Mä oon pannu multaan pari vuotta vanhoja Amerikasta tuotuja vanhoja siemeniä. Maissia vesimeloonian yms. Saa nähdä miten käy...
Onko jollain kokemuksia tällaisista exotic kasveista Suomessa?
exoottisia kokeiluja...
2
434
Vastaukset
- näitäkin
Melonin (erilaisiakin) voi ostaa siemenkaupoista. Muutama vuosi sitten kylvin ja meloneista tuli aivan syötäviä, mutta pieniä. Laitoin noista syödyistä meloneista keräämiäni siemeniä tuossa jonkin aikaa sitten itämään ja ne ovat itäneetkin.
Maissi taas puolestaan on onnistunut tosi hyvin ja on makeaa ja hyvää. Olen aina kylvänyt astiaan ja kasvatellut sisällä ja vasta hallaöiden jälkeen istuttanut ulos maahan.- hantsu
jos kiinnostaa, niin seuraavat eksoottiset kasvit ovat itelläni itäneet ja kasvaneet komeesti: sitruuna, appelsiini, kumkvatti, karambola, litsi, sharon, tamarillo, avokaado, pepino sekä granaattiomena. saa nopeesti ja edullisesti (hedelmän hinnalla) tosi monta komeaa ja nopeasti kasvavaa eksoottista kasvia itelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133