Jäin kiiinni itsetyydytyksestä

voi pien vemppaaja!

Olin siinä 13-14v., kun olin mennyt mummolan yläkertaan onanoimaan Apu-lehden naiskuvia katsellen. Olin päässyt jo hyvään vauhtiin sängyllä poikittain istuen ja housut nilkoissa, kun pikkuveljeni astuu yllättäin ovesta! Olin ajatellut, että portaista kuuluu narinaa, niinkuin normaalisti, kun joku tulee. Jotenkin veikka tuli niin hiljaa, tai olin sitten niin omissa maailmoissani, etten kuullut. Äkkiä vaan lehti jököttävän munan peitoksi, ja olevinaan muka että luen vaan rauhassa lehteä. Mutta kyllä pikkuveli oli nähnyt touhuni, olen siitä varma. Asiasta ei ole kyllä koskaan puhuttu. Yllätti äitinikin minut kerran vemputtamasta, mutta se on jo toinen juttu.

4

1858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoseksuaali

Minä tulin kaapista ulos tällä tavalla. 14vuotiaana jäin vanhemmille kiinni kun työnsin kurkkua peppuun. kyllä oli vanhemmat hämästyneitä isä huusi ja äiti hakkas

• Telmarg

itse masturboin koulun ulkovessassa, se on sellainen rakennus, jossa on monta vessaa. kuitenkin, mast urboin pytyllä kynällä työntäen. ja kuvittelin itsekkin että kuulisin jos joku tulisi sisään. olin niin uppoutunut Terveystiedon kirjan kuviin, etten huomannut että joku oli tullu sisään. masturbointini aikana huomasin paljon jälkenpäin että JOKU TYTTÖ KYYLÄSI MINUA VESSAN IRTOSEINÄN YLI! vedin kirjan emättimeni eteen että hän ei huomaisi mutta sen jälkeen kaikki tytöt tulivat sisään ja odottivat minua vessan ulkopuolella. (se oli aivan liian epähygieenistä!)

• vaikka eihän sitä ti

Vain mies kuvittelee, että tyttö masturboisi noin.....

• heartkiller_

et oo tosissas :( kuka helvetti kynällä noi tekis. no onhan meitä moneen junaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13