eli mikäköhän on derbin vaihteissa kun on niin pirusti välivapaita....
Itellä on ollut jo kolme rabasan moottorillista mopoa ja niissä kahdessa entisessä ei tullut kertaakaan välivapaata vastaan..
Tossa nykysessä derbi xtreme 07 on keskimäärin 1 välivapaa per kiihdytys. Ei aina. Joskus ei tule mutta ainakin joka toisella kiihdytyksellä tulee välivapaa..
Ja ihan laatu laatikko öljyjä oon käyttänyt. Derbin merkkiliikkeestä ostettua Petronas puol-synteettistä espanjalaista vaihteistoöljyä.
Dööbin vaihteet
3
1884
Vastaukset
- nii se vaan on
sun terpin loota on paskana olit vammanen kun ostit paskan mopon
- vari
Kytkin on aikas tarkka öljyistään. Sinne tulee laittaa juuri sitä öljyä tai ominaisuuksiltaan täysin vastaavaa mitä valmistaja suosittelee. Yleisin virhe on laittaa öljyjä missä on mukana kitkanpoiston lisäaineita tai liian paksua öljyä täten aiheuttaen kytkimen luistamista. Liian ohuet öljyt aiheuttaa sen ettei kytkin irroita. Sinun tapauksessa mikäli vika olisi kytkimessa niin sinulla on liian ohuet öljyt. Kytkin voi olla väärin säädettykkin joten kannattaa tarkistaa.
Kytkin kun ei irroitta kunnolla niin luonnollisesti vaihde ei mene päälle helposti vaan tipahtaa usein vapaalle. Muut viat kaipaavatkin sitten purkamista. No se on terpi. Osta susuki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955