on sunnuntai ja lähes kaikilla on kiukuttelupäivä. Tosin se on uutta että osa tuppaa näkemään harhoja palstalla ku palstalla. :)
Näkeehän sen että
24
316
Vastaukset
- eikö muuta oo
vinoileen ;)
- näkijä hakusessa
vox populi olemmekin saattaneet julki vaatimuksen kokeneen näkijän palkkamisesta suomi24:n sivuille.
tarvitsemme ehdottomasti ihmisen joka näkee tuttaviensa teot ja ystäviensä yritykset
jonkun oudonkin räpellykset siinä seassa
hakisitko paikka jos sitä sinulle tarjottaisiin!
kirjoittaisi hauiunkin tarvittaessa
ilman hymynhäivää mestauskirves takataskussasi
selvää emme pyydä näkemään
lienee liki mahdotonta - Teemuna
Nitta ei koskaan petä näillä positiivisilla avauksillaan. Varmaa taattua tavaraa.
petä, koska onhan nämä ihan jotain muuta ku huudella huppeli puppeleita ynm joka palstalla.
- huh huh
nokkimassa muiden jätteitä
siinä ei ole mitään uutta,että joka palstalla on näitä harhoja näkeviä.
Nittaminax kirjoitti:
ainakin viimepäivinä on viljelty tiuhaan kuka on kuka. ;)
vainoharhat lisäänny näin pimeän ajan tultua.
mii-su kirjoitti:
vainoharhat lisäänny näin pimeän ajan tultua.
mustakun tuntuu että se oli kaamosmasennus. Nykyjään kuulemma sitä kokeellisesti hoidetaan led valoilla korviin. :DDD
Nittaminax kirjoitti:
mustakun tuntuu että se oli kaamosmasennus. Nykyjään kuulemma sitä kokeellisesti hoidetaan led valoilla korviin. :DDD
joillekin ihmisille tulee kaamosmasennus,mutta netissä kirjoittelevilla..siis joillakin lisääntyy vainoharhat..Näkee "mörköjä" vähän siellä sun täällä..
Mukavaa alkavaa viikkoa Nitalle.Minä lähden tästä syömään..:)
- k/k
Eihän me kiukutella talvea varten tehtävät hommat on hanskassa ja nyt opetellaan tanssimaan.
Ajattelin aluks jotain tämmöstä
http://www.youtube.com/watch?v=qPROXhnoUm8&feature=relatedihana talentti. Hipskutti nauroin vedet silmissä. Mitenköhän heidän jatkoon pääsynsä kanssa kävi?
Nittaminax kirjoitti:
ihana talentti. Hipskutti nauroin vedet silmissä. Mitenköhän heidän jatkoon pääsynsä kanssa kävi?
Tykkään vaan ihmisistä jotka laittaa ittensä likoon ja kattovat kestääkö ihmisten huumorintaju.
Kaikki on hyvin :))
En minä ainakaan ole kiukutellut. Olen tehnyt lukuisia pikku pikku hommeleita ja yhtäkkiä huomasin, että illassa jo ollaan. Nyt on aika relata, illalla katson Jimiä.
nyt kaikki kiukuttele, mutta täällä päivällä oli joku ihme polemiikki kuka on kuka ja niinpoispäin. Poistettuhan ne tai siis se aloitus jo on. Niin..on tääl viellä ainakin yksi epäilyksensiemen kuka kirjoitti jonkun vastauksen. :)
Nittaminax kirjoitti:
nyt kaikki kiukuttele, mutta täällä päivällä oli joku ihme polemiikki kuka on kuka ja niinpoispäin. Poistettuhan ne tai siis se aloitus jo on. Niin..on tääl viellä ainakin yksi epäilyksensiemen kuka kirjoitti jonkun vastauksen. :)
No joka sellaisia oikeasti jaksaa miettiä, hänellä taitaa olla liikaa joutilasta aikaa. Minä nyt ainakin kirjoitin tämän, siitä ei ole epäilystäkään:))
Ei oo kiukuttelupäivä. Tässä polttelen puita uudessa itse muuraamassani uunissa. Vähän on leuhkat fiilikset.
Joillekin nuo nimimerkit aiheuttavat päänvaivaa. Joskus muutama vuosi sitten kinailin puolileikisti parin sällin kanssa eräällä palstalla (ei tällä palstalla). Poistuin palstalta, ja kun seuraavan kerran tulin paikalle, niin joku oli jatkanut sanailua minun käyttämällä nimimerkillä. Oli tyytyväinen tuuraajan työsuoritukseen ja jatkoin keskustelua uudella nimimerkillä vanhan nimimerkkini kanssa.koti-kiusattu kirjoitti:
Teitkö leivinuunin vai vastavirta takan?
Kiertoilmatakka. Takkasydän on Nordspeisin malli N21. Sen puunkulutus on pieni ja pienhiukkaset ja hiilimonoksisdi palavat toisiopalamisosassa. Muurasin vain kuoret, ja takan sivussa koko takan korkuinen puiden säilytysosa. Uuni ei ole varaava sen enempää, kuin mitä tiilimuuri pystyy varaamaan. Meillä on porakaivolämpöpumppu ja keskuslämmitysverkosto, ja uunia tarvitaan lähinnä nopean lisälämmön tuottamiseen ja sähkökatkojen aikana.
Mulla oli galleriassa kuva uunista keskeneräisenä, mutta otin sen pois. Laitan vielä valmiin takankin kuvan, kunhan ehätän.
- hat.sep.sut.
niitä näkemään?
Ja palstanvaltiiat koittaa estellä ;)
Hankala homma, mutta kyllä se siitä, koskapa pian on perhantai, eipän ku maannhantai lapset tuovat iloa ja valoa elämään, niin se vain on taas todettava. Nyt viikonloppuna olen saanut nauttia tyttäreni lisäksi kymppivuotiaan ja kolmivuotiaan seurasta.Merirosvot on piiritetty, lohikäärmeet kukistettu ja sormenpäitä käytetty vesiväripensseleinä, riispuurosta tehty jäävuori ja maidosta meri sen ympärille.
Ei oo kyllä muistanut ajatellakaan kippeetä selkää tai jomottavaa niskaa ja ikäkin on naurun myötä taas pidentynyt vuosilla.:)
Nyt ei kävisi mielen vieressäkään alkaa kenelleen kiukuttelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154