Halpisporakoneet

J. Pässinen

Täytyy myöntää, että joskus voi pienellä rahalla saada hyvän akkupoakoneen. Itse en noihin halpisporakoneisiin ole oikein mieltynyt, mutta nyt onnistu ostos. Ostin Tokmannista noin puoli vuotta sitten Power Tech-nimisen 12v akkukoneen. On kaksi akkua, kaksi nopeutta, led ja tunnin lataus kaikki laukussa ja kone pieni ja käteen sopiva. Oen käyttänyt laittetta aika paljon ja oiva peli on. Itselläni on kaksi muuta Dewalt-merkkistä 300 ekun konetta, mutta tämä maksoi 39 ekua ....

6

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollero1

osimme jostain halpiskaupasta samalla summalla kuin mitä Vuokraavassa on päivävuokra ja hyvin sillä yhden kivitalon roilotti:)

• hyvä hinta/laatusuhd

Ostin kivitalon rakentamisen alussa poravasaran, joka maksoi muistaakseni 89mk. Koneesta hajosi pyöritysmekanismi ihan rakentamisen viimemetreillä, mutta edelleen sitä voi käyttää talttana. Ostin toisen koneen joka maksoi 39€ ja se on pelitelly 9 vuotta.

• hekethegreat

Mä taas olen päättänyt, että aivan halpoja en enää osta, jos ei ole kertaluonteinen projekti. Ostin ensin halvan 18V akkuporakoneen, joku Tech se oli, hermot meni, kun 10-20 puuruuvia kierti ja se oli sitten siinä -> ostin makitan satasen vehkeen, sillä pärjää. Sama liukujiirisirkkelin kanssa, ensin wood star, siitä petti rajoittaja ja teräräsuojus lensi huits hemmettiin, tosin melkein talon sillä sai tehtyä -> ostin metabon, ei ongelmia nyt. Tuloksena talo ja autotalli valmis ja hyviä rakennuskoneita jäi talteen.

• ettänäin...

Mulla käytössä iskuporakone mallia Kiina. Hilti se ei ole, eikä hinta lähelläkään samaa. Kuitenkin useamman vuoden palvellu satunnaisissa porailuissa. Myös iskuporakoneena betoni seinään.

• Ei näin..

oma power tech iskuporakone hajosi toisella ajolla (1200w malli robin hoodista) .. en voi suositella ..

• näin meillä

halpis ajaa asiansa kun käyttää senverran paljon että ennen takuuta laukeaa ja sitten kun on homma melkein valmis hakee uuden jolla poraileekin monta vuotta pikkujuttuja kun ei isompaa hommaa enää ole jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58