainen voi rikkoa korkeintaan tasa-arvolakia joka sitten koskee lähinnä työpaikkoja ja oppilaitoksia.
"
No, olkoon sitten vaikka vain työpaikat ja oppilaitokset. Nehän ovat juuri paikkoja, joissa näkyy niitä kumppaniehdokkaita (Samat naamat yksissä tiloissa useammin kuin kerran.) ja jotka ovat siis juuri otollisia yrityksille kumppanin saamikseksi. Paha vain, kun moni mies ei uskalla edes yrittää, sillä hän pelkää ahdistelusyytettä.
"
"
Tuohan riittää hyvin sille, että monen miehen on syytäkin olla peloissaan, jos hän on työssä/oppilaitoksessa iskenyt silmänsä väärään naiseen. Nimittäin, tuon perusteella pelkkä parin sekunnin katse riittää ahdisteluksi, jos nainen näin itse kokee. Nimittäin, tai sulkee pois sen, että tarkoituksellisuus pitäisi erikseen näyttää, jolloin tai:n toisen puolen - tosiasiallisuuden - perusteeksi ilmeisesti riittää naisen oma tuntemus katseen halventavuudesta. Huomataan vielä sekin, että laissa erikseen mainitaan sanaton, joka siis possulkee sen, että ahdistelun olisi välttämättä oltava sanallista tai fyysistä. Tämäkin jättää naisen omille tuntemuksille paljon pelivaraa, ja - kuten tiedämme- jotkut feminismiin taipuvaiset naiset pitävät lähes mitä tahansa seksuaalisena ahdisteluna.
(Muista sekin feminismin opetus, että häirintä on tapahtunut, jos nainen ITSE näin kokee. Mitään naisen kokemusta vahvempaa perustetta ei siis tarvittaisi.)
"
"
Sinun tajuamattomuutesi.
"
Ihan varmasti Suomesta löytyy yksittäisiä höyrypäitä haluamaan vaikka mitä, mutta mitä sitten? On aivan selvää että lakiin ei kirjata mitään "jos pyydät toista ulos sinut kytketään jalkapuuhun sunnuntaina" -pykälää vaan lain on tarkoitus estää häirintä ja ahdistelu.
"
Vihreät, Vasemmistoliitto, Amnesty ja ylipäätään koko "poliittisen korrektiuden liike" (jota kaikki puolueet enemmän tai vähemmän nuolevat Perussuomalaisia lukuunottamatta) ei ole mikään "yksittäinen höyrypää" vaan merkittävä poliittinen voima. Tässä "poliittisen korrektiuden" liikkeessä on suurta halua laajentaa seksuaalisen ahdistelun määritelmää vielä entisestään. Kuten antamastani linkistäkin näkyi, olit kuitenkin oikeassa sen suhteen, että vielä se ei ole ihan niin kaikenkattava kuin feministit haluaisivat.( konservatiivikristillisyytensä takia tietyissä - mutta vain tietyissä kuten seksin oston kieltäminen, mutta ei esim. aborttiasioissa - asioissa feministien kanssa yhteistyötä tekevä Päivi Räsänen)
Huomaa vielä sekin, että - kuten linkistäkin kävi ilmi - moni ei tiedä sitä, että ahdistelusyytteille on vielä toistaiseksi pikkuriikkisiä rajoituksia. Moni siis luulee, että esim. baarissa (Poissuljetaan nyt siis työ/oppilaitos, jotka ovat oikeasti merkittäviä kumppaninhakupaikkoja.) tapahtuva yksittäinen kiinnostuksen ilmaiseva puhe naiselle saattaa johtaa syytteeseen. Jos viherväki saisi päättää, näin todella olisikin. Kuitenkin nykyinenkin laki on aika pelottava, sillä se ilmeisesti kuitenkin kattaa merkittävät paikat työn/oppilaitoksen ja analyysini osoitti, että siellä nykyisenkin lakitekstin mukaan syyte voisi tulla melkoisen vähästä. Linkistä taas kävi ilmi, että käytännössä tuomioistuimet eivät kuitenkaan näin vähällä ole tuominneet vaan ne ovat pikemminkin jättäneet tuomitsematta jopa silloin, kun minunkin mielestäni pitäisi tuomita.
"
Halla-aho ei taida paljon naisten tasa-arvoon puuttua millään tavalla, kuten eivät persut muutenkaan. En ymmärrä pointtiasi ollenkaan.
"
Jos hänen tekstejään lukee, huomaa nopeasti, että Halla-aho taistelee kiihkomonikultturismin lisäksi myös viherfeminismin harjoittamaa miesvihaa ja kaksinaismoralismia vastaan. Halla-aho puuttuu osoittamalla osaltaan, että se mitä viherväki sanoo tasa-arvoksi onkin todellisuudessa miesten alistamista ja halventamista.
Toivottavasti asia selvisi sinulle, sillä lisää rautalankaa en jaksa sinulle vääntää. - eieioleeiei
Ei noin kirjoitti:
"En ole ollenkaan varma, että tuon sanoessasi olet edes oikeassa."
Laissa sanotaan näin:
Halla-aho ei taida paljon naisten tasa-arvoon puuttua millään tavalla, kuten eivät persut muutenkaan. En ymmärrä pointtiasi ollenkaan.Unohdin kommentoida tätä.
"
"
Mitä tuo liittyy koko tähän muuhun keskusteluun, joka koski seksuaalista ahdistelua. En minä ole muuta väittänytkään, tottakai tuo on häirintä, mutta se on kotirauhan häirintä, joka on aivan eri asia.
Toivottavasti otat opiksesi. Enempää en jaksa selviä asioita sinulle rautalangasta vääntää. - Ei noin
eieioleeiei kirjoitti:
"
Ai sinä et ole varma? No Suomen laki on.
"
Olen vielä vähemmän varmempi siitä, että sinä osaisit tulkita pykäliä. No, sokeakin kana löytää joskus jyvän... Tämän lyhyen lukemalla löytyy lisävalaistusta aiheeseen.
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=481760&Title=Seksuaalisesta h%E4irinn%E4st%E4 rikos?
"
Sellainen voi rikkoa korkeintaan tasa-arvolakia joka sitten koskee lähinnä työpaikkoja ja oppilaitoksia.
"
No, olkoon sitten vaikka vain työpaikat ja oppilaitokset. Nehän ovat juuri paikkoja, joissa näkyy niitä kumppaniehdokkaita (Samat naamat yksissä tiloissa useammin kuin kerran.) ja jotka ovat siis juuri otollisia yrityksille kumppanin saamikseksi. Paha vain, kun moni mies ei uskalla edes yrittää, sillä hän pelkää ahdistelusyytettä.
"
"
Tuohan riittää hyvin sille, että monen miehen on syytäkin olla peloissaan, jos hän on työssä/oppilaitoksessa iskenyt silmänsä väärään naiseen. Nimittäin, tuon perusteella pelkkä parin sekunnin katse riittää ahdisteluksi, jos nainen näin itse kokee. Nimittäin, tai sulkee pois sen, että tarkoituksellisuus pitäisi erikseen näyttää, jolloin tai:n toisen puolen - tosiasiallisuuden - perusteeksi ilmeisesti riittää naisen oma tuntemus katseen halventavuudesta. Huomataan vielä sekin, että laissa erikseen mainitaan sanaton, joka siis possulkee sen, että ahdistelun olisi välttämättä oltava sanallista tai fyysistä. Tämäkin jättää naisen omille tuntemuksille paljon pelivaraa, ja - kuten tiedämme- jotkut feminismiin taipuvaiset naiset pitävät lähes mitä tahansa seksuaalisena ahdisteluna.
(Muista sekin feminismin opetus, että häirintä on tapahtunut, jos nainen ITSE näin kokee. Mitään naisen kokemusta vahvempaa perustetta ei siis tarvittaisi.)
"
"
Sinun tajuamattomuutesi.
"
Ihan varmasti Suomesta löytyy yksittäisiä höyrypäitä haluamaan vaikka mitä, mutta mitä sitten? On aivan selvää että lakiin ei kirjata mitään "jos pyydät toista ulos sinut kytketään jalkapuuhun sunnuntaina" -pykälää vaan lain on tarkoitus estää häirintä ja ahdistelu.
"
Vihreät, Vasemmistoliitto, Amnesty ja ylipäätään koko "poliittisen korrektiuden liike" (jota kaikki puolueet enemmän tai vähemmän nuolevat Perussuomalaisia lukuunottamatta) ei ole mikään "yksittäinen höyrypää" vaan merkittävä poliittinen voima. Tässä "poliittisen korrektiuden" liikkeessä on suurta halua laajentaa seksuaalisen ahdistelun määritelmää vielä entisestään. Kuten antamastani linkistäkin näkyi, olit kuitenkin oikeassa sen suhteen, että vielä se ei ole ihan niin kaikenkattava kuin feministit haluaisivat.( konservatiivikristillisyytensä takia tietyissä - mutta vain tietyissä kuten seksin oston kieltäminen, mutta ei esim. aborttiasioissa - asioissa feministien kanssa yhteistyötä tekevä Päivi Räsänen)
Huomaa vielä sekin, että - kuten linkistäkin kävi ilmi - moni ei tiedä sitä, että ahdistelusyytteille on vielä toistaiseksi pikkuriikkisiä rajoituksia. Moni siis luulee, että esim. baarissa (Poissuljetaan nyt siis työ/oppilaitos, jotka ovat oikeasti merkittäviä kumppaninhakupaikkoja.) tapahtuva yksittäinen kiinnostuksen ilmaiseva puhe naiselle saattaa johtaa syytteeseen. Jos viherväki saisi päättää, näin todella olisikin. Kuitenkin nykyinenkin laki on aika pelottava, sillä se ilmeisesti kuitenkin kattaa merkittävät paikat työn/oppilaitoksen ja analyysini osoitti, että siellä nykyisenkin lakitekstin mukaan syyte voisi tulla melkoisen vähästä. Linkistä taas kävi ilmi, että käytännössä tuomioistuimet eivät kuitenkaan näin vähällä ole tuominneet vaan ne ovat pikemminkin jättäneet tuomitsematta jopa silloin, kun minunkin mielestäni pitäisi tuomita.
"
Halla-aho ei taida paljon naisten tasa-arvoon puuttua millään tavalla, kuten eivät persut muutenkaan. En ymmärrä pointtiasi ollenkaan.
"
Jos hänen tekstejään lukee, huomaa nopeasti, että Halla-aho taistelee kiihkomonikultturismin lisäksi myös viherfeminismin harjoittamaa miesvihaa ja kaksinaismoralismia vastaan. Halla-aho puuttuu osoittamalla osaltaan, että se mitä viherväki sanoo tasa-arvoksi onkin todellisuudessa miesten alistamista ja halventamista.
Toivottavasti asia selvisi sinulle, sillä lisää rautalankaa en jaksa sinulle vääntää.sanotaan sama minkä minä sanoin: seksuaalinen häirintä EI ole rikos, paitsi tasa-arvolain säätämien pykälien mukaan. Et voi edes teoriassa saada syytettä jonkun tytön lähentelystä, kuten linkissäkin sanotaan esim. työpaikalla rangaistaan pääsääntöisesti työnantajaa, ei tekijää.
"No, olkoon sitten vaikka vain työpaikat ja oppilaitokset. Nehän ovat juuri paikkoja, joissa näkyy niitä kumppaniehdokkaita (Samat naamat yksissä tiloissa useammin kuin kerran.) ja jotka ovat siis juuri otollisia yrityksille kumppanin saamikseksi. Paha vain, kun moni mies ei uskalla edes yrittää, sillä hän pelkää ahdistelusyytettä."
Et siis lukenut edes linkkiäsi huolella vaan valehtelu jatkuu?
"Tuohan riittää hyvin sille, että monen miehen on syytäkin olla peloissaan, jos hän on työssä/oppilaitoksessa iskenyt silmänsä väärään naiseen. Nimittäin, tuon perusteella pelkkä parin sekunnin katse riittää ahdisteluksi, jos nainen näin itse kokee."
Niinpä niin, paitsi että ei. Laissa ei lue noin, sillä ei tarkoiteta tuota eikä tuollaisesta ketään koskaan tuomita. Lue vaikka pari ennakkopäätöstä. Valehtelet taas. Miksi?
"(Muista sekin feminismin opetus, että häirintä on tapahtunut, jos nainen ITSE näin kokee. Mitään naisen kokemusta vahvempaa perustetta ei siis tarvittaisi.)"
Joopa joo, ja lehmät lentää. Onneksi Suomen oikeuslaitos ei tuomitse ihmisiä sinun tarkoituksenhakuisen lain vääristelyn mukaan. Onneksi meillä vaaditaan ja tullaan tulevaisuudessakin vaatimaan näyttöä.
"Vihreät, Vasemmistoliitto, Amnesty ja ylipäätään koko "poliittisen korrektiuden liike" (jota kaikki puolueet enemmän tai vähemmän nuolevat Perussuomalaisia lukuunottamatta) ei ole mikään "yksittäinen höyrypää" vaan merkittävä poliittinen voima."
Aha, viitsitkö antaa linkkejä jossa todistat tällaisen salaliiton olemassaolon. Haluan vedenpitävän todisteen siitä, että juuri SINUN kuvailemaasi SEKSUAALISEN HÄIRINNÄN LAKIPYKÄLÄÄ ajetaan ponnekkaasti lakiin.
Siis tällaista missä katse baarissa on häirintää.
"Huomaa vielä sekin, että - kuten linkistäkin kävi ilmi - moni ei tiedä sitä, että ahdistelusyytteille on vielä toistaiseksi pikkuriikkisiä rajoituksia."
Ai pikkuriikkisiä? Ahdistelusyytteen voi oikeasti nostaa vain rajatuissa ympäristöissä. Se, että ihmiset luulevat muuta on kaltaistesi valehtelijoiden vika. - Ei noin
eieioleeiei kirjoitti:
Unohdin kommentoida tätä.
"
"
Mitä tuo liittyy koko tähän muuhun keskusteluun, joka koski seksuaalista ahdistelua. En minä ole muuta väittänytkään, tottakai tuo on häirintä, mutta se on kotirauhan häirintä, joka on aivan eri asia.
Toivottavasti otat opiksesi. Enempää en jaksa selviä asioita sinulle rautalangasta vääntää.siten, että usein seksuaalisluotoisessa ahdistelussa syytenimike on toinen. Lukutaitoinen ihminen olisi huomannutkin tämän asian tekstistä.
Eli siis sinä et voi saada naisen pommittamisesta syytettä seksuaalisesta ahdistelusta, kotirauhan häirinnästä voit saada. Ja tällöin viestien sisällöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Monet muut seksuaaliseen ahdisteluun liittyvät teot, kuten toisen nolaaminen ja käsiksi käyminen ovat jo nyt rangaistavia. - Ei noin
Ei noin kirjoitti:
sanotaan sama minkä minä sanoin: seksuaalinen häirintä EI ole rikos, paitsi tasa-arvolain säätämien pykälien mukaan. Et voi edes teoriassa saada syytettä jonkun tytön lähentelystä, kuten linkissäkin sanotaan esim. työpaikalla rangaistaan pääsääntöisesti työnantajaa, ei tekijää.
"No, olkoon sitten vaikka vain työpaikat ja oppilaitokset. Nehän ovat juuri paikkoja, joissa näkyy niitä kumppaniehdokkaita (Samat naamat yksissä tiloissa useammin kuin kerran.) ja jotka ovat siis juuri otollisia yrityksille kumppanin saamikseksi. Paha vain, kun moni mies ei uskalla edes yrittää, sillä hän pelkää ahdistelusyytettä."
Et siis lukenut edes linkkiäsi huolella vaan valehtelu jatkuu?
"Tuohan riittää hyvin sille, että monen miehen on syytäkin olla peloissaan, jos hän on työssä/oppilaitoksessa iskenyt silmänsä väärään naiseen. Nimittäin, tuon perusteella pelkkä parin sekunnin katse riittää ahdisteluksi, jos nainen näin itse kokee."
Niinpä niin, paitsi että ei. Laissa ei lue noin, sillä ei tarkoiteta tuota eikä tuollaisesta ketään koskaan tuomita. Lue vaikka pari ennakkopäätöstä. Valehtelet taas. Miksi?
"(Muista sekin feminismin opetus, että häirintä on tapahtunut, jos nainen ITSE näin kokee. Mitään naisen kokemusta vahvempaa perustetta ei siis tarvittaisi.)"
Joopa joo, ja lehmät lentää. Onneksi Suomen oikeuslaitos ei tuomitse ihmisiä sinun tarkoituksenhakuisen lain vääristelyn mukaan. Onneksi meillä vaaditaan ja tullaan tulevaisuudessakin vaatimaan näyttöä.
"Vihreät, Vasemmistoliitto, Amnesty ja ylipäätään koko "poliittisen korrektiuden liike" (jota kaikki puolueet enemmän tai vähemmän nuolevat Perussuomalaisia lukuunottamatta) ei ole mikään "yksittäinen höyrypää" vaan merkittävä poliittinen voima."
Aha, viitsitkö antaa linkkejä jossa todistat tällaisen salaliiton olemassaolon. Haluan vedenpitävän todisteen siitä, että juuri SINUN kuvailemaasi SEKSUAALISEN HÄIRINNÄN LAKIPYKÄLÄÄ ajetaan ponnekkaasti lakiin.
Siis tällaista missä katse baarissa on häirintää.
"Huomaa vielä sekin, että - kuten linkistäkin kävi ilmi - moni ei tiedä sitä, että ahdistelusyytteille on vielä toistaiseksi pikkuriikkisiä rajoituksia."
Ai pikkuriikkisiä? Ahdistelusyytteen voi oikeasti nostaa vain rajatuissa ympäristöissä. Se, että ihmiset luulevat muuta on kaltaistesi valehtelijoiden vika.jos aiot vielä jatkaa valehtelua, toivon että toimitat nähtäväksi muutaman oikeuden päätöksen jossa noista keksimistäsi ahdisteluesimerkeistä on joku tuomittu!
- trhayew
HerkkäMies88 kirjoitti:
ei oo mitää evoluutiota.. sori
Kyllä on evoluutio. Apinoista ne älykkäimmät on selvinny, ja lisääntyny ja se on osasyy ihmiseen. Eli evoluutio on. Toivottavasti ei kolahtanut itsetuntoosi
- Neiti Bansku
eieioleeiei kirjoitti:
Lopetan keskustelun kanssasi tähän, koska sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa.Olet ihan sekaisin!!
Sinulla on hyvin pessimistinen asenne koko maailmaa kohtaan. Ehkä sinä ottaisit "kaikesta huolimatta sen kauniimman". Ei pidä puhua muiden miesten puolesta! Olen itse kaunis, mutta en koskaan ottaisi miestä, joka ajattelee "kaunis nainen saa halutessaan hyvän parisuhteen, ja jos ei saa niin on nirso tai ei sitä halua". Todella sairasta! Itse en ole nirso, tai en haluais suhdetta! Mulla on kuule tyyppi moraali, jos on pohjaton väsymys, pettymys, kylä täynnä kateellisia ja paskan jauhajia. En ota miestä, koska en ole tasapainoani saavuttanut, en ole kyennyt ymmärtämään, miksi kauneuteni synnyttää vihaa. Haluan ensinnäki suojella miestäni ja tehdä onnelliseksi, en yksinkertaisuudessa siihen pysty, jos en pysty myöskään parantamaan kateutta. Tiedän ja olen kokenut, ettei exäni ole kestäneet tällaista vihan tulvaa! Heillä "rumempina" ei ollut kateellisia ja vihamiehiä, joten käsitys oli tämä, että "minussa vain on joku vika". Kuitenkin tietysti unelmoin hyvästä miehestä, älykkäästä, joka näkee asiat kuten ne on, eikä käännä tätä ikävää tilannetta minua vastaan. Se on pitkä tie, mutta olen valmis siihen, kun löytyy vahva, fiksu ja kuitenkin huumoria omaava hyvä ihminen (mies). - Anonyymi
ttuuesfouu kirjoitti:
Hyi kun kuvottava vastaus.Varmaan ei tuu kotoa kukaan hakemaan vaikka olisit kuinka kaunis.
- Anonyymi
miiiiiih kirjoitti:
Olet selvästi mies. Yksinäisiä, kauniita naisia on suomessa paljon. Tiedän sen, en arvaile. Eli siis tunnen monia yksinäisiä naisia, jotka ovat tosi nättejä, ja mukaviakin.
Moni on sanonut kauniiksi ja mukavaksi,mutta saan silti aina olla neljän seinän sisällä.Tuskin kukaan ei ole pyytänyt ulos.
- Anonyymi
Ujo nainen kirjoitti:
Samat ongelmat on kaikilla ujoilla, olipa sitten kaunis tai tavallisen näköinen, mies tai nainen.Hieno kirjoitus!
Kiitos paljon!
- Ruma ja yksin. mies
Voisi vielä kysyä, että haluaisitko ennemmin parisuhteen vai muunlaisia ystäviä, jos valita pitäisi ja vain toisen saisi.
- hahakuvitelmaa et
oot kaunis ja ihastuttava, mutta tod suudessa muitten silmissä näytät vasten mieliseltä ja öglöttävältä =/
- gwewph,e
Joo, samanlaisia kokemuksia minullakin on ja olen myös aika kaunis. Naiset alkavat vihaamaan minua 5min keskustelun jälkeen. En vaan tule toimeen heidän kanssaan.
- dmgnhköfdhk,
Olisin itse voinut tuon kuvauksen kirjoittaa, kauneudestani en tosin ole ihan yhtä vakuuttunut, taidan olla aika tavallinen siinä suhteessa.
Minä uskon että mun kohdallani tämä johtuu ihan siitä että en itse lähesty ihmisiä, kohteliaisuuttaanhan ihmiset antavat toisten olla rauhassa. Se että ihmisiin tutustuisi, vaatisi ilmeisesti että "antaisi itsestään" jotain -kertoisi elämästään tms. Minä en ollenkaan hallitse tuota lajia ja sain vuosi sitten aika pahan trauman ihmisten kanssa olemisesta joten en ole viime aikoina edes kaivannut kovin paljon seuraa...
- dfyery
käy baarissa niin 99.9999999999% todennäköisyydellä et poistu sieltä yksin. vai pelottaako mennä baariin?
- ravenheart88
Baarissa tuli ennen käytyä sillointällöin, ja totta, harvemmin sieltä poistui yksin mutta ei sieltä todellakaan mitään kestävää löydä. Jo seuraavana aamuna ku päät selviää niin toinen jo unohtuu.
- pusikossasuhisee
ravenheart88 kirjoitti:
Baarissa tuli ennen käytyä sillointällöin, ja totta, harvemmin sieltä poistui yksin mutta ei sieltä todellakaan mitään kestävää löydä. Jo seuraavana aamuna ku päät selviää niin toinen jo unohtuu.
Minkälainen sen tyypin pitäisi olla, jottei se unohtuisi?
- samanlainen88
ravenheart88 kirjoitti:
Meinasin jo kysyä että asutko helsingissä niin tavattas ja mentäis pelaa vaikka laser tagia mut blah, siihen pummas.
- ???????
ravenheart88 kirjoitti:
Haet parisuhdetta ja silti harrastat yhden yön juttuja ? Et siis ole ystäviä vailla vaan miestä, jonka kanssa perustaisit perheen. No kannattaako siellä baarissa sitten vetää lärvit ja valita mukaansa samanalainen ja kumpikaan ei enää halua muuta ?
- ykzinäinen
Mulla oli sama tunne tosta kuplasta,mutta olen mies ja en todellakaan komea.Tuntui että ihmiset välttelee joka paikassa tai sit tuijottaa kun olisin jotain velkaa.Esim junassa olin se viimeinen kenen viereen joku istuu eikä se johdu siitä et haisisin omituiselta kun kumminkin pidän itsestäni huolta.Tämmöistä se on ollut jo useamman vuoden.Kai tämä vaan on joidenkin kohtalo.Tai sitten tämä mun juttu johtuu vaatteista joita käytän kun eivät ole mitään trendikuteita.Mistä taas voisi päätellä ihmisten pinnallisuuden.Koitan olla kohtelias ja huomaavainen,mutta ei sekään ole pahemmin asioita muuttanut.Jos joku sattuu jotain jossain sanomaan niin senkin sanoja on yleensä joku muutakun vettä nauttinut.täällä oli kyllä hyvä vastausi tosta että jos et päästä ketään lähelle.Itsellä se rupee oleen just sitä kun on tätä tänkin aikaa kestänyt.
- Vuosimallia88
Mulla on melkolailla sama tilanne. Tytöt kyllä tuntuvat olevan kiinnostuneita musta mutta en päästä ketään lähelleni.
Olin kolmen vuoden tauon jälkeen baarissa. Eräs naikkonen alkoi vilkuilemaan ja hymyilemään. Yritin esittää etten huomaisi häntä, koska mulla ei todellakaan ole henkisiä valmiuksia alkaa pelleilemään jonkun tuntemattoman kanssa. No tämä sitten alkoi kyselemään, että haluanko jotain juotavaa. Jäädyin totaalisesti, ja siihen hänen kiinnostuksensakin tyssäsi. En osannut mennä hänen käsikirjoituksensa mukaan, eikä kyllä kiinnosta osatakaan. Herkkänä ja syvällisenä ihmisenä koen baarielämään kuuluvan "pelaamisen" ja roolin vetämisen todella ahdistavaksi. Haluaisin vain olla oma itseni.- Femm89
Minä olen nainen, kaunis ja haluan olla oma itseni. Käsikirjoituksella iskeminen ei kiinnosta ollenkaan.
- Vuosimallia88
Femm89 kirjoitti:
Minä olen nainen, kaunis ja haluan olla oma itseni. Käsikirjoituksella iskeminen ei kiinnosta ollenkaan.
Oot sitten aika harvinainen tapaus.
- ainoako
Eikö baareissa sitten muuta tehdä kuin "pelataan"? Itse juuri sinkuksi ajauduttuani en koe luonnollisena lähestyä/vilkuilla miehiä muualla kuin baarissa, johon käsittääkseni (näin todella toivon) edes JOTKUT ovat tulleet tutustuakseen uusiin ihmisiin eikä vain etsimään seksiseuraa tms. pinnallista..
- Femm89
Vuosimallia88 kirjoitti:
Oot sitten aika harvinainen tapaus.
Siksikö onkin niin yksinäistä?
- Vuosimallia88
Femm89 kirjoitti:
Siksikö onkin niin yksinäistä?
Niin varmaan.
Lähetkö kaffelle? - Femm89
Vuosimallia88 kirjoitti:
Niin varmaan.
Lähetkö kaffelle?Mikä ettei.
- Vuosimallia88
Femm89 kirjoitti:
Mikä ettei.
Missä päin asut? Mä oon pk-seudulta.
- Femm89
Vuosimallia88 kirjoitti:
Missä päin asut? Mä oon pk-seudulta.
No mä en ole pk-seudulta tällä hetkellä. Mutta en kaukanakaan.
- Vuosimallia88
Femm89 kirjoitti:
No mä en ole pk-seudulta tällä hetkellä. Mutta en kaukanakaan.
No jos käyt joskus stadissa ni mennää vaikka leffaan.
- Femm89
Vuosimallia88 kirjoitti:
No jos käyt joskus stadissa ni mennää vaikka leffaan.
Hyvä, mutta vaihdetaan ensin jonkinlaiset yhteystiedot.
- Vuosimallia88
Femm89 kirjoitti:
Hyvä, mutta vaihdetaan ensin jonkinlaiset yhteystiedot.
Voitko laittaa sähköpostis? Mä en haluis laittaa tänne omaani :D
- Femm89
Vuosimallia88 kirjoitti:
Voitko laittaa sähköpostis? Mä en haluis laittaa tänne omaani :D
Ainahan voi tekaista sijaisosoitteen
- vuosimallia88
Femm89 kirjoitti:
Ainahan voi tekaista sijaisosoitteen
vuosimallia88@hotmail.com
- Iso ongelmaa!!!!!
Mene baariin ja tällä kertaa älä vedä päätäsi täyteen äläkä avaa haarojasi heti vaan anna puhelinnumerosi ja tapaa kahvilla joskus päiväsaikaan.
On siinä vittu ongelma. Kaunis nainen pinnallisessa yhteiskunnassa ja häntä tuijotetaan.
Jos et löydä seuraa niin se on ihan oma vikasi.
Ruma mies jos kyselisi samaa niin nauraisit päin naamaa todeten että se on hänen vikansa kun on syntynyt tollaiseksi.- ravenheart88
Tiedän että on oma vikani, etten löydä seuraa. Mutta ujoudelle ei oikein mahda mitään. Ja ulkonäöstä ei ole oikeasti yhtikäs mitään hyötyä, kun on näin epäsosiaalinen luonne. Kaikki itseäni "rumemmat" ihmiset jotka tiedän omistavat kymmeniä ystäviä ja kavereita.
Että olen nyt vaan sitä mieltä että se ei ole ulkonäöstä kiinni onko kavereita vai ei. Jos olet mielestäsi "ruma" etkä sen takia kelpaa, niin mikset yritä ystävystyä muitten "rumien" kanssa? Rumuus on huono tekosyy yksinäisyydelle. Se on se luonne. Jota mulla ei ole. - rumilusmaximus
ravenheart88 kirjoitti:
Tiedän että on oma vikani, etten löydä seuraa. Mutta ujoudelle ei oikein mahda mitään. Ja ulkonäöstä ei ole oikeasti yhtikäs mitään hyötyä, kun on näin epäsosiaalinen luonne. Kaikki itseäni "rumemmat" ihmiset jotka tiedän omistavat kymmeniä ystäviä ja kavereita.
Että olen nyt vaan sitä mieltä että se ei ole ulkonäöstä kiinni onko kavereita vai ei. Jos olet mielestäsi "ruma" etkä sen takia kelpaa, niin mikset yritä ystävystyä muitten "rumien" kanssa? Rumuus on huono tekosyy yksinäisyydelle. Se on se luonne. Jota mulla ei ole.Koska "rumatkaan" eivät halua olla kavereita "rumien" kanssa... ethän sinäkään varmaan haluaisi?
- ravenheart88
rumilusmaximus kirjoitti:
Koska "rumatkaan" eivät halua olla kavereita "rumien" kanssa... ethän sinäkään varmaan haluaisi?
Totta puhuen, mulle kelpaisi kaveriksi niin rumat kuin kauniitkin. Itseasiassa jopa ehkä mieluummin rumat, koska kauniitten kanssa vois tulla enemmän paineita. Kunhan sentään hygieniasta huolehtii sen verran ettei haise kilometrien päähän jne. Seurustelukumppani taas pitäis ainakin omaa silmää miellyttää. Ja älkää kuvitelko että vaadin jotain David Becham- kopiota. Mun silmääni eivät sellaset edes miellytä, ei ole mitään mielenkiintosta sellasissa kiiltokuvapojissa...
- rumilusmaximus
ravenheart88 kirjoitti:
Totta puhuen, mulle kelpaisi kaveriksi niin rumat kuin kauniitkin. Itseasiassa jopa ehkä mieluummin rumat, koska kauniitten kanssa vois tulla enemmän paineita. Kunhan sentään hygieniasta huolehtii sen verran ettei haise kilometrien päähän jne. Seurustelukumppani taas pitäis ainakin omaa silmää miellyttää. Ja älkää kuvitelko että vaadin jotain David Becham- kopiota. Mun silmääni eivät sellaset edes miellytä, ei ole mitään mielenkiintosta sellasissa kiiltokuvapojissa...
Jätä tänne s-postiosoitteesi, niin saat varmasti paljon kaveriehdokkaita. :)
Mukavaa kuitenkin, että arvostat ihmisissä muutakin kuin sitä pintakiiltoa. Se tuntuu olevan toisinaan harmillisen monille se tärkein asia. En mä nyt tarkoita "pinnallisuutta" kokonaan tuomita, koska kaikki ihmiset ovat "pinnallisia" jossakin määrin, mutta jonkinlainen raja siihen pitäisi muistaa vetää. Tai no tietty onhan se jokaisen oma asia miten arvostaa muita ihmisiä... - fjdhgjkd
ravenheart88 kirjoitti:
Että olen nyt vaan sitä mieltä että se ei ole ulkonäöstä kiinni onko kavereita vai ei. Jos olet mielestäsi "ruma" etkä sen takia kelpaa, niin mikset yritä ystävystyä muitten "rumien" kanssa? Rumuus on huono tekosyy yksinäisyydelle. Se on se luonne. Jota mulla ei ole.Luonnette sinulla kyllä todennäköisesti on, mutta et vain ujouden ja huonon itsetunnon takia uskalla sitä näyttää. Ujous voi näyttää päällepäin töykeydeltä ja karkottaa siten ihmiset pois.
Ujoudesta voi kuitenkin onneksi opetella ainakin osittain pois. Hakeudu tilanteisiin, jossa joudut ihmisten kanssa tekemisiin ja itsellesi epämiellyttäviin tilanteisiin, esim. johonkin uuteen harrastuskerhoon josta et entuudestaan tunne ketään. Ajan kuluessa itsetuntosi paranee ja ihmisten kanssa toimiminen helpottuu. Samalla löytyvät myös ne puuttuvat kaverit.
Itse olen tuolla tavalla päässyt pahimmasta ujoudesta eroon. Olen sosiaalisilta taidoiltani nyt kolmikymppisenä aivan eri ihminen kuin sinun ikäisenäsi - ja hyvin menee. Yrittäminen kannatti. - dontse
fjdhgjkd kirjoitti:
Luonnette sinulla kyllä todennäköisesti on, mutta et vain ujouden ja huonon itsetunnon takia uskalla sitä näyttää. Ujous voi näyttää päällepäin töykeydeltä ja karkottaa siten ihmiset pois.
Ujoudesta voi kuitenkin onneksi opetella ainakin osittain pois. Hakeudu tilanteisiin, jossa joudut ihmisten kanssa tekemisiin ja itsellesi epämiellyttäviin tilanteisiin, esim. johonkin uuteen harrastuskerhoon josta et entuudestaan tunne ketään. Ajan kuluessa itsetuntosi paranee ja ihmisten kanssa toimiminen helpottuu. Samalla löytyvät myös ne puuttuvat kaverit.
Itse olen tuolla tavalla päässyt pahimmasta ujoudesta eroon. Olen sosiaalisilta taidoiltani nyt kolmikymppisenä aivan eri ihminen kuin sinun ikäisenäsi - ja hyvin menee. Yrittäminen kannatti.Lähdetään jäätelölle :)
- Yks+yks
ravenheart88 kirjoitti:
Sen sijaan että juttelet lämpimiksesi täällä darwinistien ja muiden luusereiden kanssa niin tässä ainakin yksi spostiosoite jos haluat tehä sille yksinäisyydellesi jotakin. Ujo pystyy spostillakin jutella. .
PS. Etäisyydellä ei oo merkitystä mulle.
automailer@sci.fi
Terv. Yksinäinen ja komea $$ - eräs.M
fjdhgjkd kirjoitti:
Luonnette sinulla kyllä todennäköisesti on, mutta et vain ujouden ja huonon itsetunnon takia uskalla sitä näyttää. Ujous voi näyttää päällepäin töykeydeltä ja karkottaa siten ihmiset pois.
Itse olen tuolla tavalla päässyt pahimmasta ujoudesta eroon. Olen sosiaalisilta taidoiltani nyt kolmikymppisenä aivan eri ihminen kuin sinun ikäisenäsi - ja hyvin menee. Yrittäminen kannatti.Luinkohan peräti jostain nettikeskustelusta joskus vinkin että ota jokapäivän tavoitteeksi jutella yhden naisen kanssa. Päätin kokeilla tuota ja sehän onnistuu kun vaan päättää ja hyvän mielen siitä saa itselle. Kas kummaa ei yksikään juossu karkuun, ei löyny eikä purru, ei soittanu poliisille ahdistelijasta, eikä edes nauranu tai haukkunu. Kun vaan muistaa sen tuossa tavoitteessa että on aivan sama minkä ikäiselle näköiselle ja riippumatta toisen siviilisäädystä voi muutaman lauseen vaihtaa sen johtamatta yhtään mihinkään. Sehän voi olla vaikka kaupankassa täti jolle keksi tikusta asiaa, tai kommentoi säätä tai jotain mitä vai keksii ympäriltään niin muutaman lauseen juttelu ja hymy kaupanpäälle saa itselle hyvän mielen.
Lisäksi kun tuohon tavoitteeseen pääsee niin ihmisiin tutustuminen on paljon helpompaa. Vuodessa kun on 365 päivää niin eihän sitä tiedä vaikka jossain vaiheessa heittäsi sen ekan lauseen ihmiselle jonka kanssa voisi tutustua.
Jotta tavoite olisi jotenkin realistinen niin ei sen joka päivä tarvitse olla ihminen jolle ei ole koskaan puhunu. Jos toimii niin että mies yrittää jututtaa naista niin miksei toimisi toistekin päin. Itse olen mies joka ei pääse ulkonäöllään kehumaan, enkä edes yritä mitään trendi vaatteita käyttää. Monien mielestä ehkä jopa vastenmielinen ulkoisesti...? - sivusta lukenut
Olen muuten kokeillut tuota. Siis antanut jokaiselle kiinnostusta esittänelle miehelle puh nron, jos ollaan juteltu baarissa pitkää, esim. tunti- puoli iltaa tai jopa koko ilta. Jokainen oli halukas sänkyyni sieltä baarista, mutta kukaan ei soittanut sen jälkeen. Miksi? Jos olen niin kiinnostavaa seuraa, että kanssani jaksaa jutella koko illan, miksi ei löydy tapaamishaluja selvin päin...?
- höh:_
eräs.M kirjoitti:
Luinkohan peräti jostain nettikeskustelusta joskus vinkin että ota jokapäivän tavoitteeksi jutella yhden naisen kanssa. Päätin kokeilla tuota ja sehän onnistuu kun vaan päättää ja hyvän mielen siitä saa itselle. Kas kummaa ei yksikään juossu karkuun, ei löyny eikä purru, ei soittanu poliisille ahdistelijasta, eikä edes nauranu tai haukkunu. Kun vaan muistaa sen tuossa tavoitteessa että on aivan sama minkä ikäiselle näköiselle ja riippumatta toisen siviilisäädystä voi muutaman lauseen vaihtaa sen johtamatta yhtään mihinkään. Sehän voi olla vaikka kaupankassa täti jolle keksi tikusta asiaa, tai kommentoi säätä tai jotain mitä vai keksii ympäriltään niin muutaman lauseen juttelu ja hymy kaupanpäälle saa itselle hyvän mielen.
Lisäksi kun tuohon tavoitteeseen pääsee niin ihmisiin tutustuminen on paljon helpompaa. Vuodessa kun on 365 päivää niin eihän sitä tiedä vaikka jossain vaiheessa heittäsi sen ekan lauseen ihmiselle jonka kanssa voisi tutustua.
Jotta tavoite olisi jotenkin realistinen niin ei sen joka päivä tarvitse olla ihminen jolle ei ole koskaan puhunu. Jos toimii niin että mies yrittää jututtaa naista niin miksei toimisi toistekin päin. Itse olen mies joka ei pääse ulkonäöllään kehumaan, enkä edes yritä mitään trendi vaatteita käyttää. Monien mielestä ehkä jopa vastenmielinen ulkoisesti...?No kun nainen menee puhumaan miehelle, niin mies pitää sitä jo puoliksi lupauksena milloin mistäkin
- ölkjasdffsgd
Siksi, että olet samanlainen hapannaama kuin kaikki muutkin. Mee ite juttelemaan jollekin, jonka näet katselevan. Pyydä vaikka kahville tai pelaamaan... Vaikka dominoa.
- vsssssg
pelottaa miehiä, niin se on säädetty, hyvä niin
- Surusiipi*
Tunnistan kirjoituksestasi myös minun problematiikkaa.Olen silti yksinäinen vaikka minut huomataan ja miehet antaa minulle puhelinnumeroitaan jopa ihan kadulla!!? Tuntuu aivan hullunkuriselta ja vaivaannun moisesta.Minulla olisi kyllä vientiä,eilenkin oveni takana oli taas eräs herrasmies mutta en mennyt avaamaan.Katselin vaan ikkunasta kun autonsa lähti pois pihasta.En pidä siitä että perässäni ruikutetaan,en pidä siitä että minua pyydetään sinne ja tänne.Koska en koe oikeesti olevani sen arvoinen että olisin jollekin rakas.ja rakastettava.Tiedän että itse pystyn rakastamaan ja välittämään,tuntemaan,hellimään mutta olen niin valmistautunut hylkäämiseksi tulemiselle että en uskalla kiintyä enkä uskalla että minuun kiinnytään.Joten kulkea taaperran yksinäni,haavoittuneena.Menen omien ajatusteni kanssa ja säikyn kun minut huomataan.Minusta siinä ei ole mitään aihetta olla imarreltu,koska ajattelen että miehet haluaa käyttää minua vain hyväkseen.Kuten on käynyt pitkässä liitossani,josta lähdin.Ja nuoruuden rakkauteni vaihtoi minut toisiin naisiin niin eipä itsetunnosta jää mitään jäljelle,odotan vain hautaan pääsyä.Lepoon täältä pahasta maailmasta.
- onnellinenyksinäinen
Tunnistin turhautumisesi miesten aloitteisiin ja epäilyksen miesten motiivien suhteen. Ja aiempi suhteenikin rikkoi suuresti luottamustani miehiin. Mutta en lainkaan koe itseäni uhatuksi tai halua maailmasta mihinkään. Parisuhde on vain yksi elämän osa-alue. Yritän olal avoin, mutta en heittäydy mihinkään kauniiden sanojen tai ihastuksen vuoksi. Minua on joskus rakastettu ja olen itse rakastanut ihan aidosti, olen elänyt enkä koskaan elämääni vaihtaisi pois tai edes helpottaisikaan. Kaikki kokemani on rakentanut sitä, mitä olen nyt. Valitsen nauttia kuulaasta syyspäivästä, hymyillä juokseville lapsille, mennä bussipysäkillä nurmikolle seisomaan ja iloita ajatteluni vapaudesta ja turvallisuudesta jonka saan nykyään itsestäni. Toivotan sinulle rohkeutta ottaa vastuuta omasta elämästäsi ja onnellisuudestasi!
- Dödönapa
Naistenkin kunniasta...Anne Pohtamo Tanja Vienonen?
- .myös yksinäinen.
herättää naisissa kateutta ja miehet eivät tajua että kaunis nainen on ujo, ujo ja kaunis on yhdistelmä joka oi sovi nykyaikaan jossa ihannoidaan mediassa rohkeutta ja avoimuutta.
Ite olen jossan määrin uskovainen nainen, tietyt elämäntapani ja moraalini aiheuttavat ihmisissä kummastusta koska he eivät usko että "tuon näköinen nainen" elää noin. omasta mielestäni en ole maailman rumin mies mutta jotenkin tuntuu että suomalaiset naiset eivät noteeraa minua laisinkaan, ainakin sellaisen käsityksen olen saanut...mutta sitten jos joku minut noteeraa baarissa,niin se on joku venäläinen nainen...kerran sanoi yksi venäläinen nainen minulle että et näytä laisinkaan perus-suomalaiselta vaan enempi venäläiseltä..liekö se syy siihen että miksi aina ajaudun venäläisten seuraan...sama asia minulla myös että olen mukava jne mutta jotkut on vaan sitä seurustelu tyyppiä ja jotkut on niitä jotka ikuisesti sinkkuilee...kumppanin löytäminen ei todellakaan ole niin helppoa kuin heinän teko....sinuna ehkä vähentäisin baarikertoja ja lisäisin sellaisia 3-4 päivän viikonloppu reissuja ulkomaille...mä teen sellaisia ennemmin ku hillun joka viikonloppu jossain baarissa...tai aloita esim joku uusi harrastus, ehkä sieltä kautta löytyy helpommin se "kumppani" kuin jostain hikisestä baarista jossa on vain eronneita ja karanneita...pelkästään tuon tekstin perusteella voin sanoa että varmasti olet mukava ja kiinnostava, ja kaunis myös:)
T.M33- arvid.l
Paras tapa on unohtaa mielestään se ulkonäkö mutta kuitenkin edelleen huolehtia siitä. Iitsekin olin liikaa keskittynyt omaan itseeni ja seuraus oli se että jännitin liikaa. Nykyään kun juttelen teinityttöjen ja mummojen kanssa samalla asenteella, niin voi olla edelleenkin että osa katsoo alta lipan, mutta moni mielellään juttelee kanssani, Anna palaa ja lähesty ihmisiä-kun pää aukenee, niin varmasti monen kanssa tulet varmasti juttuun, vaikka joku saattaa pitääkin kummana kun et valikoi niin tarkasti juttuseuraasi.
- Täydellinen mies
Mulla on sama juttu. Mä olen tosi komee ja täydellinen kaikessa ja kaikkialla, mutta kukaan ei koskaan lähestyä mua. Tuntuu että kaikki vihaa mua kun mä vaan oon niin hyvä. Ihme juttu että mulla ei oo yhtään ystävää!
- latela
mä onn 11 ja valmis seukkaan
- kaunis täälläkin..
Aloittaja on tehnyt aika ison numeron kauneudestaan. Sehän on yhtä luonnollinen asia kuin rumuus.
Naisena en katsele kauniita yhtään sen oudommin kuin rumiakaan.. sehän on vain pintaa.
Ei ujouden pitäisi estää ihmisiin tutustumista jos kerran tutustuttuaan pystyy seurustelemaan ihmisten kanssa.
Tule ulos kuplasta ja rupea ajattelemaan muutakin kuin kauneuttasi.- Pretty & proud
"Tiedän, että olen tosi nätti, ja huolehdin hyvin ulkonäöstäni, koska se on kaikki mitä minulla on."
Aika surullista.
Kirjoittaja on varmaan vielä aika nuori ja epävarma minäkuvaltaan, koska ei kykene tunnistamaan itsestään muuta myönteistä kuin ulkoisen olemuksensa. Valitettavasti "kauneus" on katoavaista, eikä pelkällä ulkoisella habituksella kovin pitkälle pötkitä mitä tulee ihmissuhteisiin, olkoon kyseessä ystävyys- tai romanttiset sellaiset. Kun opit arvostamaan ja luottamaan itseesi, uskallat olla avoin, aito ja myötätuntoinen, ja se se vasta on viehättävää.
Toivottavasti opit näkemään itsessäsi muitakin persoonallisuuden piirteitä kuin ujouden, eli kaikki ne positiiviset ominaisuudet ja kyvyt, mitä jokaisella ihmisellä on, ja pystyt keskittymään niiden puolten kehittämiseen. Ujoudenkin voittaminen on mahdollista. Omia persoonallisuuden piirteitä pystyy sekä häivyttämään tai voimistamaan, toki se vaatii työtä ja oma-aloitteisuutta ja epämiellyttävien = rohkeutta vaativien tilanteiden sietämistä. Sitä kutsutaan henkiseksi kasvuksi, ja se prosessi kestää läpi elämän; silloinkin kun ollaan vanhoja ja kurttuisia, eikä kauneus ole kuin muisto valokuvissa.
- yksinäinen brunetti
Täällä sama ongelma ja samoja tuntemuksia myös minulla. Vaikka olenkin jo vanhempi nainen mutta pukeudun hyvin ja siististi, meikkaan ja olen huoliteltu mutta mielestäni en liikaa, pidän myös vartalostani huolta ja kuntoilen omaksi iloksi. Jo nuorena naisena päätin että pidän itsestäni huolta ja sen lupauksen olen pitänyt. Samoin olen sen verran ujo luonteeltani etten ensimmäisenä mene juttelemaan ellei ole joku tilaisuus tai ennestään tuttu ihminen.
Meitä kohtalotovereita on muitakin. - natsuliinikka
KOhtalontovereita on. Olen itse joskus yrittänyt netin kautta löytää tyttökavereita kun ei niitä mistään saa. Enkä edes ole ujo ja silti yksinäinen.
- vp
Sama juttu paitsi olen mies.Uudelle paikkakunnalle muuttanu noin kaksi vuotta sitten.Ei paikkalliset sitä hyväksy kun joku tulee joka on tuntematon.
- HerkkäMies88
Moi olen mies ja oon muutellu yhteensä 19 kertaa.. Olen jo miltei luopunut kavereiden saamisesta, mutta onneksi minulla on usko. Ja ei mitään puhetta että saisin itselleni seurustelu suhdetta..
Ei elämässä yksin kannata olla, vastaa tähän viestiin jos haluat jutella. Ei sussa mitään vikaa ole ;)
- gydtduiu
taidat olla joku äijä joka kirjoittelee tänne vaan halutakseen huomiota!
- Asser___
.
- ......
..vähän ystäviä. Kukaan ei halua kalveta hänen rinnallaan. Tähän tapaan kirjoitti filosofi Arthur Schopenhauer. Itsekin olen joskus huomannut, kuinka jotkut tytöt lähtevät bilettämään vain itseään huonomman ulkokuoren omaan tytön kanssa.
- ..taholta
Rumuusleikaukseen kaikki kauniit neidit.
- Greta88.
Tekstisi on kuin suoraan omasta kynästäni ja jos nimimerkkiisi on uskominen olen minäkin saman ikäinen nuori nainen kuin sinä ja tismalleen samassa tilanteessa. Kyllä se on huomattu, että ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä, jos pötkitään mihinkään! ei auta kuin hyväksyä se, että tulee aina olemaan ilman miestä, vaikka näyttäisi miltä.
Onnea loppuelämääsi!
- Postari
Lueppas tämä minun viestini: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9399466 Enkä kai minäkään ruma ole.
- Ruma kun persereikä
Mitäs tosta,mä oon ruma kun Perkele,niinku vähän vastakohtia....Ei siinä mitään,kyllä mullakin yleensä tilaa on ympärillä ja kyttäävät kun hullut navetan seinää!Ei vais,anna tyhmien olla,mä luulen että sä olet ollut tekemisissä ihan vääränlaisien junttien kanssa,eti vähän raamien ulkopuolelta niin luulen että joku löytyy joka pystyy sun kauneutes kantaan! Normit,ne normit!
Hyvät vaan! - HerkkäMies88
Moi. Ensinnäkin lopeta ihmisten luokittelu rumiksi ja kauniiksi. Älä ylennä itseäsi muiden yläpuolelle, jos et halua itseäsi alennettavan. Kohtele muita kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Ole oma itsesi, ota Jeesus elämääsi jos et vielä ole ottanut. Ehkäpä juuri komeat miehet ja kauniit naiset etsivät sisäistä kauneutta, koska heillä onjo ulkoista, onkin erittäin tärkeää ettet menetä sisäistä loistoasi.
Älä yritä miellyttää maailmaa, sillä maailma on paha. Etsi elämästäsi rakkautta. Tee asioista joista nautit ja huomaa kuinka unohdat huolesi kumppanin löytymisestä, se tulee kun on sen aika. Ehkäpä tapaat hänet jo huomenna. Nauti elämästä sillä elämä on lahja. Jokaisella meillä on täällä oma paikkansa. Toivottavasti sinä löydät oman paikkasi.
Rakasta lähimmäistäsi ja ole tyytyväinen siihen mitä sinulla jo on.
Voin kertoa etten ole itsekkään vielä löytänyt kumppania, vaikka olen pitänyt itseäni komeana miehenä, olen kuitenkin herkkä mies ja harvoin tapaan naisia joista todella kiinnostun. En silti ajattele että ansaitsisin ketään, jos minulle on joku jossain suotu niin ehkä tapaan hänet jonain päivänä ja en voi kuin toivoa että olen silloin valmis. - Ariesmies23
Mistä olet? Itselläni on sama ongelma... Olen pitkä, harteikas, hyväkuntoisen näköinen, tumma, maskuliiniset kasvot ym. ja tiedän olevani komea ja niin on minulle sanottukin, mutta ne jotka sanovat ovat sitten näitä puumia jotka ovat minulta vain yhden perässä tai sitten vanhempia naisia jotka voivat jo puhua suoraan ilman taka-ajatuksia. Baareissa käyn, mutta harvoin. Lähinnä siksi, että sieltä ei minulle mitään löydy unelmien naisesta puhumattakaan. Baarissa kun olen niin saan paljon katseita osakseni ja se turhauttaa kun ne jotka uskaltaa lähestyä niin ovat aivan seipäässä, että eivät kuitenkaan muista seuraavana päivänä mitään ja se jos mikä on turnoff mulle. Sitten kun minä vuorostani lähestyn naista niin yleensä tulee vain sellaista halveksivaa katsetta ja juttua tyyliin että painu pelimies v****un. Vaikka en edes ole pelimies, kaukana sellaisesta, paremminkin ujo kuin tyrkky. Olen luonteeltani tyypillinen oinas, joka varmaan näkyy minusta niin baarissa kuin muuallakin eli luotan eniten itseeni ja omiin voimiini. Yllättävän paljon yhtäläisyyksiä olen löytänyt itseeni oinaan luonteenkuvauksesta oli se sitten huuhaata vai ei, mutta olen todellakin luonteeltani johtaja ja se taitaa myös näkyä. Esim. minulle tyypillistä on tunne siitä, että elämäni on jatkuvaa taistelua mistä milloinkin, mikä puolestaan on tyypillistä oinaille. Ehkä voisin leikkia vastaanottavaisemman näköistä, mutta minkä luonteelleen voi. En silti ole ylimielinen tai töykeä, haluaisin kovasti löytää elämäni naisen ja tehdä kaikkeni hänen eteensä (oinas :D).
- Aurora.
pikku muutoksin voisin naputella arjestani samanlaista kuvausta :) ja oon härkänainen
keep smilin, rakkaus tulee kun on sen aika, siihen asti keskittyä elämän muihin mahtaviin puoliin! näin mä sen olen ajatellut ja alotan joka päivän hymyilemällä :D
ps. oinaat on ihanan intensiivisiä, älä ihmeessä mieti itses muokkaamista! - Hellise
Hei, kuulostat järkyttävän mielenkiintoiselta. Saisiko sinuun yhteyden jotenkin? En ole puuma, enkä sinua vanhempi nainen.
- Hellise89
Oletko vieläkään löytänyt ketään? Varmasti jos on hyvännäköinen mies, on vaikeuksia löytää tarpeeksi itsevarma nainen itselleen. Varmaan vähän samanlainen dilemma kuin naisella, esimerkiksi ketjun aloittajalla voisi olla.
Voin kuvitella sen kun menet lähestymään jotakin naista baarissa kun nainen näkee edessään sen pelimiehen ja tunnet kuinka jokainen liikkeesi arvioidaan. :D
- Ms. overloaded
Hei,
älä vaivu ahdingoon - ole kaunis ja itsevarma, usko itseesi kun muut eivät usko - jos nyt masentaa niin opiskele, opiskele ja opiskele sekä harrasta mitä haluat ja muutaman vuoden päästä olet haluttu työelämässä kuin muuallakin!
Ikävää jos et löydä ystäväviä, itse kuvittelin samoin kunnes ystävystyin näiden oudosti katsovien kanssa - kuten eräs ystäväni sanoi, "minulla on vain kauniita ystäviä" joten pidä tasosi! ei ole häpeä olla kaunis ja naisellinen!
Älä näytä hapanta naamaa, vaan ole iloinen, ja aina on aihetta iloon - hymy huomataan ja ystävälliset sanat saavat aina vastakaikua. - sykonalasyysi
Kuka on sanonut sinun olevan kaunis?
No, miehet tietty.
Se että nainen pitää itseään kauniina on ylpeyttä.
Kauneus on katsojan silmässä, ei muualla.
On kohteliasta olla tekemättä siitä numeroa, se on ominaisuus muiden mukana.
Kauneudella ilman luonnetta ei tee yhtikäs mitään.
Naisten ulkonäöllä on ollut melko pieni merkitys elämäni aikana seurustelussa.
Kauniit naiset ovat olleet pääosin myös luonteeltaan erityisen hankalia ja utopistisia.
Lämmin ja oikeudenmukainen sydän korvaa 80-90% kauneudesta.
Elääkseni naisen kanssa tarvitsee muutakin, kuin kiiltokuvan yöpöydällä.
Sielun ravinto on silmänruokaa tärkeämpää, jos aikoo elää saman ihmisen kanssa pidempään, kuin 2 viikkoa.
Toivottavasti löydät oikean sielunkumppanin.
Toivottavasti löydä et pinnallista barbie-poikaa.- Höpsispööö
Voi olla vaikka kuinka kaunis (kenen mielestä?), mutta jos ei osaa minkäänlaisia sosiaalisia taitoja eikä ole muuta kuin se kauneus, niin saa kyllä olla aika yksikseen...
Minäkin olen ihan nätti. Toisin kuin useat suomalaiset, voin sanoa, että olen ihan nätti. Kaunis en kuitenkaan ole. Mutta en usko, että minussa ihmiset ensiksi katsoo ulkonäköä, koska luonteeni on parempi kuin ulkonäköni. Senkin voin sanoa, koska minulla on hyvä itsetunto. Arvostan muita ihmisiä, enkä keskity aina vain itseeni. Minua kauniimpia ja luonteeltaanmukavampia ihmisiäkin on, mutta minä näen kaikki ensisijaisesti ihmisinä. Uteliaisuus, se että haluaa tutustua uusiin ihmisiin, on auttanut minua elämässä paljon. Suosittelen aloittajallekin, että yrittää itse tutustua ihmisiin eikä vain tuijota omaan napaan... - höpsispöööö
Höpsispööö kirjoitti:
Voi olla vaikka kuinka kaunis (kenen mielestä?), mutta jos ei osaa minkäänlaisia sosiaalisia taitoja eikä ole muuta kuin se kauneus, niin saa kyllä olla aika yksikseen...
Minäkin olen ihan nätti. Toisin kuin useat suomalaiset, voin sanoa, että olen ihan nätti. Kaunis en kuitenkaan ole. Mutta en usko, että minussa ihmiset ensiksi katsoo ulkonäköä, koska luonteeni on parempi kuin ulkonäköni. Senkin voin sanoa, koska minulla on hyvä itsetunto. Arvostan muita ihmisiä, enkä keskity aina vain itseeni. Minua kauniimpia ja luonteeltaanmukavampia ihmisiäkin on, mutta minä näen kaikki ensisijaisesti ihmisinä. Uteliaisuus, se että haluaa tutustua uusiin ihmisiin, on auttanut minua elämässä paljon. Suosittelen aloittajallekin, että yrittää itse tutustua ihmisiin eikä vain tuijota omaan napaan...En tarkoita, etteikö suomalaiset voisi sanoa olevansa nättejä, mutta kun monilla on niin huono itsetunto,että mieluummin vähättelevät itseään kuin kehuvat vähääkään.... :D
- tornion sutkaus
DenialMies, 44, Tornio, Lappi
Tornon sheriffi tekee outokummulla duunia ja silti valvoo tornion palstaa että kysymys tehtaalle , onko sallittua. työt jää tekemättä, ilmoitime tehtaalle asiasta myös. - ProcolHarumLyrics
In the centre of the storm
something magic being born
When the world is torn apart
by the beating of a heart
Like a dam about to burst
Like a drunkard's crazy thirst
In the centre of the storm
something magic being born
It's the dark hours of the soul
when the nightmares take their toll
when the shadows come to mock
against the ticking of the clock
When the demons of the night
come like vultures for their bite
In the dark hours of the soul
when the nightmares take their toll
It's the dawning of the day
night-time's panic swept away
When the clouds which seemed so dark
are exchanged for morning's lark
When the stars which burnt so bright
are exchanged for morning light
In the dawning of the day
Nightime's panic swept away - aisivi
Vapaudu käsitteestäsi että olet kaunis. Ole luonnollinen ja ihan oma itsesi. Sinua ujostuttaa tuijotukset.. anna niiden tuijottaa. Naisten oudosti katselu on kateutta. Älä ole ylpeä kauneudestasi. Tässä 70 v.vanhan mummon ohjeita joka oli nuoruudessaan myös kaunis ja sai siitä usein kuullakin. Sillä ei loppujen lopuksi ole paljonkaan painoarvoa elämässä. Kaunis ihminen voi olla myös itserakas. Katsele ympärillesi kaikissa ihmisissä on jotakin kaunista.
- *muru*
Ei se ystävien puute välttämättä kateudesta johdu, vai väitättekö tosiaan ettei kenelläkään kauniilla naisella ole ystäviä? Voimakas itsetietoisuus ja sen näyttäminen omasta hyvästä ulkonäöstä voi kyllä karkottaa uusia ihmisiä ympäriltä, ehkä vanhojakin. Eräs ystäväni tekee mallin töitä, on todella näyttävän näköinen ja panostaa ulkonäköönsä, ja hänellä on todella laaja ystäväpiiri, koska omaa myös hyvät sosiaaliset taidot. On monessa mukana ja on ollut todella pidetty ja haluttu ihminen monissa paikoissa, pääasiassa sellaisissa jutuissa joissa ulkonäöllä ei ole yhtään mitään väliä. Hyvin harvoin hänellä on esim. riitoja kenenkään kanssa. Hän on mukava ja hauska, mutta napakka, pitää kyllä puolensa ja sanoo suoraan, mutta osaa tehdä sen niin ettei loukkaa/ärsytä muita ihmisiä. Enemmän ihailen juuri hänen sosiaalisia taitojaan kuin ulkonäköä.
Kateudella on niin helppo selittää asioita mitä ei muuten ymmärrä tai halua myöntää. Jos ei ole ystäviä eikä parisuhdetta, on omassa käytöksessä oltava jotain vikaa. En halua syyllistää aloittajaa mitenkään, mutta kyllä se yleensä johtuu siitä ettei ole hoitanut omaa osuuttaan ihmissuhteissa. Ei ole pitänyt tarpeeksi yhteyttä niihin ystäviin joita joskus oli, on niin ujo ettei tutustu toiseen sukupuoleen jne, omaa hankalia luonteenpiirteitä eivätkä muut jaksa tätä ihmistä, on ollut liian myötäilevä ihmissuhteissa ja muut ovat alkaneet kohdella kynnysmattona. Tottakai ihmiset tarkkailevat ympäristöään, keneen uskaltaa ottaa kontaktia. En minäkään juttele aina kaikille uusille ihmisille, vaan heille joita pidän helposti lähestyttävän oloisena. Harva sitä viihtyy parisuhteessakaan hankalan ihmisen kanssa pelkästään ulkonäön takia.
Tulee mieleen tästä eräs tapaus omasta elämästä. Minulla on yksi tuttavaporukka, jossa meillä kaikilla on sama "lahjakkuus". Eräs nainen tästä porukasta kertoi suurimman osan vanhoista ystävistä katkaisseen häneen välit, koska olivat hänelle kateellisia (hänen mielestään) tästä "lahjakkuudesta". Meistä ei kenenkään tarvitse olla hänelle kateellisia, koska olemme kaikki samalla tavalla "lahjakkaita", osa jopa enemmän kuin tämä nainen. Pidempi tutustuminen tähän naiseen on paljastanut, että hänessä on juuri näitä hankalia luonteenpiirteitä. Hän puhuu koko ajan vain itsestään, ei jaksa yhtään kiinnostua muiden asioista, jos joku yrittää kertoa kuulumisiaan, hän keskeyttää ja alkaa puhua päälle omia asioita. Jos hän saa menestystä elämässään, silloin minäkeskeisyys onkin jo aivan megaluokkaa, ja pitkän aikaa. Lisäksi tämän ihmisen seurassa saa varoa koko ajan sanomisiaan, hän suuttuu ja loukkaantuu todella helposti. Lisäksi on huippuvakava, ei koskaan naura millekään tai vitsaile itse mistään. Monen hermot ovat olleet koetuksella ja joskus on ollut pakko ottaa etäisyyttä häneen, koska ei yksinkertaisesti jaksa. Voin vaan kuvitella, miksi hänen vanhat ystävätkään eivät häntä jaksaneet.
- MiiaMii
Mistä päin sinä olet?
- halloweeny
Saman kohtalon omaava naisihminen täällä myöskin... Meitä on ilmeisesti useita... :(
- ydinhän.
On se,että aloittajalla ja monilla muilla yksinäisillä on heikot vuorovaikutustaidot. Jos nämä taidot ovat hallinnassa,silloin on helppoa tutustua ihmisiin ja luoda pysyviä ystävyyssuhteita,tai parisuhteen.Eli neuvoksi,keskitykää enemmän vuorovaikutuksen opettelemiseen ja vähemmän meikkaukseen.
Taita vika olla päässä. Vähän omituiselta kuulostaa koko juttu. Mä olisin heti kaatamassa....
ja kato ihimisiä silimiin :) siinä ne ratkasevat seikat :)
- tavallinen mies
Kun katselee treffi-ilmoituksia kauniilta naisilta niin jo se saa tavallisen miehen kavahtamaan lähestymistä. Pitäisi olla sporttinen, hyvin toimeentuleva, matkusteleva, huomaavainen, korkeasti koulutettu, eläin- ja lapsirakas, romanttinen, villi, hellä, raju. Vaatimusten lista monissa kauniiden naisten treffiluetteloissa on sitä luokkaa, että listaa vastaavan miehen löytäminen voi oikeasti olla kiven takana.
Ei tämä tietenkään välttämättä koske sinua. Onhan aina poikkeuksia, jotka vahvistavat sääntöjä. Ja tiedän, että treffi-ilmoitukset eivät ole mikään kattava otanta tutkimukseen. Tarkoitan vain, että millaisia mielikuvia ne luovat. Kun vielä median luomat mielikuvat yhdistyvät ihmisten mielissä sekä nykyaikainen kauneuden ja rahan ihannointi kuorruttavat kakun, jättävät tavalliset miehet kauniit naiset auliisti rauhaan.
Tavallisella miehellä tarkoitan iästä riippumatta normaalia työssäkäyvää ja perusjärjellä varustettua miestä, joka nykyaikana on tasa-arvoinen ja ymmärtää, tasapainoisuus sekä onnellisuus elämään tulevat jotain muuta kautta kuin statuksen (kaunis vaimo, paljon rahaa, mökki, vene, iso kämppä). Joskaan noissa ei ole mitään pahaa, mutta jokin muu on monelle tavoittelemisen arvoinen asia.- 34534543
"Kun katselee treffi-ilmoituksia kauniilta naisilta niin jo se saa tavallisen miehen kavahtamaan lähestymistä. Pitäisi olla sporttinen, hyvin toimeentuleva, matkusteleva, huomaavainen, korkeasti koulutettu, eläin- ja lapsirakas, romanttinen, villi, hellä, raju. Vaatimusten lista monissa kauniiden naisten treffiluetteloissa on sitä luokkaa, että listaa vastaavan miehen löytäminen voi oikeasti olla kiven takana."
Ei tuo koske "kauniita naisia" vaan aivan rumiakin. Oikeastaan ulkonäöllä ei tunnu olevan hirveästi merkitystä miten paljon on vaatimuksia.
"" Kun vielä median luomat mielikuvat yhdistyvät ihmisten mielissä sekä nykyaikainen kauneuden ja rahan ihannointi kuorruttavat kakun, jättävät tavalliset miehet kauniit naiset auliisti rauhaan.""
Kyllähän kauniit naiset ovat yleensä "kysytympiä". Mutta tuossa on tietysti se vastavoimakin että osa miehistä saattaa epäröidä jos nainen on "liian kaunis".
"Tavallisella miehellä tarkoitan iästä riippumatta normaalia työssäkäyvää ja perusjärjellä varustettua miestä, joka nykyaikana on tasa-arvoinen ja ymmärtää, tasapainoisuus sekä onnellisuus elämään tulevat jotain muuta kautta kuin statuksen (kaunis vaimo, paljon rahaa, mökki, vene, iso kämppä). Joskaan noissa ei ole mitään pahaa, mutta jokin muu on monelle tavoittelemisen arvoinen asia."
Miehillä (kuten naisillakin) on ikävä tapa vain hamuta niin rahaa kuin muitakin juttuja. Yleensä trenditkin määrittelevät sen että mitä ihmiset hamuavat mutta yleisesti ottaen nuo pysyvät aika lailla muuttumattomina vuodesta toiseen.
- SamastunTäysin!
On vaikeaa luottaa ihmisiin tarpeeksi päästääkseen heidät lähelle. Itsekin olen nätti ja mukava tyttö, mutta huomaamattani pidin ihmisiin tiettyä etäisyyttä tähän syksyyn asti. Ei sillä ulkonäöllä ollut asian kanssa mitään tekemistä, vaan sillä, että torjuin kaikki kaveritkin huomaamattani.
Jos on kokenut hylkäämisiä ja tullut torjutuksi, ei osaa oikein luottaa. Huono itsetunto pilaa orastavat ystävyyssuhteet.
Minut pelasti todella syvä kriisi, kuolemantapaus lähipiirissä. Lähelläni olijat ottivat silloin yhteyttä minuun paljon, ja tajusin viimein etten selviä yksin. Lopetin pärjäämisen, aloitin elämisen. Otin vastaan kaiken avun, ja opin nöyrtymään, myöntämään että tarvitsen muita ihmisiä, sääliä, myötätuntoa, rakkautta. Parhainta oli, kun yksi ystävä sitten soitti minulle oman avun tarpeessaan, tunsin itseni viimeinkin arvostetuksi ja tarpeelliseksi.
On helpompi ensin opetella päästämään kavereita lähelleen, kuin uutta poikaystävää. Siihen liittyy enemmän riskejä ja muita tekijöitä. Suosittelen lämpimästi sinulle, että alat ottaa yhteyttä koulututtuihin, harrastuskavereihin, sisaruksiin yms. Aloita pienestä, pyydä kahville tai leffaan, jutustele small talkia. Tutustuminen on asia, mikä pitää vain opetella. Anna muille ihmisille mahdollisuus tutustua itseesi, uskon että olet mukava tyyppi! - pentix6677
Joku mainitsi Asergerin ja se mulle tuli myös mieleen tuosta kuplassa olemisesta. Kannattaa tsekata netin asberger saitteja ja etenkin englannin kielisiä asberger adults saitteja. Asbergerihmisillä on vaikeuksia solmia kontakteja eivätkä itsekään tiedä syytä miksi niin on. Siksi ystäviä on vähän tai ei ollenkaan. Useimmilla tämä ongelma on ollut lapsuudesta saakka, mutta ei poikkeuksetta. Jos sulla on ollut tunne, että et ole koskaan ollut ihan samanlainen kuin "muut", voisi tutustuminen asbergeriin antaa sulle vastauksia joita haet. Asberger centeristä saat lisätietoja jos epäilet että sä olisit taipuvainen. Ja jos ongelman ydin on pelkästään ujous, kannattaisi siihenkin hakea apua jos se vaikuttaa noin paljon elämänlaatuusi. Tsemppiä:)
- Orgashmed
ravenheart88! Uskon, että "värähtelet" todella harvinaisella taajuudella (kokokehonvarähtely). Sillä ei ole ulkonäkösi kanssa tekoa. Sama tilanne olisi sinulla edessä -ei niin viehättävänäkin. Olet ihan omaa "rotuasi". Aserger-jutut perustuu lähökohtaan, että ihminen on laumaeläin ja lokeroiden -näin kuuluu toimia, läähättäen ryhmässä häntää heiluttaen jne. Määritelmät sopivat normi-ja perustyyppeihin mainiosti. Sosiaalisuudesta on tietenkin hyötyä työelämässä yms, mutta kukaan meistä ei saa terveenpapereita, kun syndroomakirja avataan. Ainoa ongelma on se ujoutesi. Sekään ei olisi ongelma, jos törmäisit kaltaisiisi, koska vedätte toisianne automaattisesti puoleenne. Kaltaisesi ovat vain todella harvassa. Voittamalla ujoutesi pystyt kyllä saamaan normityypeistä ystäviä ja kavereita, vaikka ne eivät ikinä tule tuntumaan ns. sielunkumppaneilta ja olosi voi olla välillä etäinen ja teennäinenkin. Koet itsesi kokonaiseksi ja ehjäksi kyllä iän myötä ja ymmärrät erillaisuutesi. Älä hätäänny tai hätäile! Ujous on todennäköisesti suojellut sinua myös monelta pahalta kokemukselta ja elämän vääristymältä, joita sinun ei tarvitse ikinä kokea.
Yleisesti ottaen naiset ovat varuillaan, kateellisia ja tarpeentullen hyenoita sinulle. Miehet pelkäävät, eivätkä usko, että jaksaisit katsella kovin kauvan heidän mitättömyyksiään. Kaikki urheiluautoilla ajavat komistuksetkaan eivät ole vaaraksi. Kaikki olettavat, että sinulla kavereita ja kumppaneita löytyy, niistä jostain omista piireistäsi...joita ei ole olemassakaan. Kerro ihmisille mitä heistä haluat ja mitä haluat heidän sinusta tietävän. Saat varmasti nopeasti haluamaasi palautetta suoraan tai epäsuorasti.
´
Tavalliselle ruohontallaajalle epätietoisuus on ilkeä asia, mihin se yleensä ryhmässä helposti kääntyykin. Selkäsi takana kaikki voivat tietää sinusta kaiken ja eivät siis mitään.
Ole oma itsesi, usko itseesi ja opi kärsivällisesti ymmärtämään itseäsi. Ole valmiina ja ennen kaikkea, muista rakastaa itseäsi ja pitää itsestäsi hyvää huolta ulkoa ja sisältä! Voimaa! - hmm...
Orgashmed kirjoitti:
ravenheart88! Uskon, että "värähtelet" todella harvinaisella taajuudella (kokokehonvarähtely). Sillä ei ole ulkonäkösi kanssa tekoa. Sama tilanne olisi sinulla edessä -ei niin viehättävänäkin. Olet ihan omaa "rotuasi". Aserger-jutut perustuu lähökohtaan, että ihminen on laumaeläin ja lokeroiden -näin kuuluu toimia, läähättäen ryhmässä häntää heiluttaen jne. Määritelmät sopivat normi-ja perustyyppeihin mainiosti. Sosiaalisuudesta on tietenkin hyötyä työelämässä yms, mutta kukaan meistä ei saa terveenpapereita, kun syndroomakirja avataan. Ainoa ongelma on se ujoutesi. Sekään ei olisi ongelma, jos törmäisit kaltaisiisi, koska vedätte toisianne automaattisesti puoleenne. Kaltaisesi ovat vain todella harvassa. Voittamalla ujoutesi pystyt kyllä saamaan normityypeistä ystäviä ja kavereita, vaikka ne eivät ikinä tule tuntumaan ns. sielunkumppaneilta ja olosi voi olla välillä etäinen ja teennäinenkin. Koet itsesi kokonaiseksi ja ehjäksi kyllä iän myötä ja ymmärrät erillaisuutesi. Älä hätäänny tai hätäile! Ujous on todennäköisesti suojellut sinua myös monelta pahalta kokemukselta ja elämän vääristymältä, joita sinun ei tarvitse ikinä kokea.
Yleisesti ottaen naiset ovat varuillaan, kateellisia ja tarpeentullen hyenoita sinulle. Miehet pelkäävät, eivätkä usko, että jaksaisit katsella kovin kauvan heidän mitättömyyksiään. Kaikki urheiluautoilla ajavat komistuksetkaan eivät ole vaaraksi. Kaikki olettavat, että sinulla kavereita ja kumppaneita löytyy, niistä jostain omista piireistäsi...joita ei ole olemassakaan. Kerro ihmisille mitä heistä haluat ja mitä haluat heidän sinusta tietävän. Saat varmasti nopeasti haluamaasi palautetta suoraan tai epäsuorasti.
´
Tavalliselle ruohontallaajalle epätietoisuus on ilkeä asia, mihin se yleensä ryhmässä helposti kääntyykin. Selkäsi takana kaikki voivat tietää sinusta kaiken ja eivät siis mitään.
Ole oma itsesi, usko itseesi ja opi kärsivällisesti ymmärtämään itseäsi. Ole valmiina ja ennen kaikkea, muista rakastaa itseäsi ja pitää itsestäsi hyvää huolta ulkoa ja sisältä! Voimaa!eräs sivusta seuraaja ja keskusteluun osallistunutkin. Tuntui hyvältä lukea tällainen viesti joka tuntui kuin olisit kirjoittanut sen minulle :).
Miksi odotat että miehet lähestyvät?
Mä olen myös yksinäinen. Naiset kehuvat, että olen komea. Hyvä sängyssä jamukava. Lopulta ne kuitenkin haluavat multa vain rahaa. Siksi en päästä ketään lähelleni.
- aijai_
Eivät kaikki naiset halua miehiltä vaan rahaa. Jos siitä murehdit, nin valehtele tutustuessa tuloistasi ja sno että juuri ja juuri pärjäät kun lainaakin on tms. Ei kai se nyt paha valhe ole tuohon suuntaan.
Mieti, onko kenties joku muu syy, miksi pidät seurustelukumppania emotionaalisesti käden mitan päässä. aijai_ kirjoitti:
Eivät kaikki naiset halua miehiltä vaan rahaa. Jos siitä murehdit, nin valehtele tutustuessa tuloistasi ja sno että juuri ja juuri pärjäät kun lainaakin on tms. Ei kai se nyt paha valhe ole tuohon suuntaan.
Mieti, onko kenties joku muu syy, miksi pidät seurustelukumppania emotionaalisesti käden mitan päässä.Vaikea esittää huonosti ansaitsevaa slk Mersun ratissa räätälin tekemässä puvussa. Kellotkin ovat kalliita.
Tag Heur yms.
- ravenheart88
Ompas tullut vastauksia! Kiitos kaikille jotka ovat asiallisesti kommentoineet :)
Muuten, te jotka puhuitte että olisko vikaa päässä, sitä itsekkin epäilen. En yhtään ihmettelisi vaikka multa löytyisi Aspergerin syndrooma, sosiaalisten tilanteiden pelko tms... Kun ihan arkiset jutut kuten silmiin katsominen ja tavallinen jutustelu tuottaa niin paljon ongelmia. Jotenkin sitä vaan on sosiaalisesti ihan hukassa. Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä johonkin psykologiin..- mies täältä näin
Meitä on moneen junaan ja sä olet jostaion syystä jäänyt sen sosiaalisen kyydistä laiturille odottamaan.
Mut hei onni odottaa. Katso nyt itse miten ihmiset ovat innostuneet sinusta. Miehiltä lentää treffikutsuja ja sähköposteja.
Muistat vaan olla oma itsesi. Jollei juttua synny miesten kanssa, niin sun pitää sit sanoa se, että jostain kumman syystä sua ujostuttaa ihan hirveästi hänen/heidän kanssaan. Mieheltä se vaatii aika paljon pysyä rinnallasi, mut uskon että siitä se homma lähtee. :) - Täti
Jos vain odotat saavasi huomiota tai ystäviä...no ehkei kannata pidättää hengitystä ootellessa.Parempi ennuste on jos vaihtaa ajattelutapaa.
Elämä jakaa meille semmoiset kortit kuin jakaa, mutta itsehän sen päätämme kuinka niillä pelaamme.
Entäs jos unohtaisit koko ulkonäköpaineet ja ihmissuhdehuolet ja alkaisit tehdä jotain mikä tuntuu itsestäsi hyvältä, missä se ihmisten kanssa tekemisisssä oleminen mahdollisesti tulee kylkiäisenä? Jotain joka vaikkapa auttaa muita(punaisen ristin ystäväpalvelu,tai jokin muu vapaaehtoistyö,vaikkapa vanhainkodissa?) Aloittaisit jonkin itseäsi kiinnostavan harrastuksen? Kielikurssi, jumpparyhmä tai joku käsityöjuttu?
Opettele sanomaan kiitos ja tervehtimään ja hymyilemään ihmisille joita arjessa tapaat,kaupan kassalla jne. Opettele tietoisesti olemaan kohtelias ja ystävällinen.Vastaa kun sinulle puhutaan. Aikuisella lapsellani on aspergerin syndrooma, ja harrastaa,opiskelee ja on parisuhteessa ja ihan onnellinen. Suunnilleen näillä opeilla.
Joku sanoi joskus``paha ei ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.`` Jos opit ajattelemaan ihmisten ajoittaista pientä pahuutta ja typeryyttä pienellä säälillä, seurassasi viihdytään paremmin, ja ennenkaikkea sinun itsesi on helpompi elää.
Ja olen siis keski-ikäinen,sieväksi ja kauniiksikin haukuttu ja saanut aina helposti ystäviä,tuttuja ja miehiäkin halutessani.Irtosuhteet eivät ole oikein onnistuneet, kun irtonumeroksi aiottu pysyy nurkissa vuosia...
Olipas oikein miehen logiikkaa yhdellä kirjoittajalla,naiset eivät voi lähteä liikenteeseen kuin itseään rumemman kanssa? Naurettavaa. Silloin kun baariin lähdetään,lähdetään mielellään sellaisen kanssa joka on hyväntuulinen ja osaa pitää hauskaa.Ja tietenkin ehtii/voi/haluaa järjestää käytännön asiat niin että voi lähteä. - herkkämies88
Täti kirjoitti:
Jos vain odotat saavasi huomiota tai ystäviä...no ehkei kannata pidättää hengitystä ootellessa.Parempi ennuste on jos vaihtaa ajattelutapaa.
Elämä jakaa meille semmoiset kortit kuin jakaa, mutta itsehän sen päätämme kuinka niillä pelaamme.
Entäs jos unohtaisit koko ulkonäköpaineet ja ihmissuhdehuolet ja alkaisit tehdä jotain mikä tuntuu itsestäsi hyvältä, missä se ihmisten kanssa tekemisisssä oleminen mahdollisesti tulee kylkiäisenä? Jotain joka vaikkapa auttaa muita(punaisen ristin ystäväpalvelu,tai jokin muu vapaaehtoistyö,vaikkapa vanhainkodissa?) Aloittaisit jonkin itseäsi kiinnostavan harrastuksen? Kielikurssi, jumpparyhmä tai joku käsityöjuttu?
Opettele sanomaan kiitos ja tervehtimään ja hymyilemään ihmisille joita arjessa tapaat,kaupan kassalla jne. Opettele tietoisesti olemaan kohtelias ja ystävällinen.Vastaa kun sinulle puhutaan. Aikuisella lapsellani on aspergerin syndrooma, ja harrastaa,opiskelee ja on parisuhteessa ja ihan onnellinen. Suunnilleen näillä opeilla.
Joku sanoi joskus``paha ei ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.`` Jos opit ajattelemaan ihmisten ajoittaista pientä pahuutta ja typeryyttä pienellä säälillä, seurassasi viihdytään paremmin, ja ennenkaikkea sinun itsesi on helpompi elää.
Ja olen siis keski-ikäinen,sieväksi ja kauniiksikin haukuttu ja saanut aina helposti ystäviä,tuttuja ja miehiäkin halutessani.Irtosuhteet eivät ole oikein onnistuneet, kun irtonumeroksi aiottu pysyy nurkissa vuosia...
Olipas oikein miehen logiikkaa yhdellä kirjoittajalla,naiset eivät voi lähteä liikenteeseen kuin itseään rumemman kanssa? Naurettavaa. Silloin kun baariin lähdetään,lähdetään mielellään sellaisen kanssa joka on hyväntuulinen ja osaa pitää hauskaa.Ja tietenkin ehtii/voi/haluaa järjestää käytännön asiat niin että voi lähteä.mulla on seku ei uskalla olla hyväntuulinen baarissa ku miehet on niin julmia että ne saattaa vaikka tappaa :(
Moikka!
Tosi ikävää et oot niin ujo mut meil saattais olla jotain yhteistäkin!
Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia ja muutenkin tutustua ni laita vaik sähköpostia mukavalle kundille.
isosami@gmail.com- Ex-Jonne
Harmi, että olet yksinäinen. Toivottavasti löydät jonkun hyvän ihmisen jostain. Itse olen samassa tilanteessa ja tuntemuksetkin ovat täysin samanlaisia. Olen tavallaan ujo ja tavallaan en. Pystyn kyllä juttelemaan ihmisille joviaaleista asiosita, mutta heti, jos mennään henkilökohtaisiin asioihin sulkeudun. Flirttailla en osaa yhtään. Jos näen kauniin naisen, jolla on vaikka uskomattoman kauniit syvän siniset silmät en pysty sitä hänelle sanomaan. Se vain tuntuu minusta törkeältä, koska hän varmaan tietää sen itsekin.
Siitä en osaa sanoa olenko komea vai en. Jotkut ovat kehuneet ja joskus peiliin katsoessa ajattelen niin myös itsekin. Toisinaan taas vertaan itseäni Quasimodoon. Uskon kuitenkin että minulle miespuolisena henkilönä ujouteni on vielä pahempaa, koska minun pitäisi olla se joka istuu ohjaksissa.
Annoit kuiternkin minulle toivoa siitä että voisin joskus sinunlaiseen ihmiseen törmätä ja ujouteni voitamalla myös tutustua. Sähköpostiani en laita koska tiedä että et ujouttasi siihen vastaisi(sillä en minäkään sitä tekisi). Toivon vain että et kuitenkaan menetä toivoasi ja ota puolisoa, jotta et näyttäisi yksinäiseltä. Mieluummin yksinäinen yksin kuin yhdessä.
- cladius
Aleksi.random@hotmail.com
Pistä sähköpostia niin jutellaan vaikka sinisestä taivaasta. - soulseeker69
...tuttu tunne. vaikka meillä miehillä ei niinkään ulkonäkö ole se joka tuon esteen tekee vaan yhteiskunnallinen status - pistää puvun päälle ja tuijotus alkaa. Mutta ei hätää - ole aktiivinen, tee aloite, älä ota "tuijotusta" itseesi - ihmiset ovat luonnostaan ujoja kun joutuvat lähestymään jotain heitä "suurempaa", tai jotain minkä he kuvittelevat sellaiseksi. Ei se johdu Sinusta vaan heistä.
Vinkki: Hae seuraa joka on kaltaisesi - eli tavoittele yhteiskunnassa korkeampaa - kun kerta olet siihen luojalta avut saanut. Huomaat, että on muitakin kaltaisiasi. Ehkä joudut muuttaamaan tapojasi tai paikkakuntaa (suurempaan kaupunkiin tai jopa ulkomaille) mutta yksin et taatusti jää.
t. Saksasta - Juuliaeilia
Oletko mahdollisesti Johanna Tukiainen?
- Kornit nahkaistuimet
Pista mailia mukavalle kundille:
isotmunat@lantio.fi - v0d3
siis kauheesti mäkin oon saanut häikäisevän kauneuteni tähden kärsiä ja kovin se on elämästä vaikeaa tehnyt. niin tytöt kuin pojatkin katselevat himokkaasti... rankkaa on. :(
- herkkämies88
se on sama homma jos oot komee mies ni johan on kaikki miehet vihaamassa ja naisiinkaa ei tunnu saavan yhteyttä ei sitte millää.. :(
- Tiititaa
Otan osaa... Olen itse aikoinaan kärsinyt tuosta samasta tilanteesta. Alle kolmikymmpisenä olin todella yksinäinen. Ihmisenä minussa ei ollut mitään vikaa mutta ulkokuoreni vuoksi minua kartettiin. Miehet eivät uskaltaneet lähestyä ja naiset kateellisuuttaan ja huonolta itsetunnoltaan eivät halunneet minua ystäväksi...minua syrjittiin ja haukuttiin paljon.
Varmaan seitsemisen vuotta elämästäni minulla ei ollut yhtään ystävää. Yhdessä vaiheessa pääsin poikaporukkaan yhdeksi "jätkistä" mikä auttoi yksinäisyyteen jonkin verran.
Nyt vanhemmalla iällä tilanne suhteessa muihin ihmisiin on jo korjaantunut niin että ystäväpiiristä löytyy sentään pari naista, suurin osa kuitenkin miespuolisia ystäviä... - uskova75
Sillälailla että sinut katsotaan ulkonäön perusteella varatuksi. Samalla sinusta huokuu sen ulkonäön perusteella myös se että miehesi on joku hormooneilla pumpattu adonis. Eikun vaan tarraat itse hihasta kiinni jos jonkun mielenkiintoisen tyypin tapaat. Tsemppiä tuleviin päiviisi/vuosiisi.
- Mulle ainaki
On vähä kokemusta noista hulluista muijista nii mua ainaki kiinnostais tollanne vähä hiljasempi yms :) Jos vaan tietäis missä sellasia menis nii oisin heti kiinnostunu, muttaku sattuu vaa niitä hulluja vastaa :(
- 20
mäkin oon yksinäinen ja mulla on vaan yksi ainoa kaveri ja sillä on perhe ja lapsia niin ei paljoo nähdä toisia. ei sillä ole väliä onko kavereita vai ei loppujen lopuksi yksin kuollaan. mutta olen miettinyt paljon sitä, että olisi kiva jos olisi joku jolle voi kertoa surut ja iloiset asiat.
kun mä en päässyt läpi tämän syksyn matikan yo-kokeesta olin aika pettynyt ja mun kaveri osti mulle jäätelön koska tiesi, että syön sitä kun olen surullinen. hän sanoi, että voin yrittää keväällä taas uuwestaan mutta huono asia on se, ettemme enää näe koulussa.
hän on hyvä ihminen ja ajattelen hänestä hyvää. mä pelkään että loukkaan muita, puhumista ja silmiin katsomista. mulla on paljon pelkoja mutta en tiedä miten päästä eroon niistä. - nainen_30
Ihmisten väliset suhteet perustuvat vuorovaikutukseen. Toinen antaa jotain itsestään ja elämästään (vaikka kertomalla) ja toinen antaa takaisin jotain itsestään.
Kirjoitit että olet kuitenkin mukava ihminen, kun sinuun tutustuu.
Jos olet vaikeasti lähestyttävä, etkä avaa itseäsi toisille siinä suhteessa, kuin nämä avaavat itseään sinulle, mistä nämä voisivat tietää että olet tutustumisen arvoinen? Ihmiset haluavat tutustua ja ystävystyä yleensä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa näillä on jotain yhteistä. Jollet avaa muille ihmisille elämääsi, luonnettasi ja arkeasi, ei sinussa ole mitään kiinnostavaa ja sellaista, joka synnyttäisi siteen sinun ja jonkun toisen välille.
Ujous ei ole ongelma, liika varautuneisuus kylläkin. Ujo ihminen voi olla saman aikaisesti avoin ja kyetä vuorovaikutukseen. Varautunut ihminen taas karkottaa helposti muut. Ei kukaan halua ihmissuhteissa (niin ystävyys-, kuin parisuhteissakaan) olla vain antavana osapuolena. Toisen ihmisen pintaa jaksaa katsella vain hetken ja sitten tulee tarve päästä syvemmälle ja löytää yhteys. Mikäli toinen ei tähän tarpeeseen vastaa, mielenkiinto katoaa ja se on este tutustumiselle ja tutustuminen taas on elinehto ihmisuhteen (niin ystävyys-, kuin parisuhteenkin) muodostumiselle.- vfjkjfvklkl
ite oon 30v ja huvittaa aina kun sanotaan käyn hakee jonkun naisen aina jostain esim baarista mut itselleni ei ole kukaan tuntematon nainen koskaan puhunut edes saatikka muuta,,etes perus koulussa aikoinaan kukaan virkkanu mitään..kumma juttu kaupppaan menee myyjät ees tervehi,,,mut ei stressiä oon päättänyt et olkuut koko akat missä on joutaa olla itekseen,,kavereitakin on peräti 2..kyl tää erakkous on hienoa saa olla möllöttää kopissaan miten tahtoo ei pelkoa että ovi kello sois joka päivä...
- herkkämies88
Oon kirjotellu jo monta vastausta tähä ketjuu mut aihe mietityttää minua vieläkin. Kaikki muut miehet ympärilläni ovat tekemisissä naisten kanssa paitsi minä, joka sentään pidin itseäni söpönä/komeana ja hyvänä mies ehdokkaana. Ikäänkuin olisin roolimalli muille miehille, tuntuu joskus että minua kopioidaan.
Eipä minulla niitä mieskavereitakaan ole paitsi jos parjaan itseäni huonommaksi alentamalla tasoani, mutta sitten en ole onnellinen.
Tuntuu et nii paljo yrittäny mut ketää ei ikinä saa :( empä silti enää tiedä haluaisinkokaan olla naisten kanssa jotka ovat jo niin kokeneita ja itsevarmoja ) - huippujätkä.,
kaunis, ni miehet saattaa pelätä lähestyä sua. Heitä joku kerta kevyt meikki ja mee juttelee miesten kaa vaikka baarissa. Sillon kun mies on keveessä kenttäkumarassa, ni uskaltaa lähestyä sua. Älä myöskään ylipukeudu, vaan ihan peruskuteet päälle.
- wesspe
Tervetuoa ystäväkseni
mulla on ystävänä ihmisiä jotka toisten mielestä on kauniita tai rumia
ja oudon näköisiä jotkut juu
jotkut näyttää siltä et niiden pää oisi kumia
ja joillain on jännä suu
mutta mitä väliä sillä
miltä kukakin näyttää
silti hauskaa on ihmisillä
kun ne yhdessä lämmöllä elämän täyttää
jotkut osaa ajatella syvällisesti
toiset saa maha kippurassa nauramaan
toiset järjestää maailman parhat kestit
ja toiset on hyvää seuraa vaan
mutta mitä väliä sillä
miltä kukakin näyttää
silti hauskaa on ihmisillä
kun ne yhdessä lämmöllä elämän täyttää
Kih tuollainen sanoitus päästä pompahti näin illan ratoksi:) - rene74
rauno_kujanpaa@hotmail.com
- SuzieTheFreak
onpa surullista miten paljon yksinäisiä ihmisiä täällä on. ja sama juttu minulla... kauniina en itseäni pidä (vaikka joiltain muilta olenkin kehuja saanut). itsestäni voin kuitenkin sanoa samaa että yhtä ainoaa todellista ystävää ei ole. ikinä ei ystävyyteen asti etene tuttavuudet. en tajua mitä vikaa minussa on. tuntuu että ei ole tarpeeksi yhteistä kenenkään kanssa enkä halua tyrkyttää omaa seuraani. olen kyllä tavannut ihmisiä joiden kanssa tulen toimeen ja voin olla "olosuhteiden pakosta" esim koulussa. mutta aina alkaa nämä ihmiset jossain vaiheessa ärsyttää. eivät kuuntele, välitä tai ymmärrä. aina olen erilainen. ehkä myös pidän ihmisiä etäämmällä pettymysten pelossa. aina myös luulin ettei yksikään mies minusta kiinnostu, mutta sitten kävi uskomaton tuuri josta olen hyvin kiitollinen. netissä tapasin itselleni täydellisen miehen. parempaa en voisi ikinä löytää ja uskon tämän kestävän, silti olen yksinäinen ja joskus tuntuukin että tuo tunne kumpuaa jostain niin syvältä ettei tule ikinä menemään täysin pois. kyllä aika paljon ahdistaa niin kovin usein, kun alan sitä miettiä että kaikki elämässä kuitenkin yksinäisyyteen päättyy. yritykset harhauttaa itseäni ajattelemasta liikaa, epäonnistuvat nykyään toistuvasti...
ja pakko sanoa että todella huvittavaa miten paljon vastauksia on tullut koska kirjoittaja on kaunis. jos ei olisi ulkonäöstä mainintaa ei täällä sähköpostiosoitteita jaeltaisi. siellä on miesten fantasioissa suurisilmäinen kaunotar, jonka he avuliaasti tarjoutuvat pelastamaan yksinäisyydeltä ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia tietenkin...- eieioleeiei
"
ja pakko sanoa että todella huvittavaa miten paljon vastauksia on tullut koska kirjoittaja on kaunis. jos ei olisi ulkonäöstä mainintaa ei täällä sähköpostiosoitteita jaeltaisi.
"
Ensinnäkin tähän ketjuun tuli paljon vastauksia siksi, koska tällä oli paljon lukijoitakin. Paljon lukijoitakin tällä oli siksi, että tämä ketju päätyi Suomi24:n Keskustelu-puolen etusivulle yhdeksi "mainostetuista" ketjuista, ja siksi tänne sen "mainoksen" kautta löysi tiensä paljon enemmän Suomi24-lukijoita kuin tavallisina aikoina tällaiselle syrjäiselle Yksinäisyys-palstalle edes ihmisiä eksyy.
Mitä sähköposteja jakeleviin vastauksiin tulee... Ei niitä täällä nyt niin hirveästi ole ja niiden sanamuodoista ja tyylistä on pääteltävissä, että todennäköisesti suuri osa niistä on yhden ja saman ihmisen lähettämiä. (Hän on eri viesteissä silti käyttänyt eri nimimerkkiä ja sähköpostiosoitetta luultavasti toivoen, että edes yhteen "tärppäisi".)
"
siellä on miesten fantasioissa suurisilmäinen kaunotar, jonka he avuliaasti tarjoutuvat pelastamaan yksinäisyydeltä ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia tietenkin...
"
Onpas oikea mihiä halventava stereotyyppinen ja asenteellinen näkemys miehistä. Mutta ai niin! Feminismihän on meille opettanut, että vain nainen voi olla halventavan käytöksen uhri. - ruma ja yksin
Niinpä. Jos hän olisi kirjoittanut "ruma ja yksinäinen" olisi vain tullut vastauksia "että se on ihan sinusta itsestäsi kiinni, jos et saa seuraa." Ja olen satavarma, että ei yhtään spostiosoitetta olisi hänelle tarjottu : (
Näille "atm"- valittajille kelpaa oman seuransa lisäksi vain kaunis naisseura. Rumalla naiselllahan ei kuulemma tee mitään.
- voi tietysti
Ainakin moni on kauniiksi kehunut ja huomiota saan vastakkaiselta sukupuolelta runsaasti. Ystäviä on, mutta he ovat parisuhteissa, joten työn, harrastusten jne. jälkeen haluavat usein olla arki-illan rauhassa kotona. Baarit eivät ole minun paikkani ja romansseja en halua, yhden yön suhteista puhumattakaan. Yksinäisyyteni on valittua. Saisin suhteen, jos haluaisin. Mutta en halua enää heittäytyä kokeilemaan. Pitää tutustua ensin ja olla ihan varma.
Kauneus on rasite. Se houkuttaa miehiä, joiden ensisijaisena motiivina ei ole pitkä onnellinen parisuhde, vaikka puheissa sellainen olisi.Ystävyys- tai parisuhde ei ole ulkonäöstä kiinni. Ystäviä ei saa vain, jos on nätti. Liity kerhoihin, harrastuksiin tai yritä tutustua. Ihan rohkeasti vain. Et voi hävitä mitään.
- rtghnm
Olet vaan väärässä maassa ja kulttuurissa, suomen lisäksi on toki toki muitakin maita joissa ei LADYJA hyväksytä.
Se että olet nätti nainen ja huolehdit itsestäsi, käytäydyt fiksusti ja ujohkosti tarkoittaa sitä että olet TODELLINEN LADY!!!
Käyppä matkalla sellaisissa kulttuureissa joissa miehet ovat herrasmiehiä ja naiset ihanasti vanhanaikaisella tavalla juuri niinkuin sinä niin silmäsi tulevat avautumaan tälle sairaaloisella kateudelle ja hapannamaisuudelle mitä suomessa on.- :(
Chisu - Yksinäisen keijun tarina
- Rami Pussinen
Älä jää "nyhjöttämään paikallesi" vaan tee sinä se aloite, mutta jos mies yrittää lähteä niin huuda perään, että hei odota. Silloin et ainakaan jää sinkuksi.
- MariA_*
Ulkonäkö ei ainakaan itselleni merkkaa uusiin ihmisiin kaverimielessä tutustumisessa juuri ollenkaan. Tietysti uusiin ihmisiin tutustuessa katsoo toisen vaatetusta ynnä muuta ja ulkonäöstä vetää jotain johtopäätöksiä ihmisestä, mutta kyllä muut seikat painavat vaakakupissa enemmän. Tietysti jos ihminen esim. vaikuttaa kummalliselta ja ei ole huolehtinut hygieniastaan, niin se saattaa kyllä hyvinkin paljon vaikuttaa ennakkokäsitykseen. : D Esim. jos henkilön eleet vaikuttavat torjuvilta, se saattaa vaikuttaa käsitykseen ihmisestä enemmän kuin ulkonäkö tutustumishetkellä. Muistan, että minulla oli sellainen tunne yhdestä ihmisestä että hän oli ilkeän ja torjuvan näköinen, mutta jälkikäteen tutustuessani tämä mielikuva rikkoontui täysin ja tästä henkilöstä paljastui mitä herttaisin ihminen. Hän sanoi olevansa vain vähän ujo ja hiljainen, eikä kyse ollut siitä etteikö hän olisi halunnut tutustua minuun vaan hän oli ujo. En itse ole hirveän kiinnostunut pintaliitomuodista tai laittaudu niin viimeisen päälle, että jotenkin se saattaa aiheuttaa minulla jotain ennakkoasenteita jotakuta naista kohtaan joka niin tekee. Ajattelen vain sitä, että onkohan meillä yhteistä muissa asioissa, mutta en kuitenkaan sen takia jätä tutustumatta ihmiseen. Eli mielestäni kauneudella yms.. seikoilla tuskin on niin hirveästi väliä kavereiden hankinnassa vaan luonteella. jotkut naiset voivat olla kateellisia ulkonäöstäsi, mutta en kyllä usko että kovinkaan moni sen takia jättää tutustumatta sinuun. Itseäni ei haittaa laisinkaan vaikka yksi kaverini on hemaiseva blondi ja saa jatkuvasti huomiota miehiltä joka paikassa. Eipä se mitenkään meidän kaveruuteemme ole kuitenkaan vaikuttanut, vaikka kyllä se huvittaa kun itse tuntee välillä seinäruusuksi.=) Luonne on tärkein ystävän valinnassa ja kauneus ei siinä varmaan kovin paljon avita eikä kyllä ole estekään. Minulle ja varmaan suurelle osalle ihmisistä se on neutraali asia ystävän "valinnassa" ja tuskin kauneus on syy yksinäisyydelle. Pelkällä hymyllä ja elekielellä viestität itsestäsi enemmän kuin osaat ajatella. Tietysti myös sillä mitä suustasi päästät, mutta olet helpommin lähestyttävä jos vaikkapa hymyilet etkä tuijota maahan vakavana ja sillä lailla tutustut potentiaalisemmin ihmisiin. Myöskin kannattaa kokeilla itse tehdä aloite joskus ja muistaa kuunnella ihmisiä. Monesti se on luontaantyöntävää jos ihminen selittää liian paljon itsestään ja saavutuksistaan eikä vaikuta kiinnostuneelta henkilöstä kenen kanssa juttelee. Tärkeintä on tehdä aloite, jos haluaa kavereita. Monesti ihmiset pohtivat samoja asioita tutustuessaan toisiin "olisi kiva tutustua häneen mutta mitäköhän hän ajattelee jos pyydän häntä johonkin..." Toinen pohtii sitten samaa asiaa ja kumpikaan ei saa pyydettyä toista mihinkään.
Tietysti puolison valinnassa ulkonäöllä on paljon väliä, mutta siinäkin kemia on miltei pääosassa ainakin suurella osalla ihmisiä. Kyllä varmasti jonkinlaisen suhteen saisi jos haluaisi, mutta juuri sen tyyppisen ihmisen löytäminen jota kaipaa seurustelukumppaniksi on vaikeaa. Kauneudella saa varmaankin enemmän seksisuhteita ja luulisi ainakin, että seuraa olisi helpompi löytää. En sittne tiedä, voihan se olla, että miehillä on kynnys lähestyä hyvin kaunista naista. Tosin kyllä tämä hyvin kaunis ystäväni tuntuu huomiota saavan mielettömästi. Mutta eipä hänellä ole ollut onnea suhdeasioissa. Monet miehet tuntuvat haluavan häneltä vain seksiä.
Läheisen ystävän saaminen ainakin itselle ei ole helppoa. Suhde jää helposti sellaiseksi ettei tule juteltua mitään kovin syvällistä. Monesti sellaisista ihmisistä tulee läheisempiä joihin on tutustunut vaikkapa jossain harrastetoiminnassa tai koulussa, jonka kautta tulee oltua tiiviisti yhteydessä. Tosin tällöin ei välttämättä tule hengattua vapaa-ajalla. Sillä tuleeko henkilöstä kaveri vai seurustelukumppani on hirveän paljon merkitystä kemioilla ja sillä, kuinka paljon antaa ihmisen tutustua itseen ja paljonko antaa itsestään. Paljonko satsaa tähän ihmiseen.. yms..
"Ujous ei ole ongelma, liika varautuneisuus kylläkin. Ujo ihminen voi olla saman aikaisesti avoin ja kyetä vuorovaikutukseen. Varautunut ihminen taas karkottaa helposti muut. Ei kukaan halua ihmissuhteissa (niin ystävyys-, kuin parisuhteissakaan) olla vain antavana osapuolena. Toisen ihmisen pintaa jaksaa katsella vain hetken ja sitten tulee tarve päästä syvemmälle ja löytää yhteys. Mikäli toinen ei tähän tarpeeseen vastaa, mielenkiinto katoaa ja se on este tutustumiselle ja tutustuminen taas on elinehto ihmisuhteen (niin ystävyys-, kuin parisuhteenkin) muodostumiselle. "
Tuo ylläoleva oli hyvin sanottu ja pitänee varmaan paikkansa siinäkin mielessä että itse koen itseni varautuneeksi ja minulla on hankala saada syvempiä ihmissuhteita.
- Iso Ongelma
Jos tänne olisi avannut joko coyotebrain ketjun ja kirjoittanut otsikoksi "ruma ja yksinäinen" jossa olisi miehen tarina niin kukaan ei olisi siihen ketjuun kirjoittanut yhtään mitään.
Edes miinuksia ei olisi laitettu koska se tuntuisi niin turhalta.
Mutta kun nuori kaunis nainen on niin "yksinäinen" ja kun on niin vaikea elää "kuplassa" jossa ihmiset tuijottavat, here kielellä odottavat naista niin ketju saa satoja vastauksia sekä 3 merkinnän.
Kertoo ehkä jotakin millainen ongelman taso tällä kohta ei niin yksinäisellä kauniilla naisella on.
Saa seuraa jos haluaa kuin sormia napsauttaisi- lkh
Kuka ei saisi seuraa, jos oma päänsisin ei estäisi? Vai puhutaanko tässä vain siitä seksistä, eikä ystävistä?
Ja keskusteluhan on täällä kaikki sitä, että sinun tapaisesi tyypit valittavat ja toiset puhuvat näille järkeä. Onko se "seuraa"? Säälittävä valittaja todistelee, että et sinä yksinäinen voi olla, kun katsos nyt, tällaenen säälittävä valittaja, kuin minäkin tässä sinulle valittaa ja todistaa, että et ole olet surkea ihminen ja tyhjästä ruikuttaja, kun minkäkin sinua nussisin? - Iso Ongelma
lkh kirjoitti:
Kuka ei saisi seuraa, jos oma päänsisin ei estäisi? Vai puhutaanko tässä vain siitä seksistä, eikä ystävistä?
Ja keskusteluhan on täällä kaikki sitä, että sinun tapaisesi tyypit valittavat ja toiset puhuvat näille järkeä. Onko se "seuraa"? Säälittävä valittaja todistelee, että et sinä yksinäinen voi olla, kun katsos nyt, tällaenen säälittävä valittaja, kuin minäkin tässä sinulle valittaa ja todistaa, että et ole olet surkea ihminen ja tyhjästä ruikuttaja, kun minkäkin sinua nussisin?Totisia sanoja.
AP itkee kun komeat ihanat sosiaaliset miehet häntä lähesty..volloti volloti volloti ja oikea "kupla" on. volloti. - dfhfdhh
Iso Ongelma kirjoitti:
Totisia sanoja.
AP itkee kun komeat ihanat sosiaaliset miehet häntä lähesty..volloti volloti volloti ja oikea "kupla" on. volloti.Ei ole mikään este, että ruma mies on hyvinkin sosiaalinen ja ei ole yksinäinen. Asenne ratkaisee.
Ei ole myöskään mikään este, että kaunis nainen on yksinäinen ja häneltä voi puuttua täysin sosiaaliset taidot ja ystäväpiiri.Toki puolison hankinnassa hyvästä ulkonäöstä on apua tiettyyn rajaan asti, mutta kavereita hankkiessa ei paljoa nätti pärstä välttämättä auta.Ärsyttää suunnattomasti, kun joku kehtaakin väittää, että kyse on nirsoudesta ja tottakai kaunis nainen puolison saa yms. Entäpä jos ei vaikkapa halua puolisoa vaan haluaa vaikkapa kavereita. Ja ehkä kumppania hankkiessa pitääkin olla nirso ellei nyt kohtuuttomuuskiin mene. Mitä siitäkin tulisi jos nainen olisi **** levällään jokaikisen miehen edessä, joka vähänkin huomiota antaa, koska naiseus monesti antaa huomiota.Ja seksiseura ei tee ketään vähemmän yksinäiseksi. sitäkin naiset saavat monesti helpommalla. Ei se ulkonäkö niin paljoa merkkaa tässä maailmassa.Varsinkaan kavereita hankkiessa. On helppo sanoa, että siinähän menet ihmisten keskelle, siinä niitä kavereita tulee. Keksisin vaikka kuinka monta väittämää miksei tuo ole kaikille niin helppoa. Esim. jännittyneisyys, estyneisyys, sosiaalisten taitojen puute, suoranainen sosiaalinen fobia, huonoja kokemuksia ihmisistä YMS. Vaikka poistuisikin kotiovelta ulos niin ei sitä välttämättä kavereita saa jos on kovin ujo ja jännittynyt. Ja kun kavereita on nolla niin siitä pisteestä pois kipuaminen on oikeasti hankalaa. Kun kavereiden kautta usein tutustutaankin uusiin ihmisiin ja sisäänpäänkääntyneisyys ruokkii itseään.
Suurin osa ihmisistä ellei kaikki voivat saada kumppanin, jos sellaisen haluaa. Kaikki on kiinni yrittämisestä ja aktiivisuudesta. Mutta ujous voi kyllä pistää paljon kapuloita rattaisiin. Eri asia on sitten jos on niin nirso, ettei vuosien päästäkään kelpaa kukaan kuka vastaan kävelee tai jos on niin ujo ettei kotoaan uskalla lähteä tai puhua ihmisille ja omaa vaikkapa asenneongelman tai luonne on niin hankala, ettei kukaan halua ekoja treffeja pidemmälle toiseen tutustua tyyliin. Ja kyllä esim. narsistitkin suhteeseen ovat päässeet vaikkeivat kovin tavoittelemisen arvoisia puolisoita ehkä olekaan, jos nyt ruvetaan miettimään tuota luonnejuttua vielä lisäksi. Ehkä oma ulkonäkö voi olla sellainen , että se miellyttää monen silmää, mutta ei ulkonäöllä PELKÄSTÄÄN kumppania saada. Täytyy olla jo pinnallista sorttia oleva mies/nainen jos pelkän ulkonäön perusteella itselleen naisen valitsee.Tai säälittävässä pisteessä jossa kaikki kelpaa, luonteesta viis. - on omasi
Iso Ongelma kirjoitti:
Totisia sanoja.
AP itkee kun komeat ihanat sosiaaliset miehet häntä lähesty..volloti volloti volloti ja oikea "kupla" on. volloti.jos otat tästä ketjusta pois kaikki sinun tapaistesi säälittävien kateellisten runkkareiden vihapuheet ja niihin annetut vastaukset, niin ei tämä mitenkään erityisen suosittu aihe ole. Sinä omien fantasioittesi mielikuvituskuplassa elät. Tässä ketjussa on jo selitetty moneen kertaan, että maailma ei ole niin yksinkertainen, kuin pinnallisessa pelkkiä seksuaalisia himoja sisältävässä mielessä vaikuttaa.
- Iso Ongelma
on omasi kirjoitti:
jos otat tästä ketjusta pois kaikki sinun tapaistesi säälittävien kateellisten runkkareiden vihapuheet ja niihin annetut vastaukset, niin ei tämä mitenkään erityisen suosittu aihe ole. Sinä omien fantasioittesi mielikuvituskuplassa elät. Tässä ketjussa on jo selitetty moneen kertaan, että maailma ei ole niin yksinkertainen, kuin pinnallisessa pelkkiä seksuaalisia himoja sisältävässä mielessä vaikuttaa.
Aivan totta.
Jokainen seuraa saamaton ruma mieshän joka ei näe mitään ongelmaa naisella joka on vielä kaunis löytävän seuraa "säälittävä kateellinen runkkari joka sortuu vihapuheisiin".
Maailma on todellakin niin yksinkertainen. AP vain ei ole tajunnut sitä miten pinnallinen ja usein pelkkiä seksuaalisia himoja sisältävä maailma on.
Osa teistä varmasti tajuaisi asian jos kulkisi muutaman päivän jonkun toisen housuissa.
On todella huvittava lukea miten jollakin kauniilla naisella on vaikea saada seuraa. On tosi iso ongelma. APUA! APUA!
- Neiti Bansku
Olen myös mielestäni kaunis, fiksukin, sosiaalinen. Mutta tämä kaikki on monelle liikaa, varsinkin pienellä paikkakunnilla naiset voi tehdä mitä vaan ja pilata mainetta, vaikken mielestäni ole tehnyt mitään muuta kun elänyt omaa elämää. En ole mennyt toisten elämää sotkemaan! Käytännössä, kun menen baariin, moni tervehtii ja hymyilee, sitten kun selkä kääntyy, puhuminen alkaa. Olen monia vuosia taistellut näitä tapauksia vastaan, mutta turhaan. Vähän vanhempana, olen nähnyt kuinka epätoivoisia ja laiskoja ne itte on. "Omassa elämässä ei voi muutoksia tehdä, joten pilataan muidenkin asiat". Minuun on jäänyt niin monta arpea, olen itseni kuluttanut aivan loppuun näiden ihmisten takia! Tuntuu etten jaksaisi edes suhdetta pyörittää, kun toisen negatiivisuus on syönyt minun voimavaroja. Pitää jousta pakoon tämmöstä, jos ei ihmiset ymmärrä, ei niihin myöskää voi luottaa, fakta!
- Interit pulchritudo
Älä murehdi turhia, se "kupla" ja yksinäisyyden tunteesi ovat vain erinäisten molekyylien muodostaman monimutkaisen systeemin - aivojesi - tiloja; elektronit kulkevat edestakaisin, sitä ja tätä psykoaktiivista ainetta erittyy.
Kaikki tuo on tilapäistä, kestää joitakin vuosikymmeniä, sitten madot syövät sinut. Madot syövät myös kaiken tämän sosiaalisen ja seksuaalisen ja ties mitä "elämä sitä ja elämä tätä" jebou jebou -väen. Teidän kaikkien mahdolliset lapset ja lapsenlapset ja lapsenlapsen... ad infinitum ...lapset. Lopulta koko universumi menee tavalla tai toisella pöntöstä alas.
Kaikki uskonnot ovat vain joutavia satuja, joilla tyhmien ja pelkureiden sopii lohduttaa itseään. Ei ole mitään "kuolemanjälkeistä elämää" (varsinainen oksymoron muuten). Aivan kaikki, uskovat ja ateistit yhtälailla menevät loputtomaan olemattomuuteen.
"Aikuisten oikeasti" sinun, minun tai kenenkään muunkaan, elämä, ajatukset, tunteet ja teot ovat katoavia, joutavia, tyhjänpäiväisiä ja merkitystä vailla.
Mutta tämä ei ole kosmista epätoivoa, vaan kosmista vapautta. Ajallisesti rajoitettu olemassaolo ja "vastuu" eivät sovi yhteen. Me kaikki olemme alusta loppuun asti täydellisen vapaita. On oma asiasi, mitä vapaudellasi teet.
Kuolema vapauttaa kaikki. - Gabriel1914
Tosi paskalta?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566