Mistä tai miten alkoi teidän fanitus Metallicaa kohtaan?
Kerron oman:
Asuin pienellä paikka kunnalla, yläaste ikäisenä(2004ehkä) kirjastosta lainattua ihan huvikseen Metallican levyjä, valikoimassa oli Load, ReLoad ja St.Anger. Tiesin että Metallica on kova sana Hevi musiikissa mutta ei oikeesti uponnut tuo Metallica, varmaan just kun nuo kolme levyä Metallican huonimpia mutta sitä en silloin tiennyt. Silloin käsitys Metallicasta oli että aika yliarvostetun surkeata.
Sitten kolmisen vuotta tästä eteenpäin muutin Kaupunkiin jossa oli erikseen musiikkikirjasto. Sieltä taas sattui ihan huvikseen käteen Master of Puppets ja Ride the lightning levyt, poltin ne levylle mutta käsitys ei hirveesti muuttunut, en vaan oikein päässyt sinuiksi Metallican musiikkiin.
Sitten tuli opeteltua sähkökitaran soittoa ja satuin kuuntelemaan Fade to Blackiä, ja se intro, siitä alkoi Metallican fanitus. opettelin Kokonaan Fade To Blackin, ihan Introsta Outroo. Ja nyt hankittu kaikki Metallican biisit, ja tunnetuimmat menee kitaralla, ei ehkä kokonaan mutta riffit ja solot menee.
Sitten vielä mitä muita bändejä kuuntelette/fanitatte Metallican lisäksi?
Omat, tässä eniten kuunneltuita: Slayer, Dream Theater, Testament, Volbeat, Led Zeppelin, Disturbed, Dimmu Borgir
miten alkoi fanitus
3
586
Vastaukset
- MarijuanaKahvi
Eksyin keikalle ja piti ostaa koko tuotanto samantie
- HeviKalevi
Löysin Metallican noin 1993, kuten muunkin metallimusiikin (olin tuolloin 15v). Siihen asti kuuntelin lähinnä teknoa. Lainasin silloin kaverilta hupina Megadethin levyn So Far.. So Good.. So What?, koska halusin kuulla mitä "paskaa" hän kuuntelee.. Ekan kuuntelukerran jälkeen totesin että "Mitä minä sanoin, paskaahan se vain on!". Syystä tuntemattomasta kuuntelin levyn yhä uudestaan ja uudestaan ja olin koukussa; ja olen sitä edelleen 18 vuoden jälkeen. Äskeinen tarina oli siis Megadeth -yhtyeestä mutta Metallican löysin pian tämän jälkeen. ( Panteran, Iron Maidenin, Testamentin, Slayerin, Sepulturan, Alice In Chainsin...... You name it!!!)
- puppetsvaaonniinkova
Master vaan kolahti kun salaa koulussa poikien kannssa kuunneltiin. siitä vaan lähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595