Kysymys:Miten minä saan consolen näkyviin? Kun minä olen yrittänyt sillen, että olen pistänyt salli kehittäjäkonsoli ja painanut ¨^ nappia niin mitään ei tapahdu. Haluun pelleillä yksinpelissä.
PS:Kertokaa pliis miten se saa näkyviin
Kiitos jo etukäteen!
L4D2
L4D2 pelaja
3
432
Vastaukset
- RANDOMOSNDOS
nopeat ohjeet sulle:
1.Mene steam peleihin
2.Valitse l4d2 ja paina properties
3.Paina set launch options
4.kirjoita sinne -console
5.avaa lefti ja näet consolen, kirjoita sinne ''bind ''sun näppäin'' toggleconsole ilman '' merkkejä
esimerkki bind p toggleconsole
sitten kun seuraavan kerran menet yksinpeliin se ei riitä, kirjoita consoleen c1m1_hotel tai jtn vastaavaa ja sieltä pääset peliin jossa pystyt leikkimään cheeteillä, onnea matkaan!- L4D2 pelaja
Thanks brother
- okjdb
ku kirjotan :Toggleconsole. ni se häviää enkä saaa sitä mitenkää auki HELP t:Yks pelaaja vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606