Kun ihminen nukkuu yöllä ja alkaa sitten kuorsata jyristellä.Ajatteleeko kainalossa köllivä kissa että nyt se saakeli aloitti taas sen yöllisen kehräämisensä kun se on tyytyväinen elämäänsä?Vai onko kissan mielessä vain seuraava aamu ja mitäs hyvää ruokaa on tarjolla?
Mitä kissa miettii?
18
337
Vastaukset
pistää tassut korvilleen ja yrittää olla kuulematta kuorsaamista.
- RIMMIR
jos se tuollakin kaverilla on karvapallon oksentaminen edessäpäin.
Muuten, näkyykö teilläkin googlen mainos kissa på?- Göögeli
sivulla se mainos pitäisi näkyä?
- Göögeli
Näkyyhän se...om sängvätning...
"Google-mainokset
Kissa
Varför inträffar sängvätning & vad kan man göra åt det? Läs mer här
www.drynites.com"
Onneksi ei ole moista ongelmaa. Ainakaan vielä.
:) - RIMMIR
Göögeli kirjoitti:
Näkyyhän se...om sängvätning...
"Google-mainokset
Kissa
Varför inträffar sängvätning & vad kan man göra åt det? Läs mer här
www.drynites.com"
Onneksi ei ole moista ongelmaa. Ainakaan vielä.
:)enpä ollutkaan ainoa. Miksikähän se mainos oli pantu luotaimen aloituksen alle? :) Kyllä meitä taidetaan tarkkailla suunnalta kuin toiseltakin...
- Göögeli
RIMMIR kirjoitti:
enpä ollutkaan ainoa. Miksikähän se mainos oli pantu luotaimen aloituksen alle? :) Kyllä meitä taidetaan tarkkailla suunnalta kuin toiseltakin...
luulen että mainokset tunnistavat viesteistä muutamia sanoja ja sen mukaan nakkaavat esille sopivan mainoksen... Luotaimen aloituksessa mainittiin "kissa". Ja siitä syystä mainos on ruotsinkielinen, kissaamiseen liityvä.
Näin selitän minä tämän palstan mainoksien logiikan. :)
PS. Surffailetko sinäkin ruotsista päin? Jos saan udella? - RIMMIR
Göögeli kirjoitti:
luulen että mainokset tunnistavat viesteistä muutamia sanoja ja sen mukaan nakkaavat esille sopivan mainoksen... Luotaimen aloituksessa mainittiin "kissa". Ja siitä syystä mainos on ruotsinkielinen, kissaamiseen liityvä.
Näin selitän minä tämän palstan mainoksien logiikan. :)
PS. Surffailetko sinäkin ruotsista päin? Jos saan udella?Jep alla olevaan kysymykseesi. Mietityttää vain että tuliko se mainos esille heille jotka napsuttelevat suomesta ja idempää..))
- Gööperi
RIMMIR kirjoitti:
Jep alla olevaan kysymykseesi. Mietityttää vain että tuliko se mainos esille heille jotka napsuttelevat suomesta ja idempää..))
tullakin...Eniro lie ruotsalainen pulju.
- Kooämmä
ei mieti mitään, mutta koira saattaisi ihmetellä isännän yöllistä ääntelyä ja saadakseen nukkumarauhan, tökkää kuonollaan jyrisijää kevyesti kylkeen. Mikäli se ei tuota toivottua tulosta, se menee olohuoneen sohvalle nukkumaan.
- tanj a
Meidän kulmien kissalan väki ei kenenkään kainalossa kölli, vaan ne aloittavat villin turnauksensa joka yö ja isäntäväki nukahtaa pienten tassujen töminään. Tosin aamulla joku niistä voi karjaista korvaan "herätys", mutta eniten ne näyttävät nukkuvan päiväsaikaan.
Pitkällisen, empiirisen tutkimukseni pohjalta olen aivan varma, että kissat ovat kovia kiroilemaan ja niiden näennäinen suopeus perustuu laskelmalliseen hyötykäyttöön. Me ihmiset suostumme olemaan niiden palvovia orjia jopa siitä nauttien, minkä vuoksi rinnakkaiselo sujuu kakistelematta.
Terv, kissalan surkea emäntä, joka taaaaaaaaaaaaaaas osti väärää kissanruokaa ja kolme marttyyria teki ulosmarssin keittiöstä kuin lakkolaiset ikään piilee sen salaperäisyydessä.
Jos jonkun kuorsaus häiritsee, hän todennäköisesti vaihtaa miellyttävämpään paikkaan.
:)Kissa kääntää vaan kylkeä ja ajattelee...jos ajattelee seuraavan päivän metsästyksiä.
Lähtiskö tipuihin vai hiiriin.- GloriaJoy
kissa ja eläisin jylinäkuorsaajan kanssa niin se ääni ja tärinä merkkaisi, et nyt on aika tehdä kaikenlaista kissamaista ilman rajoja miaaaauuu... ja ei ku menoks ...... Quutamolla kahden ....
kissa varmaan odottaakin,että nukahdan.Pääsee sitten mun jalkojen kimppuun.Joka ilta kauhee vaaniminen,kun olen laittamassa jalkoja peiton alle.
- MustiMiuku
Kissasi ajattelee että "Nyt tuo hyväksikäytettävä isäntäni aloitti taas kuorsaamisensa, mutta en siitä välitä. Antaa äijän kuorsata kunhan aamulla saan taas hyvää ruokaa. Kuorsaamisen kostan mäyyyyyyykymällä päivällä pari ylimääräistä herkkupalaa. Olen niiiiin ihana että tuon äijän sydämen helposti pehmitän ja välipaloja tippuu"
Näin kissasi ajattelee Valepukuinen kissani siis ei mieti mitään katalaa vaan hoitaa virkaansa eli isäntänsä nukuttamisen kuiskaavalla kehräyksellä moitteettomasti.
Puolenyön aikaan se tekee vartiokieroksensa jonka tehtyään se kiipeää hyllylle ja pudottautuu tyynylle ,eli herättää hienovaraisesti itselleen ovenaukaisijan- henrjii
mitä ei voi syödä, tai naida, niin sen päälle täytyy pissiä.
- Pirre*
pahastuu, muikku-unia vaan näkee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144