Wanhojentanssipuvun metsästysvinkkejä kaivataan !

mariajee

Haluaisin löytää wanhojenmekon itselleni suht. halvalla. Oman kaupunkini pukuvuokraamot yms olen kolunnut jo läpi, joten kaipaisin vinkkejä hyvistä nettisivustoista, koska yleensä hyvät löydöt ovat "piilossa".

11

739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amanda123

Katso huuto.net, siellä on useampiakin.

• Glitterkisses

Älä vaan ota taftia.

• ------

Kannattaa katsoa www.keltainenporssi.fi ja hakusanaksi "vanhojentanssipuku"

• AWESJ

Minkä kokoinen olet? Olen vuokraamassa omaa pukuani n.150e hinnasta voidaan vielä sopia=)
      Yön sininen kermakakku mekko, jossa on kultaiset laskokset. Itse olen sen suunnitellut ja teettäny, että jos uniikin puvun haluat niin vuokraa multa!
      Jos haluat kuvia niin laita sähköpostia ssanna_92@hotmail.com

• ellz
      • hanzzki

Hei!

Missä päin asut?

Mulla olisi myydä vanhojentanssipuku, se on vaalea ns.champpanjan värinen, missä on pieniä timatteja rinnan kohdalla. Mukaan kuuluu myös hartiahuivi. Pukua on kerran käytetty, ostin liikkeestä valmiina ja sitä hieman kavennettiin.

Koko on luultavasti jotain 34/36 ja aika pitkä,itse olen 174cm ja korkokengilläkin helma oli melkein maassa, joten sopii pitkälle ja hoikalle. Alushametta ei kuulu mukaan, itse vuokrasin sen silloin.

Kuvia saa kun laittaa mulle sähköpostia hanna.rasanenn@gmail.com, asun itse Etel'-Suomessa, Espoossa.

• Minnaliisa K

Suht halvalla, oikeastaan jopa tosi halvalla saat Wanhojenmekon, kun teet sellaisen itse. Hyviä ja helposti ostettavia vanhojentanssipukukaavoja ja monia muitakin ehkä soveltuvia on nettikaupassa www.leikkaa-ompele.fi. Vilkaise ihmeessä sieltä.

• :)))

tori.fi

• jjjjjjjjjj

Pursimiehenkadulle (17) Helsinkiin on avautunut uusi vintage liike Pony Ride, joka myös vuokraa juhlapukuja.

• arkkimummoemmi

Moi! :)

Mulla olisi myynnissä kaunis, noin kokoa 36 oleva raikkaan turkoosi mekko. Takana on nyörit, joten koko on muunneltavissa aika paljonkin. Mekon yläosassa on lasimaista koristekirjailua. Mekko sai etenkin värinsä puolesta tosi paljon kehuja :-) Mekko on olkaimeton, mutta se kyllä pysyy tosi hyvin päällä eikä tipu! Tosi hyvässä kunnossa, ihan uudenveroinen. Hintapyyntöni olisi 125 euroa. Sähkärini on emmi.yli-savola@hotmail.com , voin lähettää kuvia ja lisätietoja tuota kautta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5614
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4960
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2864
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1622
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1539
    Aihe