Aloitan aamulla 2viikon pef mittaukset. Mittari on lainassa siskolta, se punainen haitarin mallinen. Ja suukappaleet sain työterveydestä, mutta ne on liian suuria tuohon. Apteekissa ei ollut sopivia ja sanoivat että ei tarvitse erillistä suukappaletta jos mittari on henkilökohtainen. Pitääkö paikkansa??
Tuo siskon mittarihan on heppo pestä ja desinfioidakin eli voin siihen puhkua ilman suukappaletta mikäli tämä todella on sallittua ja oikeaoppista..?
pef - ilman erillistä suukappaletta
1
295
Vastaukset
- maatikkoast
Kyllähän nyt suukappaleet ja laite pitää sovittaa ja sopia. En ole kuullut mokomaa, että ilmankin voi puhaltaa, jos on vielä diagnoositesti kysymyksessä. Tosin en ihan tiedä haitarimallista. Liekö näppäin- vai kosketinmallia, hihii? Minulla on suora ja kaareva, siis kaksi erilaista.
Olen itse saanut aikanaan keuhkopolilta lainaksi, luulisi työterveydestäkin annettavan. Suukappaleissa ei ole mitään ideaa antaa pelkältään, ovathan ne desinfioitavia ja pestäviä.
Etkö voi tehdä sitä siskosi mittarin suukappaleelle, peset hyvin ja annat kiehua vedessä ainakin, jos ei ole mitään disinfiointiainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386