Hei!
Olen ostamassa vuoden 2007 Volvo S40:tä. Koeajanut olen muutaman... Tällä hetkellä kiikarissa 2 litrasella koneella oleva. 84 tkm ajettu. Luin tuolta, että jakopäähihnan vaihto tulee eteen jo n. 100 000 km/ 4 vuotta ja on tyyristä puuhaa. Mitä muuta huollettavaa on tulossa eteen pikapuolin? Paljonko hinnasta voisi tingata, kun tuo hihnan vaihto on edessä?
Ostamassa S40 vm. 2007
3
718
Vastaukset
- noita.
tulevia huoltoja voi hirveen hyvin ennakoida ellei ole ennustajan vikaa :) Riippuu tietysti kilometreistäkin. Omasta S40:stä jouduttiin vaihtamaan oikean etupyörän laakeri, kun ajettu oli 82000km. Jappupalat vaihdoin 74000km kohdalla. Ilman vesipumpun vaihtoa tuo jakopäähihnan vaihto kustansi minulle 450e. Jos vesipumppu vaihdetaan, niin menee lähemmäs 600e. Mun mielestä autoa on turha hankkia, jos ei pysty tarvittaessa kaivamaan kuvetta, kun huolto tulee eteen.
- Jakopään hihnan
Vaihdon voi tehdä muussakin korjaamossa kuin sinisellä ja mulla V70 D5:seen maksoi vesipumpun kera -07 350 euroa.
- mistä näitä senttejä
Jakopään hihnan kirjoitti:
Vaihdon voi tehdä muussakin korjaamossa kuin sinisellä ja mulla V70 D5:seen maksoi vesipumpun kera -07 350 euroa.
sinisen hinta laatuun nähden on aika käsittämätön, ei kannata viedä ellei takuu vaadi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134