Mahranko olla fiksu kun tutkin etikkaa tänään sillai filosofisesti,vaimo jopa rohkeni epäilla mun etikkaa.
Istuskeli ruokapöyräs ja kattelin etikkaa , vaimo oikein kysys et mitä sää ny ihmettele ja sanosin niinkuin asia on.
Etikkaa funtsaan ja se sanos ettei mul mittä etikkaa ol,mettäsika koko äijä.
Piti oikkein nostaa pottu esille ja näyttää ennenkuin uskoi mulla etikkaa olevan.
Mites teil on ton etikan kans?
Filosofine etikka
57
747
Vastaukset
Käytän etikkaa yleensä kahvinkeittimen puhdistukseen, enpä juuri muuhun. Pöytämausteeksi en suosittele:) Sen tiedän, että jos viinipullo jää taarpeekkai pitkäksi aikaa auki se muuttuu etikkamaiseksi.
- k/k
Sitä etikka viiniä laittaa punajuuriin?
k/k kirjoitti:
Sitä etikka viiniä laittaa punajuuriin?
Taitaa olla pilalla, viemäriin minä laittaisin. Punajuuret on sen verran työläitä kun pakkaavat värjäämään kaiken, etten riskeeraisi.
firefox58 kirjoitti:
Taitaa olla pilalla, viemäriin minä laittaisin. Punajuuret on sen verran työläitä kun pakkaavat värjäämään kaiken, etten riskeeraisi.
Mä söinkin tänään marjapuuroa vanilja vaahdon kans,oli makee olo.
pahalle. Yäk! :-D
varsinki sillon ku se menee liian syväliseks ja tuntu silt et se filosofi rakasta sitä viisaut.
piikkiö kirjoitti:
varsinki sillon ku se menee liian syväliseks ja tuntu silt et se filosofi rakasta sitä viisaut.
ku se menee oikein filosofiseksi, niin jengi alkaa sammua.
- Putkivalo
ei ainakaan väkiviinaetikkaa :)) Jos sais sitä balsamikoa, tummaa ja pehmeetä..
Olen nähnyt sen verran henkistä kurjuutta, että en haluaisi lisätä sitä kenellekään. Yritän mä täällä olla nätisti. Jos sä sitä tarkoitit. Ikinä ei voi tietää mitä toisen elämässä tapahtuu, ja mikä se vimppa tönäisy reunan yli on. Vaikka tulee mullekin täällä niitä työtapaturmia välillä. Niin kuin nytkin. Paukuttelen näköjään henkseleitäni niin että olkapäähän sattuu :)))
Ja sano sillä vaimolles että on sulla.- k/k
ollaan nätist ja ei kiusat pienemppi.
on sekä raakaa ja laimennettua, mutta kai multa löytyy se kolmaskin etiikka joka on ihan eri asia ku etikka.
- k/k
ajattelin tota sanaa.
- etiikkaaa
hienoista hieno etikka
- viivi-amaldiina
on minulla isopullo etikkaa kaapis, tarvitsin sitä noin viikko sitten suutarinlohen valmistukseen.
Ostin silakkafileitä 500g ja teimpäs niistä suutaria ja hyvää olikin,,,,,, vieläkin nielettää.....
porkkanoita ja sipulia paljon joukkoon muutama pippuri.... se on siinä.
Mihinkäs sinä sen etikkas lorautit ...... :) Katos mä päätin kokeilla tomaattien maitohapposäilöntää. Se on varmaan ihan älytön idea, mutta jotain niille tomuille piti tehdä. Mulla tuli aika paljon tomaattia, enkä mä voi syödä niitä kovin paljon kerrallaan. Ajattelin, että näin ne sai säilöttyä ja maitohappokäyminen kuluttais niiden galaktoosia. Tänään panin kolme purkkia kirsikkatomaatteja käymään. 20-21 asteessa syntyy etikkaa, ja viileämmässä enempi maitohappoa. Mietinkin, että kuinka paljon sitä etikkaa pitäis tavoitella? Käytänkö huoneenlämmössä 2 vai 4 päivää? Ensimmäisen purkin pidin 2 päivää huoneenlämmössä ja viikon 18 asteessa ja se peijooni puski lientä kannen raoista ulos.
Jää pojan jalkojen alla sil ruuanlaitto ei oo mun laji ,semmonen perus eväs menee mut tämmöset kemian jutut kuuluu fiksummille.
koti-kiusattu kirjoitti:
Jää pojan jalkojen alla sil ruuanlaitto ei oo mun laji ,semmonen perus eväs menee mut tämmöset kemian jutut kuuluu fiksummille.
Mulla on ihan kaikkeen tarpeelliseen käsikirja tai opetusvideo. Tähän maitohappokäymiseenkin mulla on opaskirja. Siinä ei vaan ollut hapantomaatteja, enkä osaa kuvitella millaisia ne mahtaisivat olla. Tää on nyt taidetta, koska mä luon uutta.
sedna2003 kirjoitti:
Mulla on ihan kaikkeen tarpeelliseen käsikirja tai opetusvideo. Tähän maitohappokäymiseenkin mulla on opaskirja. Siinä ei vaan ollut hapantomaatteja, enkä osaa kuvitella millaisia ne mahtaisivat olla. Tää on nyt taidetta, koska mä luon uutta.
Luotan minäkin opaskirjoihin,vaimo sanoo et mäkin luon jotain outoa ja tuntematonta kun kokkaan.
- hat.sep.sut
sen filosovin ulos sieltä pullosta.
Meinaan kun mä en omaani meinaa saada millään?
Siellä se istuu pullonpohjalla ja miettii omiaan ;))kuuklest ja siel sanotti et kaik ajatukse ova filosofiaa ja siihe ei paljoa kuulema vaarita.
Jos sä tollasia mietit niin sä oot syvästi filosofinen ihminen.- hat.sep.sut
koti-kiusattu kirjoitti:
kuuklest ja siel sanotti et kaik ajatukse ova filosofiaa ja siihe ei paljoa kuulema vaarita.
Jos sä tollasia mietit niin sä oot syvästi filosofinen ihminen.mutta kun se perhana näyttää vielä kieltäkin?
Saanko kokeilla koukulla, vetää sen ulos?
Meinaan, sillä olis vähän töitä... hat.sep.sut kirjoitti:
mutta kun se perhana näyttää vielä kieltäkin?
Saanko kokeilla koukulla, vetää sen ulos?
Meinaan, sillä olis vähän töitä...Sit on mentävä vaan tilanteen mukaan sillai improvisoiren.
Mä voisin lainat omaani , on meinaan vähän käytetty.- hat.sep.sut
koti-kiusattu kirjoitti:
Sit on mentävä vaan tilanteen mukaan sillai improvisoiren.
Mä voisin lainat omaani , on meinaan vähän käytetty.auttais.
Ethän vaan ole siinä sukkia liottanut? hat.sep.sut kirjoitti:
auttais.
Ethän vaan ole siinä sukkia liottanut?Hyvi kirkas ja puhras ei se ol tahrintunu ,vaimo on ain huolehtinu siit,sukat ei siihen kuulu.
- hat.sep.sut
koti-kiusattu kirjoitti:
Hyvi kirkas ja puhras ei se ol tahrintunu ,vaimo on ain huolehtinu siit,sukat ei siihen kuulu.
hyvä ja erityinen aine moneen vaivaan.
Ihmisten pitäis käyttää enemmän.
Kiinalaiset ymmärsi tämänkin, ne haluaa ain avastapainot
makea-hapan, suolainen -sokerinen, paljon etikoita ja pikkelsejä ;)
- E. Tiikka
sen pitää olla. Etikka on mauste eikä säilytysaine.
- s_a
on nannaa. Aikoinaan äiti teki silakkalooraa, joka oli vielä parempaa, kun lisättiin vähän etikkaa. Siinä arkipäivän etikkaa ihan tarpeeksi.
- s_a
koti-kiusattu kirjoitti:
nuorille mut niin haluttu mulle,kalan ystävälle.
Onhan sulla kaik hyvin?Onneksi henki pihisee, toivotaan parasta, kiitos kauniista ajatuksistasi.
Vähempikin kuin täydellinen riittää.
Eka kouluruoka oli silakkalaatikko, muistan v ielä. Piti nostaa kaksi sormea ylös, jos halusi lisää. - k/K
s_a kirjoitti:
Onneksi henki pihisee, toivotaan parasta, kiitos kauniista ajatuksistasi.
Vähempikin kuin täydellinen riittää.
Eka kouluruoka oli silakkalaatikko, muistan v ielä. Piti nostaa kaksi sormea ylös, jos halusi lisää.Ei jätä rauhaan ,voimia sulle
on, asiassa jos toisessaki:))
Etikalla oon kerran pessyt ikkunatkin, kirkkaaksi tuli:))))- Heikunkeikku
Heh, vai Mettäsika koko äijä. Voi-voi, hurja kasa voivoita, siitä huolimatta nauratti kamalasti.
Akvaario tarttis tyhjätä ja putsata perusteellisesti. Siinä hommassa etikka on maan mainio. Haisoo vaan äklöttävälle. Oottelen, että mun Hesan-poika tulis kotona käymään, niin voitas yhdessä tuo akvaario tällätä fiiniin kuntoon.
Sitten etikka on kans namskista, kun siivuttaa kurkkua ohuiksi plätyiksi, kasaa ne kupin pohjalle ja kaataa päälle etikka-sokeri-liuosta. Oikein maistuvaa on.
Monen monituisiin asioihin etikka on hyvää.- k/k
Apteekin myymä sitruunahappo ei haise ja putsaa myös kalkkia,on halpaa .
Millainen palsta etiikka sulla on käytös,menekö väkiviina etiikan puolelle. - Heikunkeikku
k/k kirjoitti:
Apteekin myymä sitruunahappo ei haise ja putsaa myös kalkkia,on halpaa .
Millainen palsta etiikka sulla on käytös,menekö väkiviina etiikan puolelle.Jaaaaa mimmonen palstaetiikkako. Joskus tuntuu, että mun päänsisus lilluu sokeroimattomassa etikassa.
Onneksi mun itsehillintäni on voimakasta plaatua, muuten etikka valahtais mun sormiini ja ne saattaisivat ryöpsäyttää vaikka mitä sanoja.
Lähinnä semmoset pistää vihaksi, jos lukee piilotettuja ivailuja tai muuta vastaavaa. Joo ja aliarvioivia kommentteja. Silloin tekis mieli pistää muutamat tuohduntasanat tulemahan.
Pyrin pitämään palstalla samaa linjaa, kuin live-elämässäkin. Vastuu omista sanomisista, toisen ihmisen huomioonottamista, myös ettei tahallaan pahoita toisen mieltä.
Jotenkin noin. Ei, en aina onnistu noissa, mutta suuren suuria mokia en myönnä tehneeni.
Sitruunahappo, ahas, kiitos vinkistä. Taidanpas kokeilla.
Kohta lähden töihin, syysloma loppui. Aurinkoista päivää sinne päin. - Marlyn.
Heikunkeikku kirjoitti:
Jaaaaa mimmonen palstaetiikkako. Joskus tuntuu, että mun päänsisus lilluu sokeroimattomassa etikassa.
Onneksi mun itsehillintäni on voimakasta plaatua, muuten etikka valahtais mun sormiini ja ne saattaisivat ryöpsäyttää vaikka mitä sanoja.
Lähinnä semmoset pistää vihaksi, jos lukee piilotettuja ivailuja tai muuta vastaavaa. Joo ja aliarvioivia kommentteja. Silloin tekis mieli pistää muutamat tuohduntasanat tulemahan.
Pyrin pitämään palstalla samaa linjaa, kuin live-elämässäkin. Vastuu omista sanomisista, toisen ihmisen huomioonottamista, myös ettei tahallaan pahoita toisen mieltä.
Jotenkin noin. Ei, en aina onnistu noissa, mutta suuren suuria mokia en myönnä tehneeni.
Sitruunahappo, ahas, kiitos vinkistä. Taidanpas kokeilla.
Kohta lähden töihin, syysloma loppui. Aurinkoista päivää sinne päin.Kaikki on "heikunkeikun" tai ainaki vinksin vonksin,arvaas on kun eikun....on! kastanjat saapuneet Hovioik.puist,poimi tästä viestistä vinkit ;-)))))
- Heikunkeikku
Marlyn. kirjoitti:
Kaikki on "heikunkeikun" tai ainaki vinksin vonksin,arvaas on kun eikun....on! kastanjat saapuneet Hovioik.puist,poimi tästä viestistä vinkit ;-)))))
Oletko ihan ihan ihan oikeesti-oikeesti lähettänyt?
Olisi nimittäin Kauhia pettymys, jos sieltä päästä vaan lähettelet kiusailuja.
Innosta puhkuva tyyppi täältä vaan kirjuuttelee ja kyselee,
niin jotta että jos että voisit vielä varmistustiedon tällätä,
jotta että että jotta tietäisin hypinkö ilmapalloksi kattohon,
sinne vähäksi aikaa ilonauruja visertelemään.
:)
Elikkä ovatko saapuneet oli kysymykseni pienoinen? - Marlyn.
Heikunkeikku kirjoitti:
Oletko ihan ihan ihan oikeesti-oikeesti lähettänyt?
Olisi nimittäin Kauhia pettymys, jos sieltä päästä vaan lähettelet kiusailuja.
Innosta puhkuva tyyppi täältä vaan kirjuuttelee ja kyselee,
niin jotta että jos että voisit vielä varmistustiedon tällätä,
jotta että että jotta tietäisin hypinkö ilmapalloksi kattohon,
sinne vähäksi aikaa ilonauruja visertelemään.
:)
Elikkä ovatko saapuneet oli kysymykseni pienoinen?Enhän mä puppua puhu,sieltä vaan kysyt restantesta,"heikunkeikun",loput saat lukea sisältä,lähetin alkuviikosta,katsotaan tavoitinko sinut,toivottavasti ;-))))
- Heikunkeikku
Marlyn. kirjoitti:
Enhän mä puppua puhu,sieltä vaan kysyt restantesta,"heikunkeikun",loput saat lukea sisältä,lähetin alkuviikosta,katsotaan tavoitinko sinut,toivottavasti ;-))))
Voi miten ihanaa, jos oot vaivotellut takiani.
Nyt on vähän vaikea kirjoittaa, koska olen kumartunut NIIN syvään, että pää kolajaa laattian tuntumassa ja kädet vähän huononlaisesti taittuvat näppäimistön päälle, mutta kyllä täs näköjään hissukseen sanoja muodostuu. Toivottavasti saan sen, vaikkei olekaan mitään lappua antaa. Oi, miten JÄNNITTÄVÄÄ :)))))
Toivottavasti saan autoni, ennen postin sulkeutumista. Autoni on juuri nyt eräällä tyypillä korjattavana. Hän on tilannut uudet kynnykset, vai millä nimellä nyt menevät. Kohta auton helmat hulmuavat tottavie kauniina:)
Ilmoitan sitten, kun oon kävässyt hakemas.
Tuumailin tässä, että ei kai se ketään haittaa, vaikka pistän kauppakassin pään päälle. Tarkoitan pääni kauppakassin sisälle. Nimittäin hieman hävetyttää minun ah ei niin sievä nimimerkkini.
Saat nyt Sata kiitosta alkajaisiksi. Tulet saamaan toista tuhatta vielä lisää, jahka oon hakenut nämä mielenkiintoiset jutut.
Kiitos paljon sinulle:) - Marlyn.
Heikunkeikku kirjoitti:
Voi miten ihanaa, jos oot vaivotellut takiani.
Nyt on vähän vaikea kirjoittaa, koska olen kumartunut NIIN syvään, että pää kolajaa laattian tuntumassa ja kädet vähän huononlaisesti taittuvat näppäimistön päälle, mutta kyllä täs näköjään hissukseen sanoja muodostuu. Toivottavasti saan sen, vaikkei olekaan mitään lappua antaa. Oi, miten JÄNNITTÄVÄÄ :)))))
Toivottavasti saan autoni, ennen postin sulkeutumista. Autoni on juuri nyt eräällä tyypillä korjattavana. Hän on tilannut uudet kynnykset, vai millä nimellä nyt menevät. Kohta auton helmat hulmuavat tottavie kauniina:)
Ilmoitan sitten, kun oon kävässyt hakemas.
Tuumailin tässä, että ei kai se ketään haittaa, vaikka pistän kauppakassin pään päälle. Tarkoitan pääni kauppakassin sisälle. Nimittäin hieman hävetyttää minun ah ei niin sievä nimimerkkini.
Saat nyt Sata kiitosta alkajaisiksi. Tulet saamaan toista tuhatta vielä lisää, jahka oon hakenut nämä mielenkiintoiset jutut.
Kiitos paljon sinulle:)Toivotaan et tavoitatte toisenne,lähetys ja sinä,tää on todellakin jänskää,olen ennenkin haeskellut vaikka ketä ja mitä ja yleensä onnistunut kohtalaisesti ;-)))
- Heikunkeikku
Marlyn. kirjoitti:
Toivotaan et tavoitatte toisenne,lähetys ja sinä,tää on todellakin jänskää,olen ennenkin haeskellut vaikka ketä ja mitä ja yleensä onnistunut kohtalaisesti ;-)))
Voi mten ihastuttava kirjekuori, vähäkö siisti. Sen sisällä toinen kirjekuori, vähäkö siisti.
Täten ilmoitan iloni, suuuuuren iloni. Iloni lisäksi minulla on ilo ilmoittaa, että meikäläisellä
on tässä mun noukkani edessä neljä kipaletta Hevoskastanjoita. Siis siis siis AIVAN IHANAA.:)
Malttamattomuus kolajaa sisuksissa, että saisin ne pökätä kukkaruukkuihin. Teen sen homman huomenna.
Näyttävät niin kivikovamaisilta, että olen melko varma, että niitä saa pitää jonkun tovin vedessä liossa ja vasta sitten istuttaa.
Kiitokset, että viitsit niitä minulle lähettää. Oli hommaa ne pakata noin hyvin ja lähteä viemään postiin.
Teit minut tooooooosi iloiseksi. Kiitoskiitoskiitoskiitos....sata kerta sata kiitosta:))
Jänskä juttu, että voi tolleen lähetellä paketteja pelkällä nimimerkillä. - Marlyn.
Heikunkeikku kirjoitti:
Voi mten ihastuttava kirjekuori, vähäkö siisti. Sen sisällä toinen kirjekuori, vähäkö siisti.
Täten ilmoitan iloni, suuuuuren iloni. Iloni lisäksi minulla on ilo ilmoittaa, että meikäläisellä
on tässä mun noukkani edessä neljä kipaletta Hevoskastanjoita. Siis siis siis AIVAN IHANAA.:)
Malttamattomuus kolajaa sisuksissa, että saisin ne pökätä kukkaruukkuihin. Teen sen homman huomenna.
Näyttävät niin kivikovamaisilta, että olen melko varma, että niitä saa pitää jonkun tovin vedessä liossa ja vasta sitten istuttaa.
Kiitokset, että viitsit niitä minulle lähettää. Oli hommaa ne pakata noin hyvin ja lähteä viemään postiin.
Teit minut tooooooosi iloiseksi. Kiitoskiitoskiitoskiitos....sata kerta sata kiitosta:))
Jänskä juttu, että voi tolleen lähetellä paketteja pelkällä nimimerkillä.Yrittänyttä ei laiteta,heh,ja mulla on niitä lisää jos käy vähiin,vain ilmineeraat pikkuisen.Soitin muuten sinne postiin ja kysyin onko se kirje siellä,oli odottamassa,kertoivat.
Maailma on ihmeitä täynnä! Lähetän pompuloille terveiset ja toivotan menestystä ja onnea sinun multasormi-viherpeukalo puuhiin ;-))))) - Heikunkeikku
Marlyn. kirjoitti:
Yrittänyttä ei laiteta,heh,ja mulla on niitä lisää jos käy vähiin,vain ilmineeraat pikkuisen.Soitin muuten sinne postiin ja kysyin onko se kirje siellä,oli odottamassa,kertoivat.
Maailma on ihmeitä täynnä! Lähetän pompuloille terveiset ja toivotan menestystä ja onnea sinun multasormi-viherpeukalo puuhiin ;-)))))Hain ne vasta tänään, kun kaupunkiin töihin itteni suunnistin. Eilenhän toki mun piti mennä hakemaan, mutta harmikseni en ole vieläkään saanut autoa korjaajamieheltä (kääk vasta torstaina tai perjantaina), joten en lähtenyt kaupunkiin, kun en mitenkään, enkä millään muotoa tykkää kulkea linja-autolla, ellei ole aivan-aivan pakko-pakko.
Pompuloille on lähetetty terveiset. Ole huoletta, tulen hoitamaan niitä suuuuurella rakkaudella :)
- GloriaJoy
teoreettis-filosofisempi on etikka, mitä vähemmän sen käyttöarvoon on perehtynyt. Kun sen sekä nestemäiseen että myös jauheeksi kuivattuun ja kapseloituun olomuotoon tutustu ja käyttää ruokana, lääkkeenä, pehmentäjänä, desinfektiona, puhdistajana, avaajana ym. ym. sitä enemmän siiä löytyy alkulähdettä ihmetteleviä fenomenologisia ominaispiirteitä joita voi alkaa pohtia joko yksittäisinä ilmiöinä tai ryppäinä joissa uusi havainto putkahtaa kuin itsestään etenevän taipaleelle.
- k/k
pohtimaan jotain niin ajatus alkaa rönsyilemään ja huomaan olevani aika kaukana alkuperäisestä.
Tulee niitä ryppäitä ja alkaa putkahtelemaan omituisia ajatuksia. - GloriaJoy
k/k kirjoitti:
pohtimaan jotain niin ajatus alkaa rönsyilemään ja huomaan olevani aika kaukana alkuperäisestä.
Tulee niitä ryppäitä ja alkaa putkahtelemaan omituisia ajatuksia.se siu on ;-)
- henrjii
ja erittäin kuivaa, niinkuin pontikka, tikka masala, matikka. Tarkoittaakoha tuo tikka kuivaa ja hapokasta.
- GloriaJoy
analyyttinen niin annanpa uuden filosofoinnin aiheen siulle, miun silmiin pomppas tämmönen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9424138
Tarkoittaako tuo nyyt et näitä ikäpalstoja ei enää ole pian, kun ei osunut kuin -nuoret' ja kaikenlaista muuta pääkategoriaa .... no joo suhteilemaan en lähe enkä harrastelemaan ja tekniikkakin on huiskis haiskis ..- Ryhmätty
ole KK niin saanen vastata sinulle kuiteskin... :)
Viiskymppiset ja muut ikäryhmät siirretään uuden otsakkeen alle jonka on nimeltään "Ryhmät: Ikäryhmät, International forums y.m." Ryhmätty kirjoitti:
Viiskymppiset ja muut ikäryhmät siirretään uuden otsakkeen alle jonka on nimeltään "Ryhmät: Ikäryhmät, International forums y.m."Ei muuta kun ajoluvat kuntoon ja ryhmittymään oikein.
- GloriaJoy
Ryhmätty kirjoitti:
Viiskymppiset ja muut ikäryhmät siirretään uuden otsakkeen alle jonka on nimeltään "Ryhmät: Ikäryhmät, International forums y.m."kiitos, niinpä onkin :-)
Etikan filosofia tulee hyvin esiin kirkkaan puhtaissa ikkunoissa, niistä on hyvä katella läpi.
Myöskin sillissä, siinä itse tehdyssä ja ah niiiiin ihanassa sillissä se tulee noin ihan kielen päälle.
On siitä niin moneksi, paljon jää vielä kertomatta.- Pirre*
eikä meijjän etikkaan sisälly mitään etiikkaa :)
P.s. ja tässä hyvä punajuurien säilöntä ohje:
5 kg punajuuria
1 ltr vettä
1kg sokeria
1/2 ltr etikkaa - tavallista :)
Keitä punajuuret suolavedessä pehmeiksi
,kuori ne,
keitä liemi ja lisää punajuuret, keitä n.10 minuuttia ja purkita.
P.s. punajuuret voi viipaloida kypsina, niin saapi ne pienempään tilaan.
Hyvää, meillä jo toinen satsi menossa, ostan aina kaupasta tuon viiden kilon satsin punajuuria, omat on peukalonpään kokoisia :) - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
5 kg punajuuria
1 ltr vettä
1kg sokeria
,kuori ne,
Hyvää, meillä jo toinen satsi menossa, ostan aina kaupasta tuon viiden kilon satsin punajuuria, omat on peukalonpään kokoisia :)k/k:oon riville, mutta täältäkin kai löytyypi..:)
- enkeliduo
Pirre* kirjoitti:
5 kg punajuuria
1 ltr vettä
1kg sokeria
,kuori ne,
Hyvää, meillä jo toinen satsi menossa, ostan aina kaupasta tuon viiden kilon satsin punajuuria, omat on peukalonpään kokoisia :)oli mulle aikanas outoo.luulin kivii keittäväni,kun nii kauvan kesti.
Rosollii olin tekemäs.
Pst.tosi paljon sokerii,mut kokeilen :)
Sinappiin laitan etikkaa,säilyy n.2kk hyvin.Koht alkaa joulusinapin väsääminen.
Mialuisa lahja on ollutki. - Pirre*
enkeliduo kirjoitti:
oli mulle aikanas outoo.luulin kivii keittäväni,kun nii kauvan kesti.
Rosollii olin tekemäs.
Pst.tosi paljon sokerii,mut kokeilen :)
Sinappiin laitan etikkaa,säilyy n.2kk hyvin.Koht alkaa joulusinapin väsääminen.
Mialuisa lahja on ollutki.punajurnekset kypsyy aika nopeasti, tosin en kahtonu kelloa niitä keittäissäni..
Ohjeen mukaan tehyt on aika makeita, mutta miunmaun mukkaan hyviä :) ja sitäpaitsi ne on edullisia verrattuna valmiisiin säilöpunajuuriin.
Millä ohjeella teet joulusinappia, ja vietkö naapureillekin sitä joulutervehdykseksi - mukava tapa muistaa :) - enkeliduo
Pirre* kirjoitti:
punajurnekset kypsyy aika nopeasti, tosin en kahtonu kelloa niitä keittäissäni..
Ohjeen mukaan tehyt on aika makeita, mutta miunmaun mukkaan hyviä :) ja sitäpaitsi ne on edullisia verrattuna valmiisiin säilöpunajuuriin.
Millä ohjeella teet joulusinappia, ja vietkö naapureillekin sitä joulutervehdykseksi - mukava tapa muistaa :)kermaine resepti.
Kuohukermaa,munia,sokeria,sinappijauh.,perunaj. ja se etikka.
Seinänaapurille annan ja monelle perhetutulle sukulaiselle.
"Mieluisa joulukukka....ja halpa."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144