nyt. Tästä lähtien minulta tulee vain liirum laarum aloituksia palstalle. Elämä on p*****:stä, ulkona on kylmää ja pimeää, rahaa on aina liian vähän. Tähän ei voi lisätä mitään muuta kuin, että Etelä-Afrikassa on kesä, muutetaanko sinne?
Ryhdyn tylsäksi
137
795
Vastaukset
rahalla,ku sitä on vähän?
Teotwawki kirjoitti:
jokainen sellaisen summan raapii vaikka seinästä. Seinästähän minäkin rahaa haen.
ei muuta ku menoksi.Tätä liukkautta en jää kaipaamaan.Bikinit vaan kassiin ja lentokentälle.
mii-su kirjoitti:
ei muuta ku menoksi.Tätä liukkautta en jää kaipaamaan.Bikinit vaan kassiin ja lentokentälle.
hammasharjakin mukaan.
Teotwawki kirjoitti:
hammasharjakin mukaan.
sitä turhaan kantamaan mukaan.Kai sielläkin niitä myydään?!? :))
mii-su kirjoitti:
sitä turhaan kantamaan mukaan.Kai sielläkin niitä myydään?!? :))
otat bikinit mukaan, kai siellä niitäkin myydään.:-D))
lipilaari" miten se kirjoitetaan kahdella kirjaimella?
Jaa eikö meinaa suomen synkeä syksy maittaa. Tervetuloa kerhoon. Syksy on pieni kuolema meitsille, ennen talvihorrokseen vaipumista. Mutta...viiden kuukauden päästä on taas uusi kevät :)viime kesän lämpimät säät haitanneet lainkaan, joten talveksi pitäisi aina muuttaa sinne, missä on kesä. Ai, miten kirjoitetaan: lilaalip.
Teotwawki kirjoitti:
viime kesän lämpimät säät haitanneet lainkaan, joten talveksi pitäisi aina muuttaa sinne, missä on kesä. Ai, miten kirjoitetaan: lilaalip.
vastaus ei ollut oikein, tuossahan on paljon enemmän kirjaimia kuin kaksi.
Mä taas inhoan liian kuumaa, voisi elää ikuista kevättä. missähänpäin maailmaa olisi ikuinen kevät :)TaikisN kirjoitti:
vastaus ei ollut oikein, tuossahan on paljon enemmän kirjaimia kuin kaksi.
Mä taas inhoan liian kuumaa, voisi elää ikuista kevättä. missähänpäin maailmaa olisi ikuinen kevät :)jos tasaista lämpötilaa haluat, niin Naurusaarilla, uudessa valtakunnassani on vain kahden asteen ero eri vuodenaikojen keskilämpötiloissa.
Teotwawki kirjoitti:
jos tasaista lämpötilaa haluat, niin Naurusaarilla, uudessa valtakunnassani on vain kahden asteen ero eri vuodenaikojen keskilämpötiloissa.
Niämisen oot sitten pystyttänyt Naurusaarille :))
Kysymykseni vastauskirjaimet ovat s ja e, eli se :) Selviää kun luet kysymyksen uudelleen, "liirum laarum lipilaari, miten SE kirjoitetaan kahdella kirjaimella"TaikisN kirjoitti:
Niämisen oot sitten pystyttänyt Naurusaarille :))
Kysymykseni vastauskirjaimet ovat s ja e, eli se :) Selviää kun luet kysymyksen uudelleen, "liirum laarum lipilaari, miten SE kirjoitetaan kahdella kirjaimella"no nyt selkis.:-)
Teotwawki kirjoitti:
no nyt selkis.:-)
Äh, tais kompakysymys kolahtaa nyt omaan nilkkaan... Enmie SITÄ tarkoittanut :D *nolona*
Otetaan toinen viisastelukysymys.... miksi kissa juoksi tien yli?TaikisN kirjoitti:
Äh, tais kompakysymys kolahtaa nyt omaan nilkkaan... Enmie SITÄ tarkoittanut :D *nolona*
Otetaan toinen viisastelukysymys.... miksi kissa juoksi tien yli?puolella tietä oli koira, joka ärisi sille.:-)
Teotwawki kirjoitti:
puolella tietä oli koira, joka ärisi sille.:-)
improvisoitu vastaus :) Viisasteluvastaus puhuisi jotain sellaista ettei kissa voinut mennä tien alitse...
TaikisN kirjoitti:
improvisoitu vastaus :) Viisasteluvastaus puhuisi jotain sellaista ettei kissa voinut mennä tien alitse...
lähistöllä on joku näsäviisas, joka sanoo, että alikulkukäytävää pitkin pääsee kyllä.:-)
Teotwawki kirjoitti:
lähistöllä on joku näsäviisas, joka sanoo, että alikulkukäytävää pitkin pääsee kyllä.:-)
mutta tämä olikin tasaisten teiden maalaiskissa, ei mikään citykatti :DD
Okei okei, voitit viisastelun :))TaikisN kirjoitti:
mutta tämä olikin tasaisten teiden maalaiskissa, ei mikään citykatti :DD
Okei okei, voitit viisastelun :))voitit!!!!! :-D)))))))))
- ave maria
vastasin kerran napakasti niinkuin kuuluu, tuli viesti- olen poistettu.
Miepä taijannii sitten alkaa teräväksi.
Juoksen kaikki ihmiset nurin terävällä päälläni.
ja nauraa hekottelen vaan kun saavat laastaroida itteään.
Ja kuumiin maihin en mene, enkä minnekään muuallekaan.
Kotona on juuri nyt niin paljon tehtävää, kohta lähtee isot kasat kirjoja. Ens viikolla tulee noutaja.Teotwawki kirjoitti:
Älä ihmeessä, miten tähän on jouduttu, että noutaja tulee?
No tietenkin siten että niitä kirjoja on tänne tuotu hirveän kamalat määrät.
Tai siis aina jonnekin asuntoon. Ja nyt kun ne kaikki raahattiin tänne niin sitten ovat ja pölyyntyvät kun niitä kaikkia en enää lue.
Tästä johtuen olen tullut johdonpäähän että pitää noutaja pyytää hakemaan.
Aika monta kertaa saisin repussani kuljettaen aina reissuja tehdä.tulisilla kirjoitti:
No tietenkin siten että niitä kirjoja on tänne tuotu hirveän kamalat määrät.
Tai siis aina jonnekin asuntoon. Ja nyt kun ne kaikki raahattiin tänne niin sitten ovat ja pölyyntyvät kun niitä kaikkia en enää lue.
Tästä johtuen olen tullut johdonpäähän että pitää noutaja pyytää hakemaan.
Aika monta kertaa saisin repussani kuljettaen aina reissuja tehdä.arvokkaita, joten jospa yrittäisin myydä ne. Tunnen muuten yhden kirjallisuuskriitikon, jolla ei ole omia kirjoja ollenkaan, vaikka lukeekin vähintään kolme kirjaa viikossa. Hän lahjoittaa ne aina pois, kun ei halua omistaa niitä.
Teotwawki kirjoitti:
arvokkaita, joten jospa yrittäisin myydä ne. Tunnen muuten yhden kirjallisuuskriitikon, jolla ei ole omia kirjoja ollenkaan, vaikka lukeekin vähintään kolme kirjaa viikossa. Hän lahjoittaa ne aina pois, kun ei halua omistaa niitä.
Haluan että kirjani saavat hyvän kodin ja siksi ne menevät ihmisille jotka tykkäävät lukea niitä.
Ja toivon että ne edelleen jatkavat matkaansa kun ovat täyttäneet tehtävänsä tulevassa kodissaan.
On sellainenkin porukka jotka jättävät kirjojaan toisten löydettäväksi, siinäkin on ihan hauska ajatus.
Tosin yksi mun kirjanoistani oli kerran lainassa ja lainaaja sanoi unohtaneensa sen junaan, joten sille kävi ihan vahingossa hyvin.tulisilla kirjoitti:
Haluan että kirjani saavat hyvän kodin ja siksi ne menevät ihmisille jotka tykkäävät lukea niitä.
Ja toivon että ne edelleen jatkavat matkaansa kun ovat täyttäneet tehtävänsä tulevassa kodissaan.
On sellainenkin porukka jotka jättävät kirjojaan toisten löydettäväksi, siinäkin on ihan hauska ajatus.
Tosin yksi mun kirjanoistani oli kerran lainassa ja lainaaja sanoi unohtaneensa sen junaan, joten sille kävi ihan vahingossa hyvin.sillä mikä järki on omistaa kaikkea, mitä ei enää tarvitse ja kirjastosta saa aina lainaksi vaikka mitä.
Ainahan se ruoho on vihreämpää muualla.
Elämän Afrikassa ei tarvitse olla tylsää. Mene Nigeriin, saat sisällissodankin vielä kaupan päälle.
Minulle kelpaa Suomen syksy. Sateen jälkeen ilma on raikas ja on niin helppo hengittää... Nigeristä kotoisin olevan tuttunikin mukaan täällä on hyvä olla, kun ei tarvitse pelätä, kuka kuolee seuraavana.Teotwawki kirjoitti:
ajatellut mitään Nigeriaa tai Nigeriä, vaan jotain kehittynyttä valtiota.
Todella tylsän kuuloista. Ei yhtään seikkailuhenkeä.
PupuPuskasta kirjoitti:
että jotkut varmistelevat liikaa, eivät vaan uskalla ;))
PupuPuskasta kirjoitti:
maailmalla ihan tarpeeksi, joten en enää tahdo. Minulle viestitetty, että lapsenlapseni haluavat tuntea isoisänsä.
Teotwawki kirjoitti:
olenkin tylsä.
kaipa minunkin täytyy se sinulle kertoa ;)
Tylsä varmisteleva vaari.Anceli kirjoitti:
kaipa minunkin täytyy se sinulle kertoa ;)
Tylsä varmisteleva vaari.voikin olla niin tylsä, että metsässä hirvetkin alkavat haukolla nähdessään minut, eivätkä edes vaivaudu lähtemään karkuun?
Teotwawki kirjoitti:
voikin olla niin tylsä, että metsässä hirvetkin alkavat haukolla nähdessään minut, eivätkä edes vaivaudu lähtemään karkuun?
kyllä sinä olet huipputylsä, minuakin alkoi haukotuttamaan =))) Enkä lähde karkuunkaan.
Anceli kirjoitti:
kyllä sinä olet huipputylsä, minuakin alkoi haukotuttamaan =))) Enkä lähde karkuunkaan.
niin myyjä katsoi lävitseni, eikä ollut kuulevinaan tilaustani.
Teotwawki kirjoitti:
niin myyjä katsoi lävitseni, eikä ollut kuulevinaan tilaustani.
kato kun en ollenkaan huomannut, että sä olit siinä ;DDDD
Anceli kirjoitti:
kato kun en ollenkaan huomannut, että sä olit siinä ;DDDD
sinäkö se oot? Harmaa jo harmaa.
Teotwawki kirjoitti:
maailmalla ihan tarpeeksi, joten en enää tahdo. Minulle viestitetty, että lapsenlapseni haluavat tuntea isoisänsä.
Etelä-Afrikka saa siis jäädä?
Katsoin juuri, että kolmen päivän loma Etelä-afrikassa maksaa vaivaiset 1400. Pääseehän sieltä pois halutessaan. Kai?PupuPuskasta kirjoitti:
Etelä-Afrikka saa siis jäädä?
Katsoin juuri, että kolmen päivän loma Etelä-afrikassa maksaa vaivaiset 1400. Pääseehän sieltä pois halutessaan. Kai?muuttaa sinne, niin elinkustannukset ovat halvemmat kuin täällä. Kai?
Anceli kirjoitti:
että jotkut varmistelevat liikaa, eivät vaan uskalla ;))
Niin, joillain menee tosi paikan tullen ns. pupu pöksyyn ;))
(Huh, kun on kuuma lenkin jälkeen. Ei taida olla lääkitykset kohdallaan ;))Teotwawki kirjoitti:
muuttaa sinne, niin elinkustannukset ovat halvemmat kuin täällä. Kai?
Kustannuksista en tiedä. Kai se riippuu, asuuko bambumajassa vai loistohotellissa.
PupuPuskasta kirjoitti:
Kustannuksista en tiedä. Kai se riippuu, asuuko bambumajassa vai loistohotellissa.
asua vaikka luolassa. Siellä on tehty arkeologisia tutkimuksia, joista on selvinnyt, että paikalla asui ihmisiä jo 70 000 vuotta sitten. Miten ne pärjäs?
Teotwawki kirjoitti:
asua vaikka luolassa. Siellä on tehty arkeologisia tutkimuksia, joista on selvinnyt, että paikalla asui ihmisiä jo 70 000 vuotta sitten. Miten ne pärjäs?
Jestas. Sinusta tulisikin aivan ihana luolamies ;))))) Juoksisit pitkin savannia puumia karkuun. Vaimitäkissaeläimiänenytolivatkaan
PupuPuskasta kirjoitti:
Jestas. Sinusta tulisikin aivan ihana luolamies ;))))) Juoksisit pitkin savannia puumia karkuun. Vaimitäkissaeläimiänenytolivatkaan
Amerikan mantereella, mutta puumanaisia on sitten muuallakin.
PupuPuskasta kirjoitti:
Niin, joillain menee tosi paikan tullen ns. pupu pöksyyn ;))
(Huh, kun on kuuma lenkin jälkeen. Ei taida olla lääkitykset kohdallaan ;))ole ketään jonka kanssa leikkisit tyynysotaa, sitten suihkuun ;))
Pupu pöksyssä ei varmaankaan ole kiva olla ;((Teotwawki kirjoitti:
Amerikan mantereella, mutta puumanaisia on sitten muuallakin.
Tylsää, että leijonat eikä puumat elävät arfikan savannilla. Toivotaan että savannilta löytyy sitten niitä puumanaisia.
PupuPuskasta kirjoitti:
Tylsää, että leijonat eikä puumat elävät arfikan savannilla. Toivotaan että savannilta löytyy sitten niitä puumanaisia.
tästä pitikin tulla.
Anceli kirjoitti:
ole ketään jonka kanssa leikkisit tyynysotaa, sitten suihkuun ;))
Pupu pöksyssä ei varmaankaan ole kiva olla ;((En uskalla edes ehdottaa omalle pojalle tyynysotaa... Ei se kummiskaan suostu. Pupun pöksyissä on kuitenkin ihan hyvä olla, ainakin itsellä on, ja ilman pupua pöksyssä.
Teotwawki kirjoitti:
tästä pitikin tulla.
Onhan sinulla oikea koostumus leijonan ruokapöytään? Erään eläinlääkäriystäväni mukaan hiirelläkin on juuri oikea koostumus kissan ruokapöytään. Tästä innostuneena joku oli kuulema täyttänyt kotipakastimensa pakastehiirillä ja kissa oli voinut senjälkeen tosi hyvin verrattuna aiempaan. (Vinkkinä kissaihmisille)
PupuPuskasta kirjoitti:
Onhan sinulla oikea koostumus leijonan ruokapöytään? Erään eläinlääkäriystäväni mukaan hiirelläkin on juuri oikea koostumus kissan ruokapöytään. Tästä innostuneena joku oli kuulema täyttänyt kotipakastimensa pakastehiirillä ja kissa oli voinut senjälkeen tosi hyvin verrattuna aiempaan. (Vinkkinä kissaihmisille)
haluaa syödä minut, niin sitten en mahda mitään. Hiiri en kuitenkaan ole.
Teotwawki kirjoitti:
haluaa syödä minut, niin sitten en mahda mitään. Hiiri en kuitenkaan ole.
Et ole hiiri eikä kissakaan ole kiinnostunut sinusta ateriana. Leijonakin taitaa valita mieluummin jotain maukkaampaa kuin ihmisen liha. Kyllä meni tylsäksi tämäkin.
PupuPuskasta kirjoitti:
Et ole hiiri eikä kissakaan ole kiinnostunut sinusta ateriana. Leijonakin taitaa valita mieluummin jotain maukkaampaa kuin ihmisen liha. Kyllä meni tylsäksi tämäkin.
piti olla tylsää. Se oli aloituksen ajatus. Kamaan.
Teotwawki kirjoitti:
piti olla tylsää. Se oli aloituksen ajatus. Kamaan.
Niin kai sitten.
(Minäpä tiedän, mikä ei ole tylsää, mutta en kerro)
sinä ole aina ollut vähän tylsähkö.
Teotwawki kirjoitti:
naulan kantaan. Pitäisköhän ruveta vitsikkääksi?
haluat niin yritä, onnistuisikohan tuo. Testaa minulla, jos edes hymyilen, niin vitsi on kohtuullisen hyvä.
;))tinnarella kirjoitti:
haluat niin yritä, onnistuisikohan tuo. Testaa minulla, jos edes hymyilen, niin vitsi on kohtuullisen hyvä.
;))olen niin tylsä.
- kerrankin oikeassa
Teotwawki kirjoitti:
olen niin tylsä.
Ei tarvitse jankuttaa.
Teotwawki kirjoitti:
olen niin tylsä.
Koikkalaisen kolumnissa tämmöinen juttu:
Niemisen Kalle istui psykiatrin vastaanotolla. Psykiatri piirsi paperille pystyviivan.
"Mikä tästä viivasta tulee mieleenne?"
"Naisen takapuoli."
Psykiatri piirsi suoran viivan.
"Entä tämä?"
"Naisen takapuoli."
Psykiatri vähän ihmetteli, mutta pirsi sitten neliön, kolmion ja ympyrän.
Vastaus oli aina sama.
"Tehän varsinainen erotomaani olette. Eikö teillä todellakaan ole muuta mielessä", psykiatri parahti tuskastuneena.
"Vai että minä? Teillehän se ongelma tuntuu olevan, kun piirtelette koko ajan rivoja kuvia."
Naurattiko sua yhtään. ;)tinnarella kirjoitti:
Koikkalaisen kolumnissa tämmöinen juttu:
Niemisen Kalle istui psykiatrin vastaanotolla. Psykiatri piirsi paperille pystyviivan.
"Mikä tästä viivasta tulee mieleenne?"
"Naisen takapuoli."
Psykiatri piirsi suoran viivan.
"Entä tämä?"
"Naisen takapuoli."
Psykiatri vähän ihmetteli, mutta pirsi sitten neliön, kolmion ja ympyrän.
Vastaus oli aina sama.
"Tehän varsinainen erotomaani olette. Eikö teillä todellakaan ole muuta mielessä", psykiatri parahti tuskastuneena.
"Vai että minä? Teillehän se ongelma tuntuu olevan, kun piirtelette koko ajan rivoja kuvia."
Naurattiko sua yhtään. ;)turkulainen miesdementikko oli suihkussa ja ihmetteli, että tulik multa vai onk tää shampoota.
Teotwawki kirjoitti:
turkulainen miesdementikko oli suihkussa ja ihmetteli, että tulik multa vai onk tää shampoota.
tuohan oli vanha vitsi ;))
Mutta et sä nyt ihan niin tylsä olekaan kuin epäilin, nauroit sentään minun jutulleni.tinnarella kirjoitti:
tuohan oli vanha vitsi ;))
Mutta et sä nyt ihan niin tylsä olekaan kuin epäilin, nauroit sentään minun jutulleni.vanha vitsi, voi hitsi.;.D
tinnarella kirjoitti:
ainakin sata vuotta vanha.
surkea vitseissä, mutta ironia, sarkasmi ja tilannekomiikka vetoavat minuun.
- lottamari_1
Aina ihmiset jaksavat ruikuttaa Suomen syksystä ja säästä. Onhan se elämä nyt paljon muutakin kuin kylmää ja pimeää. Pistä tuikut palamaan ja nauti kynttilöiden valosta ja lämmitä sauna ja juo glögiä. Ulkomaille kun menee ja sieltä liiasta valosta ja lämmöstä tulee takaisin, niin silloin sitä vasta oikein elämä perseelle lyö, on se sellainen shokki palata taas takaisin. Parasta on kuule vaan sopeutua ja pistää mielikuvitusta kehiin, vuolla vaikka puu-ukkoja kirkasvalolampun alla.
uinut Intian valtameressä marraskuussa ja kerran uima-altaalla Orlandossa helmikuussa, joten tiedän mitä on palata lämpimästä kylmään vuodenaikaan.
mä en täällä muuta kaipaakaan.. eikä se liirum laarum tylsää.
Jos on, mitä väliä, oot terävä sälli kuitenkin ;)- mitäkä mies
Karsee vuodenaika.Mikään ei oikein innosta,eikä edes hiihtämään pääse..Silloin pääsis edes sanomaan mihin side 15 käy..?persukseen..Pimeää ja märkää,kiertelen räntä rapakoita kiroillen,sandaalit jalassa.Ihan sama vaikka oliskin vartta kengässä,se hörppää kuitenkin,tai kävelen pimeässä mereen ta ojaan,mutta siinä olis lohtuna että astuu puhtaaseen veteen..Helevata,löysin yhden positiivisen asian,nimittäin puhtaan veden:)
Vaihtamalla paranee,niinhän sitä sanotaan.Pitäis vaihtaa pallon toiselle puolelle asumaan,edes syksyn ajaksi ja muuttaa vaikka harakoiden mukana takasin suomen suveen...tai,kun ei ne harakat muuta,mutta jonkun muun lajotoverin kanssa..Sinisenä lintuna olis hauskempaa..
Mitähän muuta kakkaa vielä tähän rustaisin..Yritin piristää itseäni ja vaihdoin autoa,ei auta,ei tunnu miltään vaikka meni paljon rahaa,eikä pimeyden vuoksi kannata edes kurkkia ikkunasta kymmenen minuutin välein,sitäpaitsi se on jo paskanen..
Tulis vaikka joku uusi romanssi,tai edes ihastus,tai katsoisi joku silmiin viis sekuntia,niin se vois lämmittää sohjoisen sydämmen,eikä tarvis joka päivä raaputtaa jäätä hertan kupeelta.
Jotain äksöniä:Perkulees,jos aamulla tankkaan bensaa diecelin sijasta,saisin eloa tähän tylsyyteen,tai jos näen poliisi auton,näytän kansaivälisen käsimerkin ja sitten pakoon,niin pitkälle että piikkimatto levitetään eteen ja lopuksi kuula rintaan muistoksi...Saisin sanoa että sä kosketit minua ja vähän rajuin ottein mutta kiitos,tuo tuntuu jo joltain..kossua ja lähde sitten karkuun, niin kuin Kari Hatakainen romaanissaan Klassikko. Siinä sinulle äksöniä.
- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
kossua ja lähde sitten karkuun, niin kuin Kari Hatakainen romaanissaan Klassikko. Siinä sinulle äksöniä.
Niin huono ajamaan kännissä,eikä se olisi äxöniä jos 50m päässä olisin jo haavissa:))
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
minua :)
Katso silmiini kaunokainen,räpsäyttele pitkiä ripsiäsi,kuin varpusparvi lehahtaisi ohitseni,olisin onnellisempi:)
mitäkä mies kirjoitti:
Katso silmiini kaunokainen,räpsäyttele pitkiä ripsiäsi,kuin varpusparvi lehahtaisi ohitseni,olisin onnellisempi:)
olet varmaan nyt ihan hurjan onnellinen tai ainakin vähän onnellisempi :))
mitäkä mies kirjoitti:
Niin huono ajamaan kännissä,eikä se olisi äxöniä jos 50m päässä olisin jo haavissa:))
kirjaa tai nähnyt elo kuvaa Klassikko, niin suosittelen, sillä se on todella hauska. Äärimmäisiä temppuja ja komisario kehuu, että tuolla tempulla pääset top kymmeneen ja kertoo vielä, että ilman näitä tyyppejä moni poliisi, sosiaalityöntekijä ja sairaanhoitaja olisi työtön.
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
Sukat pyörii jalaassa! Melkein sokaistuin silmiesi säihkeestä....Mutta ei haittaa,pimeässä on onnellisen helppo suunnistaa:)
mitäkä mies kirjoitti:
Sukat pyörii jalaassa! Melkein sokaistuin silmiesi säihkeestä....Mutta ei haittaa,pimeässä on onnellisen helppo suunnistaa:)
että tykkäsit, nyt on hyvä mieli molemmilla :))
Anceli kirjoitti:
Silt tulee kohta.:-D)))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
Silt tulee kohta.:-D)))))))))))
sä harmaa olento nukkumaan, vanhukset tarvitsee paljon lepoa. ;)))
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
että tykkäsit, nyt on hyvä mieli molemmilla :))
Puhdas ruutu ja jos vielä jatkan nuoleskelua,on näppäimistökin puhdas pölyistä..Kyllä,kiitos arki muuttui,taidan huomenna laittaa kumisaappaat ja voin jopa viedä auton oikein pikapesuun.Enkelini,olet enkelini:)))
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
Vaikka teo onkin mukava kaveri,ei saa kertoa jos on tulossa:))))))))
mitäkä mies kirjoitti:
Puhdas ruutu ja jos vielä jatkan nuoleskelua,on näppäimistökin puhdas pölyistä..Kyllä,kiitos arki muuttui,taidan huomenna laittaa kumisaappaat ja voin jopa viedä auton oikein pikapesuun.Enkelini,olet enkelini:)))
minua nyt nukuttaa makeasti tai sitten ei ollenkaan. Saas nähdä kuinka käy, jännitttää :)))
mitäkä mies kirjoitti:
Vaikka teo onkin mukava kaveri,ei saa kertoa jos on tulossa:))))))))
ainakaan meille se ei saa tulla ;))
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
minua nyt nukuttaa makeasti tai sitten ei ollenkaan. Saas nähdä kuinka käy, jännitttää :)))
peittelen sinut pehmoisiin untuviin,saattelen pilvilinnoihin,sivelen hiljaa niskaasi..Kuiskaan hyvää yötä,anna siipiesi levätä,sillä huomenna tarvitset niitä enkelini:)
Anceli kirjoitti:
ja harmaa en ole muuten kuin parrasta ja sen saa ajetuksi aina pois. Sitä paitsi tällä palstalla olevat vanhukset menevät nukkumaan juuri silloin, kun mulla vasta alkaa kulkea.:)
mitäkä mies kirjoitti:
peittelen sinut pehmoisiin untuviin,saattelen pilvilinnoihin,sivelen hiljaa niskaasi..Kuiskaan hyvää yötä,anna siipiesi levätä,sillä huomenna tarvitset niitä enkelini:)
pyörryn :))
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
ja harmaa en ole muuten kuin parrasta ja sen saa ajetuksi aina pois. Sitä paitsi tällä palstalla olevat vanhukset menevät nukkumaan juuri silloin, kun mulla vasta alkaa kulkea.:)
polttoainetta käytät? :=)))
Teotwawki kirjoitti:
mutta se ei kerro kaikkea, olen sinua pari kuukautta vanhempi, mutta paaaaljon nuorempi henkisesti, senkin vaari ;))
Enhän minä mene nukkumaan, vaan harrastamaan kulttuuria tai jotakin sen tapaista, kun pian suljen koneeni ja poistun sanoen sulle HYVÄÄ YÖTÄ, kuulitko. :))Anceli kirjoitti:
mutta se ei kerro kaikkea, olen sinua pari kuukautta vanhempi, mutta paaaaljon nuorempi henkisesti, senkin vaari ;))
Enhän minä mene nukkumaan, vaan harrastamaan kulttuuria tai jotakin sen tapaista, kun pian suljen koneeni ja poistun sanoen sulle HYVÄÄ YÖTÄ, kuulitko. :))harrastatko sitä "kulttuuria" miehesi kanssa ihan joka ilta?
Teotwawki kirjoitti:
harrastatko sitä "kulttuuria" miehesi kanssa ihan joka ilta?
liian henkilökohtaisia, tietosuojaan viitaten kieltäydyn vastaamasta. ;))
Yxitypy kirjoitti:
polttoainetta käytät? :=)))
en mitään, autossa 95 E:tä, urheiluautossani 98 E:tä ja loistoristeilijässäni dieseliä.
Anceli kirjoitti:
liian henkilökohtaisia, tietosuojaan viitaten kieltäydyn vastaamasta. ;))
Kulttuuria harrastetaan joka ilta alkaen klo 22:00.:-D)))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
Kulttuuria harrastetaan joka ilta alkaen klo 22:00.:-D)))))))))))
Kellonaika meni pieleen ;))))
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
en mitään, autossa 95 E:tä, urheiluautossani 98 E:tä ja loistoristeilijässäni dieseliä.
Mutta milläs polttoaineella sä itse kuljet kaikki myöhäisillat, kun sanoit tähän aikaan vasta vauhtiin pääseväsi? :=))
Yxitypy kirjoitti:
Mutta milläs polttoaineella sä itse kuljet kaikki myöhäisillat, kun sanoit tähän aikaan vasta vauhtiin pääseväsi? :=))
raitis, joten kyllä tässä ihan tavallisilla nesteillä ollaan liikkeellä.;-)
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
raitis, joten kyllä tässä ihan tavallisilla nesteillä ollaan liikkeellä.;-)
lähes :=))
Tänään puolitoista litraa vettä, mutta joskus menee muukin neste alas. Varsinkin hyvässä seurassa :=)) Yxitypy kirjoitti:
lähes :=))
Tänään puolitoista litraa vettä, mutta joskus menee muukin neste alas. Varsinkin hyvässä seurassa :=))mutta liika on aina liikaa.:-)
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
mutta liika on aina liikaa.:-)
mutta kun on hyvää seuraa, ei sitä liikaa välttämättä huomaa, ennen seuravana aamuna :=))
Yxitypy kirjoitti:
mutta kun on hyvää seuraa, ei sitä liikaa välttämättä huomaa, ennen seuravana aamuna :=))
juhlimista varten, mutta arki pitää osata erottaa juhlasta, eikö? :-)
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
juhlimista varten, mutta arki pitää osata erottaa juhlasta, eikö? :-)
Onneksi niitä juhlia on niin harvassa enää.
Kyllähän juhlia vois tietenkin järjestää vaikka joka viikonlopulle jos haluais. Aina juhlimiseen jonkun syyn keksii.
Ei kuitenkaan enää jaksais. Minä tykkään nykyisin paljon enemmän siitä arjesta :=)) Yxitypy kirjoitti:
Onneksi niitä juhlia on niin harvassa enää.
Kyllähän juhlia vois tietenkin järjestää vaikka joka viikonlopulle jos haluais. Aina juhlimiseen jonkun syyn keksii.
Ei kuitenkaan enää jaksais. Minä tykkään nykyisin paljon enemmän siitä arjesta :=))meidän ikäisillämme, mutta nuorempana sitä ei aina muistanut.:-) Lasi vettä aamulla ja taas menoksi, nyt ei mitenkään.
- Yxitypy
minäkin inhoan tätä syksyä ja kaamosta. Vähiin rahoihin taas oon niin tottunut, joten se ei mua kummemmin haittaa. Joku töissä sanoi, että on ihana kun tulee talvi. Minä siihen, että inhoan talvea. Minä oon kesäihminen, ja kun pääsen eläkkeelle, edellytyksellä että olen suht'koht terve, en aio asua täällä yhtään talvea. Myyn talon, ja tarvinkin vaan kesämökin suomesta :=))
niin ovat tehneet tuhannet suomalaiset eläkeläiset. Etelässä talvi ja kesä täällä. Kannatetaan:-)
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
niin ovat tehneet tuhannet suomalaiset eläkeläiset. Etelässä talvi ja kesä täällä. Kannatetaan:-)
on paljon niitä eläkeläistuttavia, jotka elelevät talvet lämmössä, ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä valintaansa.
Itse lähden taas ennen joulua ja oon tammikuun loppuun täältä pois. Mulla on niin paljon säästövapaita, että saan olla sen ajan lämmössä vielä täysin palkallisena :=)) Yxitypy kirjoitti:
on paljon niitä eläkeläistuttavia, jotka elelevät talvet lämmössä, ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä valintaansa.
Itse lähden taas ennen joulua ja oon tammikuun loppuun täältä pois. Mulla on niin paljon säästövapaita, että saan olla sen ajan lämmössä vielä täysin palkallisena :=))tai tuttavia ulkomailla? Mun tyttäret asuvat Belgiassa, mutta siellä se vasta kauhea ilma on talvella. Saisin viettää aikaa Gentissä vaikka kuinka paljon, mutta ei oikein kiehdo se jatkuva tuuli ja sade.
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
tai tuttavia ulkomailla? Mun tyttäret asuvat Belgiassa, mutta siellä se vasta kauhea ilma on talvella. Saisin viettää aikaa Gentissä vaikka kuinka paljon, mutta ei oikein kiehdo se jatkuva tuuli ja sade.
sitä keski-eurooppaan passaa jäädä. Vähän kauemmaksi. Itse tykkään olla kanarialla talvella. Siellä on meikäläiselle sopiva ilmasto. Eikä liian kuuma, niin jaksaa harrastaa liikuntaakin, ja saa siten hyvin ajan kulumaan :=))
Yxitypy kirjoitti:
sitä keski-eurooppaan passaa jäädä. Vähän kauemmaksi. Itse tykkään olla kanarialla talvella. Siellä on meikäläiselle sopiva ilmasto. Eikä liian kuuma, niin jaksaa harrastaa liikuntaakin, ja saa siten hyvin ajan kulumaan :=))
ei tule hiekkamyrskyä, sillä sellainenkin siellä on nähty. Siis talvella.
- mitäkä mies
Veit jalat suusta:)
- Yxitypy
mitäkä mies kirjoitti:
Veit jalat suusta:)
Etkö sinäkään tykkää talvesta?
Joskus tuntuu, että onkohan kaikki ihan tosissaan, kun sanovat tykkäävänsä talvesta.
Kun miettii taas sitä paljoa vaatekertaa, mitä joutuu laittamaan että tarkenee. Sitten niska kyyryssä joudut kulkemaan, kun on niin kylmää. Sitten vielä varot ettet kaadu, jos sattuu liukas keli. Rappaat autonikkunoita aamulla töihin lähtiessä jne.
Voihan sitä tietenkin hiihtää, jos hiihtämisestä tykkää ja sukset eivät lipsu, mutta kyllä minä ennemmin kuuntelen lintujen laulua, ja fillaroin shortsit jalassa lämmössä ja auringon paisteessa :=)) - Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
ei tule hiekkamyrskyä, sillä sellainenkin siellä on nähty. Siis talvella.
on aina pahempi Cran Canarialla, mutta tykkään mennä Teneriffalle..ja sinnekin pohjoispuolelle, kun luonto siellä on paljon vehreämpää.
Kyllä sitä hiekkaa kantautuu Teneriffallekin, mutta ei niin paljon, että siitä olisi haittaa :=)) Yxitypy kirjoitti:
on aina pahempi Cran Canarialla, mutta tykkään mennä Teneriffalle..ja sinnekin pohjoispuolelle, kun luonto siellä on paljon vehreämpää.
Kyllä sitä hiekkaa kantautuu Teneriffallekin, mutta ei niin paljon, että siitä olisi haittaa :=))miten olisi Cap Verde?
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
miten olisi Cap Verde?
hyvä vaihtoehto. Ootko koskaan käynyt? Jos oot mitä tykkäsit?
Yxitypy kirjoitti:
hyvä vaihtoehto. Ootko koskaan käynyt? Jos oot mitä tykkäsit?
se on mielenkiintoinen paikka ja sieltä on kotoisin eräs maailman kuuluisimmista isoäideistä, Evora Cecaria:
http://www.youtube.com/watch?v=LgVdeo-GLf0&feature=related
Kannattaa kuunnella loppuun.- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
se on mielenkiintoinen paikka ja sieltä on kotoisin eräs maailman kuuluisimmista isoäideistä, Evora Cecaria:
http://www.youtube.com/watch?v=LgVdeo-GLf0&feature=related
Kannattaa kuunnella loppuun.tykkään tuosta musiikista, ja Evorahan tulkitsee hyvin :=))
Yxitypy kirjoitti:
tykkään tuosta musiikista, ja Evorahan tulkitsee hyvin :=))
ajattele, että hän oli menossa jo pahasti rappiolle, kun hänen lahjakkuutensa tajuttiin. Tyttäreni sai mieheltään konserttilipun Belgiassa lahjaksi ja he (siis parikymppiset) olivat aivan haltioissaan. On hän käynyt Suomessakin, mutta konserttiin en ole päässyt.
- Hymy:))
Aina voi tehdä jotain piristävää. Tulemme juuri Lahdesta katsomasta tätä Sofi Oksasen kirjan perustavaavaan teksistiin tehtyä näytelmää: Puhdistus. Kyllähän tällainen snadi juttu pimeän syksyn keskellä aina piristää mieltä. Suosittelen kaikille joille mahdollista niin menkää teatteriin tai konserttiin tai näýttelyihin eivät lippujen hinnat kuitenkaan pilvissä jos vähän otatte selville on myös tarjouksia.... Vaikka tätä näytelmää en suosittele kovin herkille ihmisille. Koko tulomatka meni sitten tuosta Viron lähihistoriasta juteltaessa. Kirjaa en kuitenkaan pysty lukemaan. Ehkä tekstinä sen verran kovaa että, lukematta jäisi. Ja siinä kun yritimme selvitä takaisin Stadiin roikkumalla tuolla Lahdenväylällä muiden autojen peesissä. Kun nopeus kuitenkin 120 km/t. Vähän hirvitti. Onneksi ei satanut kuitenkaan. No, sitten alkaakin tämä toinen kausi jolloin voi osallistua erilaisiin pikkujouluihin. Ja Friidunkin on luvanut ystävällisesti leipoa vaikka mitä ja mennä mukaan järjestelemään ja auttamaan tässä.....Mitäs nyt vielä voi ajatella että, ikkunoita ei tarvitse pestä. Kun tulee aikaisin pimeätä....olisiko vielä jotain muuta lohdullista. Joo, aina voi kuunella musiikkia tai ottaa käteensä kirjan. Villapaitojakin voi kutoa.
Naisille suosittelen ehdottomasti hankkikaa vaikka itsellenne akryylitekokynnet niitä täytyy käydä huoltamassa. Kolmen viikon välein. Ja ainahan voitte hurahtaa myöskin kulmakarvojen muotoiluun ja silmänlinerauksen tatuloitiin...pysyvästi.. kestää ainakin 5 vuotta säästytte meikkikustannuksilta. Jos, haluatte näyttää Aasialaisilta naisilta;))) eikä maksa kuin 450 e;))) Säärikarvatkin voi ajaa;))) vaikka on myöhäissyksy....ja muutenkin tehkää ulkonäöllenne jotain repäisevää....se on nyt in. Pelkkä tukanvärjäys tai yksittäinen tatulointi vaikka rintaan tai napakorut ovat out. Joten uudistuukaa nyt!! Keväällä sitten on aika miettiä kyllä mitä hittoa sitä on tullut tehdyksi....ja että, fyrkat olisi voinut laittaa johonkin tähdellisempäänkin ehkä;))) Vaikka sinne Etelä-Afrikan säästö matkakassaan....
tsau:Friidu- Hymy:))
Teotwawki kirjoitti:
ajatusta, nyt hankin itselleni heti akryylitekokynnet.:-D))))))))
vitsi tämä huoltaminen sitten ei maksa kuin 25 e kerta, jos kynsi irronnut uuden laittaminen aina 5 e sipale;))) ja parasta tässä tämä aika....hitsi siinä menee monta tuntia kun tämä huolto kestää ja kestää...Tuossa eilen kun kävin taas kynsihuollossa (näihin jää koukkuun)....toki saa poistettua jos haluaa...niin tällainen kaunis nuori Aasialainen nainen joka näitä kynsiä siinä sitten laittoi...Kysyi: Miksi minä en antaisi hänen tatuloida itselleni pysyvän meikin. Siis tänne luomiin sellaiset tummalla mustalla ohuella viivalla tehdyt lineaukset ja samalla hän voisi myös kulmakarvani tehdä? - Apua;))) siis kun kerroin tuon hinnan miehelleni....hän tyrmistyi....
Minulla on suuret siniharmaat pyöreät silmät....tähän asti kyllä olen tykänyt että, kevyet pehmeät ruskealla värillä tehdyt rajaukset ovat olleet juttuni. Tämä nuori nainen on vakuuttunut että, Aasialainen look jotenkin istuisi minulle hyvinkin;))) Kun kampaajana sitten venäläinen nainen tai toisinaan turkkilainen mies.....Ulkonäköni onkin jatkossa varsin gloobali....
Teolle ehdottomasti akryylitekokynnet;))) niissä voi tämän muodon ja värin ja jopa koristelun itse valita.
Piristivin terveisin;;)))
tsau:Friidu
- 16+13
Vanhaan malliin. Kaikin mokomin.
- Putkivalo
Ei tuokaan onnistu! Mistä sä tiedät mikä meidän mielestä on tylsää? Jos liirumlaarum ei olekaan kaikkien mielestä sitä?
Menkää vaan kesään, mä jään tänne talveen! Mun lemppari, kunhan vaan lunta sais...missä päin maata asuu. Meillä tässä etelärannikolla on niin harvoin hyviä lumisia talvia, että niistä ei usein pääse nauttimaan, kuten viime talvena oli.
- viivatiina
on kesä juttelin just eilen ystäväni kanssa että tehdään vaihtarit kun hän on kyllästynyt siihen ainaiseen aurinkoon ja kuumuuteen ja mää sitä aurinkoo ja kuumuutta aina kaipaan sit kut ään pisteet puuttuu tiedätte että olen muuttanut ghanaan =)))))
- Putkivalo
Pitää myös ottaa huomioon että siellä ei ole samat vilvoitusmahdollisuudet kuin täällä. Meillä on ex-naapureita Keniassa, ja kuulemma suihku on kortilla, itse asiassa kaikki vedet, eikä ole niinvaan uimaankaan asiaa.
Tuhosinko mä nyt palstalaisten päiväunelmat? Anteeksi kovin kovasti jos niin kävi ;D - viivatiina
Putkivalo kirjoitti:
Pitää myös ottaa huomioon että siellä ei ole samat vilvoitusmahdollisuudet kuin täällä. Meillä on ex-naapureita Keniassa, ja kuulemma suihku on kortilla, itse asiassa kaikki vedet, eikä ole niinvaan uimaankaan asiaa.
Tuhosinko mä nyt palstalaisten päiväunelmat? Anteeksi kovin kovasti jos niin kävi ;Djostain se on kaivettava se vesi ei vaiskaan kyllä hyvässä hotellissa tulee vesi ihan hanasta ja löytyy sieltä joitain järviäkin mutta paikallisilla se se vesi on vähän enemmänkin kortilla :((((
- viivatiina
Teotwawki kirjoitti:
on Suomessa aika paljon, mistähän se johtuu?
helpommalla täällä kun siellä onhan euro tietysti iso raha ghanassa muttei suomessa =)))) ei nyt niin helpommallakaan vaan tulevansa paremmin toimeen ja onhan täällä kylmä =))))
- -.-.
eli jatkan samaan tyyliin......
- Heikunkeikku
On eroja liirum laarumeilla ja liirum laarumeilla. Kummanko sortin liirum laarumia tarkoitat.
Minusta nimittäin tuntuu, että vallan Vallan liirum laarumia et ala liiruilemaan, vaan liirum laarumeissasi on kuitenkin joku laarum-juttu, joka tekenee liirum laarumista kuitenkin astetta mielenkiintoisemman liirum laarumin jos vertaa ihan ällö liirum laarumeihin.
Ei muuteta muualle, minä en ainaskaan. Etelä-Afrikassa on aivan liian paljon kaikenmoisia ötököitä, myrkkynielijöitä, joihin en ole suurella innolla mielistynyt. Karvakoipiset hämähäkit, kiesus. Minä en niele purematta, mutta nää Käärmeet kyllä nielaisevat tosta noin vaan kokonaisena klönttinä. Minä en tahtoisi olla se Klöntti.
Minä ajattelin pysyä asialinjalla, edelleenkin. Kun tulen palstalle, niin pyrin pyrkimään olemaan asiallisena ja turhia höpisemättä. Vähäkö lyhyestä-virsi-kaunis-systeemillä.
Noh, okei, Aina se ei onnistu, mutta minähän sanoinkin, että Pyrin Pyrkimään.... :) sellanen tylsyys siuta vaivaa. Elämä on elämää, kaikkinen tylsyyksineen päivineen, miullaki on tosi tylsä olo tällä hetkellä, vaikka viikonloppu onki vapaata): Täs istun koneen takana turpa rullalla):
Mie en haluu ainakaa muuttaa Afrikkaa enkä muuallekkaa maailman ääriin):mulla on kaveri, joka oli rakentamassa sitä Fry Bentosin sellutehdasta hän kertoi, että siellä oli leppoisa ja leuto sää. Nyt suomalaiset ovat siellä kovassa huudossa, kun tuovat sinne uutta tuotantoa. Kohta StoraEnso aloittaa siellä oman projektinsa.
Teotwawki kirjoitti:
mulla on kaveri, joka oli rakentamassa sitä Fry Bentosin sellutehdasta hän kertoi, että siellä oli leppoisa ja leuto sää. Nyt suomalaiset ovat siellä kovassa huudossa, kun tuovat sinne uutta tuotantoa. Kohta StoraEnso aloittaa siellä oman projektinsa.
oon etten sinnekkään muuta):
Viekää vaan halpoihin maihin kaikki yhtiöt, mitäs koto Suomesta väliä, joutaa kitumaan):sasus kirjoitti:
oon etten sinnekkään muuta):
Viekää vaan halpoihin maihin kaikki yhtiöt, mitäs koto Suomesta väliä, joutaa kitumaan):sinne ole viemässä, mutta koska päätökset on tehty, niin Uruguaissa rakastetaan suomalaisia.:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144