Hei,
Aiheesta joku jo kysyikin, mutta en nähnyt vastauksia. Miten monologi esitetään? Sen verran tiedän, että se voidaan tehdä joko yksinpuheluna tai keskusteluna jollekulle.
Voisiko joku auttaa ja TODELLA TARKASTI kertoa, miten monologi esitetään? Ja miten erilaiset monologit aiheeltaan esitetään?
Kiitoksin,
Kiinnostunut
Monologi
3
506
Vastaukset
- Hih ja hah
Sä esität sen tietenkin omalla tavallasi, siten miten sen ko tyypin koet. Voit vaahdota tai olla vähäeleinen, ihan tekstistä ja omasta ilmaisustasi riippuen.
Sehän on se koko pointti koe-esiintymisissä ;)- Utelias22
Hei,
Kiitos viestistäsi! Se auttoi minua suuresti! Voitko vielä kertoa: Onko vaaraa ylilyönneistä? Eli jos pitää olla vihainen, saako olla TOSI vihainen, jos koen et rooli vaatii sitä?
Kiitos paljon!
Minä - Mieluummin yli kuin
Utelias22 kirjoitti:
Hei,
Kiitos viestistäsi! Se auttoi minua suuresti! Voitko vielä kertoa: Onko vaaraa ylilyönneistä? Eli jos pitää olla vihainen, saako olla TOSI vihainen, jos koen et rooli vaatii sitä?
Kiitos paljon!
Minäali,
ainakin teatteriin haettaessa. Innokkuus on aina hyvästä.
Parasta olisi, jos löydät itsellesi tekstin ja laulun, joissa voit näyttää monenlaista osaamista ja ilmaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952