ERÄ TUKKULIIKE HUKASSA...

Tapsa again...

Onko suomessa mitään metsästyseräliikettä, mikä myis halvalla isoja määriä tarvikkeita? Nettisivuja tai mitään..??

11

2996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

katso sivut www.kolumbus.fi/ari.alinen

Löytyy vaikka mitä ja kohtuullisen edullisesti sitten on joku kärkkäinen muistaakseni oulussa toi Ari Alinen vaikuttaa porin suunnalla tilaukset tulee nopeesti perille.

Tuosta kärkkäisestä jos joku tietää niin osote olisi tervetullut.

• Erätarvikkeita

Kerro millaisia tuotteita tahtoisit hankkia kauttani on saatavilla mm. savikiekkoja houkutuslintuja ampumatauluja,nuolukiviä, asepusseja yms... alaan liittyvää ainoastaan panoksia en myy tällä hetkellä.

• Tapsa

- Pillit
        - Kuvat
        - Naamioverkot

Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
        Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia

TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?

• Metsästystarvikkeita
        Tapsa kirjoitti:

- Pillit
        - Kuvat
        - Naamioverkot

Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
        Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia

TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?

Kauttani voitte tilata metsästykseen liittyvää materiaalia. toimitukset postitse tai nouto.
        toim. aika 7-14 vrk.

• Metsästystarvikkeita

Myyn metsästykseen liittyvää tavaraa
      mm. Houkutus kuvia,pillejä,ampumatauluja yms.
      kysyä voit sähköpostilla.
      ulmanen.a@webinfo.fi
      toimitukset postitse 7-14 vrk.

• Jake

Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

• Kyyhkynmetsästäjä
        Jake kirjoitti:

Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

Säästä rahas pillistä ja osta ennemmin lisää kuvia. Ostin kyyhkypillin ja totesin, että kaikkeen pas...:n sitä pitää rahansa laittaakin. Kuullostaa enemmän paloauton ääneltä kuin kyyhkyltä.

30kpl kuvia toimii jo hyvin syksymmälläkin. Kauden alussa nämä 12 kuvaakin riittävät.

• Kaaveita
        Jake kirjoitti:

Hei kauttani voit tilata kyyhkykaaveita on myös kokoon puristettavia saatavilla toimitus postiennakolla 7-14 vrk,n kuluessa
        Hinnat 5-6 € kpl riippuen tuotteesta.
        kauttani voit tiedustella muutakin metsästykseen liittyvää materiaalia ainoastaan panoksia ja aseita en tällä hetkellä markkinoi.

• Kasimir
        Jake kirjoitti:

Kyyhkynhoukutuskuvia on markkinoilla paljon ja eri malleja löytyy rutkasti. Myös hinnat vaihtelevat viidestä eurosta pariin euroon kpl.
        Kyyhkyjen metsästys on kuvia käyttäen jännittävää ja myös antoisaa. Mitä isomman parven saa houkutuskuvista muodostettua sitä rohkeammin linnut uskaltavat kuville laskeutua.
        Itse käytän viittätoista kuvaa jotka riittävät hyvin. Houkutus pillin käyttö on kannattavaa.

• kuvat

minulla oli noin 8 vuotta sitten pahvista valmistettuja kyyhkyk kuvia saakohan niitä vielä jostain ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16