Mulla kun seksielämä on nykyjään vähän niin ja näin,kun tuota ikääkin on jo vaimolle varsinkin kertynyt.
Mielikuvitukseni on aina ollut kova laukkaamaan,jos olen koneen ohjaamossa pitempään istuskellut,niin siinä on aikaa mietiskellä vaikka mitä.
Sattui tuossa muutama viikko sitten kyntöhommissa ollessani,että mieleeni muistui entiset ajat joina vaimon kanssa peuhattiin vähän siellä sun täällä ja miten siinä alkoikin sitten sarkahousussa pullottamaan siihen malliin,että piti laskea suoro sieltä vapauteen ja muutenkin sen oloa helpottamaan.
Siinä alkoi saranpää lähestyä uhkaavasti,mutta en sitä siinä vemputtaessani sillai tajunnut,kun alkoi muukin jo lähestyä ja olemaan sillä hilkulla,että kohta lentää.
Mulla kun vehkeet on kun ruutisarvi ja miten siinä ajattelemattomuuttani sitä siinä ratinpuolien välistä vemputin,
niin se helekatin sarka loppu,ennenkuin tajusinkaan.
Eihän se ratti siittä mihinkään kääntyny,kun oli jäykkä halko siellä puoliin välisä ja niin siinä sitten kävi,että saran päästä alas ja raktori nurin pyörät taivasta kohren.
Olivat naapurista nähneet,kun raktorin valot pyssyy paikallansa ja puittenlatvoja vallaisivat,eikä liiku mihinkään.
Tulivat sitten kattomaan ja minä kun siellä vöisä olin housut kintusa jallaat taivasta kohren kansa,mutta eihän mulla muuton mittään hättää ollu,mutta nolotti pirusti,kun naapurin ukko tuli vappauttammaan sen vyön.
Nolottaahan toi vieläkin ja aattelin panna myyntiin koko tilukset ja muuttaa vaikka Espanjaan ko ei täälä kehtaa ennää majjailla.
Tämä nyt on vähän noloa kertoa,mutta...
Verkussonni
2
1369
Vastaukset
- -
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738