Ihanaa!

BB Maza

Pitkästä aikaa kunnon rapsa :) Kovat on odotukset Idols-voittajan suhteen. Jos Arilla olisi taito rakennella monikerroksisia, sielukkaita laulumelodioita ja käyttää ääntään kuin konsanaan Ben kitaraa, niin Ari ei olisi ikinä Idolsiin mennytkään.

Ari on kuitenkin vain ihan ok laulaja, muiden tekemän musiikin (läpi)laulaja, jolla on kieltämättä kaunis puoli oktaavia. Idols-koneisto loi tähän puoleen oktaaviin (ja pitkiin hiuksiin) nojautuen kuplan superlahjakkuudesta, jossa näköjään jotkut vieläkin elävät.

14

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapsa on?

unohtuiko linkki??

• BB Maza

No kyllä sä tiedät ;)

• täytyy_
        BB Maza kirjoitti:

No kyllä sä tiedät ;)

näköjään olla ajatustenlukija. Jospa joku teistä ilmeisesti kahdesta selvittäisivät mistä artikkelista mahtaa olla kyse, että muutkin voisivat osallistua.

• BB Maza
        täytyy_ kirjoitti:

näköjään olla ajatustenlukija. Jospa joku teistä ilmeisesti kahdesta selvittäisivät mistä artikkelista mahtaa olla kyse, että muutkin voisivat osallistua.

Ei mistään artikkelista vaan näistä yleensä niin ihkuleista-pihkuleista keikarapsoloista. Ja niitähän läytyy tasan kahdesta paikasta :)

• tietenkin

Arilla tosiaan on taito rakennella monikerroksisia laulumelodioita ja käyttää ääntään sielukkaasti.
      Ari on poikkeuksellisen lahjakas ja loistava laulaja ja tulkitsija.
      Idolsissa on lahjakkaita, te BB-tyypit ootte niitä lahjattomia.

• ex-ihqdaafani

idols-arin nro uuno fanikin on siis vihdoin nähnyt valon. kaikki kritiikki satoi heavy-arin laariin eli amoral on arin exykkösfaninkin mielestä hyvä bändi mutta vokaalit ei niinkään .... hmmm hmmmm

sinänsä pienehkö mutta huvittava error keikkarapsassakin : laulua ei kuulunut juuri lainkaan mutta se oli paskaa, joo ;''D

• oli........

vaikkua korvissa. Mä ainakin kuulin hyvin ja hyvältä kuulosti.

• kritiikkiäkö?

Niin, että kun et ole käynyt keikalla, tartut kaikkeen muuhun ja arvostelet sitä. Kannattasi sunkin vaan käydä livenä kuuntelemassa, niin ei tarttis täällä toisten mielipiteitä repostella..

• error counter
        kritiikkiäkö? kirjoitti:

Niin, että kun et ole käynyt keikalla, tartut kaikkeen muuhun ja arvostelet sitä. Kannattasi sunkin vaan käydä livenä kuuntelemassa, niin ei tarttis täällä toisten mielipiteitä repostella..

missasit tärkeimmän ylläolevasta viestistä "sinänsä pienehkö mutta huvittava error keikkarapsassakin : laulua ei kuulunut juuri lainkaan mutta se oli paskaa, joo ;''D "

- ehkä rapsan kirjoittajakin hakee jonkinlaista uskottavuutta kääntymällä ihquttajafanosesta rokkipoliisiksi ? ;''D

• n ,
        kritiikkiäkö? kirjoitti:

noiden tietojen perusteella mennä makselemaan mistään puolip******a kun on muutakin tarjolla maailmassa. Mene itse vaan niille keikoille ja jätä muut rauhaan.

• '''''''
        n , kirjoitti:

noiden tietojen perusteella mennä makselemaan mistään puolip******a kun on muutakin tarjolla maailmassa. Mene itse vaan niille keikoille ja jätä muut rauhaan.

Jätä sä tää palsta rauhaan. Kun ei sulla tunnu olevan mitään järkevää sanomista. Haukkua kyllä osaat

• niin just.
        ''''''' kirjoitti:

Jätä sä tää palsta rauhaan. Kun ei sulla tunnu olevan mitään järkevää sanomista. Haukkua kyllä osaat

vaikka musa olis paskaa tai laulu sukkais niin pitää aina kehuu koska ari on kuitenkin aina ari.

• niin ja.
        niin just. kirjoitti:

vaikka musa olis paskaa tai laulu sukkais niin pitää aina kehuu koska ari on kuitenkin aina ari.

koska ari on ari niin musa ei ole paskaa eikä laulu sukkaa. paskaa musaa ari ei suostu laulamaan ja arin lauluhan on aina hienoa

• ''''''''
        niin just. kirjoitti:

Missäs mä olen silleen sanonut? Älä laita sanoja toisten suuhun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe