Ostopaikka Kapteenska/Hki. Tumman sininen kokoa 36-38. Kaschmir ja villasekoitteinen, erittäin laadukas, ei rypisty, tyylitietoisen naisen jakkupuku. Hame polven yläpuolelle, kauniit somisteet hameen sivussa ja itse jakkupuvussa edessä ja takana tumman vihreä "punos". Kannattaa tsekata. Laita sähköpostisi tälle palstalle niin laitan kuvan. Maksoin taannoin alennusmyynnissä n. 150 €, myyn nyt noin kaksi kertaa käytettynä ("kasvoin" siitä itse ulos, lue: lihoin) 50 eurolla. Tarjoan postikulut Suomeen.
Tarjolla ihana Feelings Country&Western tyylinen jakkupuku
Kaschmir
1
328
Vastaukset
- kevaalle63
Kapteenska on vaatekauppa johon ei voi palauttaa ostosta.Saa lahjakortin tai uuden tuotteen Kannattaa miettiä ennen heräteostosta,niin ja kannattaako Tampereen kauppaan ylensä mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311