Kukaan äiti ei tahdo pojastaan homoseksualistia.
Jokainen äiti toivoo poikansa menevään naimisiin naisen kanssa ja toivoo heidän saavan lapsia.
Äidit ja homot
11
180
Vastaukset
- toivotaantoivotaan
Useimmat myös toivovat lottovoittoa. Yllätävää on myös muuten se että monet äidit rakastavat homoiksi osoittautuneita lapsiaan.
- Parents
Miksi ihminen siitä muuttuu, jos hän rakastaakin samaa sukupuolta??? Ehkä hän on vielä rakkaampi, kun tietää miten häntä vainotaan!!
- blood comes first
Kusevatkin omaan kiuluunsa. Homoillakin on vanhempansa ja perheensä. Oma lääkäri veljeni on myös homo. Tämä vihanlietsonta johtaa väkivaltaan ja jos se sattuisi kohdistumaan minun sukulaiseeni tulen korkeimman omakätisesti teloittamaan jokaisen tapahtumaan liittyvän kumi-/pallopään virka-aseellani.
- ei näy sellaista
Parents kirjoitti:
Miksi ihminen siitä muuttuu, jos hän rakastaakin samaa sukupuolta??? Ehkä hän on vielä rakkaampi, kun tietää miten häntä vainotaan!!
Eipä näy missään homoihin kohdistuvaa vainoa. Hyvin rauhassa saavat kulkea kaduilla. Ovat saaneet käytettäväkseen julkiset tiedotusvälineetkin, ei siis mitään hätää heillä.
- Alea iakta est
blood comes first kirjoitti:
Kusevatkin omaan kiuluunsa. Homoillakin on vanhempansa ja perheensä. Oma lääkäri veljeni on myös homo. Tämä vihanlietsonta johtaa väkivaltaan ja jos se sattuisi kohdistumaan minun sukulaiseeni tulen korkeimman omakätisesti teloittamaan jokaisen tapahtumaan liittyvän kumi-/pallopään virka-aseellani.
tyyppi löi poikaani (homoseksualisti) ja tapasin sen pimeällä kadulla!! Oli veikeää nähdä sen vinkuvan kun väänsin sitä vähän kädestä selän taakse!! Kova poika se oli hennon poikani kimpussa, mutta se kovuus katosi pienen väännön jälkeen!! Poikani tuomitsi tekoni, mutta oli kiva antaa pelkurin maistaa omaa lääkettään!!
Seuraavan kerran se ei pääse yhtä vähällä...
- Parents
Minulla on homo poika: maailman kiltein ihminen!! Minä ja vaimoni ollaan ihan tyytyväisiä hänen elämäänsä ja taipumuksiinsa!! Hyväksymme hänet sellaisena kuin hän on! Parempaa poikaa ei voisi toivoa!!!
- näin on
se on hyvin häpeällistä.
Vanhemmat tahtovat lapsensa parasta, jos lapsi on kieroutunut, se tuottaa vanhemmille suurta tuskaa. näin on kirjoitti:
se on hyvin häpeällistä.
Vanhemmat tahtovat lapsensa parasta, jos lapsi on kieroutunut, se tuottaa vanhemmille suurta tuskaa.sinä sen tiedät? Ehkä se olisi sulle tuskallista, mutta mielummin minä pidän poikani kuin tuollaisen ahdasmielisen paskaläjän!!
näin on kirjoitti:
se on hyvin häpeällistä.
Vanhemmat tahtovat lapsensa parasta, jos lapsi on kieroutunut, se tuottaa vanhemmille suurta tuskaa.Normaalin ja kieroutuneen raja on aika häilyvä. Voihan olla että vanhemmat ovat lapsen mielestä kieroutuneet jos häpeävät homolastaan. Omaa lastaan ei normaalisti hävetä koskaan eikä vanhempien paras ole aina lapsen paras.
se on vaan sun mielipide. Ja aika tyhmäö mielipide onkin. AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAA
LISÄÄ VETTÄ KIUKAALLE- hetero.
Juttu jatkuu ja on jännittävä, saa nähdä miten kehittyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576