Sopiiko teidän mielestä kesähäiden teemaväriksi vaalean lila? Itse olen sitä suunnitellut käyttäväni mutta nyt on kuulunu mm. kaasolta, että on liian kylmä sävy kesähäihin. Minun mielestä taas vaalea lila on samaa sarjaa vaaleanpunaisen kanssa. Mielipiteitä?
teemaväreistä
3
474
Vastaukset
- sikinsokinpokin
jätä kaasojen ja muiden hömpötykset omaanarvoonsa, te tulevan miehesi kanssa päätätte mikä teille sopii ja se siitä, vaikka haluaisitte kirkaan vihreää yhdistettynä oranssiin, niin se olisi teidän asianne ja piste.
- *TheRoad*
Meidän häät oli toukokuun viimeisenä viikonloppuna ja teemavärinä lilan eri sävyt. Miksi vaalea lila ei sopisi kesähäihin? Esimerkiksi syreeni kukkii keväällä ja on väriltään mm. lila. Sekö on kylmä väri? Menette vaan omien mieltymysten mukaan. Teidän juhlat ne on, ei kaason.
- FiinuH
Meidän häät on elokuussa ja teemaväreinä on vaaleansininen, opea ja valkoinen ja siihen tehostevärinä pinkki.:)) Vaaleanliila on ihana väri!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286