Teen yllätyksen äidilleni ostamalla hänelle hajuveden, jonka hän on halunnut ostaa, mutku sil ei oo ollu aikaa niin ei oo ehtinyt ;P.. ja sit ostan sen päälle 20 punaista ruusuu ;) ja sit tietysti sellaisen kauniin kortin :) ja sit pyydän niiltä jotka on kaupassa tekemässä kakkuja ja tämmösii..tekemään sellaisen ison kakun jossa lukee isol mun äitin nimi :)
Mitäs sanotte? Eikö olekkin hyvä ylläri? ;)
Äidille.....
Hely
5
1573
Vastaukset
- Irmeli
Onx sul varaa? Jos on ni onnee vaan. Mä aion polttaa meen äitille yhden cd:n.
- s.u.s.s.u
Hieno idis!!! Se varmaan tykkää siitä!!!!!
- Hely
on mulla varaa ;)
Kiitos että piditti yllätyksestäni ;) varmasti äitinikin pitää ;)
- *zipo*
Kuulostaa hyvältä idealta... Mutta yksi mutta siinä vain on... Nimittäin raha. Tollanen ylläri tulee maksamaan paljon, mut oishan kuitenkin hauska viettää joskus ikimuistoinen äitienpäivä... :)
- POPniitti
todella ihana ylläri mutta vaan aivan liian kaupallinen!mie tein runon koska haluan näyttää et mikään maallinen mammona ei merkitse mitään vaan rakkaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164