Äitienpäivä..
En ole muistanut äitiäni seitsämään vuoteen, mikä on äitiäni kohtaan julmaa..
Halusin elää omaa elämää, ilman äitiä lähdin huumemaailmaan.. Reilu vuosi sitten lähdin hoitoon kun en jaksanut enää, ja äitini otti heti yhteyttä ja halusi olla tukenani vaikealla tiellä vaikka itse olin äitini hylännyt..
Tänä päivänä äitini on minulle hyvi tärkeä ja rakas, enkä halua koskaan enää menettää äitiäni! Tänä vuonna muistan äitiäni!!
Äiti, kuitenkin niin rakas..
5
1076
Vastaukset
- Äiti
....kun löysit oikean tien jota kulkea.Voit olla itseesi tyytyväinen ainakin sen suhteen.Tie,kun tie on joskus mutkikas ylä-ja ala mäkineen.Jos tuntuu,ettet jaksa taivaltaa,ajattele silloin äitiäsi,joka on jaksanut kannustaa sinua.Rakkaus...pienikin määrä,antaa uskomattomat voimavarat:)
- Miia
Mul On Huomen Äitienpäivä Juhla Koulus Ja Jo Oikeen Tärisee Jalat Ja Vapisee Auttakaa :) Jännittää!!
- -kk-
Kai se niin on, että äidin rakkaus on ikuinen ;) Hienoa, että löysit paremman tien kulkea...ja hienoa, että äitisi on tukenasi... koita jaksaa!
- sannah
Voimia sinulle ja erittäin hyvälle päätöksellesi että lopetat huumeiden käytön ,en voi muutakuin nostaa hattua ja ihanaa että oma äitisi on sinun tukenasi.Rukoilen puolestasi että olet vahva ja voitat huumeet. Itse olin koukussa 8 vuotta ja pääsin uskon voimalla irti huumeista.
- Birre
Kiitos kannustuksesta, välillä on vaikeita päiviä mutta ei niin vaikeita ettei sitä huuneilla pilaisi!!
Sulle kans paljon voimia valitsemallasi teillä, sinä löysit uskon se auttoi sua onneksi. Minä löysin ihmisen joka hyväksyy menneisyyteni ja minut sellaisena kuin olen ja se auttaa minua joka päivä kun tiedän että joku odottaa minua, uskoo minuun..
Hyvät kesät sullekkin ja pidä lippu korkeella!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386