Pääsin lukiosta nyt keväällä ja joudun pitämään välivuoden henkilökohtaisista syistä (mielenterveysongelmia). Keväällä minulta lähti äkisti kämppä alta koska äitini muutti asuntoon, jossa ei ole tilaa minulle, joten muutin sisarukseni talon ylimääräiseen huoneeseen. Nyt tuntuu siltä, etten enää mitenkään voi asua täällä, koska en voi maksaa oikein mitään takaisinkaan. Työtä haen aktiivisesti, ei ole tärpännyt. Olen hakenut myös opiskelupaikkaa, mutta en tietenkään voi olettaa saavani sitä varmasti. Elän toimeentulotuella, josta annan melkein kaiken sisarukselleni ruokaa yms. vastaan. Onko minulla mahdollisuuksia saada jostain kämppä ja päästä oman elämän alkuun? En haluaisi elää loisena. Työkkäriä ei kannata ehdottaa, koska sinne en mene vaikka vaihtoehtona olisi elää kadulla. Töitä osaan etsiä itsekin, niitä ei vain ole hirveästi tarjolla. Asun pienellä paikkakunnalla.
Onko työkkäri ainoa vaihtoehto? :(
Mitä mahdollisuuksia?
mitä tehdä
1
747
Vastaukset
- lisäys
Takuuvuokra on varmistettu, jos sille tulee tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738