Tai no ei nyt täysin sekaisin mut kuitenkin sekoillu nyt viikon ajan. MIssähän mahtaa olla vika, kun avaan tietokoneen normaalisti niin nykyään se ei mene siihen normaali työpöytä kohtaan heti vaan tulee musta pohjainen sivu jossa ihme tekstiä mm American Megatrends ja oon niin huono englannis muutenki ja siel piti kans F1 painaa. Tai en tiedä pitikö mut painoin kuitenkin. Ja loppujen lopuks sit painan esc kun mitään ei tapahdu niin tulee joku save teksti viel?? Vaikee selittää kun en ymmärrä.
Ja sit toinen mikä on tullut niin kun avaan esim sähköpostin niin tuo rivi mihin kirjoitetaan osoite niin menee punaiseksi ja hyökkää teksti jotain et sivuston varmenteita ei voitu tarkistaa, ettei suositella sivulle menoa??? Ja tulee aina ku kirjautuu esim facebookkiin ym.
Mitä mä voisin tehä?? Nyt ei oo täl hetkel kyl varaa mihinkään huoltoon viedä, mut ois kiva tietää mikä on vikana, virus?
Apuuva kone sekasin
3
421
Vastaukset
- 19
BIOS vissiin nollautunut tehdasasetuksille ja sen kello on jossain valmistusvuodessa, siitä johtuu tuo suojattujen sivujen varmenneherjakin. Jos et osaa laittaa kelloa oikeaan aikaan niin huoltoreissuhan siitä tulee.
- palikkapäää
joo tosiaan toi kelloki näyttää ties mitä aikaa ja samoin päiväykset. Oon ne jo pariin kertaan vaihtanu oikeiksi, mut seuraavana päivänä taas jotkut ihan eri ajat.
- sdlkflsdkflsdklödklö
palikkapäää kirjoitti:
joo tosiaan toi kelloki näyttää ties mitä aikaa ja samoin päiväykset. Oon ne jo pariin kertaan vaihtanu oikeiksi, mut seuraavana päivänä taas jotkut ihan eri ajat.
juu, älä vaihda aikaa siinä windowsissa vaan BIOS asetuksista. Jos et osaa kysy joku osaava avuksesi. Jos edelleen ei pysy niin uusi patteri tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174