Ms-tautia sairastavat!

Nannaanaa

Minkälaista teidän puutumisenne on? Täydellistä tunnottomuutta? Pintatunto kateissa? Tuntuu vain puutuneelta vaikka koskettaessa tuntee normaalisti? Entä kauanko kestää? Vaihteleeko paikat tiheään vai aina samat? Olisin ikikiitollinen vastauksistä...Mietin tässä kehtaanko ylipäätään oireineni lääkärille mennä....

6

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutuu

Vaimolla puutunut aamuisin oikean jalan nilkka nyt viikon ajan, pistelee ja nilkka ei taivu..menee ohi parissa minuutissa. Hänellä siis ms tauti. Kyllä varmaan kannattaa mennä lääkäriin jos et itse keksi siihen syytä tai puutuminen säännöllistä.

• Nannaanaa

Täytynee rohjeta lääkärin pakeille..Mulla on ollut nyt kaksi kertaa puolen vuoden välillä, että mulla on toinen puoli ruumiista puutunut kokonaan..toimii ja tuntee mutta tuntuu ihan puutuneelta...kestänyt muutamia tunteja tuo koko puolen puutuminen, mutta viikkoja eri osien :D Esim kasvoilla tietyt osat...olisin voinut sormella piirtää rajat ja jaloissa kuin sukat olisi..Helvetillistä huimausta ja pyörtymisen tunnetta ollut paljon...tosi paljon myös kaikenlaisin hermojen tuikintoja kasvoissa/ päässä...väsymystä ym ym..voimattomuutta...tuntuu kuin alaruumis olisi lautaa...ja välillä kuin makaroonia....Humahduksia päässä ..tuntuu kuin nieleminen ei välillä toimisi....tässä puolen vuoden aikana välillä olo kävi ihan normaalina...mutta nyt taas "homma" päällä....

• ms-tietäjä
        Nannaanaa kirjoitti:

Täytynee rohjeta lääkärin pakeille..Mulla on ollut nyt kaksi kertaa puolen vuoden välillä, että mulla on toinen puoli ruumiista puutunut kokonaan..toimii ja tuntee mutta tuntuu ihan puutuneelta...kestänyt muutamia tunteja tuo koko puolen puutuminen, mutta viikkoja eri osien :D Esim kasvoilla tietyt osat...olisin voinut sormella piirtää rajat ja jaloissa kuin sukat olisi..Helvetillistä huimausta ja pyörtymisen tunnetta ollut paljon...tosi paljon myös kaikenlaisin hermojen tuikintoja kasvoissa/ päässä...väsymystä ym ym..voimattomuutta...tuntuu kuin alaruumis olisi lautaa...ja välillä kuin makaroonia....Humahduksia päässä ..tuntuu kuin nieleminen ei välillä toimisi....tässä puolen vuoden aikana välillä olo kävi ihan normaalina...mutta nyt taas "homma" päällä....

Tuolla tavalla minullakin alkoi oireilu -85. Join silloin teetä, jonka sisältämä kofeiini riitti saamaan aikaan kroonisen myrkytyksen.

http://qmies.blogit.fi/mielenterveysongelmien-kaikkien-stressiperaisten-sairauksien-ja-eraiden-neurologisten-tilojen-pikahoito/

• mikrobiologi
        ms-tietäjä kirjoitti:

Tuolla tavalla minullakin alkoi oireilu -85. Join silloin teetä, jonka sisältämä kofeiini riitti saamaan aikaan kroonisen myrkytyksen.

http://qmies.blogit.fi/mielenterveysongelmien-kaikkien-stressiperaisten-sairauksien-ja-eraiden-neurologisten-tilojen-pikahoito/

Aika rajuilta nuo kofeiinitarinat kuulostaa. Mutta en ala kuitenkaan väittämään ettei kofeiini aiheuttaisi yliherkillä yksilöillä vakavia ongelmia, melkein kaikki on mahdollista kun on biologia kyseessä.. Itse olen sitä mieltä että MS taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi.

• ms
        mikrobiologi kirjoitti:

Aika rajuilta nuo kofeiinitarinat kuulostaa. Mutta en ala kuitenkaan väittämään ettei kofeiini aiheuttaisi yliherkillä yksilöillä vakavia ongelmia, melkein kaikki on mahdollista kun on biologia kyseessä.. Itse olen sitä mieltä että MS taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi.

Milläköhän perusteella mielestäsi ms-taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi?

• Nannaanaa

Nyt on lähete pään magneettikuvaan ja selkäydinpunktioon niin eipähän tarvitse sitten enää arvailla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe