Haluaisin löytää wanhojenmekon itselleni suht. halvalla. Oman kaupunkini pukuvuokraamot yms olen kolunnut jo läpi, joten kaipaisin vinkkejä hyvistä nettisivustoista, koska yleensä hyvät löydöt ovat "piilossa".
Wanhojentanssipuvun metsästysvinkkejä kaivataan !
11
739
Vastaukset
- Amanda123
Katso huuto.net, siellä on useampiakin.
- Glitterkisses
Älä vaan ota taftia.
- ------
Kannattaa katsoa www.keltainenporssi.fi ja hakusanaksi "vanhojentanssipuku"
- AWESJ
Minkä kokoinen olet? Olen vuokraamassa omaa pukuani n.150e hinnasta voidaan vielä sopia=)
Yön sininen kermakakku mekko, jossa on kultaiset laskokset. Itse olen sen suunnitellut ja teettäny, että jos uniikin puvun haluat niin vuokraa multa!
Jos haluat kuvia niin laita sähköpostia ssanna_92@hotmail.com - ellz
mulla olis myytävänä puku joka teetettiin mulle viimevuonna. se on myynnissä mulla huuto.netissä ja keltaisessa pörssissä.
http://keltainenporssi.fi/ilmoitus/29483497?preview=true
eli esimerkiks tuolta löydät siitä tietoo jos kiinnostaa :)- hanzzki
Hei!
Missä päin asut?
Mulla olisi myydä vanhojentanssipuku, se on vaalea ns.champpanjan värinen, missä on pieniä timatteja rinnan kohdalla. Mukaan kuuluu myös hartiahuivi. Pukua on kerran käytetty, ostin liikkeestä valmiina ja sitä hieman kavennettiin.
Koko on luultavasti jotain 34/36 ja aika pitkä,itse olen 174cm ja korkokengilläkin helma oli melkein maassa, joten sopii pitkälle ja hoikalle. Alushametta ei kuulu mukaan, itse vuokrasin sen silloin.
Kuvia saa kun laittaa mulle sähköpostia hanna.rasanenn@gmail.com, asun itse Etel'-Suomessa, Espoossa.
- Minnaliisa K
Suht halvalla, oikeastaan jopa tosi halvalla saat Wanhojenmekon, kun teet sellaisen itse. Hyviä ja helposti ostettavia vanhojentanssipukukaavoja ja monia muitakin ehkä soveltuvia on nettikaupassa www.leikkaa-ompele.fi. Vilkaise ihmeessä sieltä.
- :)))
tori.fi
- maiguess huuto.net
Vaihtoehtona 23 pukua!
http://www.huuto.net/kohteet/mittatilaus-tanssi-_juhlapuku-vaihtoehtoina-23-pukua/166882068 - jjjjjjjjjj
Pursimiehenkadulle (17) Helsinkiin on avautunut uusi vintage liike Pony Ride, joka myös vuokraa juhlapukuja.
- arkkimummoemmi
Moi! :)
Mulla olisi myynnissä kaunis, noin kokoa 36 oleva raikkaan turkoosi mekko. Takana on nyörit, joten koko on muunneltavissa aika paljonkin. Mekon yläosassa on lasimaista koristekirjailua. Mekko sai etenkin värinsä puolesta tosi paljon kehuja :-) Mekko on olkaimeton, mutta se kyllä pysyy tosi hyvin päällä eikä tipu! Tosi hyvässä kunnossa, ihan uudenveroinen. Hintapyyntöni olisi 125 euroa. Sähkärini on emmi.yli-savola@hotmail.com , voin lähettää kuvia ja lisätietoja tuota kautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539