Moi
Haluan sousitelemme tosy hyvä kirjailija. Hän on Ruotsalainen ja nimi on John Ajvide Lindkvist. Minä Luin Låt den rätte komma in ja Lilla stjärna ( Ystävät hämärän jälkeen suomen nimi, Lilla stjärna ei vielä Suomen kieli) Ja minä nyt tarvitse lukea kaikki han kirjoja. Hän kirjoitta ruotsi-karhu ! =)
Mene ja lue !
(Anteeksi jos kirjoitta väärin, en ole suomalainen)
John Ajvide Lindkvist
3
392
Vastaukset
- lukutoukkis.
kirjasta enkä leffastakaan.Siis Yst.häm.jälkeen.
Oletko lukenut muita kirjoittamiaan kirjoja? Esim. Människohamn, Hanteringen av odöda
Ja kirjailijan nimi on John Ajvide Lindqvist- vintersorg
Hei.
Minä nyt odotta Människohamn ja Hanteringen av odöda kirjastossa :) Minä katsoin Låt den rätte komma in elokuva mutta se oli tosi huono :( , näin että usa tekee oma versio Let the right one in ja ehkä hän versio on parempi :>
Minä pidin Lindqvistin kirjasta Ystävät hämärän jälkeen.
Se oli skandinaavinen versio stephenkingmäisestä lapsuuden lopun kuvauksesta olematta kuitenkaan kopio. Lindqvist piti tarinansa mahdollisimman lähellä realismia, vaikka se olikin yliluonnollinen kauhutarina. Jos Charlaine Harris toi vampyyrit ulos arkusta, niin Lindqvist kiinnitti heidät uskottavasti keskelle loskaisen harmaata pohjoismaista arkea. Harrisin vampyyrit ovat kuitenkin epäuskottavampia, nykypäivään siirrettyjä viktoriaanisia aatelisverenimijöitä. Lindqvistin kuvaamaan vampyyrin taas voisi melkein jo uskoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144