Windows Movie Maker ei anna tallentaa

luonnosvaiheen jälk.

Tein koko päivän videota windows movie makerilla ja aina tallensin välillä mitä siihen asti olin tehnyt. Mutta sitten kun rupesin tallentamaan koko valmista videota koneelle, wmm ei anna tehdä sitä. sanoo että tarkista että on tarpeeksi tilaa ja että alkuperäiset tiedostot on tallella, ja on alkuperäset tiedostot tallella. en ole niihin yhtään koskenut, siirtänyt, nimennyt uudelleen tai poistanut, ja on tarpeeksi tilaa koska yritin tallettaa eka koneelle, sitten muistitikulle, sitten ulkoselle muistille ja tyhjälle cd:lle, mutta ei mihinkään anna tallettaa. MIKÄ VIKANA?!?! en halua enää uudestaan tehdä sitä videota, sillä siinä oli todella suuri työ! mikä avuksi!??! apua!

11

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enhän nyt tiedä, kuinka pitkä videosi on, mutta jos on vaikka tunnin, niin pätkäise loppuosa pois ja julkaise. Avaat alkuperäisen projektin ja pätkäise alkuosa pois ja julkaise. Sitten tuot molemmat puolikkaat uuteen projektiin ja julkaiset. Tein tuossa taannoin (kylläkin Corel'in VideoStudiolla) pitkää, melkein kaksituntista videota ja kyllä on kone siinä jo melko kovilla. Julkaisin kolmessa osassa ja sitten yhdistin ne.

• luonnosvaiheen jälk.

Pelastava enkeli!

• toivoton!
        luonnosvaiheen jälk. kirjoitti:

Pelastava enkeli!

eipä auta pätkiminen, alle 20 sekunnin pätkääkään tuo ei tallenna:(

• ...tana

Wmm on oikkuineen syvältä hanurista perseestä, hirtät vielä itsesi sen kanssa.

• ...kele

Tämmöseen ongelmaan en ole viel löytäny vastaust mistään... Kun mulla ei valmista alle 10min leffaa tallenna... Ei missään muodossa. Siis projektiksi kyllä, mut katseltavaksi elokuvaksi ei. Eikä herjaa mitään virhettä. Kaikki menee hyvin siihen asti kun sen PITÄISI alkaa tallentamaan. Prosentit näyttää kokoajan 0% ja arvioitu tallennusaika senkuin pitenee... 20min ... 120min... 230min... jne.... Viimeks annoin olla yön yli jos se alkais siitä, mutta edelleen 0% ja sangen iso lukema arvioidussa tallennusajassa.

• humpsuli

Itselläni on ongelmana aina välillä, kun olen juuri julkaisemassa videota
      tähän tietokoneeseen, ohjelma siirtyy ''Ei vastaa'' -tilaan, VOISITTEKO AUTTAA MINUAKIN ??!!

• VOIvatut

Tein videon, painan "Save Project" ja mitää ei tapahdu! HELP!

• morooo3

ÄÄÄ AUTTAKAA joku mullakin on sama ongelma :(( vaikka mulla on alle 10 min ..!

• huhhuh

Sama ongelma, taitaa mennä ohjelma vaihtoon. Saatanan raivostuttava tuo Moviemaker.

• onkelmia täälki

Itse jouduin leikkaan video neljään osaan ja kyseessä oli vain neljän minuutin video... -.-
      vituttavaa puuhaa...

• näin on

teiän koneilla ei välttämättä riitä tehot videon muokkamiseen. Sen takia wmm ei julkaise tai toimi muutenkaan.. mulla on sama ongelma mutta huono kone jonka syystä se ei julkaise videoo. Pitää olla tosi tehokas kone siihen että voi muokkailla videoita, thats it.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe