Itse katson Täydellisiä Naisia jenkkiversioina seuraavana päivänä niiden ilmestyttyä USA:ssa. Ajattelin kysyä, haluatteko tänne spoilereita tulevista jaksoista suomeksi vai ette? Jo seitsemättä jaksoa seitsemännestä kaudesta olen katsonut, joten jos spoilereita tänne kaipaatte, niin voin tänne laittaa.
7.kauden spoilereita?
4
852
Vastaukset
- Fatima Guiwa
ketä kiinnostaa? kausi näyttää aivan sonnalta, Susanin sexypöxykuikkelointi nettiseksin horatsuna sai lähinnä huvittumaan ja VWilliamsin tulo ei sykähdyttänyt yhtään. Booooring ja olisko syytä jo lopettaa koko sarja? Itse ainakin lopetin seuraamisen kolmanteen jaksoon, joku raja se on ajankulutuksen järkevyydellä.
- hö
laita ihmeessä!!:) oon koittanu kattua Abc sivuilta mutta ei ala näyttämään... "You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories."
- ...
Tulemaan vaan!!!! :)
- ulpukka70
Laitahan vaan juonenpaljastuksia !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427