VAI VIELÄ PARANTUNEET

vaivastaan?

Homot, joku haluaa tietää jos siitä paranee. En ole itse homo mutta nähnyt maailmaa niin kauan että ihminen joka syntyy HOMONA ei parane, eikä tarvitse parantua, ja miksi tarvitsisi, jonkun moraali tyypin vuoksiko.
Homoksi synnytään siihen ei kasveta, ja usein näkee jo pienestä lapsesta joka on saanut nämä tekijät että hänestä tulee homo tai lesbo, joten heidän oikeutensa on elää maailmassa joka antaa demokraattiset edut kaikille, ja mielestäni saisivat lopettaa myös keskustelut homo adoptiosta, sillä ei sexualisuus tee kenestäkään huonoa isää tai äitiä, emme mekään saa kuulla jos joku on huono hetero isä että ---sillä kun se on hetero-- Niin alhaista laadultaan yleensä keskustella ja pohtia homojen elämää, he ovat ihan kuten muutkin ihmiset, ja sitten vielä kehdataan vetää kaikenmailman jumalan tahtoja esiin, ottakaa samalla yhteys ennustajaan sillä samaa hommaa on. Ja homoille , älkää tunteko syyllisyyttä miksi olette syntyneet, olkaa ylpeitä omasta elämästänne valittunne kanssa, sillä ei ole häpeä olla Homo, häpeä on tuomita muita ihmisiä.

1

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janoton

Olen hyvinkin samaa mieltä kirjoittamasi tekstin kanssa. Ei päätään tarvitse säätää silloin kun häiriö on ympäristössä. Viime päivinä on vakuuttavasti nähty kuinka homopelkoiset ovat kuin kouristuksen omaisesti sairastuneet omista peloistaan ja niihin liittyvistä kuvitelmistaan. Sen vaikutelman heidän tempoilevista selityksistään saa. Mahdollinen rahavirtojen ehtyminen on ajanut selittäjiä ulos kaapeistaan ihmettelemään sitä kuinka tässä nyt näin kävikään. En kiistä, etteikö itsekullakin ole syntymänsä perusteella omaa taivastonttiaan tarjolla, mutta ei siihen välttämättä kirkkoa tarvitse kiinteistövälittäjäksi. Jokainen selkopäinen voi, saa ja pystyy elämään kaikintavoin ehjää ja tasapainoista elämää tämän maan lakien mukaan, tarvitsematta tuota kirkon piireissä vallitsevaa rälläkkää. On aika hoitaa asiat ja mennä elämässä eteenpäin. Kirkon parissa puhuvat etsikkoajasta. Oman etsikkoaikansa he ovat tuhlanneet ja se siitä, joten ei muuta kuin hellurei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43