ajattelin että tämmönenki aihe vois sopia tänne ehkä, ite voin kertoa yhen tapauksen, olimme juuri muuttaneet tyttöystävän kanssa uuteen kämppään ja kiirettä oli liiaksi, no kuitenki, ensimmäisen yön jälkeen aamulla huomasin että pahvilaatikko mihin alusvaatteet oli pakattu oli vielä jäänyt entiselle kämpälle, kiireessä otettiin vain tarpeellisemmat ja niin se laatikko unohtu, loput tavarat oli tarkoitus hakea loppu-viikon aikana, no kuitenki sattui olemaan yhet tyttöystävän lahjaksi ostamat miesten stringit leopardi kuvioiset, näitä en ollut koskaan edes pitänyt koska vähän vitsihän se lahja oli, no laitoin ne kuitenki päälle parempien puutteessa, no työpaikalla sitte muistin että samana päivänä piti käydä työterveyslääkärillä, ja siellä jouduin riisuun alkkarisilleen, hävetti kyllä tosissaan, lääkäri oli noin 40-vuotias nainen ja kyllä hänkin vähän kummissaan katsoi kun sain farkut riisuttua.
nolot lääkärissä käynnit
kaikkea sattuu
3
1884
Vastaukset
- ulpukka xx
Mulla kanssa vähän vastaava. Ajelin alapääni posliiniksi ja muistin vasta sen jälkeen että olin varannut gynekologiajan seuraavalle viikolle. Eihän ne karvat kerenny kasvaan ennen sitä. Keski-ikäisellä miesgynekologilla oli hyvä näkyvyys kun tarkasti alapääni. Iski silmää juuri ennen kuin astuin ovesta ulos.
- aikahuvittava
kiitos hyvistä nauruista!
- Tappra-stringit
Minulla oli kerran lääkäriin mennessä tappara-stringit,ja lekuri oli ilvesfani,ei hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738