Hakkerit on Nolifereitä

laatikkopoika

Haluaisin kyllä tietää, mitä noitten hakkereiden päässä liikkuu kun ne hakkeroi toisten wowi tilei ja pilaa muiden ilon.
Olen yksi niistä jotka on joutunut hakkereiden kohteeks. Mun acco oli hakkeroitu, mut mun oneks siin ei ollut peliaikaa, joten he yrittivät lisätä peliaikaa noil peliaikageneraattoreilla, mut blizzu sulki mun accountin. Noin Tunnin enkunkielisen puhelun jälkeen sain accon takas ja vaihdoin saliksen ja turvallisuuden lisäämiseks toiselle sähköpostille. Mun koneelta löytyi 3 Troijalaista ja pari Keyloggerii(en tiiä mist ne oli tullut btw. en ole käyttänyt noit laittomuuksia, pOwerlevutusta tai ostanut kultaa) : D

Pari tosijuttuu hakkereista:
1) He luulevat pääsevänsä pitkälle elämässä tällä tahdilla.
2) Niiden mielestä kivun tekeminen toisille on kivaa
3) Hakkerit, jos luette tämän: Painukaa vittuun, jättäkää muut rauhaan, Hankkikaa elämä Ja jos jatkatte vielä, NIIN PALAKAA HELVETISSÄ!! SAATANA!

8

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk.

Hakkeri ei ole kamala julma roisto, joka ajattele kiusaavansa juuri Sinua. Hakkeri on köyhä kiinalainen jonkun ihmisoikeuksia polkevan semilaillisen puljun palvelukssa, joka hankkii elantonsa myymällä wow-kultaa. Ja mistä muualta sitä kultaa saakaan, kuin toisten accounteista. Ei reilua, eikä kivaa, mutta ehkä tuo onnistuu sillä elättämään 12 lastaan.

Pitäkääpä siis virustorjunta päivitettynä, samoin Spybot.

• laatikkopoika

No, eihän se, mutta Olen aivan smaa mieltä että pitää noi viirustentorjunnat ajantasalla ja Spybot myös.

Ja tosta "Köyhästä"kiinalaisesta :P Jos ne muka on köyhiä niin eihän niillä olis varaa spammata wowissa tradechatissa, koska Trial accountit ei pysty Huutamaan, puhumaan chatissa jne. :P:P:P:P:P

• lk
        laatikkopoika kirjoitti:

No, eihän se, mutta Olen aivan smaa mieltä että pitää noi viirustentorjunnat ajantasalla ja Spybot myös.

Ja tosta "Köyhästä"kiinalaisesta :P Jos ne muka on köyhiä niin eihän niillä olis varaa spammata wowissa tradechatissa, koska Trial accountit ei pysty Huutamaan, puhumaan chatissa jne. :P:P:P:P:P

Käyttävät tietenkin niitä haksattuja accountteja. Niillä tehdään altteja spammaamaan, ja korkeampilevelisiä mahdolliseen kullan farmaukseen, tai sitten ne poistetaan.

• laatikkopoika
        lk kirjoitti:

Käyttävät tietenkin niitä haksattuja accountteja. Niillä tehdään altteja spammaamaan, ja korkeampilevelisiä mahdolliseen kullan farmaukseen, tai sitten ne poistetaan.

Juu, teidän. Kunhan heitän tommoista heikkoa huumoria :D

• laatikkopoika2
        laatikkopoika kirjoitti:

Juu, teidän. Kunhan heitän tommoista heikkoa huumoria :D

Tiedän, en teidän LOL

• NO HACK

hakkeri täys paska arvoton yksilö,ainooo keino saada huomiota on kiusata muita....................... vittu mene ulos ota turpiin hanki eläma,parempi kuin nussia käteen koneen äärellä

• jaahassis

aha 0-0

• ei.

ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe