ylävartaloni on uhkea, suuret rinnat ja vatsanseutu. selkä on lyhyt, joten lähes kaikki paidat ovat liian pitkiä!
vaikeaa löytää paitoja, jotka ovat vain vyötärölle, eikä yli vyötärön (n.55cm koko pituus).
lyhyt selkä ja pitkät jalat...
mistä vaatteita ??
2
719
Vastaukset
- jospajospanäinvaikka
tarkoitatko lantiota? vyötäröhän on vartalon kapein kohta eli rinnoista vähän alaspäin.
niin... voisit kokeilla rypyttää paitoja vähän, nostaa ylöspäin. tai taittaa helman haluamastasi kohdasta ja kääntää paidan alle. okei, saattaa olla vähän outoja neuvoja :D empä tuota parempaa keksinyt, kun korkeavyötäröiset farkut korostaa liikaa vatsaa, jos vatsa on uhkea. tosin, jos ompelukoneella surrauttaa paitaa vähän lyhemmäksi, ei kovin hankalaa :) no onnea shoppailureissuille :)- Tanssitaitoinen79
Itse olen rintava,lyhyt selkäinen ja käsinen.Olen tilannut ellokselta mutta isotkin on aika pieniä ei ainakaan mulle mahtunut,joten jouduin palauttaan. Cellbesistä löytyy olen ainakin itselleni tilannut ja ihan hyviä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386