Millaista ruokaa ovat muut "ravintolassa" asioineet saaneet? Itse kävin perheeni kanssa siellä "syömässä". Tilattiin pihvi leikkeet kastikkeella, pihvit olivat vanhoja ja kastike oli jo ehtinyt kuivumaan annoksien päälle. Pizza joka lapsille tilattiin oli arvelluttava. Ruoat jäivät syömättä. Rahoja ei takaisin saatu, tiskin takana oleva ulkolainen mies alkoi olla jo hieman uhkaava joten poistuimme paikalta NÄLKÄISINÄ...
Amanda
3
715
Vastaukset
- -------.---------
itse melkein vakioasiakkaana olen ollut tyytyväinen palveluun ja ruokaan, paitsi juuri näiden karvakäsien toimintaan. viimeksi varmaan v-----uillakseen karvamammutti väänsi parin litran jöötit kastiketta eikä koko annosta löytynyt ensimmäiseen viiteen minuuttiin sieltä alta. pari kertaa kotiin tilattuna on pussin pohjallakin litran verran ruikulia pohjalla, ei siinä muuten mitään mut kismittää alkaa pesemään laatikoita että pääsee nauttimaan aterimista. kotimaiset veijarit kyllä hoitavat homman kotiin ja tulee kyllä kelpo mätöt silloin!
- hyivittuuu
juu en suosittele
- Finq
Enpä suosittele minäkään kerran käyneenä. Taitaa hygieniapassit ym. Jääneet hankkimatta, kun seurasin näiden ulkomaan pellejen touhuja. No, samoja karvakäsiä joka ruokapaikassa ja siksi en niitä enää käytäkkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124