Kuinka onnistuu Smart Engine -troijalaisen poistaminen? Koneessani on Avast! ja GridinSoft Trojan Killer ja molemmat pyörivät parhaillaan. Trojan Killer on ainakin huomannut jo 10 vaarallista tiedostoa. Spybot huomasi vain yhden.
Pitääkö kone laittaa tarkistuksesta huolimatta tehdasasetuksille? Palautuslevykkeet toki löytyvät.
Ja vielä yksi tyhmä kysymys: koneessani on sekä Vista, että Ubuntu. Täytyykö molemmat tarkistaa / palauttaa?
Smart Engine - poistaminen
5
986
Vastaukset
- mpqVC
Poisto-ohjeet
http://www.fakealerts.com/rogue-antispyware-fake-alerts/remove-smart-engine-malware-170.html
Ubuntulle ei tarvitse tehdä mitään.- oisurtypa
Mun koneeni ei anna siihen näkyviin tota smart enginee, että sen voisi poistaa, kaikkea muuta kyllä tulee poistettavien listalle, mutta juuri se puuttuu....
- mpqVC
oisurtypa kirjoitti:
Mun koneeni ei anna siihen näkyviin tota smart enginee, että sen voisi poistaa, kaikkea muuta kyllä tulee poistettavien listalle, mutta juuri se puuttuu....
Eikö kumpikaan haittaohjelmanpoistaja löytänyt mitään?
- Viruksen riivaama
mpqVC kirjoitti:
Eikö kumpikaan haittaohjelmanpoistaja löytänyt mitään?
Päädyin palautuslevykkeiden käyttämiseen. Eilinen siihen meni ja gradua en ehtinyt kirjoittaa yhtään. Onneksi gradusta on varmennuskopiot.
- Jepulius
Mulla auttoi järjestelmän palauttaminen käynnistyksen yhteydessä. JOstain syystä en saanut kumpaakaan ohjelmista aukeamaan, mutta pääasia, että homma hoitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306