Erosin kirkosta,

usko ei kadonnut

Eroa sinäkin, ei vie kauaa: http://eroakirkosta.fi/

Itse erosin uskovaisena ihmisenä kirkosta, eikä paljon kaduta. Aion liittyä kyllä takaisin
jos muutosta kirkon ihmisten asenteissa on havaittavissa. Uskoa en kadottanut minnekkään. Koin suoranaista vapautta, kun ei tarvitse enää kuulua yhteisöön, jonne minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen. Tiedän, että Jeesus hyväksyy, mutta me syntiset ihmiset olemme vain pahoja toisillemme. Rauhaa ja rakkautta teille. Kokekaa tekin tämä vapaus!

3

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

Jeesuksen kanssa voi kulkea ilman kirkkoakin, olen samaa mieltä!

• jotain6

Minun mielestä ei kirkosta kannata muutaman mielipiteen takia erota. Jos kaikki eroaisimme
      kirkosta sen homovastaisten jäsenten takia, niin sinne ei muutosta kannattavia jäisikään.
      Silloin saisimme odotella ihan rauhassa ja mitään ei tapahtuisi.

Minä olen ollut enemmän ja vähemmän aktiivinen kirkon jäsen yli 30v ja en silti halua erota.
      Ymmärrän ihan hyvin niitä jotka raamatulla ja kirkon traditionaalisella opilla perustelevat
      kielteisen kantansa. Onneksi kuitenkin vain minun ja Jumalan välinen suhde ratkaisee
      elämässäni.

• hnhnjynjju

lukee että eivät syntiset kestä Jumalan seurakunnassa. Miten niin Jeesus hyväksyy synnissä elämisen, Jeesushan tuli pelastamaan ihmiset, mistä, no helvetistä, tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.Kirkkoon kuuluu melkein kaikki suomalaiset, siis avionrikkojat, juomarit, varkaat, valehtelijat jne, se antaa väärän kuvan että kaikki ovat menossa taivaaseen.Jeesus sanoi että se on kaita tie ja ahdas portti joka vie taivaaseen ja harvat ovat jotka sen löytävät.Ei viimeisellä tuomiolla kysytä mihin kuuluit vaan miten elit,synti täytyy jättää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51