Televisiosarjat ovat merkittävä homopropagandan levitysväylä. Homot ja lesbot ovat täysin yliedustettuna tiedotusvälineissä. Tämän illan Salattujen Elämien jaksossa mentiin taas askel pidemmälle ja laitettiin lesbot imeskelemään toisiaan. Tuo ei todellakaan ole mikään perheohjelma eikä sopiva ohjelma näytettäväksi lapsille.
Tällaiset ohjelmat tulee esittää keskiyöllä kun lapset ovat nukkumassa. Homoseksuaalisuus on jokaisen oma valinta mutta median homopropaganda menee liiallisuuksiin. Asiat ovat kehittyneet siihen malliin että kun ensin homous oli tuomittavaa, nyt se on hyväksyttävää ja lopulta se tulee pakolliseksi. Siinä vaiheessa minä olen muuttanut pois tästä homojen ja lesbojen luvatusta maasta.
Kysymyksiä YLElle ja viestintävirastolle; Miksi homoseksuaalisuus on yliedustettuna mediassa ja YLEN ohjelmissa? Miksi homopropagandaa esitetään lasten valveillaoloaikana?
YLE
http://yle.fi/palaute/palaute.php
Viestintävirasto
viestintavirasto(at)ficora.fi
Homopropaganda
17
389
Vastaukset
- ,6ku,,
joku sun tuijottamaan Salkkareita?? Pelkäätkö kiihottuvasi lesbojen suudelmasta?
Voi vittu ihmisen tyhmyyttä!!!- terve hetero
Kertomasi mukaan media on todella vienyt liian pitkälle homouden esittämisen myönteisissä merkeissä. Jokaisen terveen (hetero) ihmisen tulisi nousta vastaan, ettei tätä sairautta hyväksyttäisi.
Homoille ei missään tapauksessa pidä sallia lasten adoptiota. Lasten maailmankuvaa ei tule järkyttää moisella. - hljhljh
terve hetero kirjoitti:
Kertomasi mukaan media on todella vienyt liian pitkälle homouden esittämisen myönteisissä merkeissä. Jokaisen terveen (hetero) ihmisen tulisi nousta vastaan, ettei tätä sairautta hyväksyttäisi.
Homoille ei missään tapauksessa pidä sallia lasten adoptiota. Lasten maailmankuvaa ei tule järkyttää moisella.sairas voi olla muutenkin kuin seksuaalisesti!! Sinulla on homofobia!! Rauhoitu, ei ne varmaan tuollaisesta juntista välittäisi!! : )
Sinulle pitäisi asettaa lisääntymiskielto - rodunjalostusta parhaimmillaan!! - Carhile
Televisio sattui olemaan auki olohuoneessa ja lapset katsomassa tuota roskaa. Jouduin laittamaan television kiinni. Itse en katsele TV:n saippuasarjoja.
Pitäisikö Salatut Elämät muuttaa Salatuiksi Elimiksi? Mielestäni se olisi osuvampi nimi tuolle roskalle. Homot harjoittakoot hommiaan omissa oloissaan, ei sitä tarvitse TV:ssä parhaaseen katseluaikaan tuputtaa. - kuhgohl
Carhile kirjoitti:
Televisio sattui olemaan auki olohuoneessa ja lapset katsomassa tuota roskaa. Jouduin laittamaan television kiinni. Itse en katsele TV:n saippuasarjoja.
Pitäisikö Salatut Elämät muuttaa Salatuiksi Elimiksi? Mielestäni se olisi osuvampi nimi tuolle roskalle. Homot harjoittakoot hommiaan omissa oloissaan, ei sitä tarvitse TV:ssä parhaaseen katseluaikaan tuputtaa.se televisio "sattuu" olemaan auki! Älä lässytä, pikku pilisi nousee kun katsot kahta kaunista naista lempimässä!! : )
- Hihhihiihhii..hah..
Meillä ei mokomaa saastaa katsota lainkaan vaan ihan muita TV-kanavia. PASKASTA ei ruveta maksamaan SE ON SALETTI. No onneksi olemme muuttamassa lahden taakse ja siellä ei kaikenmaailman PASKAMAKSUJA ole lainkaan, että maksakaa te tyhmät suomalaisjuntit kaikenmaailman PASKASTA ja HOMO/LESBO-sälästä jne.....
- Carhile
kuhgohl kirjoitti:
se televisio "sattuu" olemaan auki! Älä lässytä, pikku pilisi nousee kun katsot kahta kaunista naista lempimässä!! : )
Ei minulla olisi mitään sitä vastaan että panisin nättiä lesboparia, lesbous on niin viatonta puuhastelua. Lesbot vaan ei yleensä ole mitään kauniita toisin kuin propagandamediamme yrittää esittää. Miehen ulosteaukkojen ronkkiminen ei kylläkään kiinnosta.
PÄÄASIA:
Se on vaan kuitenkin niin että Salkkarit ei nykyisellään ole perheohjelma ja sen esitysajankohta pitäisi siirtää keskiyölle tai koko roskasarja kokonaan lopettaa. - Anonyymi
terve hetero kirjoitti:
Homoille ei missään tapauksessa pidä sallia lasten adoptiota. Lasten maailmankuvaa ei tule järkyttää moisella.Samaa mieltä. Homot eivät kuulu televisio ohjelmiin ne pitäisi karkottaa Suomesta.
- ylen hyvä-1
ylelle kiukkuat maikkarin ohjelmista.
- se mieli se mieli
Palautetta voi antaa mistä asiasta vaan, kyllästyttää nämä homo jutut olkoot vaikka hevonkuusessa.eikö muita keskustelunaiheita löydy.
- Carhile
Ohessa oikeat osoitteet:
Viestintävirasto
viestintavirasto(at)ficora.fi
http://www.viestintavirasto.fi/index/asiointi-info/yhteydenotto/lapsillehaitallisetohjelmat.html
MTV3 Salkkarit palaute
http://www.mtv3.fi/ohjelmat2005/palaute.shtml?ohjelmat-salkkarit2009
YLE
http://yle.fi/palaute/palaute.php
- -a-l-
koska valitsemanne valtion ylin elin pitää homoutta normaalina ihmisten välisenä kanssakäymisenä - valituksianne ei oteta vastaan...
muttta sen sijaan kaikki monikultturiisuuden kyseenalaistava, edes vähän rasistisuuteen viittaava, on tuomittavaa ja ehdottomasti kiellettävä!!!!- Carhile
Kannatan monikulttuurisuutta mutta en sitä moraalista rappiota jota Salkkarit ja muut roskasarjat edustavat.
- Anonyymi
Homopropaganda on oksettavaa.
- AnonyymiUUSI
Pankkitunnukset esiin ja kannattamaan tätä:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14522
Lapsille seksuaalinen kasvurauha
- AnonyymiUUSI
Näin se on nähtävä.
- AnonyymiUUSI
Itse olen katsonut aika paljon kaikki rikossarjoja ja murhajuttuja, mutta ei ole se propaganda vielä mitenkään vaikuttanut.
Toiset on herkempiä vaikutuksille. Ehkä joku siinä homoudessa kilistää kelloja päässäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007