Pääsin lukiosta nyt keväällä ja joudun pitämään välivuoden henkilökohtaisista syistä (mielenterveysongelmia). Keväällä minulta lähti äkisti kämppä alta koska äitini muutti asuntoon, jossa ei ole tilaa minulle, joten muutin sisarukseni talon ylimääräiseen huoneeseen. Nyt tuntuu siltä, etten enää mitenkään voi asua täällä, koska en voi maksaa oikein mitään takaisinkaan. Työtä haen aktiivisesti, ei ole tärpännyt. Olen hakenut myös opiskelupaikkaa, mutta en tietenkään voi olettaa saavani sitä varmasti. Elän toimeentulotuella, josta annan melkein kaiken sisarukselleni ruokaa yms. vastaan. Onko minulla mahdollisuuksia saada jostain kämppä ja päästä oman elämän alkuun? En haluaisi elää loisena. Työkkäriä ei kannata ehdottaa, koska sinne en mene vaikka vaihtoehtona olisi elää kadulla. Töitä osaan etsiä itsekin, niitä ei vain ole hirveästi tarjolla. Asun pienellä paikkakunnalla.
Onko työkkäri ainoa vaihtoehto? :(
Mitä mahdollisuuksia?
mitä tehdä
1
759
Vastaukset
- lisäys
Takuuvuokra on varmistettu, jos sille tulee tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090