Seniorilaulaja SM 2010

Pekan kannattja

Kyllä oli hiano finali Lahdessa viime viikonloppuna! Voittaja oli kyllä hyvä muta eikö Pekka Vaattovaaran olisi kuulunut olla kanssa voitaja, siinä on oikee miäslaulaja.

4

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seniori-fani

Oli kertakaikkisen loistava finaali ja hienoja esityksiä paljon. Jos nyt omia suosikkeja saa tässä kertoa niin kyllähän Riitta Rauhala oli kilpailun paras ja toiseksi paras oli Harri Hursti. Kahila voisi jo lopettaa juontokeikkansa, aikansa kutakin! Myös yli 70-vuotiaiden voittaja oli tyylikäs! Järjestäjille vinkiksi: Ottakaa kilpailuun mukaan myös 40vuotiaita, sieltä pesee laulajia! Miksi järjestäjät eivät näytä finaalia TV:ssä?

• heti telkkariin

Olisi todella kiva kuulla miksi järjestäjä ei anna TV:n taltioida finaalia. Olisihan se mainosta kilpailulle ja yleisö huomaisi eron tangokuninkaallisten ja seniorilaulajien välillä. Vaaka kallistuu jälkimmäisenä mainittuun.

• heti telkkariin
        heti telkkariin kirjoitti:

Olisi todella kiva kuulla miksi järjestäjä ei anna TV:n taltioida finaalia. Olisihan se mainosta kilpailulle ja yleisö huomaisi eron tangokuninkaallisten ja seniorilaulajien välillä. Vaaka kallistuu jälkimmäisenä mainittuun.

Piti vielä sanoa (kirjoittaa) että finaali oli hieno. Pari heikompaakin naisartistia kyllä mukana, Andre ja Surujen kitara. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

• Tero Flinck, Monttee
        heti telkkariin kirjoitti:

Piti vielä sanoa (kirjoittaa) että finaali oli hieno. Pari heikompaakin naisartistia kyllä mukana, Andre ja Surujen kitara. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

Mukavaa että kilpailusta ollaan kiinnostuneita. Mielestäni kaikki finalistit olivat hyviä, harmittaa että kaikille ei voitu antaa voittajapyttyä. TV2:n kanssa käytiin neuvotteluja finaalin lähettämisestä kalkkiviivoille asti - voin sanoa että TV näkymättömyys ei ole järjestäjästä, Monneeri Oy, kiinni. Toivottavasti ollaan ruudussa ensi vuonna. Laulamisiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2686
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe