Päivitin viikko sitten pari megaisen adsl-yhteyden 24 megaseen. Mutta ei tullut kysyttyä että kauan menee että uusi nopeus tulee käyttöön. Nyt on viikko mennyt tilauksesta ja edelleen pari meganen on yhteys. Kaikki tilausvahvistukset sun muut on tullut. Sain myös kaupan päälle nettitikun jolla en tee mitään, Edgen nopeus näkyy olevan kun testasin.
Luulisi että tuo nopeuden nosto on vain yhden klikkauksen takana vai pitääkö jossain ruuvata ruuvimeisselillä mutteri 24Mb/s asentoon?
2 -> 24Mb/s
5
434
Vastaukset
- -
Toimenpide vaatii ruuvailua soneran päässä koska tekniikka vaihtuu adsl2 :ssaan.
Sama tekniikkaa tarvitaan myös sinun päässä, eli tarvitset adsl2 modeemin, muuten nopeus näkyy 8 megaisena. Ota odotellessa modeemista välillä sähköt pois.- ap.
Mulla on kaksi modeemia, molempia olen testannut. Kun tilasin aikoinaan tämän 2 megasen yhteyden, mukana tuli TeleWell (TW-EA501), netin mukaan tämän pitäisi olla ADSL 2 yhteensopiva.
Toinen modeemi on vanhempi HomeLine (HLA-WR3000), tätä olen käyttänyt koska tässä on myös w-lan tuki.
- Pettynyt asiakas
Minulle kävi näin: tilasin nopeudennoston elokuussa, myöskin 2 megasta 24 megaan. Tarjosuhinta oli muistaakseni n.38€/kk. No, aikaa kului ja sitten liittymä päivitettiin. Nyt sitten tuli lasku ja yllättäen hinta olikin 53€/kk. Taisi Sonera odottaa että tarjousajankohta meni ohi ja päivitti liittymän vasta sitten.
- ap.
Tilausvahvistuksessa on 39e/kk 24kk. En tiedä voiko tulla "vanhan liittymän lisää" alkuun sitten?
Nykyinen on 31e/kk, 2mb/s yhteydellä.
Menikö kauan kun nopeus päivittyi? - Pettynyt asiakas
ap. kirjoitti:
Tilausvahvistuksessa on 39e/kk 24kk. En tiedä voiko tulla "vanhan liittymän lisää" alkuun sitten?
Nykyinen on 31e/kk, 2mb/s yhteydellä.
Menikö kauan kun nopeus päivittyi?N. 2 viikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236